abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49102526
PP is gewoon wat meer commercieel, al heb ik geen recht van spreken omdat ik nooit op LL geweest ben
pi_49102678
Het is wel zo, waar Pinkpop toch voor de grotere namen gaat, richt Lowlands zich meer op nieuwe hippe jonge bands, en to be hypes. Aangevuld met de wat gerenomeerdere namen. Al zal je op een Lowlands nooit een RHCP zien... Al meerdere malen door de festivalbaas gezegt dat hij geen 'stadionacts' boekt, en van het geld wat een Linkin Park of RHCP kosten liever een aantal hippe of minder mainstream bands boekt
pi_49104458
Ik vind wel de sfeer op Pinkpop gezelliger dan op Lowlands. Denk omdat t terrein gewoon stukje kleiner is.
Ik ben een meisje =)
pi_49105630
ik vind lowlands altijd wel wat meer hebben met bijvoorbeeld al die leuke eet-tentjes enzo. Ik vind juist het Lowlands-terrein weer veel sfeervoller aangekleed, Pinkpop is zo 'kaal'
pi_49106762
Bijna

Beter speelt LP veel Hybrid theory met wat meteora
  maandag 7 mei 2007 @ 22:21:50 #131
35602 NatasTriplesix
Do You Believe ?!
pi_49121143
ik lees dit op de pinkpopsite
quote:
Tijdens Pinkpop 2007 - de 38e Pinkpop, de dertigste waarvoor Cor van Wees de poster ontwerpt, de twintigste Pinkpop in Landgraaf en de laatste die vast tijdens het pinksterweekeinde wordt gehouden - verschijnt bij het Mooi Limburgs Boekenfonds het boek DE WERELD VAN PINKPOP.
de laatste keer met pinksteren ???
Als men je niet opmerkt kun je net zo goed niet bestaan.
  maandag 7 mei 2007 @ 22:29:31 #132
134538 chansadres
Black & White
pi_49121497
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:21 schreef NatasTriplesix het volgende:
ik lees dit op de pinkpopsite
[..]

de laatste keer met pinksteren ???
Dat is toch al lang bekend
Volgend jaar verschuiven ze met RaR etc. mee.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_49123304
Gaaf ik ga misschien ook naar Pinkpop alleen op maandag
pi_49124627
Aanwezig! Alleen de maandag dan, want de rest trekt mij niet zo en in een tent slapen...niet als het niet nodig is iig hehe
graag op anoniem
pi_49129069
En ik ga ook alleen maandag:

11.00-11.45 THE FRATELLIS / Mainstage
11.45-12.30 30 SECONDS TO MARS / 3FM-stage
13.30-14.30 THE MAGIC NUMBERS / John Peel stage
14.30-15.30 SCISSOR SISTERS / Mainstage
15.30-16.30 DAVE MATTHEWS BAND / 3FM-stage
16.30-17.30 ARCTIC MONKEYS / Mainstage
17.30-18.30 MACY GRAY / John Peel stage
19.45-20.45 THE KOOKS / John Peel stage
21.00-22.30 THE SMASHING PUMPKINS / Mainstage
  dinsdag 8 mei 2007 @ 01:27:47 #136
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_49129169
jullie kunnen evanescence wel vergeten ben ik bang, ze zijn vandaag uit elkaar gegaan las ik net
pi_49129640
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 01:27 schreef horned_reaper het volgende:
jullie kunnen evanescence wel vergeten ben ik bang, ze zijn vandaag uit elkaar gegaan las ik net
pi_49130096
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 01:27 schreef horned_reaper het volgende:
Nee joh. Twee leden zijn gekicked, maar (helaas) gaat de tour gewoon door
quote:
STATEMENT FROM AMY LEE
Evanescence is alive and well. John and Rocky were in Evanescence for four years and we shared some great times together playing live, but they were ready to move on and so we have parted ways. Evanescence is something I have loved and nurtured since I was fourteen, and I will continue to protect and fight for it as I always have. Terry, Tim and I are very excited to play live with some amazing new musicians and we will rock harder than ever. Stay tuned for more news on that front. And don't worry about the tour, guys. Nothing will be cancelled and we will see you soon!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 02:40:23 #139
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_49130177
quote:
Bron: MetMichiel

Amy Lee is het enige bandlid dat nog onderdeel uitmaakt van Evanescence. De zangeres ontsloeg vorige week haar gitarist John Le Compt, waarna drummer Rocky Gray er ook mee besloot te stoppen.

De reden voor het ontslag van de gitarist is ook voor hemzelf niet duidelijk. Doordat bassist Ben Moody jaren geleden al uit de band stapte blijft Amy Lee nu alleen over.

Of en hoe de band nog blijft bestaan is onduidelijk. Evanescence zou nog met Korns 'Family Values'-tour meegaan.
hoe kan de tour doorgaan als er nog maar 1 persoon over is ? :S
pi_49130354
Alleen Amy Lee is over van de originele bezetting ja, maar ze hebben gewoon nog een complete band. En uit het bericht dat ik hierboven plaatste maak ik op dat de vervangers al klaar stonden

Die tour gaat (helaas) dus gewoon door..
  dinsdag 8 mei 2007 @ 08:19:03 #141
134538 chansadres
Black & White
pi_49131114
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 03:37 schreef Siegfried het volgende:
Alleen Amy Lee is over van de originele bezetting ja, maar ze hebben gewoon nog een complete band. En uit het bericht dat ik hierboven plaatste maak ik op dat de vervangers al klaar stonden

Die tour gaat (helaas) dus gewoon door..
Just milking the cow, bother
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_49131630
quote:
Op donderdag 26 april 2007 14:21 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

Trust me, de sfeer in het hotel is ook meer dan aangenaam. En denk daar een bed, een eigen badkamer en een ontbijtje bij, tel uit je winst.
opzich is 3 dagen crap leven best goed te doen hoor! ik leef nu al 10 weken crap in thailand en ook dat is uit te houden

YEAH mijn kaartje is ook binnen!! kheb er zin in!
pi_49137200
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 08:56 schreef Duizendpootje het volgende:

[..]

opzich is 3 dagen crap leven best goed te doen hoor! ik leef nu al 10 weken crap in thailand en ook dat is uit te houden

YEAH mijn kaartje is ook binnen!! kheb er zin in!
dat weet ik wel, heb dat ook 10 jaar op lowlands gedaan, en een aantal keer op Pinkpop, maar neemt niet weg dat je voor de sfeer echt niet op de camping hoeft te staan
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_49207668
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 01:22 schreef Toad het volgende:
En ik ga ook alleen maandag:
Ik zie net dat ik de volgende ochtend een tentamen engels heb.
pi_49208934
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:24 schreef Toad het volgende:

[..]

Ik zie net dat ik de volgende ochtend een tentamen engels heb.
Boeiend, Engels is makkelijk, en dan leer je toch gewoon het weekend ervoor..
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_49209048
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:55 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Boeiend, Engels is makkelijk, en dan leer je toch gewoon het weekend ervoor..
Ja, het ging me meer om de tijd. 's Avonds laat thuis, 's ochtends weer vroeg op. Maar ik ga gewoon hoor.
pi_49214541
Toen ik de 1e keer naar Pinkpop ging was de voorwaarde van mijn ouders dat ik dinsdag gewoon weer op school moest zijn. Toen was ik het hele weekend op pinkpop, maandag rond 4 uur thuis en dinsdag weer om 7 uur op . Het is me wel gelukt
pi_49214653
Kga alle dagen
Hoop alleen dat het weer wel ietsje beter is als nu!!
Anders weet ik niet of ik nog prettig gezelschap ben...
pi_49221868
Over dat Evanescence gebeuren: Evanescence= Amy Lee, zij is geloof ik de drijvende kracht achter de band, dus zij is het enige lid dat nodig is, je kan je afvragen of het de kwaliteit ten goede komt dat er nu snel wat muzikanten bij ekaar geraapt worden, maar goed, evanescence is nu ook weer niet zulke ingewikkelde hoogwaardige muziek dat het niet snel te leren is

En het weer; vorig jaar was het een groot moeras toen we aankwamen, ook prima naar mijn zin gehad!
pi_49225045
Evanescence is bagger, hoeven van mij niet te komen....

Verders heb ik hier heel veel zin in, hopelijk wordt het mooi weer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')