Je ging toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Hohhhh! Ik ga trouwens niet in een tent.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:07 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Vrijdag wordt het 26 gradenDat gaat de goede kant op
![]()
![]()
Weer zo warm als vorig jaarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:46 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Het wordt gewoon hardstikke lekker weer.
quote:
Euhm?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:34 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik vroeg me af of iemand weet wanneer de laatste 2 bands bekend worden gemaakt?
Dat er nog 2 bands bevestigd moeten worden?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:45 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik heb op meerdere sites gelezen dat het zo is namelijk..
quote:Op zondag 20 mei 2007 19:34 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik vroeg me af of iemand weet wanneer de laatste 2 bands bekend worden gemaakt?
Geef toe, het is een tikkeltje dom.quote:
Ruim op tijd. heb nog 6 dagenquote:
Op het Graz forum staan wat foto's van afgelopen vrijdagquote:Op zondag 20 mei 2007 21:02 schreef Leonos het volgende:
Foto's van het opbouwen?
Nog niet, zit er wel dik in dat dat gaat gebeuren.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:30 schreef Ziewoarut het volgende:
Is het al uitverkocht? Moet morgen nog een kaartje gaan halen!
Niets.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:39 schreef JackHerrer het volgende:
Wat is er eigenlijk 's nachts te doen op PP?
Feesttenten op Camping A & B, veel bier en gezellige mensenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:39 schreef JackHerrer het volgende:
Ben je trouwens via festivalsite uitgenodigd? Of is de accreditatie geweigerd?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:50 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Feesttenten op Camping A & B, veel bier en gezellige mensen![]()
Festivalterrein of camping?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:03 schreef kreuk050 het volgende:
Hey.
Wil er iemand(en) foto's plaatsen van het terrein van voorgaande jaren? Heb namelijk geen idee waar ik terecht ga komen.
TNX
Geen accreditatiequote:Op zondag 20 mei 2007 21:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ben je trouwens via festivalsite uitgenodigd? Of is de accreditatie geweigerd?
Vorig jaar was er een grote feesttent op camping B, goede muziek & gezellig. Geen idee over de andere campings..quote:Op zondag 20 mei 2007 21:39 schreef JackHerrer het volgende:
quote:Naast de gebruikelijke feesttent op camping B, kent Pinkpop dit jaar ook twee feestgelegenheden op camping A: De danshal en een Duracell danstent.
WTF in Belgie zou het 30 graden worden en Genk/Bree ligt niet zo ver wegquote:Op maandag 21 mei 2007 00:30 schreef Afunados het volgende:
[..]
NOS TT: 16-22 graden, kans op zon: 20, kans op neerslag: 60![]()
zegt het KNMIquote:Lange termijn, zaterdag 26 mei 2007 tot en met dinsdag 29 mei 2007.
Onzeker. Een bijna gelijke kans op meest droog en relatief zacht weer, dan wel op een wisselvalliger en wat koeler weerbeeld.
quote:zaterdag:
camping A: Dj’s De Gemene Mixmeesters
camping B: Dj’s Jansen & Janssen
zondag:
camping A: Dj’s Dab & L-Ende
camping B: Dj’s (Mad) Ed & Arnold
Zijn nu iets van 55.000 verkocht volgens mij en ze gaan er meestal vanuit dat het uitverkoopt als er 1-2 weken van tevoren meer dan 50.000 kaarten zijn verkocht...quote:Op maandag 21 mei 2007 01:20 schreef the_legend_killer het volgende:
hoeveel bezoekers ?
ik hoop niet zo veel
Was kut vorig jaar
kwatier wachten voor wat zuipen
Kwartier wachten? Vorig jaar max 1 min wachten. Je moet alleen niet naar de dichtsbijzijnde biertent lopen, daar staan alle Lemmings te wachten op bier. 100m verder: geen wachttijdquote:Op maandag 21 mei 2007 01:20 schreef the_legend_killer het volgende:
hoeveel bezoekers ?
ik hoop niet zo veel
Was kut vorig jaar
kwatier wachten voor wat zuipen
Kijk dat is mooi nieuwsquote:Op maandag 21 mei 2007 01:46 schreef Siegfried het volgende:
Campingprogramma (ovb)
zaterdag:
camping A: Dj’s De Gemene Mixmeesters
En dat is ook mooi nieuws!quote:Op maandag 21 mei 2007 09:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Kwartier wachten? Vorig jaar max 1 min wachten. Je moet alleen niet naar de dichtsbijzijnde biertent lopen, daar staan alle Lemmings te wachten op bier. 100m verder: geen wachttijd.
Inderdaad, duizenden mensen die genieten van (alternatieve/pop/rock/dance) muziek, wat is daar nou aan?quote:
Dank voor u bijdrage, en nu weer terug naar je gabberholquote:Op maandag 21 mei 2007 18:34 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Inderdaad, duizenden mensen die genieten van (alternatieve/pop/rock/dance) muziek, wat is daar nou aan?
![]()
Kijk eens in z'n postgeschiedenisquote:Op maandag 21 mei 2007 19:06 schreef Arid het volgende:
[..]
Dank voor u bijdrage, en nu weer terug naar je gabberhol![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |