Morgen (hopelijk). Tattoo per ongeluk met verkeerde naald gezetquote:Op donderdag 12 april 2007 20:54 schreef peaceman het volgende:
Wanneer komt het zalige bericht dat Marilyn Manson afgezegd heeft?
Er zijn genoeg campings in de buurt.. Ik heb de reservering niet gemaakt, dus geen idee op welke camping we staan. Eentje in Heerlen geloof ik.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:15 schreef DirkDirk het volgende:
[..]
Ik denk dat wij hetzelfde doen. Ben echter nog niet op zoek geweest naar campings. Op welke camping verblijven jullie en Is er nog plaats voor een aantal mensen op jullie camping?
denk binnen een weekje of 2quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:50 schreef Frenkel het volgende:
Wanneer wordt het blokkenschema 'officieel' bekend gemaakt (dus via de pinkpopsite) ?
kijk toch eens wat er wel staat en niet alleen wat er niet staat...quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:35 schreef maniack28 het volgende:
Wel zonde dat de volgende bands niet geboekt zijn.. Mad Caddies lijkt me toch een feestjeMaar goed, niet op PP dus
28/05 Mad Caddies - Melkweg ( Mad Caddies)
31/05 From autumn to ashes - Muziekcentrum Nijdrop ( From autumn to ashes)
bij 1 van de vele Brand standsquote:
En dan moet je 2 verschillende kaarten kopenquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:16 schreef Markeerstift het volgende:
ik ben erbij! Op maandag dan..
Ik ga in ieder geval voor de Arctic Monkeys, de rest is allemaal erg mooi meegenomen..
Eigenlijk wilde ik ook wel op zondag komen(dus zondag en maandag) maar dat wilde mn zus niet
Nope, ze zullen in de morgen/middag spelen...quote:Op maandag 16 april 2007 18:16 schreef diertjuh het volgende:
Grote kans dat ik dit jaar aanwezig zal zijn op de maandag. Met een overnachting![]()
Hopelijk wordt 30 seconds to mars in de avond gepland. Dan kan ik die ook ff meepakken.![]()
Verdoriequote:Op maandag 16 april 2007 18:52 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nope, ze zullen in de morgen/middag spelen...
Ze zullen de 3FM tent wel openen op maandagquote:Op maandag 16 april 2007 18:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Verdorie. Naja laat in de middag mag ook
Het schiet lekker op zoquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:27 schreef peaceman het volgende:
Smeets zei vandaag op de radio dat er rond de 40.000 kaarten verkocht zijn..
ja gister bij DWDD ook, als het zo door gaat is het volle bakquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:27 schreef peaceman het volgende:
Smeets zei vandaag op de radio dat er rond de 40.000 kaarten verkocht zijn..
Dat is te vroeg voor mij.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ze zullen de 3FM tent wel openen op maandag
Dus rond 12 uur.
ze openen niet de 3FM TENT, wel de 3FM STAGE, en wel om 11.45:quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ze zullen de 3FM tent wel openen op maandag
Dus rond 12 uur.
Ahjoh dat bedoel ikquote:Op donderdag 19 april 2007 16:40 schreef punkr1 het volgende:
[..]
ze openen niet de 3FM TENT, wel de 3FM STAGE, en wel om 11.45:
http://www.triplesites.com/upload/timetable_pinkpop07.html
Ik zit nog te twijfelen, ik wil wel graag naar MP maar ook weer naar Ilse deLange (ook een aantal keren ontmoet hier en daar).quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:52 schreef Goover het volgende:
Gister avond Maximo Park gezienDaar ga ik met pinksteren ook zeker even langs
Ilse VS MP .. ik zou het wel weten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:24 schreef IndyROKR het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen, ik wil wel graag naar MP maar ook weer naar Ilse deLange (ook een aantal keren ontmoet hier en daar).
Gewoon de pp camping?quote:Op zondag 22 april 2007 20:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik zit eens te kijken voor hotels daar in de buurt, en heb http://www.hotel-belair.nl/?pid=main/view&cat=11 gevonden als goedkoopste, maar die is nog duur. Heeft iemand geen goedkopere ideeën of jeugdherberg of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |