On camara pleasequote:Op donderdag 12 april 2007 17:41 schreef noekje het volgende:
Ik voel een tepeltje opkomen.
7 jaar geleden, jah...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:44 schreef Black_king het volgende:
Nicolaas' vader is plotseling overleden. Hij was 64. Hartaanval.
You are my sun, my moon, my brightest star...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:41 schreef noekje het volgende:
Mensen die afgaan op sterrenbeelden binnen relaties zijn ontzettende kneuzen.
Ik voel een tegeltje opkomen.
Ja, was weer een anti-climax van heb ik jou daar. Het begon zo mooi.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:43 schreef blomst het volgende:
Dus het is alweer goed tussen Brian en Amanda.
Check.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Black_King, nieuwe SC =
[SC#32] Leandra Checkt De Park.
![]()
Ze gaan Voetbalvrouwen (is opgenomen) kijken.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:58 schreef TiNo_Flo het volgende:
Staat er voor vanavond nog iets op het programma?
Dat vraag ik mij dus ook af.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:10 schreef petraa het volgende:
Waarom zonder huub ???
Raar.. ik dacht ook dat ze samen contact op zouden nemenquote:Op donderdag 12 april 2007 18:10 schreef petraa het volgende:
Waarom zonder huub ???
Zal wel gestuurd zijn door Brian en Natasia, want Jaap heeft gisteren gezegd dat hij Huub en Sil heeft afgeluisterd en dat Huub niet van plan was excuses aan te bieden ofzo. Of dat waar is geen idee ???quote:
Als je hem als avatar wilt gebruiken dan zet je toch de link gewoon neer bij webicon, dan komt het vanzelf wel in het juiste formaat.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:14 schreef itsme het volgende:
als er toch niets te doen is.
Kan iemand dit plaatje 60 bij 60 maken?
Ik weet niet hoe dat moet bij een gif.
[[url=http://www.plaatjesupload.nl/output/1176416027.gif]afbeelding][/url]
Vreselijke vent, hij wist al lang dat ze buiten zijn lessen om niet hadden geoefend. Dus wat loopt hij nu te zeiken, dan had hij er gisteren niet eens aan moeten beginnen!!quote:Op donderdag 12 april 2007 18:17 schreef spookdiertje het volgende:
mark , pffffffff , frusti
Nee, Huub zei daarnet in ieder geval dat hij morgenochtend of zo belt omdat hij weet dat Marc nu druk heeft in de zaak.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Zal wel gestuurd zijn door Brian en Natasia, want Jaap heeft gisteren gezegd dat hij Huub en Sil heeft afgeluisterd en dat Huub niet van plan was excuses aan te bieden ofzo. Of dat waar is geen idee ???
Hij heeft wel gelijk dat hij zegt dat hij zijn tijd wel beter kan gebruiken, maar de manier waarop hij het bracht gisteravond vond ik erg overtrokken.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:18 schreef Yollie het volgende:
Vreselijke vent, hij wist al lang dat ze buiten zijn lessen om niet hadden geoefend. Dus wat loopt hij nu te zeiken, dan had hij er gisteren niet eens aan moeten beginnen!!
Rot op, als zijn 'bekendheid' in gevaar komt, gaat hij mauwen..quote:Op donderdag 12 april 2007 18:21 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat hij zegt dat hij zijn tijd wel beter kan gebruiken, maar op de manier waarop hij het bracht gisteravond vond ik erg overtrokken.
Net zoals ik de reactie van de bewoners overtrokken vind dat hij niet meer komt. Kok Martin wil nog steeds komen hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:21 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat hij zegt dat hij zijn tijd wel beter kan gebruiken, maar op de manier waarop hij het bracht gisteravond vond ik erg overtrokken.
dank je wel schat.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je hem als avatar wilt gebruiken dan zet je toch de link gewoon neer bij webicon, dan komt het vanzelf wel in het juiste formaat.
En idd, het werkt.
Het gaat niet om zijn bekendheid, maar om de energie die hij erin heeft gestoken. Naamsbekendheid hoeft hij niet meer op te bouwen hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:22 schreef Yollie het volgende:
Rot op, als zijn 'bekendheid' in gevaar komt, gaat hij mauwen..
Marc voelde zich gisteravond ontzettend opgelaten t.o.v. zijn vriend/collega. Dit telt heel zwaar!quote:Op donderdag 12 april 2007 18:21 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Iedereen reageerde er triest opquote:Op donderdag 12 april 2007 18:22 schreef Charmian het volgende:
Net zoals ik de reactie van de bewoners overtrokken vind dat hij niet meer komt. Kok Martin wil nog steeds komen hoor.
kok Martin was de enige ook die het sneu voor hun vond.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Net zoals ik de reactie van de bewoners overtrokken vind dat hij niet meer komt. Kok Martin wil nog steeds komen hoor.
Vind je het gek. Gratis kok in huis, die de heerlijkste gerechten op tafel zet. Daar zou ik ook om huilen, als die niet meer kwam.quote:
Ja dat klopt, die collega van Marc vond het ook niet leuk.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:25 schreef FdW het volgende:
Verder was hij not amused dat Febo hem de snotkok had opgedrongen in de beoordeling.
De reactie van enkele personen in DVK is overtrokken.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Daar gaat mijn trek in avondetenquote:Op donderdag 12 april 2007 18:29 schreef blomst het volgende:
zit mevr. pannekoek achter de camera's?
[afbeelding]
Ik zag dit ook en dacht nog : Godzijdank dat er niemand over post...quote:Op donderdag 12 april 2007 18:29 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
OMGquote:Op donderdag 12 april 2007 18:29 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Gelukkig had ik al gegeten.quote:
Daar zat ik ook nog aan te denken.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Marc voelde zich gisteravond ontzettend opgelaten t.o.v. zijn vriend/collega. Dit telt heel zwaar!
Verder was hij not amused dat Febo hem de snotkok had opgedrongen in de beoordeling.
Was aan zijn hele houding te merken, en ook aan die van zijn vriend/college.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:32 schreef Clank het volgende:
[..]
Daar zat ik ook nog aan te denken.
Heeft hij het daar gisteren ook nog over gehad of laten merken??
Martin vertelde zijn gezelschap ook dat hij niet hield van steeds die kleine hapjes op een groot bord. Hij geeft zijn gasten liever meteen "een flink bord vreten".quote:Op donderdag 12 april 2007 18:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Was aan zijn hele houding te merken, en ook aan die van zijn vriend/college.
Body language en gebrek aan interaktie!
Ach kom, als je een beetje weerstand hebt kom je daar wel overheen hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 18:34 schreef Gigageil het volgende:
Natasia krabt wat schilfers los onder haar aangenaaide haar, waardoor de pruik helemaal heen en weer gaat, en schept zonder haar handen te wassen de rijst op......om nog maar te zwijgen over de roos wat boven de rijst naar beneden dwarrelt.....![]()
Hij is met die vriend van Marc mee naar achteren gelopen om nog een glaasje champagne te drinken.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:39 schreef avonne het volgende:
Kok Martin was gisteren wel heel snel getoneelhaakt.
Hij zou nog nablijven om te vragen of zijn hondje mocht logeren (met toestemming van de FEBO).
Heeft iemand gezien hoe hij het toneel verliet?
Het was voor Marc echt een belediging dat snotkok Martin hem werd opgedrongen, terwijl Marc met zijn kwaliteits collega er iets van wilden maken op niveau.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Martin vertelde zijn gezelschap ook dat hij niet hield van steeds die kleine hapjes op een groot bord. Hij geeft zijn gasten liever meteen "een flink bord vreten".
Lijkt me beter dat wij als geengageerde mensen samen eens gaan koken.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
Snollie en Huub willen Mark uitnodigen en een diner voor hem maken. Of dit nou zo'n goed idee is?
Bij jou of bij mij?quote:Op donderdag 12 april 2007 18:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Lijkt me beter dat wij als geengageerde mensen samen eens gaan koken.![]()
Pas als we tevreden zijn over het resultaat nodigen we Marc en zijn gade uit, ok?![]()
Kom maar naar de Vlissingse Boulevard. Heel romantischquote:
heeft nicolaas nooit gezegdquote:Op donderdag 12 april 2007 18:28 schreef Gigageil het volgende:
Eric gluurt jaloers naar Sylvia die veel aandacht krijgt van Nicolaas......volgens mij droomt ie stilletjes al van sex met hem sinds Nicolaas zei dat hij ook niet vies is van sex met een man.![]()
Flauw maar waar, een piano is geen gitaar waar je ff een paar accoordjes uit je hoofd stampt en dan het meeste wel redelijk kan meespelen.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:05 schreef Marrije het volgende:
Oh wat flauw.
Jaap: Huub, weet jij waar ik bladmuziek kan downloaden?
Huub: hmm, op jouw niveau?
Jaap: ja
Huub: das lastig. . .
Kun je deze info doorspelen aan Brainless? Thanksquote:Op donderdag 12 april 2007 19:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Flauw maar waar, een piano is geen gitaar waar je ff een paar accoordjes uit je hoofd stampt en dan het meeste wel redelijk kan meespelen.
Er zit gewoon veel tussen Vader Jacob, Mary's little lamb en het andere werk
Het is inderdaad een uitputtingsslag voor alle goedwillende mensen die naar DVK komen.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Se sat met haar fader bij het fuur, vertelt Tas
Als se een ferhaaltje fertelt foor de kindjes kan se toch ook oefenen foor Juf Judith.
Judith de volgende keer ook boos en komt daarna nooit meer terug.![]()
Zou opzich een compliment kunnen zijn...quote:Op donderdag 12 april 2007 19:05 schreef Marrije het volgende:
Oh wat flauw.
Jaap: Huub, weet jij waar ik bladmuziek kan downloaden?
Huub: hmm, op jouw niveau?
Jaap: ja
Huub: das lastig. . .
Precies weg met die kut beesten.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:09 schreef mootie het volgende:
Dat kunnen ze dus eigenlijk niet maken, gewoon die honden zomaar nog een extra week laten blijven.
Dat vind ik dus ook, nog een reden om donderdag op Amanda te stemmen.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:09 schreef mootie het volgende:
Dat kunnen ze dus eigenlijk niet maken, gewoon die honden zomaar nog een extra week laten blijven.
Het lijkt wel alsof ze het erom doet, dat kan toch niet waar zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:15 schreef petraa het volgende:
Amanda: Ik leesde wat anders
I hope soquote:Op donderdag 12 april 2007 19:16 schreef Marrije het volgende:
Ah, er moet toch gestemd worden tegen de honden.
Dat is dus exit hondjes.
Ik kan niet wachten tot ie weer wat (al rochelend) stijf gaat makenquote:Op donderdag 12 april 2007 18:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Kok Martin wil nog steeds komen hoor.
Dit was trouwens haar antwoord op het volgende..quote:Op donderdag 12 april 2007 19:15 schreef petraa het volgende:
Amanda: Ik leesde wat anders
Ze heeft al moeite om voor zichzelf te zorgen...laat staan voor die 2 mormels...quote:Op donderdag 12 april 2007 19:21 schreef noekje het volgende:
Lijkt me logisch dat Amanda eerst maar eens voor ze moet zorgen.
Ach, hij denkt: "wat maakt mij het ene donder uit"quote:Op donderdag 12 april 2007 19:22 schreef Marrije het volgende:
Nou Nicolaas, stem es tegen.
Oh wat zwak, hij stemt voor.
Kwijlt ze ? Is Nico in de buurtquote:
Ik ben hem al een tijdje beuquote:Op donderdag 12 april 2007 19:27 schreef noekje het volgende:
Eric gaat nog even zeiken. Soms ben ik hem zo beu met dat toontje.
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op donderdag 12 april 2007 19:27 schreef noekje het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2007 19:27 schreef noekje het volgende:
Botje door de neus is cultuur in Nieuw Guineaquote:Op donderdag 12 april 2007 19:29 schreef beequeen het volgende:
Eric heeft een punt. Goed voor beesten zijn en wel een botje dragen. Ik zeg, opzouten met die kutbeesten.
Hij brengt altijd alles zoooo ontzettend dramatisch, echt typisch hoe den algemeene mensch verwacht hoe homo's zouden reageren, ik snap dan ook niet dat heel gay.nl zo met 'm wegloopt, want 't is net alsof er geen normale homo's zijn in nederland als meneer sterotyp weer eens in z'n blote reet door de tuin loopt te flaneren. O en nog maar niet te spreken van zijn ogen die ie wijd open doet als ie iets op zijn uber dramatische manier duidelijk probeert te maken.. dat is nog wel het meest vieze aan dat kereltjequote:Op donderdag 12 april 2007 19:27 schreef noekje het volgende:
Ik ben ook goed voor mijn beesten maar ben gek op mijn leren laarzen/pumps/jas en ik houd van biefstuk.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:29 schreef beequeen het volgende:
Eric heeft een punt. Goed voor beesten zijn en wel een botje dragen. Ik zeg, opzouten met die kutbeesten.
Ik begrijp dus niet dat iedereen gewoon voor stemt ipv tegen.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:30 schreef Soury het volgende:
En ze pissen tegen de gordijnen en pissen op de trap . Lekkere opvoeding![]()
Kut, ik zie het nu pasquote:Op donderdag 12 april 2007 19:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Botje door de neus is cultuur in Nieuw Guinea![]()
En dan worden ze nog uitgelaten in de tuin.........quote:Op donderdag 12 april 2007 19:32 schreef Marrije het volgende:
Eric heeft wel gelijk met zijn hondenuitlaatservice voor 2 uur per dag.
Ze heeft echt heel lang niet naar d'r honden omgekeken.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik begrijp dus niet dat iedereen gewoon voor stemt ipv tegen.
Dan moeten ze blijven.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:28 schreef beequeen het volgende:
Brainless stemt liever tegen. Hij wordt geremd in zijn sex.
Was sich liebt, neckt sich.quote:
Vraag me wel af waar ze beter af zijn. Volgens mij hebben die beesies het prima naar hun zin daar. Hondenuitlaatservice is geen optie ....Amadeltje is gewoon te makkelijk met die beestjesquote:Op donderdag 12 april 2007 19:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik begrijp dus niet dat iedereen gewoon voor stemt ipv tegen.
Hij vindt het prima dat ze blijven maar dan moeten ze wel rustiger zijn, dus minder blaffen en minder gestressd zodat ze niet overal en nergens hun behoefte doen. Goed idee van Eric.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:35 schreef akveor het volgende:
Wat een zeikerd is die Eric. Een belachelijke eis...dat ze in contact komen met andere honden...pfff
Als je re last van hebt moet je ook gewoon nee durfen zeggen en niet dit halfbakken gedoe. Wat een softie.
Hij had gewoon nee moeten zeggen en niet dit halfzachte gedoe waar ie zichzelf alleen maar voor schut zet.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:33 schreef proh het volgende:
Ik geef Eric volkomen gelijk!
Jij bent een gevoelsmens.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:35 schreef demins het volgende:
Zo'n discussie voer je toch niet waar de hondjes bij zijn...
Watjes zijn het.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:34 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze heeft echt heel lang niet naar d'r honden omgekeken.
Helaas durft niemand tegen te stemmen. Terwijl ze wel allemaal commentaar hebben.
Jammer
Volgens mij nietquote:Op donderdag 12 april 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
Het wachten is op het antwoord: Hondenuitlaatservice of niet.
Hoeveel ceepees zetten we op , ja, er komt een uitlaatservice?
Ik wil ze Amanda best aan mijn uitlaat vastbinden van de auto....quote:Op donderdag 12 april 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
Het wachten is op het antwoord: Hondenuitlaatservice of niet.
Hoeveel ceepees zetten we op , ja, er komt een uitlaatservice?
Jawel, de nertsenfarm heeft wel een plek voor een paar uur per dagquote:
gewoon een vieze vuile flikkerquote:Op donderdag 12 april 2007 19:38 schreef product het volgende:
wat een nazi die eric zeg
Er komt helemaal geen uitlaatservice, die hondjes zitten gewoon 2 uur achter en komen nog gekker terug dan ze weg zijn gegaan.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:41 schreef rooie3 het volgende:
Wat een domme zooi zeg.
Alle tijd en dan de uitlaatservice.
Ze zijn daar echt gek geworden.
Ruk ff opquote:
Dit moet natuurlijk wel op z'n miljonairs stijl..... de hondjes worden vast met een grote Rolls opgehaalt....quote:Op donderdag 12 april 2007 19:41 schreef rooie3 het volgende:
Wat een domme zooi zeg.
Tegen!quote:Op donderdag 12 april 2007 19:42 schreef Black_king het volgende:
Stemming Toerek wil Natasja.....
Misschien zijn Stijn en Mevr. D. Flens grote dierenvriendenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er komt helemaal geen uitlaatservice, die hondjes zitten gewoon 2 uur achter en komen nog gekker terug dan ze weg zijn gegaan.
waar dan opstaat: At your service.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit moet natuurlijk wel op z'n miljonairs stijl..... de hondjes worden vast met een grote Rolls opgehaalt....
Kan Huub haar oude bontjasje opdragenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel, de nertsenfarm heeft wel een plek voor een paar uur per dag![]()
*doet iets over "er overheen rijden omdat die graftekkels zo klein zijn" mompelen*quote:Op donderdag 12 april 2007 19:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit moet natuurlijk wel op z'n miljonairs stijl..... de hondjes worden vast met een grote Rolls opgehaalt....
Slaat nergens op. De tuin is groot genoeg voor die mormels.. kunnen ze rennen zoveel ze willen.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:41 schreef rooie3 het volgende:
Wat een domme zooi zeg.
Ericquote:Op donderdag 12 april 2007 19:47 schreef Clank het volgende:
[..]
Slaat nergens op. De tuin is groot genoeg voor die mormels.. kunnen ze rennen zoveel ze willen.
Lekker al die stront in je tuin.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:47 schreef Clank het volgende:
[..]
Slaat nergens op. De tuin is groot genoeg voor die mormels.. kunnen ze rennen zoveel ze willen.
Of het nou in de tuin of op straat is, je moet t toch wel opruimenquote:
Dat hoort Amanda op te ruimen. En ze moet nog veel meer doen om die beestjes een goede verzorging te geven, maar het gaat haar alleen om hun gezelschap, als het háar uitkomt.quote:
Ik kan niet kijken nu, maar wat past die reactie weer perfect in het low resolution beeld dat ik van haar heb.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:54 schreef noekje het volgende:
Amanda glundert
Daar was hij weerquote:Op donderdag 12 april 2007 19:31 schreef Maanvis het volgende:
O en nog maar niet te spreken van zijn ogen die ie wijd open doet als ie iets op zijn uber dramatische manier duidelijk probeert te maken.. dat is nog wel het meest vieze aan dat kereltje
Maar omdat Amanda te lui is om het op te ruimen vind ik die hondenuitlaatservice niet zo gek ook al s het probleem daarmee niet geheel opgelost.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat hoort Amanda op te ruimen. En ze moet nog veel meer doen om die beestjes een goede verzorging te geven, maar het gaat haar alleen om hun gezelschap, als het háar uitkomt.
De hondjes zijn lief.![]()
Goed, schiet haar nu maar af. 'Ze hangen toch al in de winkel.'
Walgelijk kutwijf.
Ik had niet anders verwacht.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:57 schreef petraa het volgende:
Het doet Amanda niets !!!
Bijna gelijkquote:
en dat is ook zo waar.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:57 schreef Sense het volgende:
Hoeveel koeien sterven er eigenlijk een gruwelijke dood zodat Jaap zijn Big Macs kan eten?
Grijze jasjesquote:Op donderdag 12 april 2007 19:58 schreef mootie het volgende:
Amanda dacht dat de beestjes van ouderdom stierven.........
Ben ik volledig met je eens, ze hebben daar geen enkele structuur en raken dus alleen maar in de war. Die beestjes zitten normaliter waarschijnlijk op een flat en het is ze nu niet duidelijk waar en wanneer ze iets mogen doen. Ook het eten geven lijkt nergens naar. Maar goed, hopelijk gaat ze het nu anders doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar omdat Amanda te lui is om het op te ruimen vind ik die hondenuitlaatservice niet zo gek ook al s het probleem daarmee niet geheel opgelost.
Dat doet Amanda niet. Want zij ziet het anders en dat is dat.quote:
Precies...quote:Op donderdag 12 april 2007 19:58 schreef noekje het volgende:
[..]
en dat is ook zo waar.
Het is ook wel hypocriet. Ik kan het niet zien maar eet graag biefstuk en houd van al m'n laarzen en pumps alsof het mijn kindjes zijn.
Of het nou echt bont is of nep bont, er hebben dieren geleden.........quote:Op donderdag 12 april 2007 20:01 schreef proh het volgende:
Brian: "een mooie kledij stuk"
Nepbont is echt zieligquote:Op donderdag 12 april 2007 20:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Of het nou echt bont is of nep bont, er hebben dieren geleden.........Brian
Ik denk dat Amanda werkelijk denkt dat ze een heel leuk leven hebben gehad en dat ze zijn gevonden door de boswachter in het grote vriendelijke bos. In Amanda's brein is alles mogelijk.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:02 schreef Sense het volgende:
[..]
Precies...
Ik vind Amanda ook een hypocriet kind met die kutsmoes: "ik dacht dat ze van ouderdom stierven". Ik gelóóf gewoon niet dat ze dat echt dacht, hoe dom ze ook is.En aan de andere kant zijn we zelf net zo hypocriet om haar te veroordelen.
Ik probeer wel zo min mogelijk vlees te eten though...![]()
Maar ik kan echt niet zonder mijn leren laarzen![]()
nep dieren dan hè, in het laatste gevalquote:Op donderdag 12 april 2007 20:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Of het nou echt bont is of nep bont, er hebben dieren geleden.........Brian
Amanda houdt sowieso wel van shockeren.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doet Amanda niet. Want zij ziet het anders en dat is dat.
JLO ook dus dat zal ze misschien als compliment opvatten.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:03 schreef Sense het volgende:
Bont voor Dieren heeft zakken vol post over Amanda's jasje gekregen zegt ze...
Denk het ookquote:Op donderdag 12 april 2007 20:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda werkelijk denkt dat ze een heel leuk leven hebben gehad en dat ze zijn gevonden door de boswachter in het grote vriendelijke bos. In Amanda's brein is alles mogelijk.
Hallo dat meisie is zoooo dom. Ze wist niet eens wat monogamie was ?? Dan kan je het haar niet aanrekenen... Echt super dom ik verbaas me elke keer weer maar het is zo. Dit is super goed !!! Nogmaals dank DGKquote:Op donderdag 12 april 2007 20:02 schreef Sense het volgende:
[..]
Precies...
Ik vind Amanda ook een hypocriet kind met die kutsmoes: "ik dacht dat ze van ouderdom stierven". Ik gelóóf gewoon niet dat ze dat echt dacht, hoe dom ze ook is.
En aan de andere kant zijn we zelf net zo hypocriet om haar te veroordelen.
Ik probeer wel zo min mogelijk vlees te eten though...![]()
Maar ik kan echt niet zonder mijn leren laarzen![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda werkelijk denkt dat ze een heel leuk leven hebben gehad en dat ze zijn gevonden door de boswachter in het grote vriendelijke bos. In Amanda's brein is alles mogelijk.
Huub mag godverdegodver niks meer.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:05 schreef rooie3 het volgende:
Huub kreeg denk net op zijn donder aan de telefoon.
hij lult nu heel anders in een keer.
Dan zou het logisch zijn dat ze dat jasje accuut verbrand en bont afzweert.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Hallo dat meisie is zoooo dom. Ze wist niet eens wat monogamie was ?? Dan kan je het haar niet aanrekenen... Echt super dom ik verbaas me elke keer weer maar het is zo. Dit is super goed !!! Nogmaals dank DGK
A: "Belastingaangifte...wat is dat.....(die was pas hilarisch...)quote:Op donderdag 12 april 2007 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Hallo dat meisie is zoooo dom. Ze wist niet eens wat monogamie was ?? Dan kan je het haar niet aanrekenen... Echt super dom ik verbaas me elke keer weer maar het is zo. Dit is super goed !!! Nogmaals dank DGK
dat is nou eenmaal zijn gevoelige plekquote:Op donderdag 12 april 2007 20:07 schreef FdW het volgende:
Eric, met een verontwaardigde rooie kop: Dieren die worden geelectrocuteerd via de anus!
Daar klopt toch iets niet!?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:08 schreef Marrije het volgende:
Gaat ze aan die dame vragen watvoor bont het is, 'dat heb ik niet gevraagd ik vond de jas gewoon mooi, ik heb m laten maken'.
Hij nam het eerst voor Amanda op dat ze niet beter wist.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub mag godverdegodver niks meer.![]()
Syl heeft helemaal gelijk ! Daar raak je Amanda wel meequote:Op donderdag 12 april 2007 20:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Lekker dan Syl, betrek die graftekkels erbij!
Blijkbaar toch nietquote:Op donderdag 12 april 2007 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Syl heeft helemaal gelijk ! Daar raak je Amanda wel mee
Ja maar het gaat nu wel over Bontquote:Op donderdag 12 april 2007 20:11 schreef noekje het volgende:
Nicolaas heeft gelijk.
De verhaaltjes komen niet eens over, ze wil alleen maar weten watvoor bont het is op haar jasje en of ze het wettelijk mag dragen.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:11 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Amanda is dit verhaaltje morgen weer vergeten hoor.
Met zo,n bos stro in d,r bovenkamer. (trouwens ook op d,r bovenkamer)
Jawel, maar het duurt bij Delly nooit zo langquote:
Laat mijn teckel erbuitenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Lekker dan Syl, betrek die graftekkels erbij!
Maakt niet uit dit moet toch indruk gemaakt hebbenquote:
Vlees, eieren en melk zijn toch meer een primaire levensbehoefte dan bont.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:13 schreef Talitha het volgende:
Ik vind het persoonlijk schijnheilig om je druk te maken over het leed van dieren in de bontindustrie, terwijl in de bio-industrie net zoveel dierenleed te vinden is.
dus dan moet je je nergens druk over makenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:13 schreef Talitha het volgende:
Ik vind het persoonlijk schijnheilig om je druk te maken over het leed van dieren in de bontindustrie, terwijl in de bio-industrie net zoveel dierenleed te vinden is.
Voedsel en Mooi zijn is een verschilquote:Op donderdag 12 april 2007 20:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Vlees, eieren en melk zijn toch meer een primaire levensbehoefte dan bont.
Ik hoop dat ze het in haar lange termijn geheugen opslaatquote:Op donderdag 12 april 2007 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt niet uit dit moet toch indruk gemaakt hebben![]()
Als je moeder miljonaire is???? Ze kijkt wel link uit.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:16 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Ze kan toch gewoon fake bont dragen. gooi die dingen gewoon weg
Klopt, maar in beide gevallen gaat het om dieren die onnodig lijden. Maak je dan over beide situaties druk, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Vlees, eieren en melk zijn toch meer een primaire levensbehoefte dan bont.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:17 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het in haar lange termijn geheugen opslaat![]()
gewoon bij active topics kijkenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heb ik na 600 keer vernieuwen eindelijk de COS te pakken, zit hij al op pagina 6. Kan ik straks weer opnieuw beginnnen
Een en al vuur, in allesquote:Op donderdag 12 april 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
Waarom kan ik die vrouw niet cappen?. Steeds een bewegend beeld![]()
Dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:14 schreef 2live het volgende:
[..]
dus dan moet je je nergens druk over maken![]()
Ik denk niet dat ze dit bezoekje zo ervaart.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:20 schreef Kinga het volgende:
He, de bont mevrouw is er.... amanda krijgt wel vaak op der lazer deze week zeg..
Zwakstroom dan maar.......quote:Op donderdag 12 april 2007 20:21 schreef Soury het volgende:
Voorbeeld: Zet die stroomdingen ff op Brian zijn ballen. Misschien snapt ze het dan... en hebben wij een beetje lol (of ga ik nu te ver)![]()
Je gaat niet te ver, maar ik denk dat ook dat niet bij d'r aankomt.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:21 schreef Soury het volgende:
Voorbeeld: Zet die stroomdingen ff op Brian zijn ballen. Misschien snapt ze het dan... en hebben wij een beetje lol (of ga ik nu te ver)![]()
Pijn is pijn. Of je nou wordt gedood voor vlees of voor bont.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Voedsel en Mooi zijn is een verschil
Zie de intensiteit van deze vrouw. Ze overtreft Melissa ( sorry Pietje )quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |