Ze heeft al moeite om voor zichzelf te zorgen...laat staan voor die 2 mormels...quote:Op donderdag 12 april 2007 19:21 schreef noekje het volgende:
Lijkt me logisch dat Amanda eerst maar eens voor ze moet zorgen.
Ach, hij denkt: "wat maakt mij het ene donder uit"quote:Op donderdag 12 april 2007 19:22 schreef Marrije het volgende:
Nou Nicolaas, stem es tegen.
Oh wat zwak, hij stemt voor.
Kwijlt ze ? Is Nico in de buurtquote:
Ik ben hem al een tijdje beuquote:Op donderdag 12 april 2007 19:27 schreef noekje het volgende:
Eric gaat nog even zeiken. Soms ben ik hem zo beu met dat toontje.
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op donderdag 12 april 2007 19:27 schreef noekje het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2007 19:27 schreef noekje het volgende:
Botje door de neus is cultuur in Nieuw Guineaquote:Op donderdag 12 april 2007 19:29 schreef beequeen het volgende:
Eric heeft een punt. Goed voor beesten zijn en wel een botje dragen. Ik zeg, opzouten met die kutbeesten.
Hij brengt altijd alles zoooo ontzettend dramatisch, echt typisch hoe den algemeene mensch verwacht hoe homo's zouden reageren, ik snap dan ook niet dat heel gay.nl zo met 'm wegloopt, want 't is net alsof er geen normale homo's zijn in nederland als meneer sterotyp weer eens in z'n blote reet door de tuin loopt te flaneren. O en nog maar niet te spreken van zijn ogen die ie wijd open doet als ie iets op zijn uber dramatische manier duidelijk probeert te maken.. dat is nog wel het meest vieze aan dat kereltjequote:Op donderdag 12 april 2007 19:27 schreef noekje het volgende:
Ik ben ook goed voor mijn beesten maar ben gek op mijn leren laarzen/pumps/jas en ik houd van biefstuk.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:29 schreef beequeen het volgende:
Eric heeft een punt. Goed voor beesten zijn en wel een botje dragen. Ik zeg, opzouten met die kutbeesten.
Ik begrijp dus niet dat iedereen gewoon voor stemt ipv tegen.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:30 schreef Soury het volgende:
En ze pissen tegen de gordijnen en pissen op de trap . Lekkere opvoeding![]()
Kut, ik zie het nu pasquote:Op donderdag 12 april 2007 19:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Botje door de neus is cultuur in Nieuw Guinea![]()
En dan worden ze nog uitgelaten in de tuin.........quote:Op donderdag 12 april 2007 19:32 schreef Marrije het volgende:
Eric heeft wel gelijk met zijn hondenuitlaatservice voor 2 uur per dag.
Ze heeft echt heel lang niet naar d'r honden omgekeken.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik begrijp dus niet dat iedereen gewoon voor stemt ipv tegen.
Dan moeten ze blijven.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:28 schreef beequeen het volgende:
Brainless stemt liever tegen. Hij wordt geremd in zijn sex.
Was sich liebt, neckt sich.quote:
Vraag me wel af waar ze beter af zijn. Volgens mij hebben die beesies het prima naar hun zin daar. Hondenuitlaatservice is geen optie ....Amadeltje is gewoon te makkelijk met die beestjesquote:Op donderdag 12 april 2007 19:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik begrijp dus niet dat iedereen gewoon voor stemt ipv tegen.
Hij vindt het prima dat ze blijven maar dan moeten ze wel rustiger zijn, dus minder blaffen en minder gestressd zodat ze niet overal en nergens hun behoefte doen. Goed idee van Eric.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:35 schreef akveor het volgende:
Wat een zeikerd is die Eric. Een belachelijke eis...dat ze in contact komen met andere honden...pfff
Als je re last van hebt moet je ook gewoon nee durfen zeggen en niet dit halfbakken gedoe. Wat een softie.
Hij had gewoon nee moeten zeggen en niet dit halfzachte gedoe waar ie zichzelf alleen maar voor schut zet.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:33 schreef proh het volgende:
Ik geef Eric volkomen gelijk!
Jij bent een gevoelsmens.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:35 schreef demins het volgende:
Zo'n discussie voer je toch niet waar de hondjes bij zijn...
Watjes zijn het.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:34 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze heeft echt heel lang niet naar d'r honden omgekeken.
Helaas durft niemand tegen te stemmen. Terwijl ze wel allemaal commentaar hebben.
Jammer
Volgens mij nietquote:Op donderdag 12 april 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
Het wachten is op het antwoord: Hondenuitlaatservice of niet.
Hoeveel ceepees zetten we op , ja, er komt een uitlaatservice?
Ik wil ze Amanda best aan mijn uitlaat vastbinden van de auto....quote:Op donderdag 12 april 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
Het wachten is op het antwoord: Hondenuitlaatservice of niet.
Hoeveel ceepees zetten we op , ja, er komt een uitlaatservice?
Jawel, de nertsenfarm heeft wel een plek voor een paar uur per dagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |