De reactie van enkele personen in DVK is overtrokken.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Net zoals ik de reactie van de bewoners overtrokken vind dat hij niet meer komt. Kok Martin wil nog steeds komen hoor.
Daar gaat mijn trek in avondetenquote:Op donderdag 12 april 2007 18:29 schreef blomst het volgende:
zit mevr. pannekoek achter de camera's?
[afbeelding]
Ik zag dit ook en dacht nog : Godzijdank dat er niemand over post...quote:Op donderdag 12 april 2007 18:29 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
OMGquote:Op donderdag 12 april 2007 18:29 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Gelukkig had ik al gegeten.quote:
Daar zat ik ook nog aan te denken.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Marc voelde zich gisteravond ontzettend opgelaten t.o.v. zijn vriend/collega. Dit telt heel zwaar!
Verder was hij not amused dat Febo hem de snotkok had opgedrongen in de beoordeling.
Was aan zijn hele houding te merken, en ook aan die van zijn vriend/college.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:32 schreef Clank het volgende:
[..]
Daar zat ik ook nog aan te denken.
Heeft hij het daar gisteren ook nog over gehad of laten merken??
Martin vertelde zijn gezelschap ook dat hij niet hield van steeds die kleine hapjes op een groot bord. Hij geeft zijn gasten liever meteen "een flink bord vreten".quote:Op donderdag 12 april 2007 18:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Was aan zijn hele houding te merken, en ook aan die van zijn vriend/college.
Body language en gebrek aan interaktie!
Ach kom, als je een beetje weerstand hebt kom je daar wel overheen hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 18:34 schreef Gigageil het volgende:
Natasia krabt wat schilfers los onder haar aangenaaide haar, waardoor de pruik helemaal heen en weer gaat, en schept zonder haar handen te wassen de rijst op......om nog maar te zwijgen over de roos wat boven de rijst naar beneden dwarrelt.....![]()
Hij is met die vriend van Marc mee naar achteren gelopen om nog een glaasje champagne te drinken.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:39 schreef avonne het volgende:
Kok Martin was gisteren wel heel snel getoneelhaakt.
Hij zou nog nablijven om te vragen of zijn hondje mocht logeren (met toestemming van de FEBO).
Heeft iemand gezien hoe hij het toneel verliet?
Het was voor Marc echt een belediging dat snotkok Martin hem werd opgedrongen, terwijl Marc met zijn kwaliteits collega er iets van wilden maken op niveau.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Martin vertelde zijn gezelschap ook dat hij niet hield van steeds die kleine hapjes op een groot bord. Hij geeft zijn gasten liever meteen "een flink bord vreten".
Lijkt me beter dat wij als geengageerde mensen samen eens gaan koken.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
Snollie en Huub willen Mark uitnodigen en een diner voor hem maken. Of dit nou zo'n goed idee is?
Bij jou of bij mij?quote:Op donderdag 12 april 2007 18:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Lijkt me beter dat wij als geengageerde mensen samen eens gaan koken.![]()
Pas als we tevreden zijn over het resultaat nodigen we Marc en zijn gade uit, ok?![]()
Kom maar naar de Vlissingse Boulevard. Heel romantischquote:
heeft nicolaas nooit gezegdquote:Op donderdag 12 april 2007 18:28 schreef Gigageil het volgende:
Eric gluurt jaloers naar Sylvia die veel aandacht krijgt van Nicolaas......volgens mij droomt ie stilletjes al van sex met hem sinds Nicolaas zei dat hij ook niet vies is van sex met een man.![]()
Flauw maar waar, een piano is geen gitaar waar je ff een paar accoordjes uit je hoofd stampt en dan het meeste wel redelijk kan meespelen.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:05 schreef Marrije het volgende:
Oh wat flauw.
Jaap: Huub, weet jij waar ik bladmuziek kan downloaden?
Huub: hmm, op jouw niveau?
Jaap: ja
Huub: das lastig. . .
Kun je deze info doorspelen aan Brainless? Thanksquote:Op donderdag 12 april 2007 19:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Flauw maar waar, een piano is geen gitaar waar je ff een paar accoordjes uit je hoofd stampt en dan het meeste wel redelijk kan meespelen.
Er zit gewoon veel tussen Vader Jacob, Mary's little lamb en het andere werk
Het is inderdaad een uitputtingsslag voor alle goedwillende mensen die naar DVK komen.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Se sat met haar fader bij het fuur, vertelt Tas
Als se een ferhaaltje fertelt foor de kindjes kan se toch ook oefenen foor Juf Judith.
Judith de volgende keer ook boos en komt daarna nooit meer terug.![]()
Zou opzich een compliment kunnen zijn...quote:Op donderdag 12 april 2007 19:05 schreef Marrije het volgende:
Oh wat flauw.
Jaap: Huub, weet jij waar ik bladmuziek kan downloaden?
Huub: hmm, op jouw niveau?
Jaap: ja
Huub: das lastig. . .
Precies weg met die kut beesten.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:09 schreef mootie het volgende:
Dat kunnen ze dus eigenlijk niet maken, gewoon die honden zomaar nog een extra week laten blijven.
Dat vind ik dus ook, nog een reden om donderdag op Amanda te stemmen.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:09 schreef mootie het volgende:
Dat kunnen ze dus eigenlijk niet maken, gewoon die honden zomaar nog een extra week laten blijven.
Het lijkt wel alsof ze het erom doet, dat kan toch niet waar zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:15 schreef petraa het volgende:
Amanda: Ik leesde wat anders
I hope soquote:Op donderdag 12 april 2007 19:16 schreef Marrije het volgende:
Ah, er moet toch gestemd worden tegen de honden.
Dat is dus exit hondjes.
Ik kan niet wachten tot ie weer wat (al rochelend) stijf gaat makenquote:Op donderdag 12 april 2007 18:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Kok Martin wil nog steeds komen hoor.
Dit was trouwens haar antwoord op het volgende..quote:Op donderdag 12 april 2007 19:15 schreef petraa het volgende:
Amanda: Ik leesde wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |