On camara pleasequote:Op donderdag 12 april 2007 17:41 schreef noekje het volgende:
Ik voel een tepeltje opkomen.
7 jaar geleden, jah...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:44 schreef Black_king het volgende:
Nicolaas' vader is plotseling overleden. Hij was 64. Hartaanval.
You are my sun, my moon, my brightest star...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:41 schreef noekje het volgende:
Mensen die afgaan op sterrenbeelden binnen relaties zijn ontzettende kneuzen.
Ik voel een tegeltje opkomen.
Ja, was weer een anti-climax van heb ik jou daar. Het begon zo mooi.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:43 schreef blomst het volgende:
Dus het is alweer goed tussen Brian en Amanda.
Check.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Black_King, nieuwe SC =
[SC#32] Leandra Checkt De Park.
![]()
Ze gaan Voetbalvrouwen (is opgenomen) kijken.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:58 schreef TiNo_Flo het volgende:
Staat er voor vanavond nog iets op het programma?
Dat vraag ik mij dus ook af.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:10 schreef petraa het volgende:
Waarom zonder huub ???
Raar.. ik dacht ook dat ze samen contact op zouden nemenquote:Op donderdag 12 april 2007 18:10 schreef petraa het volgende:
Waarom zonder huub ???
Zal wel gestuurd zijn door Brian en Natasia, want Jaap heeft gisteren gezegd dat hij Huub en Sil heeft afgeluisterd en dat Huub niet van plan was excuses aan te bieden ofzo. Of dat waar is geen idee ???quote:
Als je hem als avatar wilt gebruiken dan zet je toch de link gewoon neer bij webicon, dan komt het vanzelf wel in het juiste formaat.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:14 schreef itsme het volgende:
als er toch niets te doen is.
Kan iemand dit plaatje 60 bij 60 maken?
Ik weet niet hoe dat moet bij een gif.
[[url=http://www.plaatjesupload.nl/output/1176416027.gif]afbeelding][/url]
Vreselijke vent, hij wist al lang dat ze buiten zijn lessen om niet hadden geoefend. Dus wat loopt hij nu te zeiken, dan had hij er gisteren niet eens aan moeten beginnen!!quote:Op donderdag 12 april 2007 18:17 schreef spookdiertje het volgende:
mark , pffffffff , frusti
Nee, Huub zei daarnet in ieder geval dat hij morgenochtend of zo belt omdat hij weet dat Marc nu druk heeft in de zaak.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Zal wel gestuurd zijn door Brian en Natasia, want Jaap heeft gisteren gezegd dat hij Huub en Sil heeft afgeluisterd en dat Huub niet van plan was excuses aan te bieden ofzo. Of dat waar is geen idee ???
Hij heeft wel gelijk dat hij zegt dat hij zijn tijd wel beter kan gebruiken, maar de manier waarop hij het bracht gisteravond vond ik erg overtrokken.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:18 schreef Yollie het volgende:
Vreselijke vent, hij wist al lang dat ze buiten zijn lessen om niet hadden geoefend. Dus wat loopt hij nu te zeiken, dan had hij er gisteren niet eens aan moeten beginnen!!
Rot op, als zijn 'bekendheid' in gevaar komt, gaat hij mauwen..quote:Op donderdag 12 april 2007 18:21 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat hij zegt dat hij zijn tijd wel beter kan gebruiken, maar op de manier waarop hij het bracht gisteravond vond ik erg overtrokken.
Net zoals ik de reactie van de bewoners overtrokken vind dat hij niet meer komt. Kok Martin wil nog steeds komen hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:21 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat hij zegt dat hij zijn tijd wel beter kan gebruiken, maar op de manier waarop hij het bracht gisteravond vond ik erg overtrokken.
dank je wel schat.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je hem als avatar wilt gebruiken dan zet je toch de link gewoon neer bij webicon, dan komt het vanzelf wel in het juiste formaat.
En idd, het werkt.
Het gaat niet om zijn bekendheid, maar om de energie die hij erin heeft gestoken. Naamsbekendheid hoeft hij niet meer op te bouwen hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:22 schreef Yollie het volgende:
Rot op, als zijn 'bekendheid' in gevaar komt, gaat hij mauwen..
Marc voelde zich gisteravond ontzettend opgelaten t.o.v. zijn vriend/collega. Dit telt heel zwaar!quote:Op donderdag 12 april 2007 18:21 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Iedereen reageerde er triest opquote:Op donderdag 12 april 2007 18:22 schreef Charmian het volgende:
Net zoals ik de reactie van de bewoners overtrokken vind dat hij niet meer komt. Kok Martin wil nog steeds komen hoor.
kok Martin was de enige ook die het sneu voor hun vond.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Net zoals ik de reactie van de bewoners overtrokken vind dat hij niet meer komt. Kok Martin wil nog steeds komen hoor.
Vind je het gek. Gratis kok in huis, die de heerlijkste gerechten op tafel zet. Daar zou ik ook om huilen, als die niet meer kwam.quote:
Ja dat klopt, die collega van Marc vond het ook niet leuk.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:25 schreef FdW het volgende:
Verder was hij not amused dat Febo hem de snotkok had opgedrongen in de beoordeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |