dat is nou eenmaal zijn gevoelige plekquote:Op donderdag 12 april 2007 20:07 schreef FdW het volgende:
Eric, met een verontwaardigde rooie kop: Dieren die worden geelectrocuteerd via de anus!
Daar klopt toch iets niet!?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:08 schreef Marrije het volgende:
Gaat ze aan die dame vragen watvoor bont het is, 'dat heb ik niet gevraagd ik vond de jas gewoon mooi, ik heb m laten maken'.
Hij nam het eerst voor Amanda op dat ze niet beter wist.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub mag godverdegodver niks meer.![]()
Syl heeft helemaal gelijk ! Daar raak je Amanda wel meequote:Op donderdag 12 april 2007 20:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Lekker dan Syl, betrek die graftekkels erbij!
Blijkbaar toch nietquote:Op donderdag 12 april 2007 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Syl heeft helemaal gelijk ! Daar raak je Amanda wel mee
Ja maar het gaat nu wel over Bontquote:Op donderdag 12 april 2007 20:11 schreef noekje het volgende:
Nicolaas heeft gelijk.
De verhaaltjes komen niet eens over, ze wil alleen maar weten watvoor bont het is op haar jasje en of ze het wettelijk mag dragen.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:11 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Amanda is dit verhaaltje morgen weer vergeten hoor.
Met zo,n bos stro in d,r bovenkamer. (trouwens ook op d,r bovenkamer)
Jawel, maar het duurt bij Delly nooit zo langquote:
Laat mijn teckel erbuitenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Lekker dan Syl, betrek die graftekkels erbij!
Maakt niet uit dit moet toch indruk gemaakt hebbenquote:
Vlees, eieren en melk zijn toch meer een primaire levensbehoefte dan bont.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:13 schreef Talitha het volgende:
Ik vind het persoonlijk schijnheilig om je druk te maken over het leed van dieren in de bontindustrie, terwijl in de bio-industrie net zoveel dierenleed te vinden is.
dus dan moet je je nergens druk over makenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:13 schreef Talitha het volgende:
Ik vind het persoonlijk schijnheilig om je druk te maken over het leed van dieren in de bontindustrie, terwijl in de bio-industrie net zoveel dierenleed te vinden is.
Voedsel en Mooi zijn is een verschilquote:Op donderdag 12 april 2007 20:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Vlees, eieren en melk zijn toch meer een primaire levensbehoefte dan bont.
Ik hoop dat ze het in haar lange termijn geheugen opslaatquote:Op donderdag 12 april 2007 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt niet uit dit moet toch indruk gemaakt hebben![]()
Als je moeder miljonaire is???? Ze kijkt wel link uit.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:16 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Ze kan toch gewoon fake bont dragen. gooi die dingen gewoon weg
Klopt, maar in beide gevallen gaat het om dieren die onnodig lijden. Maak je dan over beide situaties druk, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Vlees, eieren en melk zijn toch meer een primaire levensbehoefte dan bont.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:17 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het in haar lange termijn geheugen opslaat![]()
gewoon bij active topics kijkenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heb ik na 600 keer vernieuwen eindelijk de COS te pakken, zit hij al op pagina 6. Kan ik straks weer opnieuw beginnnen
Een en al vuur, in allesquote:Op donderdag 12 april 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
Waarom kan ik die vrouw niet cappen?. Steeds een bewegend beeld![]()
Dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:14 schreef 2live het volgende:
[..]
dus dan moet je je nergens druk over maken![]()
Ik denk niet dat ze dit bezoekje zo ervaart.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:20 schreef Kinga het volgende:
He, de bont mevrouw is er.... amanda krijgt wel vaak op der lazer deze week zeg..
Zwakstroom dan maar.......quote:Op donderdag 12 april 2007 20:21 schreef Soury het volgende:
Voorbeeld: Zet die stroomdingen ff op Brian zijn ballen. Misschien snapt ze het dan... en hebben wij een beetje lol (of ga ik nu te ver)![]()
Je gaat niet te ver, maar ik denk dat ook dat niet bij d'r aankomt.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:21 schreef Soury het volgende:
Voorbeeld: Zet die stroomdingen ff op Brian zijn ballen. Misschien snapt ze het dan... en hebben wij een beetje lol (of ga ik nu te ver)![]()
Pijn is pijn. Of je nou wordt gedood voor vlees of voor bont.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Voedsel en Mooi zijn is een verschil
Zie de intensiteit van deze vrouw. Ze overtreft Melissa ( sorry Pietje )quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |