Daar was hij weerquote:Op donderdag 12 april 2007 19:31 schreef Maanvis het volgende:
O en nog maar niet te spreken van zijn ogen die ie wijd open doet als ie iets op zijn uber dramatische manier duidelijk probeert te maken.. dat is nog wel het meest vieze aan dat kereltje
Maar omdat Amanda te lui is om het op te ruimen vind ik die hondenuitlaatservice niet zo gek ook al s het probleem daarmee niet geheel opgelost.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat hoort Amanda op te ruimen. En ze moet nog veel meer doen om die beestjes een goede verzorging te geven, maar het gaat haar alleen om hun gezelschap, als het háar uitkomt.
De hondjes zijn lief.![]()
Goed, schiet haar nu maar af. 'Ze hangen toch al in de winkel.'
Walgelijk kutwijf.
Ik had niet anders verwacht.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:57 schreef petraa het volgende:
Het doet Amanda niets !!!
Bijna gelijkquote:
en dat is ook zo waar.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:57 schreef Sense het volgende:
Hoeveel koeien sterven er eigenlijk een gruwelijke dood zodat Jaap zijn Big Macs kan eten?
Grijze jasjesquote:Op donderdag 12 april 2007 19:58 schreef mootie het volgende:
Amanda dacht dat de beestjes van ouderdom stierven.........
Ben ik volledig met je eens, ze hebben daar geen enkele structuur en raken dus alleen maar in de war. Die beestjes zitten normaliter waarschijnlijk op een flat en het is ze nu niet duidelijk waar en wanneer ze iets mogen doen. Ook het eten geven lijkt nergens naar. Maar goed, hopelijk gaat ze het nu anders doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar omdat Amanda te lui is om het op te ruimen vind ik die hondenuitlaatservice niet zo gek ook al s het probleem daarmee niet geheel opgelost.
Dat doet Amanda niet. Want zij ziet het anders en dat is dat.quote:
Precies...quote:Op donderdag 12 april 2007 19:58 schreef noekje het volgende:
[..]
en dat is ook zo waar.
Het is ook wel hypocriet. Ik kan het niet zien maar eet graag biefstuk en houd van al m'n laarzen en pumps alsof het mijn kindjes zijn.
Of het nou echt bont is of nep bont, er hebben dieren geleden.........quote:Op donderdag 12 april 2007 20:01 schreef proh het volgende:
Brian: "een mooie kledij stuk"
Nepbont is echt zieligquote:Op donderdag 12 april 2007 20:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Of het nou echt bont is of nep bont, er hebben dieren geleden.........Brian
Ik denk dat Amanda werkelijk denkt dat ze een heel leuk leven hebben gehad en dat ze zijn gevonden door de boswachter in het grote vriendelijke bos. In Amanda's brein is alles mogelijk.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:02 schreef Sense het volgende:
[..]
Precies...
Ik vind Amanda ook een hypocriet kind met die kutsmoes: "ik dacht dat ze van ouderdom stierven". Ik gelóóf gewoon niet dat ze dat echt dacht, hoe dom ze ook is.En aan de andere kant zijn we zelf net zo hypocriet om haar te veroordelen.
Ik probeer wel zo min mogelijk vlees te eten though...![]()
Maar ik kan echt niet zonder mijn leren laarzen![]()
nep dieren dan hè, in het laatste gevalquote:Op donderdag 12 april 2007 20:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Of het nou echt bont is of nep bont, er hebben dieren geleden.........Brian
Amanda houdt sowieso wel van shockeren.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doet Amanda niet. Want zij ziet het anders en dat is dat.
JLO ook dus dat zal ze misschien als compliment opvatten.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:03 schreef Sense het volgende:
Bont voor Dieren heeft zakken vol post over Amanda's jasje gekregen zegt ze...
Denk het ookquote:Op donderdag 12 april 2007 20:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda werkelijk denkt dat ze een heel leuk leven hebben gehad en dat ze zijn gevonden door de boswachter in het grote vriendelijke bos. In Amanda's brein is alles mogelijk.
Hallo dat meisie is zoooo dom. Ze wist niet eens wat monogamie was ?? Dan kan je het haar niet aanrekenen... Echt super dom ik verbaas me elke keer weer maar het is zo. Dit is super goed !!! Nogmaals dank DGKquote:Op donderdag 12 april 2007 20:02 schreef Sense het volgende:
[..]
Precies...
Ik vind Amanda ook een hypocriet kind met die kutsmoes: "ik dacht dat ze van ouderdom stierven". Ik gelóóf gewoon niet dat ze dat echt dacht, hoe dom ze ook is.
En aan de andere kant zijn we zelf net zo hypocriet om haar te veroordelen.
Ik probeer wel zo min mogelijk vlees te eten though...![]()
Maar ik kan echt niet zonder mijn leren laarzen![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda werkelijk denkt dat ze een heel leuk leven hebben gehad en dat ze zijn gevonden door de boswachter in het grote vriendelijke bos. In Amanda's brein is alles mogelijk.
Huub mag godverdegodver niks meer.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:05 schreef rooie3 het volgende:
Huub kreeg denk net op zijn donder aan de telefoon.
hij lult nu heel anders in een keer.
Dan zou het logisch zijn dat ze dat jasje accuut verbrand en bont afzweert.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Hallo dat meisie is zoooo dom. Ze wist niet eens wat monogamie was ?? Dan kan je het haar niet aanrekenen... Echt super dom ik verbaas me elke keer weer maar het is zo. Dit is super goed !!! Nogmaals dank DGK
A: "Belastingaangifte...wat is dat.....(die was pas hilarisch...)quote:Op donderdag 12 april 2007 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Hallo dat meisie is zoooo dom. Ze wist niet eens wat monogamie was ?? Dan kan je het haar niet aanrekenen... Echt super dom ik verbaas me elke keer weer maar het is zo. Dit is super goed !!! Nogmaals dank DGK
dat is nou eenmaal zijn gevoelige plekquote:Op donderdag 12 april 2007 20:07 schreef FdW het volgende:
Eric, met een verontwaardigde rooie kop: Dieren die worden geelectrocuteerd via de anus!
Daar klopt toch iets niet!?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:08 schreef Marrije het volgende:
Gaat ze aan die dame vragen watvoor bont het is, 'dat heb ik niet gevraagd ik vond de jas gewoon mooi, ik heb m laten maken'.
Hij nam het eerst voor Amanda op dat ze niet beter wist.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub mag godverdegodver niks meer.![]()
Syl heeft helemaal gelijk ! Daar raak je Amanda wel meequote:Op donderdag 12 april 2007 20:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Lekker dan Syl, betrek die graftekkels erbij!
Blijkbaar toch nietquote:Op donderdag 12 april 2007 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Syl heeft helemaal gelijk ! Daar raak je Amanda wel mee
Ja maar het gaat nu wel over Bontquote:Op donderdag 12 april 2007 20:11 schreef noekje het volgende:
Nicolaas heeft gelijk.
De verhaaltjes komen niet eens over, ze wil alleen maar weten watvoor bont het is op haar jasje en of ze het wettelijk mag dragen.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:11 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Amanda is dit verhaaltje morgen weer vergeten hoor.
Met zo,n bos stro in d,r bovenkamer. (trouwens ook op d,r bovenkamer)
Jawel, maar het duurt bij Delly nooit zo langquote:
Laat mijn teckel erbuitenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Lekker dan Syl, betrek die graftekkels erbij!
Maakt niet uit dit moet toch indruk gemaakt hebbenquote:
Vlees, eieren en melk zijn toch meer een primaire levensbehoefte dan bont.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:13 schreef Talitha het volgende:
Ik vind het persoonlijk schijnheilig om je druk te maken over het leed van dieren in de bontindustrie, terwijl in de bio-industrie net zoveel dierenleed te vinden is.
dus dan moet je je nergens druk over makenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:13 schreef Talitha het volgende:
Ik vind het persoonlijk schijnheilig om je druk te maken over het leed van dieren in de bontindustrie, terwijl in de bio-industrie net zoveel dierenleed te vinden is.
Voedsel en Mooi zijn is een verschilquote:Op donderdag 12 april 2007 20:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Vlees, eieren en melk zijn toch meer een primaire levensbehoefte dan bont.
Ik hoop dat ze het in haar lange termijn geheugen opslaatquote:Op donderdag 12 april 2007 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt niet uit dit moet toch indruk gemaakt hebben![]()
Als je moeder miljonaire is???? Ze kijkt wel link uit.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:16 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Ze kan toch gewoon fake bont dragen. gooi die dingen gewoon weg
Klopt, maar in beide gevallen gaat het om dieren die onnodig lijden. Maak je dan over beide situaties druk, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Vlees, eieren en melk zijn toch meer een primaire levensbehoefte dan bont.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:17 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het in haar lange termijn geheugen opslaat![]()
gewoon bij active topics kijkenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heb ik na 600 keer vernieuwen eindelijk de COS te pakken, zit hij al op pagina 6. Kan ik straks weer opnieuw beginnnen
Een en al vuur, in allesquote:Op donderdag 12 april 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
Waarom kan ik die vrouw niet cappen?. Steeds een bewegend beeld![]()
Dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:14 schreef 2live het volgende:
[..]
dus dan moet je je nergens druk over maken![]()
Ik denk niet dat ze dit bezoekje zo ervaart.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:20 schreef Kinga het volgende:
He, de bont mevrouw is er.... amanda krijgt wel vaak op der lazer deze week zeg..
Zwakstroom dan maar.......quote:Op donderdag 12 april 2007 20:21 schreef Soury het volgende:
Voorbeeld: Zet die stroomdingen ff op Brian zijn ballen. Misschien snapt ze het dan... en hebben wij een beetje lol (of ga ik nu te ver)![]()
Je gaat niet te ver, maar ik denk dat ook dat niet bij d'r aankomt.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:21 schreef Soury het volgende:
Voorbeeld: Zet die stroomdingen ff op Brian zijn ballen. Misschien snapt ze het dan... en hebben wij een beetje lol (of ga ik nu te ver)![]()
Pijn is pijn. Of je nou wordt gedood voor vlees of voor bont.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Voedsel en Mooi zijn is een verschil
Zie de intensiteit van deze vrouw. Ze overtreft Melissa ( sorry Pietje )quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |