quote:donderdag 12 april en vrijdag 13 april 2007
Zonnig en warm.
Vandaag zonnig en de temperatuur loopt vrijwel overal op naar rond 20 graden en dat is 7 graden warmer dan normaal voor half April. Op de Wadden wordt het ongeveer 17 graden. Er staat een overwegend matige oost tot noordoostenwind, kracht 3 of 4, vanmiddag langs de noordkust mogelijk vrij krachtig, kracht 5. Misschien wordt de wind langs de westkust vanmiddag enige tijd N-NO. In de nacht naar vrijdag is het helder, lokaal nevelig en daalt de temperatuur tot rond 10 graden. Morgen overdag is het zonnig en nog wat warmer met maxima rond 22 graden. Er waait een matige wind uit oostelijke richtingen, kracht 3 tot 4.
ik ben de laatste dagen bijna alleen nog maar Omaha Hi/Lo aan het spelenquote:Op donderdag 12 april 2007 08:50 schreef borisz het volgende:
ik ben meer van de toernooien en sng's. alhoewel cashgame ook wel leuk is.
Ik won gister een omaha hi/lo sng terwijl ik een holdem sng wilde spelen. Kwam perongeluk bij omaha uit, had dat niet door![]()
Ik pest met je meequote:
Mijn vrouw heeft veel last van bekkenpijn. Eens kijken wat de verloskundige daarvan zegt morgen. Baby lijkt verder lekker te groeien, er wordt flink getrappeld in ieder geval.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:31 schreef DIGGER het volgende:
AZ, hoe gaat het aan het bolle buiken front?
morgen laatste werkdag, dan drie weken vakantiequote:
Dan zal het rustig worden hierquote:Op donderdag 12 april 2007 12:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft veel last van bekkenpijn. Eens kijken wat de verloskundige daarvan zegt morgen. Baby lijkt verder lekker te groeien, er wordt flink getrappeld in ieder geval.
Zaterdag vertrekken wij voor drie weken op vakantie, hopelijk kunne we dan een beetje bijkomen.
En netjes in de kiem gesmoord door RubRubquote:
vind het ook jammer, maar wie weet wat we ervoor in de plaats krijgenquote:
ik ben niet zo'n grote Veenstra Veenstra fan als de rest van Fokquote:Op donderdag 12 april 2007 13:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
vind het ook jammer, maar wie weet wat we ervoor in de plaats krijgen
Ik heb 't niet zo op Claudia. Dus heel erg vind ik t niet. Veenstra vind ik ook niets bijzonders.quote:
Ik ben wel een fan van Veenstra, maar betwijfel of hij midden op de middag wel past.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n grote Veenstra Veenstra fan als de rest van Fok
Ik heb niks tegen jóu, Clauwiejaquote:
Dat bepaald de DJquote:
quote:1. Gypsy man – War
2. Guns of Navarone – Special AKA
3. Gypsys tramps & thieves – Cher
4. Ha ha said the clown – Manfred Mann
5. Habadaba riwikiwi – Urban Heroes
6. Had a dream – Roger Hodgson
7. Had to fall in love – Moody Blues
8. Hail hail rock & roll – Garland Jeffreys
9. Hair – Zen
10. Got to let go – the Bees
11. Haitian divorce – Steely Dan
12. Half a boy and half a man – Nick Lowe
13. Half the man – Jamiroquai
14. Half a million miles from home – Albert Hammond
15. Hellelujah – Sweathog
16. Hallelujah – Adèle Bloemendaal
17. Hallo koning onbenul – Jules de Corte
18. Hallo spaceboy – David Bowie + Pet Shop Boys
19. Big wheel - Tori Amos
20. Halo of flies – Alice Cooper
21. Halo – Texas
22. Halt mich – Herbert Grönemeyer
23. Hammer horror – Kate Bush
24. Hand – Lois Lane
25. Hand me down world – Guess Who
26. Handbags and gladrags – Chris Farlowe
27. Hang me up to dry – Cold War Kids
28. Handle with care – Travelling Wilburys
29. Hands – Jewel
30. Hands - Raconteurs
Stenders heeft het nerdalfabet en nu zijn ze aangekomen bij de Hquote:Op donderdag 12 april 2007 14:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Is dat de G en H afdeling ofzo?
Ze spelen de platenkast/afspeellijst telkens af op alfabet.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Is dat de G en H afdeling ofzo?
Jappie!!quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 14:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen jóu, Clauwieja
Ik haat pijntjesquote:Op donderdag 12 april 2007 14:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jappie!!
Yes, alles goed! Met jou? En je pijntjes van laatst?
(Mis je steeds net op msn enzo geloof ik, wel lief van je smsje afgelopen zondag).
Hmm boe.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik haat pijntjes.
Maar vooruit, gisteren weer wat last van mijn schtomme schouder gehad, lang niet zo gevoeld. Met m'n teen gaat het slecht heb ik het idee, ondanks hele dagen jodiumzalf smeren ben ik bang dat het is gaan ontsteken.
Verder alles prima hoor.
quote:
Op de snelweg in de file staan.quote:
Maar we hebben 19 mei nogquote:Op donderdag 12 april 2007 15:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hmm boe.
Je zoekt gewoon excuusjes om die voettocht niet te maken. Maar lullig voor je, het zal je blijven achtervolgen
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Op de snelweg in de file staan.
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Ja .. dankje voor het herinneren aan dit feit..
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
All you've forsaken
And all that you've done
So that I could live out
This undying dream
Won't be forgotten
Or taken for granted
I'll always remember
Your endless sacrifice
19 mei...help me evenquote:
Meet, for one. FA cup finale geloof ik ook.quote:
alt 155 werkt ookquote:Op donderdag 12 april 2007 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
De meet Clauwtje, de meet.
Oh, en ctrl-alt L.
Stenders is een ouwe lul om Ekdom maar eens te citerenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze moeten Rob Stenders halen, Claudia was/is leuk in de middag.
Watzeggie??????quote:Op donderdag 12 april 2007 16:44 schreef rubbereend het volgende:
1e hand omaha hi/lo SnG 3 man mee all in en de gehele pot gaat naar rubbereend, meteen 2 van de 5 eruit
Daar geløøf ik niets van natuurlijk hequote:Op donderdag 12 april 2007 16:43 schreef clauwheee het volgende:
Ja zeg jongens, zo snap ik natuurlijk geen røøt meer van!![]()
O enne, willen jullie wel geloven dat ik 19 mei compleet, maar dan ook compleet gemist heb???![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar geløøf ik niets van natuurlijk he.
Maar je komt wel toch he toch ja he wellus toch ja he?
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:44 schreef rubbereend het volgende:
1e hand omaha hi/lo SnG 3 man mee all in en de gehele pot gaat naar rubbereend, meteen 2 van de 5 eruit
quote:
øk, das teveel vøør clauquote:Op donderdag 12 april 2007 16:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1e hand -> Eerste kaarten die ik krijg
omaha hi/lo -> pokervariant, wat ingewikkelder dan de standaard versie die de meeste spelen.
SnG -> Sit and Go oftewel een klein toernooitje, in dit geval met 5 personen
3 man mee all in -> we gooiden er meteen al onze punten in
en de gehele pot gaat naar rubbereend, meteen 2 van de 5 eruit -> lijkt me duidelijk
quote:
Nee, leg 't nog ns uit...quote:Op donderdag 12 april 2007 16:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1e hand -> Eerste kaarten die ik krijg
omaha hi/lo -> pokervariant, wat ingewikkelder dan de standaard versie die de meeste spelen.
SnG -> Sit and Go oftewel een klein toernooitje, in dit geval met 5 personen
3 man mee all in -> we gooiden er meteen al onze punten in
en de gehele pot gaat naar rubbereend, meteen 2 van de 5 eruit -> lijkt me duidelijk
Omahaquote:Op donderdag 12 april 2007 16:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]Sandman moet maar een keer een privé cursus geven
dat had ik vroeger ookquote:
dit is ideaal knikkerweer. ik heb al 3 zevenjarige kinderen hun knikkerzak afhandig gemaaktquote:Op donderdag 12 april 2007 17:09 schreef VoreG het volgende:
Gelukkig is het bijna eind april, dan stopt de pokerrage en kunnen we weer fijn gaan knikkeren.
etenstijd heet dat.quote:
Rare spelletjes doet de jeugd tegenwoordigquote:Op donderdag 12 april 2007 17:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Was wel leuk in de pauze, met z'n 3'en hold 'em.
Ik krijg 23 us, iedereen checken. Flop: 565. Iedereen checken. Turn: 8. Iedereen checken. River: 7. Iedereen checken. Showdown dus.
Ik laat mijn hand zien. 23 us, speel het bord. Volgende laat z'n hand zien. 23 us. De derde laat z'n hand zien. 23 us.
Touwtjespringen is zoo 2006quote:Op donderdag 12 april 2007 18:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rare spelletjes doet de jeugd tegenwoordig![]()
de hele tijd doktertje spelen gaat ook vervelenquote:Op donderdag 12 april 2007 18:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stelletje passievelingen, ideale pot om te stelen.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Was wel leuk in de pauze, met z'n 3'en hold 'em.
Ik krijg 23 us, iedereen checken. Flop: 565. Iedereen checken. Turn: 8. Iedereen checken. River: 7. Iedereen checken. Showdown dus.
Ik laat mijn hand zien. 23 us, speel het bord. Volgende laat z'n hand zien. 23 us. De derde laat z'n hand zien. 23 us.
Je wordt oud, face it.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar gebruikt ze juist anti-rimpelcrème voorquote:
Minimaal de 3e keer dat je dat zegt.quote:
Mja, ik zat te twijfelen, maar ik was als eerste, en als iemand called...quote:Op donderdag 12 april 2007 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Stelletje passievelingen, ideale pot om te stelen.
ik denk dat de rage wel over gaat maar het wel blijft net zoals het dartenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:38 schreef golfer het volgende:
Hoe lang zal het nog duren voordat die pokerrage bij de pubertjes weer voorbij is?
quote:Op donderdag 12 april 2007 19:28 schreef borisz het volgende:
ah ik zie dat eend ook meedoet in de freeroll op unibet![]()
Ik heb op het balkon gezeten ipv Fokkenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarin uit zich dat tong?
Ja ik woon drie hoog. Op een binnenplaats. Kijk op de Bommelse toren en in alle tuintjes aan de overkant.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, helemaal vergeten mee te doen.
Lekker tong, leuk uitzicht wel?
¿Ahora ya?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:05 schreef RayMania het volgende:
Buenas noches amigos.
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:16 schreef SCH het volgende:
Is het erg dat ik een kutsmoes heb gebruikt om niet mee naar het diner te hoeven vanavond?
Zit op conferentie in Rotterdam maar wil liever AZ kijken dan socializen met omroepbobo's.
Even een mcdonalds zoeken
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:16 schreef SCH het volgende:
Is het erg dat ik een kutsmoes heb gebruikt om niet mee naar het diner te hoeven vanavond?
Zit op conferentie in Rotterdam maar wil liever AZ kijken dan socializen met omroepbobo's.
Even een mcdonalds zoeken
Je had hem snel opgezetquote:Op donderdag 12 april 2007 21:09 schreef pascalheister het volgende:de tent is ook binnen gekomen vandaag
Chinees gegeten zeker met wapenstokjes.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:36 schreef sjimz het volgende:
Goedeavond,
Net thuis van een avondje uit eten met het werk![]()
We zijn wel bij een wokrestaurant geweest jaquote:Op donderdag 12 april 2007 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Chinees gegeten zeker met wapenstokjes.
2 minuten is echt niet bijna hoorquote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
2 minuten is echt niet bijna hoor
Hoewel het in theorie 62 seconden kan zijn.
Watjequote:Op donderdag 12 april 2007 22:00 schreef appelsientje het volgende:
Ik duik er ook meteen weer in, morgen weer vroeg op!
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:spacebox geaccepteerd
per 1 mei een klein, helemaal eigen plekje
U heeft een nieuwe naamquote:Op donderdag 12 april 2007 22:09 schreef Grulez het volgende:
De groeten vanuit de Cape Elizabeth. Lekker weer -sneeuw- en de schitterende oceaan kabbelt tegenaan de achtertuin.
Gollempiequote:Op donderdag 12 april 2007 22:09 schreef Grulez het volgende:
De groeten vanuit de Cape Elizabeth. Lekker weer -sneeuw- en de schitterende oceaan kabbelt tegenaan de achtertuin.
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:spacebox geaccepteerd
per 1 mei een klein, helemaal eigen plekje
nog 2 wekenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:19 schreef borisz het volgende:
wanneer kom je dan weer eens naar dit koude kikker landje?![]()
die hebben we gehacktquote:Op donderdag 12 april 2007 22:10 schreef Grulez het volgende:
Mn eigen nick pakt ie pv3 niet...
oke ik lees het alquote:Op donderdag 12 april 2007 22:21 schreef rubbereend het volgende:
nieuwe nick voor je reis in naar de VS Grulez?
ik vond em best crea (en wellicht zelfs leuker).quote:Op donderdag 12 april 2007 22:21 schreef rubbereend het volgende:
nieuwe nick voor je reis in naar de VS Grulez?
Je icon is ookquote:Op donderdag 12 april 2007 22:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
ik vond em best crea (en wellicht zelfs leuker)
OKeequote:Op donderdag 12 april 2007 22:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
ik kan ook dezeof
doen, maar het weer is hier als met kerst vandaar.
Wat een K*T telefoonquote:Op donderdag 12 april 2007 22:30 schreef rubbereend het volgende:
ja, de Motorola V3i Razor
Kan ik niet kiezenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:30 schreef rubbereend het volgende:
nee johquote:
Ik wil de Motorola K1 MOTOKRZRquote:Op donderdag 12 april 2007 22:30 schreef rubbereend het volgende:
vet! al ga ik binnenkort toch maar even voor de 30+quote:
google maar op spaceboxquote:Op donderdag 12 april 2007 22:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]MM al ff niet meer gesproken, daarom praat me ff bij
Nokia N73quote:Op donderdag 12 april 2007 22:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
Welke telefoon?
Hier nog mensen met tips?:P
Het is pas middag daar of niet?quote:
trap er ff in ajbquote:Op donderdag 12 april 2007 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is pas middag daar of niet?
Of moet je nog wennen aan het tijdsverschil?
Zonder drankquote:Op donderdag 12 april 2007 23:31 schreef VoreG het volgende:
ik ha knockout, hele avond in de tuin gezeten met ene paar huisgenoten
Tot ooit :w
tis hier sowieso leuker dan op de Korenmarktquote:Op donderdag 12 april 2007 23:38 schreef Smeich het volgende:
Hoever is het lopen van HOOLS naar de Korenmart in A'hem? Als het te ver is blijf ik wellicht hangen hiero
Oh ja.quote:
Of voor 't geval dat de ochtendploeg er al is voordat het licht is. Het werkt zo rottig als je eerst over een barkruk bent gestruikeld.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:01 schreef golfer het volgende:
We laten het licht in deze kroeg altijd branden, voor het geval tong 's nachts even van het toilet gebruik wil maken.
Het kan ook in juli vrijdag de 13e zijn, dus dat zegt niet zoveel, behalve dat men buiten van alles kan overkomenquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja.
Met temperaturen die zomers zijn.
hopelijk komen ze ff in hools; ff fucken die mensenquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:03 schreef Ambrosius het volgende:
Ik vind het complete bullshit, maar je hebt mensen die compleet doordraaien omdat het vrijdag de 13e is.
ik wist dat jij erover zou komen zeikenquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:13 schreef Bluezz het volgende:
Die zwarte kat heeft een wit befje.
Telt niet
En het regent straks zwarte katten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:39 schreef Aanvoerder het volgende:
AJAX - NAC: 13-0 vandaag!
quote:
inderdaad!quote:
quote:
Je hebt niet voor niets 2 handen gerkregenquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:48 schreef Vom het volgende:
Ik heb de zon de hele dag op 1 van de 3 balkons staan
Wel met z'n 5en delen hequote:Op vrijdag 13 april 2007 01:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]3 balkons............ doe maar luxe
hijen of zijen?quote:
Hijen en soms zijen (quote:
zijen moeten eerst door de selectie heen?quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijen moeten eerst door de selectie heen?
en daarna mogen ze mooi zijn op het balkon?quote:
absoluutquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en daarna mogen ze mooi zijn op het balkon?
* Vom tapt 6 bietrquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:04 schreef rubbereend het volgende:
zet ook maar vast bier klaar voor Sandman
KUdt MSN.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:04 schreef rubbereend het volgende:
zet ook maar vast bier klaar voor Sandman
Sand is beszopenquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja laidiedaidieda whahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Hier valt het eigenlijk zwaar tegnenquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Het valt eigenlijk best mee, maar toch.
Tegnen, ook al zo een groot woord. Naja, iig minder dan bezopen, dus je hebt nog ff....quote:
Iedereen ligt al te tukkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tegnen, ook al zo een groot woord. Naja, iig minder dan bezopen, dus je hebt nog ff....
Hoi meneer tongquote:
quote:
wat hij allemaal typte, of poogde te typenquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat hij allemaal typte, of poogde te typen
quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:18 schreef Vom het volgende:
[..]
![]()
Ik ga ook aftaaien, nog ff op de valreep 2 pokertourooitjes gewonnen
Trusten Hools
Lekker voor die zenuwen dan, dat je er bovenop zit.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dit wordt een leuke dag, zit nu al op de zenuwen van een klasgenoot. (En half opzettelijk at that.)
Ach, een afgestorven arm meer of minder.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lekker voor die zenuwen dan, dat je er bovenop zit.![]()
zenuw:quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lekker voor die zenuwen dan, dat je er bovenop zit.![]()
quote:en zenuw is een onderdeel van het zenuwstelsel en bestaat uit gebundelde uitlopers van zenuwcellen. Zenuwen bevatten twee typen zenuwvezels: snelle en trage vezels. Langs een zenuwvezel worden fysiologische signalen doorgegeven door verandering van de elektrische potentiaal over de celmembraan. Bij snelle vezels gaat dat met grote snelheid (enige meters per seconde), bij langzame vezels wordt de snelheid uitgedrukt in centimeters per seconde. Het mechanisme is overigens bij snelle en bij langzame vezels grotendeels gelijk, maar bij snelle vezels maakt het depolarisatiefront grotere sprongen door de aanwezigheid van een isolerende myelineschede om de vezel, die wordt gevormd door de cellen van Schwann.
Zenuwen geleiden zowel signalen van de hersenen via het ruggenmerg naar de spieren, waardoor de spieren samentrekken, als informatie van de zintuigen naar het ruggenmerg en de hersenen toe. Daarvoor heeft de zenuwcel, die meestal in het centraal zenuwstelsel ligt, uitlopers genaamd axonen en dendrieten. Axonen geleiden van de zenuwcel af, dendrieten er naartoe. Bestaat een zenuw uitsluitend uit vezels die spieren prikkelen tot samentrekken, dan gaat het om een motorische zenuw; in het andere geval spreekt men van een sensorische zenuw of gevoelszenuw. Komen beide voor, dan is het een gemengde zenuw.
De informatieoverdracht tussen zenuwcellen onderling en naar andere cellen gaat via synapsen. Hierbij wordt meestal een chemische stof, een neurotransmitter, overgedragen van de ene cel op de andere. Bekende neurotransmitters zijn acetylcholine, dopamine en serotonine. Er zijn echter ook elektrische synapsen, die een snellere informatieoverdracht mogelijk maken.
ja idd... vroeger.. toen moest je echt nog moeite doen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:53 schreef Suijk het volgende:
Bedankt Sien.
Wat moet een spreekbeurt maken voor kinderen tegenwoordig toch makkelijk zijn, vroeger moest ik naar de bieb, allerlei boekjes lenen, dingen overschrijven, herschrijven, etc. Nu zoek je even wat op google en je hebt alles wat je nodig hebt.
Het is hier bewolktquote:
Ja hier ookquote:
Hehe was het gezellig gisteren ?? iets teveel gedronkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:12 schreef VoreG het volgende:
M'n hoofd..
Ik dacht ik ga lekker vroeg slapen dan ben ik niet helemaal brak, komen er een paar huisgenote terug uit de stad om 3 uur, die dachten dat het leuk was om nog even South Park te kijken, kortom ik ben toen weer m'n nest uitgetrokken omdat ik South Park moest kijken en nog een biertje mee moest doen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hehe was het gezellig gisteren ?? iets teveel gedronken
Southparkquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga lekker vroeg slapen dan ben ik niet helemaal brak, komen er een paar huisgenote terug uit de stad om 3 uur, die dachten dat het leuk was om nog even South Park te kijken, kortom ik ben toen weer m'n nest uitgetrokken omdat ik South Park moest kijken en nog een biertje mee moest doen.
Het was gezellig
quote:Ouders feestbeest treffen 'verkracht' huis aan
Uitgegeven: 13 april 2007 10:32
Laatst gewijzigd: 13 april 2007 10:36
LONDEN - Een 17-jarige Britse heeft vrienden, kennissen en volslagen onbekenden uitgenodigd voor een zogenoemd Skin-feestje, waarbij het de bedoeling was het ouderlijk huis zo efficiënt mogelijk uit te wonen. Het resultaat mocht er zijn, meldden Britse media vrijdag.
De familie kan een maand lang het huis niet bewonen, de sloopschade beloopt een slordige 20.000 pond en dochterlief woont nu in bij vrienden.
"Het huis is verkracht, totaal onteerd. Het maakt me fysiek ziek als ik naar binnen ga. Ik liet het huis in smetteloze staat achter en nu kan ik het niet meer aan om naar binnen te stappen", aldus de moeder van de opstandige tiener na thuiskomst van wat een kort vakantietripje zonder tienerdochter had moeten worden. Het huis wordt nu door professionele schoonmakers gereinigd en opnieuw ingericht, aldus The Times.
Urine
'Vrienden' van Rachel Bell trokken onder meer lampen van het plafond, stalen geld en juwelen, drukten peuken uit op het tapijt, kotsten in wastafels, lieten overal gebruikte condooms slingeren en urineerden als klap op de vuurpijl op de trouwjurk van Rachels moeder. Zeven politieauto's, en een hondenbrigade moesten er aan te pas te komen om het feestje met meer dan tweehonderd gasten te beëindigen.
Ja idd... je eigen dochter.. die denkt dat ze het zelf allemaal beter weet...quote:
Voorlopig geen kinderen voor mij!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd... je eigen dochter.. die denkt dat ze het zelf allemaal beter weet...
Ondankbaar kind
Maar aangezien dit soorten feestjes een naam heeft.. betekend het ook dat het vaker voorkomt..
allsp.comquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Southpark
Wat was ook weer de website waar je alle afleveringen van Southpark kon kijken?
southparkx.netquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Southpark
Wat was ook weer de website waar je alle afleveringen van Southpark kon kijken?
Super. Mijn wiskunde is pas donderdag. Maar wiskunde is geen groot probleem voor mij.quote:
niet toevalligquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:19 schreef RayMania het volgende:
Is het toevallig vrijdag de dertiende?.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:24 schreef sjimz het volgende:
Dat is waar ook, mijn moeder is vandaag jarig.
Dank jequote:Op vrijdag 13 april 2007 11:25 schreef RayMania het volgende:
[..]. Gefeliciteerd.
Hopen op een leuker cadeau dan mijn moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |