abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48272793
Mijn abbo loopt over 3 maanden af, nu heb ik de keuze om bij het verlengen een andere telefoon te kiezen waarvan voor mij de volgende drie een optie zijn:

LG KG800
Samsung SGH-D900
LG Shine

Ik heb nu een Samsung SGH-D500 waarvan ik niet echt super onder de indruk ben, ik was meer tevreden over m'n Nokia3650..

Welke van de 3 bovenstaande telefoons zouden jullie kiezen?
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_48272964
tvp!

ik wil trouwens een g3 mobje halen over 3 maanden! dacht aan die nieuwe nokia n73 met 8 gig geheugen

trouwens! wat zijn jouw voorkeuren?
  donderdag 12 april 2007 @ 22:30:39 #3
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_48272968
Ik zal niet voor een LG gaan. Ik heb van meerdere mensen gehoord dat ze 'm (LG KG800) technisch tegen vinden vallen en dat ze vaak geen bereik hebben.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  donderdag 12 april 2007 @ 22:37:04 #4
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_48273216
LG, mooi van buiten maar echt kut van binnen. Werkt niet, komt veel terug en is niet echt lekker in gebruik.

Maar er zijn meer toestellen op de markt, waarom geen N73 of iets dergelijks?
pi_48273227
LG zou ik niet voor gaan omdat ze aardig op motorola lijken. Omdat ik al een motorola heb gehad waar ik absoluut niet tevreden over was werd mij de LG daarom ook direct afgeraden in de winkel.

Gezien je eigen ervaring met Samsung zou ik in jou geval daar ook niet voor kiezen.
De tip die ik kreeg bij het zoeken naar een telefoontje was dat wanneer je tevreden was over een bepaald merk je het beste bij dat merk kon blijven. In jou geval dus Nokia denk ik, als je de mogenlijkheid hebt zou ik in jou geval voor een N73 gaan.
pi_48273350
Helaas zit de N73 niet bij de telefoons die je kan krijgen bij verlenging, maar ik heb nog 3 maanden de tijd om te kiezen mss komt ie er wel bij
pi_48273464
Ik zou sowieso voor de d900 gaan, als ik uit die drie moest kiezen. Ligt ook een beetje aan je persoonlijke voorkeuren, de d900 heeft sowieso de beste camera als je dat een belangrijk aspect vindt.
pi_48273566
Ik zit ook een beetje met zo'n vraag, ik kan over een maand of 2 weer een nieuwe nemen namelijk... Wou er eentje met WiFi én GPS... Ik zit te denken aan de Nokia N-95, maar zijn er nog andere telefoons die bijv. binnenkort uitkomen met dezelfde opties?
  donderdag 12 april 2007 @ 22:45:16 #9
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_48273572
quote:
Op donderdag 12 april 2007 22:42 schreef SuperRogier het volgende:
Ik zou sowieso voor de d900 gaan, als ik uit die drie moest kiezen. Ligt ook een beetje aan je persoonlijke voorkeuren, de d900 heeft sowieso de beste camera als je dat een belangrijk aspect vindt.
Daar doe je het ook echt voor
pi_48273617
Aangezien ik me niet helemaal in telefoons verdiept hebt weet ik niet wat de opvolger is van de nokia 3650 , maar misschien is dat wel iets voor je en zit die er wel in....
N73 zit vaak bij de duurdere abonnementen , was daardoor ook voor mij boven mijn budget. Ik ga voor een telefoon niet een duurder abonnement nemen dan dat ik werkelijk nodig heb / gebruik.
Mag ik vragen bij welke provider je zit?
pi_48273619
Ik heb de D900 en ben er erg tevreden over.

Kijk anders op www.kieskeurig.nl of www.nieuwemobiel.nl, daar staan reviews en meningen.
pi_48273816
quote:
Op donderdag 12 april 2007 22:45 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Daar doe je het ook echt voor
Blijkbaar wel , de SonyEricsons worden voornamelijk gekocht omdat er een goeie camera in zit. Die dingen zijn na 3 maanden verrot, de joystick naar de tyfus, dus voor de kwaliteit kopen ze hem niet en voor het design ook vast niet
pi_48273968
quote:
Op donderdag 12 april 2007 22:46 schreef zout-droppie het volgende:
Aangezien ik me niet helemaal in telefoons verdiept hebt weet ik niet wat de opvolger is van de nokia 3650 , maar misschien is dat wel iets voor je en zit die er wel in....
N73 zit vaak bij de duurdere abonnementen , was daardoor ook voor mij boven mijn budget. Ik ga voor een telefoon niet een duurder abonnement nemen dan dat ik werkelijk nodig heb / gebruik.
Mag ik vragen bij welke provider je zit?
KPN
pi_48274016
Ik zou een N73 nemen.

pi_48274428
quote:
Op donderdag 12 april 2007 22:54 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

KPN
Krijg je dan wel een beetje goed bod van ze? Je weet het vast wel , maar als je online een abo afsluit krijg je standaard 5,- korting per maand op de abo kosten.
Helaas was het voor mij niet mogenlijk om over te stappen op KPN omdat ik net in 1 van de weinige gebieden woon waar KPN geen bereik heeft
  donderdag 12 april 2007 @ 23:07:15 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_48274469
quote:
Op donderdag 12 april 2007 22:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Helaas zit de N73 niet bij de telefoons die je kan krijgen bij verlenging, maar ik heb nog 3 maanden de tijd om te kiezen mss komt ie er wel bij
Je beperkt je tot de keuzemogelijkheden die je provider je geeft voor een verlenging??
Ga naar een foonboer (Phonehouse of BelCompany bijvoorbeeld) die kunnen je over het algemeen minimaal dezelfde aanbiedingen doen en meestal nog beter, daarbij kunnen ze je voor iedere telefoon zeggen wat er eventueel bijbetaald moet worden.

Ik weet niet of je KPN hebt of een andere provider, maar hou er dan wel rekening mee dat KPN nogal andere (lees: lagere) bonussen (te gebruiken als korting op de aan te schaffen telefoon) hanteert bij het verlengen van een contract dan bijvoorbeeld T-mobile of Vodafone.

Ik zou gewoon eerst kijken welk toestel ik wil en dan wie me bij verlenging (of nieuw abo) de beste deal kan geven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 12 april 2007 @ 23:10:25 #17
3185 Adelante
To let it go now
pi_48274583
Ik vind LG en Samsung beiden niet fijn in gebruik, verrotte menu structuur en de LG kraakte bij mij ook nog eens aan alle kanten. Mijn voorkeur gaat uit naar een SonyEricsson.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 12 april 2007 @ 23:14:27 #18
45511 TimmyAsd
pi_48274744
quote:
Op donderdag 12 april 2007 22:51 schreef SuperRogier het volgende:

[..]

Blijkbaar wel , de SonyEricsons worden voornamelijk gekocht omdat er een goeie camera in zit. Die dingen zijn na 3 maanden verrot, de joystick naar de tyfus, dus voor de kwaliteit kopen ze hem niet en voor het design ook vast niet
Met de K800i is dat gewoon bullshit. Gewoon een stevig ding
pi_48274822
quote:
Op donderdag 12 april 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je beperkt je tot de keuzemogelijkheden die je provider je geeft voor een verlenging??
Ga naar een foonboer (Phonehouse of BelCompany bijvoorbeeld) die kunnen je over het algemeen minimaal dezelfde aanbiedingen doen en meestal nog beter, daarbij kunnen ze je voor iedere telefoon zeggen wat er eventueel bijbetaald moet worden.

Ik weet niet of je KPN hebt of een andere provider, maar hou er dan wel rekening mee dat KPN nogal andere (lees: lagere) bonussen (te gebruiken als korting op de aan te schaffen telefoon) hanteert bij het verlengen van een contract dan bijvoorbeeld T-mobile of Vodafone.

Ik zou gewoon eerst kijken welk toestel ik wil en dan wie me bij verlenging (of nieuw abo) de beste deal kan geven.
Probleem is dat ik al in de opzegings termijn zit dus dit contract niet meer kan opzeggen en dus wel moet verlengen
  donderdag 12 april 2007 @ 23:18:20 #20
3185 Adelante
To let it go now
pi_48274871
quote:
Op donderdag 12 april 2007 23:16 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Probleem is dat ik al in de opzegings termijn zit dus dit contract niet meer kan opzeggen en dus wel moet verlengen
maar verlengen kun je overal, dat HOEFT niet via KPN zelf... voorbeeld: http://www.gsmweb.nl/verlenging/index.htm
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 12 april 2007 @ 23:18:45 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_48274883
quote:
Op donderdag 12 april 2007 23:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ook in dat geval zou ik zeker nog langs een foonboer gaan
En hij loopt over 3 maanden toch pas af?? Lijkt me nog bijtijds genoeg...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_48330382
quote:
Op donderdag 12 april 2007 23:18 schreef Adelante het volgende:

[..]

maar verlengen kun je overal, dat HOEFT niet via KPN zelf... voorbeeld: http://www.gsmweb.nl/verlenging/index.htm
Oke wist ik niet
pi_48331183
Huh je kan je abonnement laten verlengen bij een andere winkel? En hetzelfde telefoonnummer behouden en dezelfde provider?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  zaterdag 14 april 2007 @ 21:44:16 #24
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_48333384
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 20:36 schreef DutchErrorist het volgende:
Huh je kan je abonnement laten verlengen bij een andere winkel? En hetzelfde telefoonnummer behouden en dezelfde provider?
Ja dat kan. Heb ik ook altijd gedaan toen ik nog een abonnement had. Heb verlengd bij T for Telecom, Belcompany en de Orange shop. (ik had Orange)

Je kan zelfs als KPN klant een Vodafone winkel binnenlopen en een Vodafone abonnement aanschaffen met gratis telefoon, je nummer wordt dan aan het einde van je KPN contractduur omgezet naar je Vodafone sim.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  zondag 15 april 2007 @ 14:44:55 #25
45511 TimmyAsd
pi_48348048
En het voordeel als je naar een winkel als Belcompany gaat is dat je daar uit alle toestellen kan kiezen, de provider zelf geeft je een veel beperkte keuze
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')