Daar doe je het ook echt voorquote:Op donderdag 12 april 2007 22:42 schreef SuperRogier het volgende:
Ik zou sowieso voor de d900 gaan, als ik uit die drie moest kiezen. Ligt ook een beetje aan je persoonlijke voorkeuren, de d900 heeft sowieso de beste camera als je dat een belangrijk aspect vindt.
Blijkbaar welquote:
KPNquote:Op donderdag 12 april 2007 22:46 schreef zout-droppie het volgende:
Aangezien ik me niet helemaal in telefoons verdiept hebt weet ik niet wat de opvolger is van de nokia 3650 , maar misschien is dat wel iets voor je en zit die er wel in....
N73 zit vaak bij de duurdere abonnementen , was daardoor ook voor mij boven mijn budget. Ik ga voor een telefoon niet een duurder abonnement nemen dan dat ik werkelijk nodig heb / gebruik.
Mag ik vragen bij welke provider je zit?
Krijg je dan wel een beetje goed bod van ze? Je weet het vast wel , maar als je online een abo afsluit krijg je standaard 5,- korting per maand op de abo kosten.quote:
Je beperkt je tot de keuzemogelijkheden die je provider je geeft voor een verlenging??quote:Op donderdag 12 april 2007 22:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Helaas zit de N73 niet bij de telefoons die je kan krijgen bij verlenging, maar ik heb nog 3 maanden de tijd om te kiezen mss komt ie er wel bij
Met de K800i is dat gewoon bullshit. Gewoon een stevig dingquote:Op donderdag 12 april 2007 22:51 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, de SonyEricsons worden voornamelijk gekocht omdat er een goeie camera in zit. Die dingen zijn na 3 maanden verrot, de joystick naar de tyfus, dus voor de kwaliteit kopen ze hem niet en voor het design ook vast niet
Probleem is dat ik al in de opzegings termijn zit dus dit contract niet meer kan opzeggen en dus wel moet verlengenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je beperkt je tot de keuzemogelijkheden die je provider je geeft voor een verlenging??
Ga naar een foonboer (Phonehouse of BelCompany bijvoorbeeld) die kunnen je over het algemeen minimaal dezelfde aanbiedingen doen en meestal nog beter, daarbij kunnen ze je voor iedere telefoon zeggen wat er eventueel bijbetaald moet worden.
Ik weet niet of je KPN hebt of een andere provider, maar hou er dan wel rekening mee dat KPN nogal andere (lees: lagere) bonussen (te gebruiken als korting op de aan te schaffen telefoon) hanteert bij het verlengen van een contract dan bijvoorbeeld T-mobile of Vodafone.
Ik zou gewoon eerst kijken welk toestel ik wil en dan wie me bij verlenging (of nieuw abo) de beste deal kan geven.
maar verlengen kun je overal, dat HOEFT niet via KPN zelf... voorbeeld: http://www.gsmweb.nl/verlenging/index.htmquote:Op donderdag 12 april 2007 23:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Probleem is dat ik al in de opzegings termijn zit dus dit contract niet meer kan opzeggen en dus wel moet verlengen
Ook in dat geval zou ik zeker nog langs een foonboer gaanquote:Op donderdag 12 april 2007 23:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Probleem is dat ik al in de opzegings termijn zit dus dit contract niet meer kan opzeggen en dus wel moet verlengen
Oke wist ik nietquote:Op donderdag 12 april 2007 23:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
maar verlengen kun je overal, dat HOEFT niet via KPN zelf... voorbeeld: http://www.gsmweb.nl/verlenging/index.htm
Ja dat kan. Heb ik ook altijd gedaan toen ik nog een abonnement had. Heb verlengd bij T for Telecom, Belcompany en de Orange shop. (ik had Orange)quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:36 schreef DutchErrorist het volgende:
Huh je kan je abonnement laten verlengen bij een andere winkel? En hetzelfde telefoonnummer behouden en dezelfde provider?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |