Maar we hebben 19 mei nogquote:Op donderdag 12 april 2007 15:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hmm boe.
Je zoekt gewoon excuusjes om die voettocht niet te maken. Maar lullig voor je, het zal je blijven achtervolgen
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Op de snelweg in de file staan.
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Ja .. dankje voor het herinneren aan dit feit..
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
All you've forsaken
And all that you've done
So that I could live out
This undying dream
Won't be forgotten
Or taken for granted
I'll always remember
Your endless sacrifice
19 mei...help me evenquote:
Meet, for one. FA cup finale geloof ik ook.quote:
alt 155 werkt ookquote:Op donderdag 12 april 2007 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
De meet Clauwtje, de meet.
Oh, en ctrl-alt L.
Stenders is een ouwe lul om Ekdom maar eens te citerenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze moeten Rob Stenders halen, Claudia was/is leuk in de middag.
Watzeggie??????quote:Op donderdag 12 april 2007 16:44 schreef rubbereend het volgende:
1e hand omaha hi/lo SnG 3 man mee all in en de gehele pot gaat naar rubbereend, meteen 2 van de 5 eruit
Daar geløøf ik niets van natuurlijk hequote:Op donderdag 12 april 2007 16:43 schreef clauwheee het volgende:
Ja zeg jongens, zo snap ik natuurlijk geen røøt meer van!![]()
O enne, willen jullie wel geloven dat ik 19 mei compleet, maar dan ook compleet gemist heb???![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar geløøf ik niets van natuurlijk he.
Maar je komt wel toch he toch ja he wellus toch ja he?
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:44 schreef rubbereend het volgende:
1e hand omaha hi/lo SnG 3 man mee all in en de gehele pot gaat naar rubbereend, meteen 2 van de 5 eruit
quote:
øk, das teveel vøør clauquote:Op donderdag 12 april 2007 16:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1e hand -> Eerste kaarten die ik krijg
omaha hi/lo -> pokervariant, wat ingewikkelder dan de standaard versie die de meeste spelen.
SnG -> Sit and Go oftewel een klein toernooitje, in dit geval met 5 personen
3 man mee all in -> we gooiden er meteen al onze punten in
en de gehele pot gaat naar rubbereend, meteen 2 van de 5 eruit -> lijkt me duidelijk
quote:
Nee, leg 't nog ns uit...quote:Op donderdag 12 april 2007 16:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1e hand -> Eerste kaarten die ik krijg
omaha hi/lo -> pokervariant, wat ingewikkelder dan de standaard versie die de meeste spelen.
SnG -> Sit and Go oftewel een klein toernooitje, in dit geval met 5 personen
3 man mee all in -> we gooiden er meteen al onze punten in
en de gehele pot gaat naar rubbereend, meteen 2 van de 5 eruit -> lijkt me duidelijk
Omahaquote:Op donderdag 12 april 2007 16:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]Sandman moet maar een keer een privé cursus geven
dat had ik vroeger ookquote:
dit is ideaal knikkerweer. ik heb al 3 zevenjarige kinderen hun knikkerzak afhandig gemaaktquote:Op donderdag 12 april 2007 17:09 schreef VoreG het volgende:
Gelukkig is het bijna eind april, dan stopt de pokerrage en kunnen we weer fijn gaan knikkeren.
etenstijd heet dat.quote:
Rare spelletjes doet de jeugd tegenwoordigquote:Op donderdag 12 april 2007 17:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Was wel leuk in de pauze, met z'n 3'en hold 'em.
Ik krijg 23 us, iedereen checken. Flop: 565. Iedereen checken. Turn: 8. Iedereen checken. River: 7. Iedereen checken. Showdown dus.
Ik laat mijn hand zien. 23 us, speel het bord. Volgende laat z'n hand zien. 23 us. De derde laat z'n hand zien. 23 us.
Touwtjespringen is zoo 2006quote:Op donderdag 12 april 2007 18:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rare spelletjes doet de jeugd tegenwoordig![]()
de hele tijd doktertje spelen gaat ook vervelenquote:Op donderdag 12 april 2007 18:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stelletje passievelingen, ideale pot om te stelen.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Was wel leuk in de pauze, met z'n 3'en hold 'em.
Ik krijg 23 us, iedereen checken. Flop: 565. Iedereen checken. Turn: 8. Iedereen checken. River: 7. Iedereen checken. Showdown dus.
Ik laat mijn hand zien. 23 us, speel het bord. Volgende laat z'n hand zien. 23 us. De derde laat z'n hand zien. 23 us.
Je wordt oud, face it.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar gebruikt ze juist anti-rimpelcrème voorquote:
Minimaal de 3e keer dat je dat zegt.quote:
Mja, ik zat te twijfelen, maar ik was als eerste, en als iemand called...quote:Op donderdag 12 april 2007 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Stelletje passievelingen, ideale pot om te stelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |