quote:Op donderdag 12 april 2007 20:16 schreef SCH het volgende:
Is het erg dat ik een kutsmoes heb gebruikt om niet mee naar het diner te hoeven vanavond?
Zit op conferentie in Rotterdam maar wil liever AZ kijken dan socializen met omroepbobo's.
Even een mcdonalds zoeken
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:16 schreef SCH het volgende:
Is het erg dat ik een kutsmoes heb gebruikt om niet mee naar het diner te hoeven vanavond?
Zit op conferentie in Rotterdam maar wil liever AZ kijken dan socializen met omroepbobo's.
Even een mcdonalds zoeken
Je had hem snel opgezetquote:Op donderdag 12 april 2007 21:09 schreef pascalheister het volgende:de tent is ook binnen gekomen vandaag
Chinees gegeten zeker met wapenstokjes.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:36 schreef sjimz het volgende:
Goedeavond,
Net thuis van een avondje uit eten met het werk![]()
We zijn wel bij een wokrestaurant geweest jaquote:Op donderdag 12 april 2007 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Chinees gegeten zeker met wapenstokjes.
2 minuten is echt niet bijna hoorquote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
2 minuten is echt niet bijna hoor
Hoewel het in theorie 62 seconden kan zijn.
Watjequote:Op donderdag 12 april 2007 22:00 schreef appelsientje het volgende:
Ik duik er ook meteen weer in, morgen weer vroeg op!
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:spacebox geaccepteerd
per 1 mei een klein, helemaal eigen plekje
U heeft een nieuwe naamquote:Op donderdag 12 april 2007 22:09 schreef Grulez het volgende:
De groeten vanuit de Cape Elizabeth. Lekker weer -sneeuw- en de schitterende oceaan kabbelt tegenaan de achtertuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |