Oh ja.quote:
Of voor 't geval dat de ochtendploeg er al is voordat het licht is. Het werkt zo rottig als je eerst over een barkruk bent gestruikeld.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:01 schreef golfer het volgende:
We laten het licht in deze kroeg altijd branden, voor het geval tong 's nachts even van het toilet gebruik wil maken.
Het kan ook in juli vrijdag de 13e zijn, dus dat zegt niet zoveel, behalve dat men buiten van alles kan overkomenquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja.
Met temperaturen die zomers zijn.
hopelijk komen ze ff in hools; ff fucken die mensenquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:03 schreef Ambrosius het volgende:
Ik vind het complete bullshit, maar je hebt mensen die compleet doordraaien omdat het vrijdag de 13e is.
ik wist dat jij erover zou komen zeikenquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:13 schreef Bluezz het volgende:
Die zwarte kat heeft een wit befje.
Telt niet
En het regent straks zwarte katten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:39 schreef Aanvoerder het volgende:
AJAX - NAC: 13-0 vandaag!
quote:
inderdaad!quote:
quote:
Je hebt niet voor niets 2 handen gerkregenquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:48 schreef Vom het volgende:
Ik heb de zon de hele dag op 1 van de 3 balkons staan
Wel met z'n 5en delen hequote:Op vrijdag 13 april 2007 01:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]3 balkons............ doe maar luxe
hijen of zijen?quote:
Hijen en soms zijen (quote:
zijen moeten eerst door de selectie heen?quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijen moeten eerst door de selectie heen?
en daarna mogen ze mooi zijn op het balkon?quote:
absoluutquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en daarna mogen ze mooi zijn op het balkon?
* Vom tapt 6 bietrquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:04 schreef rubbereend het volgende:
zet ook maar vast bier klaar voor Sandman
KUdt MSN.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:04 schreef rubbereend het volgende:
zet ook maar vast bier klaar voor Sandman
Sand is beszopenquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja laidiedaidieda whahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Hier valt het eigenlijk zwaar tegnenquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Het valt eigenlijk best mee, maar toch.
Tegnen, ook al zo een groot woord. Naja, iig minder dan bezopen, dus je hebt nog ff....quote:
Iedereen ligt al te tukkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tegnen, ook al zo een groot woord. Naja, iig minder dan bezopen, dus je hebt nog ff....
Hoi meneer tongquote:
quote:
wat hij allemaal typte, of poogde te typenquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat hij allemaal typte, of poogde te typen
quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:18 schreef Vom het volgende:
[..]
![]()
Ik ga ook aftaaien, nog ff op de valreep 2 pokertourooitjes gewonnen
Trusten Hools
| Forum Opties | |