Die hondjes worden toch vandaag weer getoneelhaakt?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:05 schreef Liess het volgende:
Palma zegt dat die hond geplast heeft binnen, en Amanda blijft zitten?
Oh??quote:Op donderdag 12 april 2007 10:22 schreef Copycat het volgende:
Ik lees bij de buren van VOL dat Amanda erover denkt 24 uur aan te vragen?
Dat zou wel dom zijn. Dan laat je je toch lekker wegstemmen, dat scheelt 10K.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:22 schreef Copycat het volgende:
Zo ja, dan heb ik het niet gezien ;-)quote:Op donderdag 12 april 2007 10:22 schreef Copycat het volgende:
Als ze dan eerst Brain even een rotschop geeft vind ik dat helemaal prima!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:22 schreef Copycat het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als ze dan eerst Brain even een rotschop geeft vind ik dat helemaal prima!
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:15 schreef getl0st het volgende:
Als niemand het doet, waag ik mijn eerste poging maar
Jezus, wat is ze domquote:Op donderdag 12 april 2007 10:22 schreef Copycat het volgende:
Jammer en ik vond haar gister nog wel zo goed tegen Brianquote:
Ik heb haar dat helemaal niet horen zeggen maar ik mis wel eens vaker wat.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?p=967642#967642
Idd, sneu om te zien, toch is het wel een lief meisje.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:25 schreef noekje het volgende:
Amanda zit niet lekker in haar vel, dat is wel duidelijk.
Na het gedoe met Eric zie ik er geen lief meisje meer in. Zo ordinair heb ik ze zelden gezien.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:28 schreef Liess het volgende:
[..]
Idd, sneu om te zien, toch is het wel een lief meisje.
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Na het gedoe met Eric zie ik er geen lief meisje meer in. Zo ordinair heb ik ze zelden gezien.
Ik denk (hoop) dat de kwartjes wat betreft Brian aan het vallen zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:25 schreef noekje het volgende:
Amanda zit niet lekker in haar vel, dat is wel duidelijk.
Ze heeft zelf ooit gezegd dat als ze ooit denkt om naar huis te gaan, ze ook gewoon vertrekt. Als ze er zat van is dan gaat ze.
Ik denk ook echt dat zo in elkaar steekt.
Treur niet jij! Hoe eerder ze uit de Kooi is, hoe eerder jij haar kan bewerkstelligen!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:28 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja maar als zij uit de kooi is zie ik der toch niet meer... dan is er geen enkele mooie vrouw meer in de Kooi....quote:Op donderdag 12 april 2007 10:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Treur niet jij! Hoe eerder ze uit de Kooi is, hoe eerder jij haar kan bewerkstelligen!
En nee, ik hoef daar geen caps van...![]()
Zelf vind ik Syl stukken aantrekkelijker dan Amanda.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:31 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja maar als zij uit de kooi is zie ik der toch niet meer... dan is er geen enkele mooie vrouw meer in de Kooi....![]()
wat een sneu mensquote:Op donderdag 12 april 2007 10:32 schreef Liess het volgende:
Natasia gaat Marc bellen vóor Huub gaat bellen???
Ze heeft hem in totaal een keer of 15 gezien?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:33 schreef product het volgende:
Natasia kent marc al zooooo lang, veeeeeeeel langer dan Amanda....Het lijkt wel of het een jeugdvriendje van der is....dom wijf
Marc vind Natasia toch helemaal niets, kreeg ik altijd het idee?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:33 schreef product het volgende:
Natasia kent marc al zooooo lang, veeeeeeeel langer dan Amanda....Het lijkt wel of het een jeugdvriendje van der is....dom wijf
Zou wel cool zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 10:33 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Natasia zijn bang voor een 'Nena-truuk' van SHE. Dat zij zelf Amanda er straks keihard uitstemmen en dat SHE dat dan opeens niet doet en komt met de opmerking 'dus je weet nu wie je vrienden zijn', net als met Nena destijds.
Dat is Martin.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Marc vind Natasia toch helemaal niets, kreeg ik altijd het idee?
Oh. Geen gevalletje van en/en, toevallig?quote:
Er IS geen enkele mooie vrouw in de kooi, met uitzondering van de uurtjes dat Melissa dansles komt geven natuurlijk.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:31 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja maar als zij uit de kooi is zie ik der toch niet meer... dan is er geen enkele mooie vrouw meer in de Kooi....![]()
Wissel van Amanda en Nena vind dan weer plaatsquote:Op donderdag 12 april 2007 10:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Er IS geen enkele mooie vrouw in de kooi, met uitzondering van de uurtjes dat Melissa dansles komt geven natuurlijk.
Dat jij Amanda lekker vindt is geheel en al te wijten aan jouw eigen (wan)smaak.![]()
En áls Amanda vrijwillig vertrekt wordt ze vast wel vervangen door een appetijtelijk jong ding, die sowieso nooit dommer kan zijn dan Delletje.
Dát zou mooi zijn, maar ik zie Neentje echt niet meer als bewoonster terugkeren, zeker niet met de zomer in aantocht.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wissel van Amanda en Nena vind dan weer plaats
Daar is kleinzusje het helemaal mee eensquote:Op donderdag 12 april 2007 10:31 schreef mootie het volgende:
Mensen die over zichzelf in de 3e persoon praten......... bleh!
Zeker, echt een topgrietquote:Op donderdag 12 april 2007 10:28 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik hop liever op een wraak nemende Amandaquote:Op donderdag 12 april 2007 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ik hoop wel dat áls ze vertrekt, ze vertrekt met een bang. Een harde bang richting Brian, welteverstaan.
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hop liever op een wraak nemende Amandaen dat Brian eruit vliegt
Mootie kan er best mee leven als zussie het doet..... Brian daarentegen!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Daar is kleinzusje het helemaal mee eens![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:35 schreef product het volgende:
Natasia en Sylvia zijn bewust of onbewust jaloers op Amanda. Ze is jonger, geiler en heeft dikkere tieten...Vrouwen zijn vrouwen en dat is hun natuur....'lekkere wijven' die niet overdreven aardig zijn tegen de minder geilere vrouwen zzijn altijd het mikpunt
Die zou ik méésterlijk vinden!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:33 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Natasia zijn bang voor een 'Nena-truuk' van SHE. Dat zij zelf Amanda er straks keihard uitstemmen en dat SHE dat dan opeens niet doet en komt met de opmerking 'dus je weet nu wie je vrienden zijn', net als met Nena destijds.
Ja, dat moet!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:41 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ontopic: moeten vrouwen jaloers zijn op iemand met nep borsten? [afbeelding]
Een van de betere typo'squote:
Dat ze hem zo tergt dat hij haar een schop of knal verkoopt, bedoel je?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:40 schreef yvonne het volgende:
Ik hop liever op een wraak nemende Amandaen dat Brian eruit vliegt
Ja, leuke vooruitzichten toch?!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ze hem zo tergt dat hij haar een schop of knal verkoopt, bedoel je?![]()
Bijna nog zonniger dan de weersvooruitzichten van dit weekend!quote:
Nee niet per se, maar Natasia wel en Syl is volgens mij ook wel een beetje katterig richting Amanda...Op Nena die echt mooi is waren ze allebei stikjaloers. Hoe Syl naar haar keek...jammerquote:Op donderdag 12 april 2007 10:41 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
[afbeelding]
De echte vraag is: vind je ze ook mooi op Brian?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:43 schreef kleinzusje het volgende:
Oh, moet nog even wat recht zetten
De meeste kleren van Brian vind ik mooi , behalve de witte onderbroek EN het witte hoedje
Dat laatste was ik vergeten te melden.
Je vindt die oranje kickbox-shorts toch ook aartslelijk, hoop ik?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:43 schreef kleinzusje het volgende:
Oh, moet nog even wat recht zetten
De meeste kleren van Brian vind ik mooi , behalve de witte onderbroek EN het witte hoedje
Dat laatste was ik vergeten te melden.
Klopt echt helemaalquote:Op donderdag 12 april 2007 10:35 schreef product het volgende:
Natasia en Sylvia zijn bewust of onbewust jaloers op Amanda. Ze is jonger, geiler en heeft dikkere tieten...Vrouwen zijn vrouwen en dat is hun natuur....'lekkere wijven' die niet overdreven aardig zijn tegen de minder geilere vrouwen zzijn altijd het mikpunt
Vooral gister zag die er stunning uit met dat geile shawltje van hem....quote:Op donderdag 12 april 2007 10:44 schreef mootie het volgende:
[..]
De echte vraag is: vind je ze ook mooi op Brian?
Nee, Vind niks mooi OP brian ) maar ben dan ook stikjaloersquote:Op donderdag 12 april 2007 10:44 schreef mootie het volgende:
[..]
De echte vraag is: vind je ze ook mooi op Brian?
Shitquote:Op donderdag 12 april 2007 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je vindt die oranje kickbox-shorts toch ook aartslelijk, hoop ik?
en de oorbellen en kettingen dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je vindt die oranje kickbox-shorts toch ook aartslelijk, hoop ik?
jaloers ?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:46 schreef product het volgende:
[..]
Vooral gister zag die er stunning uit met dat geile shawltje van hem....
Ook leuk: de hangende 'flikker'handjes (sorry) van Brrrrr... let maar es op als ie aan het koken is ofzo...
Die wel , echt !!!!!quote:
En z'n oorbellen?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Shit![]()
Die was ik ook even vergeten
Ik denk dat we beter kunnen opsommen wat wel mooi is aan/op/van Brian.quote:
Ach, ze delen een gezamenlijke hobby: koken. Eten verbindt mensen, misschien dat Natasia daar veel waarde aan hecht. Ikzelf zie ook graag mensen die de waarde van eten inzien.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:33 schreef product het volgende:
waarom zit hierquote:Op donderdag 12 april 2007 10:41 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Brian is gewoon homo. Face it! En ook nog eens een lelijke homo!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:46 schreef product het volgende:
[..]
Vooral gister zag die er stunning uit met dat geile shawltje van hem....
Ook leuk: de hangende 'flikker'handjes (sorry) van Brrrrr... let maar es op als ie aan het koken is ofzo...
Zijn dagelijkse oefeningen!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef kleinzusje het volgende:
Wat zou Pietje nu aan het doen zijn ?![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef demins het volgende:
[..]
'Een lelijke homo heeft geen flikker aan zijn reet!'![]()
Helaas heeft hij iets wat ik graag ook zou willen moet ik bekennen: z'n haar.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat we beter kunnen opsommen wat wel mooi is aan/op/van Brian.
Ik begin!
...
...
...
Tja.
-scherp- maar voor mannen gelden weer andere natuurwetten... Het is een beetje gecharseerd (schrijf je dat zo?) maar over het algemeen werkt het zo wel een beetje...quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:51 schreef product het volgende:
[..]
-scherp- maar voor mannen gelden weer andere natuurwetten... Het is een beetje gecharseerd (schrijf je dat zo?) maar over het algemeen werkt het zo wel een beetje...
Nee, maar we snappen jequote:Op donderdag 12 april 2007 10:51 schreef product het volgende:
Het is een beetje gecharseerd (schrijf je dat zo?)
Dat is te hoog gegrepenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:52 schreef demins het volgende:
[..]
Jij wil het gat vullen dat Peter6000 heeft achtergelaten?![]()
Ik scheer dat bijna dagelijks weg wat hij op z'n kop heeft zitten.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:51 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Helaas heeft hij iets wat ik graag ook zou willen moet ik bekennen: z'n haar.
Sylvia is de enige die de bewegingen wél kan maken, de rest doet het niet goedquote:Op donderdag 12 april 2007 10:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Huub en Sylvia hebben het minst gevoel voor dansen, Eric doet het het best.
Lachen ook dat die handleeshomo gister zei tegen Brain: Je bent van binnen stiekem tegen jezelf of zo iets om daarna tegen Amanda te zeggen als mannen van hun vriendinnetje verlangen anaal te doen zijn ze diep van binnen homo waarop Amanda er een ontgoochelde OMG uitgooidequote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef demins het volgende:
[..]
Brian is gewoon homo. Face it! En ook nog eens een lelijke homo!
Op zo'n moment citeer ik graag Gummbah: 'Een lelijke homo heeft geen flikker aan zijn reet!'![]()
Harsen is best pijnlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 10:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik scheer dat bijna dagelijks weg wat hij op z'n kop heeft zitten.
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik scheer dat bijna dagelijks weg wat hij op z'n kop heeft zitten.
het gat dat door Peter6000 is achter gelaten is door (bijna) niemand te vullen... daarom denk ik dat brian meer naar eric zal trekken om de 'leegte' op te vullen...quote:Op donderdag 12 april 2007 10:52 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb ondanks mijn nickname helemaal niets tegen homo's en ben de eerste die zecht niet te weten 100 % hetero te zijn...Je weet ten slotte nooit hoe de3 vlag er over 5 jaar bij hangt..Dat product hetero tikte ik in na me weer es zwaar geergerd te hebben aan Eric....vind ik -sorry- echt een vreselijk gemaakte irritante ventquote:Op donderdag 12 april 2007 10:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als je belooft wat liever over homo´s te schrijven ok ?
ik ben nog nooit een meisje tegen gekomen met zo een grote mond vreselijk het doet gewoon zeer zo ze over ander geaarden praatquote:Op donderdag 12 april 2007 10:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Na het gedoe met Eric zie ik er geen lief meisje meer in. Zo ordinair heb ik ze zelden gezien.
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:59 schreef Oma1 het volgende:
[..]
ik ben nog nooit een meisje tegen gekomen met zo een grote mond vreselijk het doet gewoon zeer zo ze over ander geaarden praat
Je doet maar! Ik heb er geen problemen mee!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:59 schreef Sebi het volgende:
Ik probeer steeds een glimp op te vangen van Melissa in de spiegel achter haar(meer mensen met dat 'probleem'?)
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 12 april 2007 10:58 schreef product het volgende:
[..]
Ik heb ondanks mijn nickname helemaal niets tegen homo's en ben de eerste die zecht niet te weten 100 % hetero te zijn...Je weet ten slotte nooit hoe de3 vlag er over 5 jaar bij hangt..Dat product hetero tikte ik in na me weer es zwaar geergerd te hebben aan Eric....vind ik -sorry- echt een vreselijk gemaakte irritante vent
Denk Pietjequote:Op donderdag 12 april 2007 10:59 schreef Sebi het volgende:
Ik probeer steeds een glimp op te vangen van Melissa in de spiegel achter haar(meer mensen met dat 'probleem'?)
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef kleinzusje het volgende:
Wat zou Pietje nu aan het doen zijn ?![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:05 schreef kleinzusje het volgende:
Brian is dansblind
en amanda is aan het oefenen hoe ze dansend na een kick stap stap bij brian weg kan lopen..quote:Op donderdag 12 april 2007 11:05 schreef kleinzusje het volgende:
Brian is dansblind
Volgens de site is hij IT consultant.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:09 schreef Liess het volgende:
Brian kan echt helemaal niets, niet zingen, niet praten, niet gitaarspelen, niet dansen, sneu eigenlijk voor hem.
Nja, eigenlijk niet.
Zucht, weer iemand die niet weet wat discriminatie is. Het feit dat Amanda dom is, want dat is een feit is slechts een constatering en een mening van een persoon. Dit is geen onderscheid maken op een negatieve wijze tussen personen op basis van huidskleur, ras of religie. Bovendien pak je hier alleen Amanda op. Iemand herhaaldelijk uitschelden voor flikker en daar de ergste en engste verwensingen bij bedenken is dit juist wel. Nou, dat dus....quote:Op donderdag 12 april 2007 11:09 schreef product het volgende:
By the way, waarom is het wel geoorloofd Amanda contstant te discrimineren met haar domheid maar Eric niet met zijn geaardheid. Beide kunnen er zelf niets aan veranderen toch?
Lief? LIEF?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:28 schreef Liess het volgende:
[..]
alsof er een god bestaat!!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
Hey Redactie!![]()
Ik EIS de Godin op de streams!!!!
Maak hier maar een sticky van in elke COSquote:Op donderdag 12 april 2007 11:14 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Zucht, weer iemand die niet weet wat discriminatie is. Het feit dat Amanda dom is, want dat is een feit is slechts een constatering en een mening van een persoon. Dit is geen onderscheid maken op een negatieve wijze tussen personen op basis van huidskleur, ras of religie. Bovendien pak je hier alleen Amanda op. Iemand herhaaldelijk uitschelden voor flikker en daar de ergste en engste verwensingen bij bedenken is dit juist wel. Nou, dat dus....
De redactie is Lief! Maar niet zo Lief als de Godin!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
Hey Redactie!![]()
Ik EIS de Godin op de streams!!!!
Alsof er er redactie bestaat? Dat zijn schrijvers, toneelknechten en souffleerders (?)quote:
Ik hoop dat de bewoners chinees eten vanavond..quote:Op donderdag 12 april 2007 11:17 schreef carpediem23 het volgende:
Wanneer donderen die honden op!!!!!!!!!!!!
Je vergeet "klaarkomen"quote:Op donderdag 12 april 2007 11:09 schreef Liess het volgende:
Brian kan echt helemaal niets, niet zingen, niet praten, niet gitaarspelen, niet dansen, sneu eigenlijk voor hem.
Nja, eigenlijk niet.
quote:
Natuurlijk weet ik dat wel, maar het is wel een perceptie.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:14 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Zucht, weer iemand die niet weet wat discriminatie is. Het feit dat Amanda dom is, want dat is een feit is slechts een constatering en een mening van een persoon. Dit is geen onderscheid maken op een negatieve wijze tussen personen op basis van huidskleur, ras of religie. Bovendien pak je hier alleen Amanda op. Iemand herhaaldelijk uitschelden voor flikker en daar de ergste en engste verwensingen bij bedenken is dit juist wel. Nou, dat dus....
Amanda is eerlijk en oprecht. Dat ze soms rare dingen roept komt omdat ze niet zo goed kan denken. Maar daar houdt niemand rekening mee. Domme mensen moeten hun mond meer houden en mogen zich niet in discussies mengen blijkbaar.....quote:
je vergeet...quote:Op donderdag 12 april 2007 11:19 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Alsof er er redactie bestaat? Dat zijn schrijvers, toneelknechten en souffleerders (?)
Wat is er met Peter6000?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:52 schreef demins het volgende:
[..]
Last spotted ergens diep in Jaap z'n kont.quote:
vind je dat echt mooi? ik vind er erg weinig aan, voor een blondequote:Op donderdag 12 april 2007 11:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
Het is voorwaar een mooie dag!
[afbeelding]
een stemmetje in mijn achterhoofd zegt dat carlos haar in het verre verleden bewerkstelligd heeft...quote:Op donderdag 12 april 2007 11:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
Het is voorwaar een mooie dag!
[afbeelding]
ik ben het hier gewoon mee eens, de coördinatie van Syl mag dan prima zijn, maar er zit totaal helemaal 0,0 sensualiteit/"sexualiteit" in haar bewegingen.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:22 schreef Polonium-120 het volgende:
toch doet amanda het beter dan sylvia...
die trekken beiden geen volle zalen..quote:Op donderdag 12 april 2007 11:31 schreef carpediem23 het volgende:
Zijn ze verplicht hier aan mee te doen? Ik zie Nico en Tasia zien! Ook niet op de andere streams
sylvia lijkt wat dat betreft een 'koude' ...quote:Op donderdag 12 april 2007 11:32 schreef Lipsch het volgende:
[..]
ik ben het hier gewoon mee eens, de coördinatie van Syl mag dan prima zijn, maar er zit totaal helemaal 0,0 sensualiteit/"sexualiteit" in haar bewegingen.
een oer-hollandse boeren-harkquote:Op donderdag 12 april 2007 11:35 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
sylvia lijkt wat dat betreft een 'koude' ...
heb je die billen wel eens gezienquote:Op donderdag 12 april 2007 11:30 schreef Lipsch het volgende:
[..]
vind je dat echt mooi? ik vind er erg weinig aan, voor een blonde
quote:
Platte billenquote:
Als je beide zaken als het zelfde ziet is dat een verkeerde waarneming. Weliswaar jouw waarneming, maar volgens de wet ook niet correct.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:21 schreef product het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat wel, maar het is wel een perceptie.
quote:
Jaquote:Op donderdag 12 april 2007 11:10 schreef DainBramage het volgende:
Gelukkig hebben Eric en de Danslerares niet allebei de rode broek aan zoals de vorige keer.
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:30 schreef Lipsch het volgende:
[..]
vind je dat echt mooi? ik vind er erg weinig aan, voor een blonde
quote:
tot de voorstelling...quote:Op donderdag 12 april 2007 11:40 schreef Day het volgende:
Hoelang duurt deze stijve harken-les nog?
Dank je...quote:Op donderdag 12 april 2007 11:30 schreef Judah het volgende:
[..]
Last spotted ergens diep in Jaap z'n kont.
Toch is het lastig want domme menssen worden toch ook uitgesloten van veel dingen (krijgen minder betaald over het algemeen bijvoorbeeld),quote:Op donderdag 12 april 2007 11:39 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Als je beide zaken als het zelfde ziet is dat een verkeerde waarneming. Weliswaar jouw waarneming, maar volgens de wet ook niet correct.
PS. Nog iets waar Brian last van heeft : perceptiedoofheid
Doe je Huub bril eens afquote:Op donderdag 12 april 2007 11:44 schreef Prosac het volgende:
volgens mij kun je qua dansniveau het een beetje zo indelen
5: duidelijk Brian, die staat soms echt compleet iets heel anders te doen, links is voor hem rechts.
4: Huubje, staat nog wel redelijk ver boven Bwian, maar snapt er soms ook weinig van
3: Amanda: Zeker niet slecht, alleen sommige bewegingen.. Misschien dat het vandaag zo goed gaat omdat er eindelijk eens niet gekonijnd is.
2: Sylvia: Gaat gewoon redelijk eenvoudig.
1: Eric, hoewel Sylvia vorige week de oefenles gaf, vind ik persoonlijk Eric toch de beste danser van het stel.
Hahhaquote:Op donderdag 12 april 2007 11:40 schreef Day het volgende:
Hoelang duurt deze stijve harken-les nog?
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Met Eric ben ik het wel eens, homo's staan er om bekend dat ze goed kunnen dansen![]()
Wat een onzin, ze kunnen gewoon minder hooggeschoold werk doen, wat logisch is want ze zijn namelijk DOMquote:Op donderdag 12 april 2007 11:46 schreef product het volgende:
[..]
Toch is het lastig want domme menssen worden toch ook uitgesloten van veel dingen (krijgen minder betaald over het algemeen bijvoorbeeld),
Bron: 'Varkensvlees maakt homo'quote:In Duitsland heeft de omstreden moslimbeweging Ahmadiyya via haar website laten weten dat het eten van varkensvlees mensen homoseksueel maakt. Dat meld een Vlaamse homosite die zich baseert op berichten uit Duitsland
In Duitsland heeft de omstreden moslimbeweging Ahmadiyya via haar website laten weten dat het eten van varkensvlees mensen homoseksueel maakt. Dat meld een Vlaamse homosite die zich baseert op berichten uit Duitslandquote:Op donderdag 12 april 2007 11:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Misschien heeft Eric veel varkensvlees gegeten??
ik dacht precies hetzelfdequote:
Nee, zeker niet met negers...quote:Op donderdag 12 april 2007 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met negers?
Alhoewel ik én een paar negers én een paar homo's ken die absoluut geen ritmegevoel hebben.
In Duitsland heeft de omstreden moslimbeweging Ahmadiyya via haar website laten weten dat het eten van varkensvlees mensen homoseksueel maakt. Dat meld een Vlaamse homosite die zich baseert op berichten uit Duitslandquote:Op donderdag 12 april 2007 11:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Misschien heeft Eric veel varkensvlees gegeten??
o, jee gooi ik straks effe alle ham weg, daar is mijn mannetje dol op en dan sta ik straks droog.........quote:
Als ze er ook niets aan zouden doen komt het idd op hetzelfde neer, alleen verwacht ik van hun wel dat ze er iets aan zouden doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nu zouden ze Nicolaas en Jaap moeten verplichten tot meedoen met dansen en daarna een wedstijd organiseren
kunnen ze hetzelfde flikken wat ze gisteren met Huub en Amanda hebben geflikt met die kookwedstrijd,
Nicolaas en Jaap vinden er geen reet aan om te dansen, bakken er dus niks van, worden uitgeschilden voor nietsnutten enz.
even kijken hoe de groep dan reageerd, want zou in principe op hetzelfde neerkomen
LOl zelfde hierquote:Op donderdag 12 april 2007 11:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
In Duitsland heeft de omstreden moslimbeweging Ahmadiyya via haar website laten weten dat het eten van varkensvlees mensen homoseksueel maakt. Dat meld een Vlaamse homosite die zich baseert op berichten uit Duitsland
[..]
o, jee gooi ik straks effe alle ham weg, daar is mijn mannetje dol op en dan sta ik straks droog.........
![]()
pas als jij je anti-SHE bril af zet.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Doe je Huub bril eens af![]()
dus jij zou het wel leuk vinden als er de gehele dag op de streams niets anders te zien was dan dat alle bewoners elke dagquote:Op donderdag 12 april 2007 11:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Als ze er ook niets aan zouden doen komt het idd op hetzelfde neer, alleen verwacht ik van hun wel dat ze er iets aan zouden doen.
Je haalt nu dingen door elkaarquote:Op donderdag 12 april 2007 11:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dus jij zou het wel leuk vinden als er de gehele dag op de streams niets anders te zien was dan dat alle bewoners elke dag
stemoefeningen doen voor Juf judith
Brian op zijn gitaar oefend
Natasia haar typcursus
Huub piano speelt
Sylvia ? (paaldanst)
Amanda nageltjes vijlen
zoiets
![]()
Volgens mij zei ik ook dat Eric het beste danstquote:Op donderdag 12 april 2007 11:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
pas als jij je anti-SHE bril af zet.
of je obsessieve "BANJ is echt wel de goeiste, dat zijn kindjes van God"-bril.
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, nu heb ik nachtmerries!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dus jij zou het wel leuk vinden als er de gehele dag op de streams niets anders te zien was dan dat alle bewoners elke dag
stemoefeningen doen voor Juf judith
Brian op zijn gitaar oefend
Natasia haar typcursus
Huub piano speelt
Sylvia ? (paaldanst)
Amanda nageltjes vijlen
zoiets
![]()
Wat is het ook een nare man...Nou dicht ie homo's weer specifieke kwaliteiten toe en straks weer jammeren dat homo's als buitenbeentjes worden behandeld....sukkelquote:Op donderdag 12 april 2007 11:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Doe je Huub bril eens afHuub beter dan Brian?
Sylvia beter dan Amanda
![]()
Met Eric ben ik het wel eens, homo's staan er om bekend dat ze goed kunnen dansen![]()
Laat dat tonglik-geval toch in zijn sop gaarkoken joh!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
pas als jij je anti-SHE bril af zet.
of je obsessieve "BANJ is echt wel de goeiste, dat zijn kindjes van God"-bril.
Dan heb ik liever dat ze meedoen met "Vermist met sterren". Dan kunnen we SMS-en als we willen dat ze dezoektocht staken.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:01 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, nu heb ik nachtmerries!!!!!!!!
ik zie het trouwens wel zitten, Nicolaas en j.aap die fanatiek latin american dansen oefenen ofzo... en dan meedoen aan een wedstrijd met die jury van Dancing with the Stars. Lijkt me trouwens wel een leuk idee voor de hele Kooi bemensing, in het kader van de toenadering tussen RTL en 10, een Dancing in the Kooi, en iedereen moet verplicht meedoen!
© ikke
das Brianquote:Op donderdag 12 april 2007 11:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB het enige wat door je hoofd gaat zelfs in je slaap HUUB HUUB HUUB ik wil HUUB HUUB HUUB zijn...![]()
![]()
![]()
ik heb Carlos nog niet zo tekeer horen gaan tegen Japio hoor, terwijl Japio in zes weken tijd maar een paar kilo is afgevallen, dit had makkelijk het dubbele kunnen zijn, maar die houdt zich ook niet aan het schema van Carlos, gaat er zelfs nog tegenin...... en gisteren had Japio een hele grote bek over amanda en Huub,quote:Op donderdag 12 april 2007 11:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Je haalt nu dingen door elkaarWe hadden het over Nico en Japio. Of ik het leuk vindt of niet daar gaat het niet om, het gaat erom dat hun het wel doen.
Het gewicht was en bleef 19kgquote:Op donderdag 12 april 2007 12:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
das Brian![]()
en het feit dat je vond dat Eric het beste danst doet daar niks af aan het feit dat jij regelmatig niks toevoegt en puur negatief SHE post, puur om het negatief posten en zoekt naar van alles dat nergens op slaat. Zo werd gisteren het gewicht dat Sylvia zou zijn aangekomen in de kooi alleen maar hoger gedurende de dag.
En ja je kan Eric de beste vinden, maar je post erna direct dat het je ook niet verbaast van een homo, dus dan is de toon direct weer gezet.
Geregistreerd op: zondag 18 maart 2007 @ 17:47quote:Op donderdag 12 april 2007 12:03 schreef product het volgende:
[..]
Wat is het ook een nare man...Nou dicht ie homo's weer specifieke kwaliteiten toe en straks weer jammeren dat homo's als buitenbeentjes worden behandeld....sukkel
Feit is wel dat wanneer je Mannelijke dansers ziet bij shows etc. dat het 9 van de 10 keer homo's zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:03 schreef product het volgende:
[..]
Wat is het ook een nare man...Nou dicht ie homo's weer specifieke kwaliteiten toe en straks weer jammeren dat homo's als buitenbeentjes worden behandeld....sukkel
17 was het.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het gewicht was en bleef 19kgEn je weet zelf ook dat SYlvia uitgezakt is en aangekomen is.
Lijkt me een heel goed idee!quote:
Pfff...ik heb het wel vreselijk aangedikt....quote:
en Dikke mensen zijn niet altijd gezellig. Denk aan Jaap.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:10 schreef RSie het volgende:
[..]
Feit is wel dat wanneer je Mannelijke dansers ziet bij shows etc. dat het 9 van de 10 keer homo's zijn.
maar het is absoluut geen feit dat Homo's bij voorbaat goed kunnen dansen, net als dat negers (excuseer, donkere mensen) niet per definitie een goed gevoel voor ritme hebben. en Nederlanders gierig zijn etc. etc.
Jullie is jodenvolk he.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Pfff...ik heb het wel vreselijk aangedikt....
oja jullie zouden mij toch negeren?![]()
![]()
Brian bewijst dat!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:10 schreef RSie het volgende:
[..]
Feit is wel dat wanneer je Mannelijke dansers ziet bij shows etc. dat het 9 van de 10 keer homo's zijn.
maar het is absoluut geen feit dat Homo's bij voorbaat goed kunnen dansen, net als dat negers (excuseer, donkere mensen) niet per definitie een goed gevoel voor ritme hebben. en Nederlanders gierig zijn etc. etc.
en blonde meisjes niet altijd dom, denk aan Amandaquote:Op donderdag 12 april 2007 12:11 schreef noekje het volgende:
[..]
en Dikke mensen zijn niet altijd gezellig. Denk aan Jaap.
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Jullie is jodenvolk he.
Waarom zou ik jou negeren?
Dat zegt Natasia altijd als iemand begint met jullie in een verwijtende sfeer. Die schreeuwt dan gelijk,'Jullie is jodenvolk!'.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Waar heb jij het over?
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Laat dat tonglik-geval toch in zijn sop gaarkoken joh!
en ik vind het bovenste deel van jouw sig helemaal niet lief![]()
Freak....DGK zit iets te diep bij je en leg me geen woorden in de mond.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zegt Natasia altijd als iemand begint met jullie in een verwijtende sfeer. Die schreeuwt dan gelijk,'Jullie is jodenvolk!'.
iss gewoon een oerhollandse uitdrukking hoor........quote:Op donderdag 12 april 2007 12:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Freak....DGK zit iets te diep bij je.
Maar jullie is dus geen jodenvolk![]()
Er wordt mee bedoeld dat je U of jij moet zeggen en geen jullie.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Freak....DGK zit iets te diep bij je.
Maar jullie is dus geen jodenvolk![]()
nou idd.. vind dit ook wel erg lang durenquote:Op donderdag 12 april 2007 12:20 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Hoelang moet deze dansles nog gaan duren???
Denk het ook mamquote:Op donderdag 12 april 2007 12:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Er wordt mee bedoeld dat je U of jij moet zeggen en geen jullie.![]()
Voor jou kan de dansles volgens mij niet lang genoeg durenquote:Op donderdag 12 april 2007 12:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik seg ik hou der fan!
[afbeelding]
Forever and ever!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:20 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Hoelang moet deze dansles nog gaan duren???
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:19 schreef Yollie het volgende:
Deze wil ik jullie niet onthouden:
http://www.youtube.com/watch?v=ij2gQpBEjoo
mis je niks aan hoor......quote:Op donderdag 12 april 2007 12:24 schreef Oma1 het volgende:
wie heeft er andere streams voor mij die ik nu heb lopen voor geen meter
bedankt deze doen het goed ,ja ze blijven aan de gang hequote:Op donderdag 12 april 2007 12:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mis je niks aan hoor......
maar http://www.kanalenkiezer.nl/ doet het goed als je persé wilt kijken![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:27 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Huub zegt wel steeds ik zit hier niet voor een zak m&m's maar doet wel dood leuk mee aan alle activiteiten.
Nee, je moet je lekker 2 jaar gaan vervelen. Het is gewoon bezigheidstherapie. Nicolaas gaat het op deze manier echt geen jaar volhouden. Je gaat je verrot vervelen als je niet iets gaat doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:27 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Huub zegt wel steeds ik zit hier niet voor een zak m&m's maar doet wel dood leuk mee aan alle activiteiten.
Dat is waar, maar komop hoezo dansen en zolang nog wel beetje minder... Ik geef Nicolaas groot gelijk boycotten die activiteitjes hij zit er tenslotte niet voor een zak M&m's:)quote:Op donderdag 12 april 2007 12:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, je moet je lekker 2 jaar gaan vervelen. Het is gewoon bezigheidstherapie. Nicolaas gaat het op deze manier echt geen jaar volhouden. Je gaat je verrot vervelen als je niet iets gaat doen.
Maar dan verbaast het me dat ze regelmatig geen zin hebben om met dingen mee te doen. Natasia klaagt als Carlos komt, Huub klaagt dattie het dansen niets aan vindt. En neem nou het voorbeeld van de wedstrijd van gisteren, als je een verloren uurtje hebt dan ga je toch tot in het oneinige proberen om een goede mousse te maken (ik noem maar wat). Ik bedoel een goede spelstrategie kun je ook bedenken onder eiwit opkloppen.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, je moet je lekker 2 jaar gaan vervelen. Het is gewoon bezigheidstherapie. Nicolaas gaat het op deze manier echt geen jaar volhouden. Je gaat je verrot vervelen als je niet iets gaat doen.
Huub en hard spelen? Hij kon NL niet eens aan. Praatjes zijn het, hij loopt nu ook als een loops hondje achter Nicolaas aan. Hij durt geen woord tegen NC in te brengen.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:39 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Dat is waar, maar komop hoezo dansen en zolang nog wel beetje minder... Ik geef Nicolaas groot gelijk boycotten die activiteitjes hij zit er tenslotte niet voor een zak M&m's:)Mischien zou Huub het spel ook maar eens wat harder moeten gaan spelen...
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Huub staat opzich nog wel altijd sterker dan Nicolaas.. En er is pas 1 echte confrontatie geweest tussen de 2 en dat was over de verkeerde keuze van de Immuniteit stemming.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Huub en hard spelen? Hij kon NL niet eens aan. Praatjes zijn het, hij loopt nu ook als een loops hondje achter Nicolaas aan. Hij durt geen woord tegen NC in te brengen.
Je bent "hunnie" vergeten.. en "hemze"(zijn)quote:Op donderdag 12 april 2007 12:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
iss gewoon een oerhollandse uitdrukking hoor........
#
Praten in “wij” en “jullie” is altijd fout.
Mijn Amsterdamse opa had iets tegen het woord “jullie” en zei altijd: “jullie is jodenvolk”. Waarmee wordt bedoeld dat je “u” hoort te zeggen en niet “jullie”. Opa’s uitdrukking valt na te lezen in de Van Dale.
Maar opa’s en J.P.’s waarden en normen zijn verwaterd. Niet alleen zeggen mensen “jullie”, ze zeggen ook “hullie” of “zullie” en jawel, zelfs “wullie”!
“Wullie en jullie” klinkt al beter dan “wij en jullie”, want het rijmt en is gelijkwaardiger.
Maar nu komen de wiskundige vergelijkingen:
jullie + hullie = jullie
wullie + jullie = wullie
wullie + hullie = wullie
wullie + jullie + hullie = wullie.
Uiteindelijk zijn we dus allemaal wullie.
Leve de wullie-culturele samenleving!
Ruben
Reactie door ruben — zaterdag 23 oktober 2004 @ 1.39
Wat is er gebeurd dan ???quote:Op donderdag 12 april 2007 13:05 schreef Yollie het volgende:
Natasia zei net als de danseres nou even opstapt, dan kan ik dat zooitje even aanpakken (SHE).
Geen idee ik zette net de streams aan. Jaap wilde een nieuwe aanvraag doen om te racen en dat dan aan Brian geven. Natasia zei: Thats not gonna work. Toen viel er een stilte en zei ze bovengenoemde...quote:
Screenshots maken: Screenshots kun je maken met de toets Print-Screen voor volledig beeld of ALT+Print-Screen voor een venster.(naast Scroll Lock)quote:Op donderdag 12 april 2007 13:08 schreef getl0st het volgende:
Hoe de **** plaats ik een plaatje in en post?![]()
newbie me
en?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:15 schreef Clank het volgende:
Nicky (hondje van Amanda) heeft 1100 Euro gekost?!!![]()
Een rashond oke, maar een genetisch experiment??quote:Op donderdag 12 april 2007 13:32 schreef RSie het volgende:
[..]
en?
als het een rashondje is dan is dat een normale prijs!
En wat Samantha zegt hecht ze veel waarde aan heeft ze eerder gezegd.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:43 schreef noekje het volgende:
Amanda haar vriendin vond hem ook agressief. Brian dus.
Huub zou het deze keer niet doen, maar heeft niet gezegd van 'nooit'.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:47 schreef Meganog het volgende:
Haha Huub zou Amanda er nooit uitstemmen.
En ze gelooft het.
Huub prepareert Amanda alvast even voor het gesprek met Brian.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:47 schreef Meganog het volgende:
Haha Huub zou Amanda er nooit uitstemmen.
En ze gelooft het.
dat is zo'n onzin, huub is echt hetzelfde ook een keihard mannetjequote:Op donderdag 12 april 2007 13:48 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub zou het deze keer niet doen, maar heeft niet gezegd van 'nooit'.
wat ze eigenlijk er weer uit moet spoelen, maar niet doet omdat "het zo lekker zacht is"quote:Op donderdag 12 april 2007 13:52 schreef mootie het volgende:
Doet ze een ampul van 25 euro in dr haar......gaat ze er weer met een stijltang overheen, wat een muts.
Huub heeft wel gelijk, dat haar nat en strak achterover staat Amanda best goed!quote:Op donderdag 12 april 2007 13:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
wat ze eigenlijk er weer uit moet spoelen, maar niet doet omdat "het zo lekker zacht is"
Ik dacht dat ze dat 24 uur in moest houden volgens die kapperquote:Op donderdag 12 april 2007 13:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
wat ze eigenlijk er weer uit moet spoelen, maar niet doet omdat "het zo lekker zacht is"
Jaquote:Op donderdag 12 april 2007 13:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub heeft wel gelijk, dat haar nat en strak achterover staat Amanda best goed!
Over Friesquote:Op donderdag 12 april 2007 13:59 schreef rebellious_angel het volgende:
hij is lui, hij heeft geen zin en is stug.... had ratasJa het nu over j.aap of ratjeB?????
Gevalletje onmetelijke grootheidswaanzin.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:01 schreef Prosac het volgende:
Brian tegen Nicolaas: "Ik bepaal hier, ik heb de macht, ik bepaal straks wie de meerderheid zal kiezen"
Maar hoe lang zal dat goed gaan.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:03 schreef Prosac het volgende:
Nicolaas doet het goed hoor.. tegen Brian lullen over dat Huub echt niet de koning is en tegenover Huub Brian belachelijk maken..
hij manouvreert zich er mooi tussenin
Jan en Monique?quote:Op donderdag 12 april 2007 14:11 schreef noekje het volgende:
Och Jezus, kijk eens wie we daar hebben. De Bouvrietjes..gezellig!
ze moeten ff naar de kapsalon gaan, nog gezelligerquote:Op donderdag 12 april 2007 14:11 schreef noekje het volgende:
Och Jezus, kijk eens wie we daar hebben. De Bouvrietjes..gezellig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |