Die hondjes worden toch vandaag weer getoneelhaakt?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:05 schreef Liess het volgende:
Palma zegt dat die hond geplast heeft binnen, en Amanda blijft zitten?
Oh??quote:Op donderdag 12 april 2007 10:22 schreef Copycat het volgende:
Ik lees bij de buren van VOL dat Amanda erover denkt 24 uur aan te vragen?
Dat zou wel dom zijn. Dan laat je je toch lekker wegstemmen, dat scheelt 10K.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:22 schreef Copycat het volgende:
Zo ja, dan heb ik het niet gezien ;-)quote:Op donderdag 12 april 2007 10:22 schreef Copycat het volgende:
Als ze dan eerst Brain even een rotschop geeft vind ik dat helemaal prima!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:22 schreef Copycat het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als ze dan eerst Brain even een rotschop geeft vind ik dat helemaal prima!
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:15 schreef getl0st het volgende:
Als niemand het doet, waag ik mijn eerste poging maar
Jezus, wat is ze domquote:Op donderdag 12 april 2007 10:22 schreef Copycat het volgende:
Jammer en ik vond haar gister nog wel zo goed tegen Brianquote:
Ik heb haar dat helemaal niet horen zeggen maar ik mis wel eens vaker wat.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?p=967642#967642
Idd, sneu om te zien, toch is het wel een lief meisje.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:25 schreef noekje het volgende:
Amanda zit niet lekker in haar vel, dat is wel duidelijk.
Na het gedoe met Eric zie ik er geen lief meisje meer in. Zo ordinair heb ik ze zelden gezien.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:28 schreef Liess het volgende:
[..]
Idd, sneu om te zien, toch is het wel een lief meisje.
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Na het gedoe met Eric zie ik er geen lief meisje meer in. Zo ordinair heb ik ze zelden gezien.
Ik denk (hoop) dat de kwartjes wat betreft Brian aan het vallen zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:25 schreef noekje het volgende:
Amanda zit niet lekker in haar vel, dat is wel duidelijk.
Ze heeft zelf ooit gezegd dat als ze ooit denkt om naar huis te gaan, ze ook gewoon vertrekt. Als ze er zat van is dan gaat ze.
Ik denk ook echt dat zo in elkaar steekt.
Treur niet jij! Hoe eerder ze uit de Kooi is, hoe eerder jij haar kan bewerkstelligen!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:28 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja maar als zij uit de kooi is zie ik der toch niet meer... dan is er geen enkele mooie vrouw meer in de Kooi....quote:Op donderdag 12 april 2007 10:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Treur niet jij! Hoe eerder ze uit de Kooi is, hoe eerder jij haar kan bewerkstelligen!
En nee, ik hoef daar geen caps van...![]()
Zelf vind ik Syl stukken aantrekkelijker dan Amanda.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:31 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja maar als zij uit de kooi is zie ik der toch niet meer... dan is er geen enkele mooie vrouw meer in de Kooi....![]()
wat een sneu mensquote:Op donderdag 12 april 2007 10:32 schreef Liess het volgende:
Natasia gaat Marc bellen vóor Huub gaat bellen???
Ze heeft hem in totaal een keer of 15 gezien?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:33 schreef product het volgende:
Natasia kent marc al zooooo lang, veeeeeeeel langer dan Amanda....Het lijkt wel of het een jeugdvriendje van der is....dom wijf
Marc vind Natasia toch helemaal niets, kreeg ik altijd het idee?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:33 schreef product het volgende:
Natasia kent marc al zooooo lang, veeeeeeeel langer dan Amanda....Het lijkt wel of het een jeugdvriendje van der is....dom wijf
Zou wel cool zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 10:33 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Natasia zijn bang voor een 'Nena-truuk' van SHE. Dat zij zelf Amanda er straks keihard uitstemmen en dat SHE dat dan opeens niet doet en komt met de opmerking 'dus je weet nu wie je vrienden zijn', net als met Nena destijds.
Dat is Martin.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Marc vind Natasia toch helemaal niets, kreeg ik altijd het idee?
Oh. Geen gevalletje van en/en, toevallig?quote:
Er IS geen enkele mooie vrouw in de kooi, met uitzondering van de uurtjes dat Melissa dansles komt geven natuurlijk.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:31 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja maar als zij uit de kooi is zie ik der toch niet meer... dan is er geen enkele mooie vrouw meer in de Kooi....![]()
Wissel van Amanda en Nena vind dan weer plaatsquote:Op donderdag 12 april 2007 10:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Er IS geen enkele mooie vrouw in de kooi, met uitzondering van de uurtjes dat Melissa dansles komt geven natuurlijk.
Dat jij Amanda lekker vindt is geheel en al te wijten aan jouw eigen (wan)smaak.![]()
En áls Amanda vrijwillig vertrekt wordt ze vast wel vervangen door een appetijtelijk jong ding, die sowieso nooit dommer kan zijn dan Delletje.
Dát zou mooi zijn, maar ik zie Neentje echt niet meer als bewoonster terugkeren, zeker niet met de zomer in aantocht.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wissel van Amanda en Nena vind dan weer plaats
Daar is kleinzusje het helemaal mee eensquote:Op donderdag 12 april 2007 10:31 schreef mootie het volgende:
Mensen die over zichzelf in de 3e persoon praten......... bleh!
Zeker, echt een topgrietquote:Op donderdag 12 april 2007 10:28 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik hop liever op een wraak nemende Amandaquote:Op donderdag 12 april 2007 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ik hoop wel dat áls ze vertrekt, ze vertrekt met een bang. Een harde bang richting Brian, welteverstaan.
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hop liever op een wraak nemende Amandaen dat Brian eruit vliegt
Mootie kan er best mee leven als zussie het doet..... Brian daarentegen!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Daar is kleinzusje het helemaal mee eens![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:35 schreef product het volgende:
Natasia en Sylvia zijn bewust of onbewust jaloers op Amanda. Ze is jonger, geiler en heeft dikkere tieten...Vrouwen zijn vrouwen en dat is hun natuur....'lekkere wijven' die niet overdreven aardig zijn tegen de minder geilere vrouwen zzijn altijd het mikpunt
Die zou ik méésterlijk vinden!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:33 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Natasia zijn bang voor een 'Nena-truuk' van SHE. Dat zij zelf Amanda er straks keihard uitstemmen en dat SHE dat dan opeens niet doet en komt met de opmerking 'dus je weet nu wie je vrienden zijn', net als met Nena destijds.
Ja, dat moet!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:41 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ontopic: moeten vrouwen jaloers zijn op iemand met nep borsten? [afbeelding]
Een van de betere typo'squote:
Dat ze hem zo tergt dat hij haar een schop of knal verkoopt, bedoel je?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:40 schreef yvonne het volgende:
Ik hop liever op een wraak nemende Amandaen dat Brian eruit vliegt
Ja, leuke vooruitzichten toch?!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ze hem zo tergt dat hij haar een schop of knal verkoopt, bedoel je?![]()
Bijna nog zonniger dan de weersvooruitzichten van dit weekend!quote:
Nee niet per se, maar Natasia wel en Syl is volgens mij ook wel een beetje katterig richting Amanda...Op Nena die echt mooi is waren ze allebei stikjaloers. Hoe Syl naar haar keek...jammerquote:Op donderdag 12 april 2007 10:41 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
[afbeelding]
De echte vraag is: vind je ze ook mooi op Brian?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:43 schreef kleinzusje het volgende:
Oh, moet nog even wat recht zetten
De meeste kleren van Brian vind ik mooi , behalve de witte onderbroek EN het witte hoedje
Dat laatste was ik vergeten te melden.
Je vindt die oranje kickbox-shorts toch ook aartslelijk, hoop ik?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:43 schreef kleinzusje het volgende:
Oh, moet nog even wat recht zetten
De meeste kleren van Brian vind ik mooi , behalve de witte onderbroek EN het witte hoedje
Dat laatste was ik vergeten te melden.
Klopt echt helemaalquote:Op donderdag 12 april 2007 10:35 schreef product het volgende:
Natasia en Sylvia zijn bewust of onbewust jaloers op Amanda. Ze is jonger, geiler en heeft dikkere tieten...Vrouwen zijn vrouwen en dat is hun natuur....'lekkere wijven' die niet overdreven aardig zijn tegen de minder geilere vrouwen zzijn altijd het mikpunt
Vooral gister zag die er stunning uit met dat geile shawltje van hem....quote:Op donderdag 12 april 2007 10:44 schreef mootie het volgende:
[..]
De echte vraag is: vind je ze ook mooi op Brian?
Nee, Vind niks mooi OP brian ) maar ben dan ook stikjaloersquote:Op donderdag 12 april 2007 10:44 schreef mootie het volgende:
[..]
De echte vraag is: vind je ze ook mooi op Brian?
Shitquote:Op donderdag 12 april 2007 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je vindt die oranje kickbox-shorts toch ook aartslelijk, hoop ik?
en de oorbellen en kettingen dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je vindt die oranje kickbox-shorts toch ook aartslelijk, hoop ik?
jaloers ?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:46 schreef product het volgende:
[..]
Vooral gister zag die er stunning uit met dat geile shawltje van hem....
Ook leuk: de hangende 'flikker'handjes (sorry) van Brrrrr... let maar es op als ie aan het koken is ofzo...
Die wel , echt !!!!!quote:
En z'n oorbellen?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Shit![]()
Die was ik ook even vergeten
Ik denk dat we beter kunnen opsommen wat wel mooi is aan/op/van Brian.quote:
Ach, ze delen een gezamenlijke hobby: koken. Eten verbindt mensen, misschien dat Natasia daar veel waarde aan hecht. Ikzelf zie ook graag mensen die de waarde van eten inzien.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:33 schreef product het volgende:
waarom zit hierquote:Op donderdag 12 april 2007 10:41 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Brian is gewoon homo. Face it! En ook nog eens een lelijke homo!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:46 schreef product het volgende:
[..]
Vooral gister zag die er stunning uit met dat geile shawltje van hem....
Ook leuk: de hangende 'flikker'handjes (sorry) van Brrrrr... let maar es op als ie aan het koken is ofzo...
Zijn dagelijkse oefeningen!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef kleinzusje het volgende:
Wat zou Pietje nu aan het doen zijn ?![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef demins het volgende:
[..]
'Een lelijke homo heeft geen flikker aan zijn reet!'![]()
Helaas heeft hij iets wat ik graag ook zou willen moet ik bekennen: z'n haar.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat we beter kunnen opsommen wat wel mooi is aan/op/van Brian.
Ik begin!
...
...
...
Tja.
-scherp- maar voor mannen gelden weer andere natuurwetten... Het is een beetje gecharseerd (schrijf je dat zo?) maar over het algemeen werkt het zo wel een beetje...quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:51 schreef product het volgende:
[..]
-scherp- maar voor mannen gelden weer andere natuurwetten... Het is een beetje gecharseerd (schrijf je dat zo?) maar over het algemeen werkt het zo wel een beetje...
Nee, maar we snappen jequote:Op donderdag 12 april 2007 10:51 schreef product het volgende:
Het is een beetje gecharseerd (schrijf je dat zo?)
Dat is te hoog gegrepenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:52 schreef demins het volgende:
[..]
Jij wil het gat vullen dat Peter6000 heeft achtergelaten?![]()
Ik scheer dat bijna dagelijks weg wat hij op z'n kop heeft zitten.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:51 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Helaas heeft hij iets wat ik graag ook zou willen moet ik bekennen: z'n haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |