Pfff...ik heb het wel vreselijk aangedikt....quote:
en Dikke mensen zijn niet altijd gezellig. Denk aan Jaap.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:10 schreef RSie het volgende:
[..]
Feit is wel dat wanneer je Mannelijke dansers ziet bij shows etc. dat het 9 van de 10 keer homo's zijn.
maar het is absoluut geen feit dat Homo's bij voorbaat goed kunnen dansen, net als dat negers (excuseer, donkere mensen) niet per definitie een goed gevoel voor ritme hebben. en Nederlanders gierig zijn etc. etc.
Jullie is jodenvolk he.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Pfff...ik heb het wel vreselijk aangedikt....
oja jullie zouden mij toch negeren?![]()
![]()
Brian bewijst dat!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:10 schreef RSie het volgende:
[..]
Feit is wel dat wanneer je Mannelijke dansers ziet bij shows etc. dat het 9 van de 10 keer homo's zijn.
maar het is absoluut geen feit dat Homo's bij voorbaat goed kunnen dansen, net als dat negers (excuseer, donkere mensen) niet per definitie een goed gevoel voor ritme hebben. en Nederlanders gierig zijn etc. etc.
en blonde meisjes niet altijd dom, denk aan Amandaquote:Op donderdag 12 april 2007 12:11 schreef noekje het volgende:
[..]
en Dikke mensen zijn niet altijd gezellig. Denk aan Jaap.
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Jullie is jodenvolk he.
Waarom zou ik jou negeren?
Dat zegt Natasia altijd als iemand begint met jullie in een verwijtende sfeer. Die schreeuwt dan gelijk,'Jullie is jodenvolk!'.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Waar heb jij het over?
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Laat dat tonglik-geval toch in zijn sop gaarkoken joh!
en ik vind het bovenste deel van jouw sig helemaal niet lief![]()
Freak....DGK zit iets te diep bij je en leg me geen woorden in de mond.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zegt Natasia altijd als iemand begint met jullie in een verwijtende sfeer. Die schreeuwt dan gelijk,'Jullie is jodenvolk!'.
iss gewoon een oerhollandse uitdrukking hoor........quote:Op donderdag 12 april 2007 12:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Freak....DGK zit iets te diep bij je.
Maar jullie is dus geen jodenvolk![]()
Er wordt mee bedoeld dat je U of jij moet zeggen en geen jullie.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Freak....DGK zit iets te diep bij je.
Maar jullie is dus geen jodenvolk![]()
nou idd.. vind dit ook wel erg lang durenquote:Op donderdag 12 april 2007 12:20 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Hoelang moet deze dansles nog gaan duren???
Denk het ook mamquote:Op donderdag 12 april 2007 12:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Er wordt mee bedoeld dat je U of jij moet zeggen en geen jullie.![]()
Voor jou kan de dansles volgens mij niet lang genoeg durenquote:Op donderdag 12 april 2007 12:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik seg ik hou der fan!
[afbeelding]
Forever and ever!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:20 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Hoelang moet deze dansles nog gaan duren???
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:19 schreef Yollie het volgende:
Deze wil ik jullie niet onthouden:
http://www.youtube.com/watch?v=ij2gQpBEjoo
mis je niks aan hoor......quote:Op donderdag 12 april 2007 12:24 schreef Oma1 het volgende:
wie heeft er andere streams voor mij die ik nu heb lopen voor geen meter
bedankt deze doen het goed ,ja ze blijven aan de gang hequote:Op donderdag 12 april 2007 12:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mis je niks aan hoor......
maar http://www.kanalenkiezer.nl/ doet het goed als je persé wilt kijken![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:27 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Huub zegt wel steeds ik zit hier niet voor een zak m&m's maar doet wel dood leuk mee aan alle activiteiten.
Nee, je moet je lekker 2 jaar gaan vervelen. Het is gewoon bezigheidstherapie. Nicolaas gaat het op deze manier echt geen jaar volhouden. Je gaat je verrot vervelen als je niet iets gaat doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:27 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Huub zegt wel steeds ik zit hier niet voor een zak m&m's maar doet wel dood leuk mee aan alle activiteiten.
Dat is waar, maar komop hoezo dansen en zolang nog wel beetje minder... Ik geef Nicolaas groot gelijk boycotten die activiteitjes hij zit er tenslotte niet voor een zak M&m's:)quote:Op donderdag 12 april 2007 12:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, je moet je lekker 2 jaar gaan vervelen. Het is gewoon bezigheidstherapie. Nicolaas gaat het op deze manier echt geen jaar volhouden. Je gaat je verrot vervelen als je niet iets gaat doen.
Maar dan verbaast het me dat ze regelmatig geen zin hebben om met dingen mee te doen. Natasia klaagt als Carlos komt, Huub klaagt dattie het dansen niets aan vindt. En neem nou het voorbeeld van de wedstrijd van gisteren, als je een verloren uurtje hebt dan ga je toch tot in het oneinige proberen om een goede mousse te maken (ik noem maar wat). Ik bedoel een goede spelstrategie kun je ook bedenken onder eiwit opkloppen.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, je moet je lekker 2 jaar gaan vervelen. Het is gewoon bezigheidstherapie. Nicolaas gaat het op deze manier echt geen jaar volhouden. Je gaat je verrot vervelen als je niet iets gaat doen.
Huub en hard spelen? Hij kon NL niet eens aan. Praatjes zijn het, hij loopt nu ook als een loops hondje achter Nicolaas aan. Hij durt geen woord tegen NC in te brengen.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:39 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Dat is waar, maar komop hoezo dansen en zolang nog wel beetje minder... Ik geef Nicolaas groot gelijk boycotten die activiteitjes hij zit er tenslotte niet voor een zak M&m's:)Mischien zou Huub het spel ook maar eens wat harder moeten gaan spelen...
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Huub staat opzich nog wel altijd sterker dan Nicolaas.. En er is pas 1 echte confrontatie geweest tussen de 2 en dat was over de verkeerde keuze van de Immuniteit stemming.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Huub en hard spelen? Hij kon NL niet eens aan. Praatjes zijn het, hij loopt nu ook als een loops hondje achter Nicolaas aan. Hij durt geen woord tegen NC in te brengen.
Je bent "hunnie" vergeten.. en "hemze"(zijn)quote:Op donderdag 12 april 2007 12:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
iss gewoon een oerhollandse uitdrukking hoor........
#
Praten in “wij” en “jullie” is altijd fout.
Mijn Amsterdamse opa had iets tegen het woord “jullie” en zei altijd: “jullie is jodenvolk”. Waarmee wordt bedoeld dat je “u” hoort te zeggen en niet “jullie”. Opa’s uitdrukking valt na te lezen in de Van Dale.
Maar opa’s en J.P.’s waarden en normen zijn verwaterd. Niet alleen zeggen mensen “jullie”, ze zeggen ook “hullie” of “zullie” en jawel, zelfs “wullie”!
“Wullie en jullie” klinkt al beter dan “wij en jullie”, want het rijmt en is gelijkwaardiger.
Maar nu komen de wiskundige vergelijkingen:
jullie + hullie = jullie
wullie + jullie = wullie
wullie + hullie = wullie
wullie + jullie + hullie = wullie.
Uiteindelijk zijn we dus allemaal wullie.
Leve de wullie-culturele samenleving!
Ruben
Reactie door ruben — zaterdag 23 oktober 2004 @ 1.39
Wat is er gebeurd dan ???quote:Op donderdag 12 april 2007 13:05 schreef Yollie het volgende:
Natasia zei net als de danseres nou even opstapt, dan kan ik dat zooitje even aanpakken (SHE).
Geen idee ik zette net de streams aan. Jaap wilde een nieuwe aanvraag doen om te racen en dat dan aan Brian geven. Natasia zei: Thats not gonna work. Toen viel er een stilte en zei ze bovengenoemde...quote:
Screenshots maken: Screenshots kun je maken met de toets Print-Screen voor volledig beeld of ALT+Print-Screen voor een venster.(naast Scroll Lock)quote:Op donderdag 12 april 2007 13:08 schreef getl0st het volgende:
Hoe de **** plaats ik een plaatje in en post?![]()
newbie me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |