een stemmetje in mijn achterhoofd zegt dat carlos haar in het verre verleden bewerkstelligd heeft...quote:Op donderdag 12 april 2007 11:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
Het is voorwaar een mooie dag!
[afbeelding]
ik ben het hier gewoon mee eens, de coördinatie van Syl mag dan prima zijn, maar er zit totaal helemaal 0,0 sensualiteit/"sexualiteit" in haar bewegingen.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:22 schreef Polonium-120 het volgende:
toch doet amanda het beter dan sylvia...
die trekken beiden geen volle zalen..quote:Op donderdag 12 april 2007 11:31 schreef carpediem23 het volgende:
Zijn ze verplicht hier aan mee te doen? Ik zie Nico en Tasia zien! Ook niet op de andere streams
sylvia lijkt wat dat betreft een 'koude' ...quote:Op donderdag 12 april 2007 11:32 schreef Lipsch het volgende:
[..]
ik ben het hier gewoon mee eens, de coördinatie van Syl mag dan prima zijn, maar er zit totaal helemaal 0,0 sensualiteit/"sexualiteit" in haar bewegingen.
een oer-hollandse boeren-harkquote:Op donderdag 12 april 2007 11:35 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
sylvia lijkt wat dat betreft een 'koude' ...
heb je die billen wel eens gezienquote:Op donderdag 12 april 2007 11:30 schreef Lipsch het volgende:
[..]
vind je dat echt mooi? ik vind er erg weinig aan, voor een blonde
quote:
Platte billenquote:
Als je beide zaken als het zelfde ziet is dat een verkeerde waarneming. Weliswaar jouw waarneming, maar volgens de wet ook niet correct.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:21 schreef product het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat wel, maar het is wel een perceptie.
quote:
Jaquote:Op donderdag 12 april 2007 11:10 schreef DainBramage het volgende:
Gelukkig hebben Eric en de Danslerares niet allebei de rode broek aan zoals de vorige keer.
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:30 schreef Lipsch het volgende:
[..]
vind je dat echt mooi? ik vind er erg weinig aan, voor een blonde
quote:
tot de voorstelling...quote:Op donderdag 12 april 2007 11:40 schreef Day het volgende:
Hoelang duurt deze stijve harken-les nog?
Dank je...quote:Op donderdag 12 april 2007 11:30 schreef Judah het volgende:
[..]
Last spotted ergens diep in Jaap z'n kont.
Toch is het lastig want domme menssen worden toch ook uitgesloten van veel dingen (krijgen minder betaald over het algemeen bijvoorbeeld),quote:Op donderdag 12 april 2007 11:39 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Als je beide zaken als het zelfde ziet is dat een verkeerde waarneming. Weliswaar jouw waarneming, maar volgens de wet ook niet correct.
PS. Nog iets waar Brian last van heeft : perceptiedoofheid
Doe je Huub bril eens afquote:Op donderdag 12 april 2007 11:44 schreef Prosac het volgende:
volgens mij kun je qua dansniveau het een beetje zo indelen
5: duidelijk Brian, die staat soms echt compleet iets heel anders te doen, links is voor hem rechts.
4: Huubje, staat nog wel redelijk ver boven Bwian, maar snapt er soms ook weinig van
3: Amanda: Zeker niet slecht, alleen sommige bewegingen.. Misschien dat het vandaag zo goed gaat omdat er eindelijk eens niet gekonijnd is.
2: Sylvia: Gaat gewoon redelijk eenvoudig.
1: Eric, hoewel Sylvia vorige week de oefenles gaf, vind ik persoonlijk Eric toch de beste danser van het stel.
Hahhaquote:Op donderdag 12 april 2007 11:40 schreef Day het volgende:
Hoelang duurt deze stijve harken-les nog?
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Met Eric ben ik het wel eens, homo's staan er om bekend dat ze goed kunnen dansen![]()
Wat een onzin, ze kunnen gewoon minder hooggeschoold werk doen, wat logisch is want ze zijn namelijk DOMquote:Op donderdag 12 april 2007 11:46 schreef product het volgende:
[..]
Toch is het lastig want domme menssen worden toch ook uitgesloten van veel dingen (krijgen minder betaald over het algemeen bijvoorbeeld),
Bron: 'Varkensvlees maakt homo'quote:In Duitsland heeft de omstreden moslimbeweging Ahmadiyya via haar website laten weten dat het eten van varkensvlees mensen homoseksueel maakt. Dat meld een Vlaamse homosite die zich baseert op berichten uit Duitsland
In Duitsland heeft de omstreden moslimbeweging Ahmadiyya via haar website laten weten dat het eten van varkensvlees mensen homoseksueel maakt. Dat meld een Vlaamse homosite die zich baseert op berichten uit Duitslandquote:Op donderdag 12 april 2007 11:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Misschien heeft Eric veel varkensvlees gegeten??
ik dacht precies hetzelfdequote:
Nee, zeker niet met negers...quote:Op donderdag 12 april 2007 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met negers?
Alhoewel ik én een paar negers én een paar homo's ken die absoluut geen ritmegevoel hebben.
In Duitsland heeft de omstreden moslimbeweging Ahmadiyya via haar website laten weten dat het eten van varkensvlees mensen homoseksueel maakt. Dat meld een Vlaamse homosite die zich baseert op berichten uit Duitslandquote:Op donderdag 12 april 2007 11:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Misschien heeft Eric veel varkensvlees gegeten??
o, jee gooi ik straks effe alle ham weg, daar is mijn mannetje dol op en dan sta ik straks droog.........quote:
Als ze er ook niets aan zouden doen komt het idd op hetzelfde neer, alleen verwacht ik van hun wel dat ze er iets aan zouden doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nu zouden ze Nicolaas en Jaap moeten verplichten tot meedoen met dansen en daarna een wedstijd organiseren
kunnen ze hetzelfde flikken wat ze gisteren met Huub en Amanda hebben geflikt met die kookwedstrijd,
Nicolaas en Jaap vinden er geen reet aan om te dansen, bakken er dus niks van, worden uitgeschilden voor nietsnutten enz.
even kijken hoe de groep dan reageerd, want zou in principe op hetzelfde neerkomen
LOl zelfde hierquote:Op donderdag 12 april 2007 11:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
In Duitsland heeft de omstreden moslimbeweging Ahmadiyya via haar website laten weten dat het eten van varkensvlees mensen homoseksueel maakt. Dat meld een Vlaamse homosite die zich baseert op berichten uit Duitsland
[..]
o, jee gooi ik straks effe alle ham weg, daar is mijn mannetje dol op en dan sta ik straks droog.........
![]()
pas als jij je anti-SHE bril af zet.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Doe je Huub bril eens af![]()
dus jij zou het wel leuk vinden als er de gehele dag op de streams niets anders te zien was dan dat alle bewoners elke dagquote:Op donderdag 12 april 2007 11:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Als ze er ook niets aan zouden doen komt het idd op hetzelfde neer, alleen verwacht ik van hun wel dat ze er iets aan zouden doen.
Je haalt nu dingen door elkaarquote:Op donderdag 12 april 2007 11:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dus jij zou het wel leuk vinden als er de gehele dag op de streams niets anders te zien was dan dat alle bewoners elke dag
stemoefeningen doen voor Juf judith
Brian op zijn gitaar oefend
Natasia haar typcursus
Huub piano speelt
Sylvia ? (paaldanst)
Amanda nageltjes vijlen
zoiets
![]()
Volgens mij zei ik ook dat Eric het beste danstquote:Op donderdag 12 april 2007 11:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
pas als jij je anti-SHE bril af zet.
of je obsessieve "BANJ is echt wel de goeiste, dat zijn kindjes van God"-bril.
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, nu heb ik nachtmerries!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dus jij zou het wel leuk vinden als er de gehele dag op de streams niets anders te zien was dan dat alle bewoners elke dag
stemoefeningen doen voor Juf judith
Brian op zijn gitaar oefend
Natasia haar typcursus
Huub piano speelt
Sylvia ? (paaldanst)
Amanda nageltjes vijlen
zoiets
![]()
Wat is het ook een nare man...Nou dicht ie homo's weer specifieke kwaliteiten toe en straks weer jammeren dat homo's als buitenbeentjes worden behandeld....sukkelquote:Op donderdag 12 april 2007 11:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Doe je Huub bril eens afHuub beter dan Brian?
Sylvia beter dan Amanda
![]()
Met Eric ben ik het wel eens, homo's staan er om bekend dat ze goed kunnen dansen![]()
Laat dat tonglik-geval toch in zijn sop gaarkoken joh!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
pas als jij je anti-SHE bril af zet.
of je obsessieve "BANJ is echt wel de goeiste, dat zijn kindjes van God"-bril.
Dan heb ik liever dat ze meedoen met "Vermist met sterren". Dan kunnen we SMS-en als we willen dat ze dezoektocht staken.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:01 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, nu heb ik nachtmerries!!!!!!!!
ik zie het trouwens wel zitten, Nicolaas en j.aap die fanatiek latin american dansen oefenen ofzo... en dan meedoen aan een wedstrijd met die jury van Dancing with the Stars. Lijkt me trouwens wel een leuk idee voor de hele Kooi bemensing, in het kader van de toenadering tussen RTL en 10, een Dancing in the Kooi, en iedereen moet verplicht meedoen!
© ikke
das Brianquote:Op donderdag 12 april 2007 11:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB het enige wat door je hoofd gaat zelfs in je slaap HUUB HUUB HUUB ik wil HUUB HUUB HUUB zijn...![]()
![]()
![]()
ik heb Carlos nog niet zo tekeer horen gaan tegen Japio hoor, terwijl Japio in zes weken tijd maar een paar kilo is afgevallen, dit had makkelijk het dubbele kunnen zijn, maar die houdt zich ook niet aan het schema van Carlos, gaat er zelfs nog tegenin...... en gisteren had Japio een hele grote bek over amanda en Huub,quote:Op donderdag 12 april 2007 11:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Je haalt nu dingen door elkaarWe hadden het over Nico en Japio. Of ik het leuk vindt of niet daar gaat het niet om, het gaat erom dat hun het wel doen.
Het gewicht was en bleef 19kgquote:Op donderdag 12 april 2007 12:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
das Brian![]()
en het feit dat je vond dat Eric het beste danst doet daar niks af aan het feit dat jij regelmatig niks toevoegt en puur negatief SHE post, puur om het negatief posten en zoekt naar van alles dat nergens op slaat. Zo werd gisteren het gewicht dat Sylvia zou zijn aangekomen in de kooi alleen maar hoger gedurende de dag.
En ja je kan Eric de beste vinden, maar je post erna direct dat het je ook niet verbaast van een homo, dus dan is de toon direct weer gezet.
Geregistreerd op: zondag 18 maart 2007 @ 17:47quote:Op donderdag 12 april 2007 12:03 schreef product het volgende:
[..]
Wat is het ook een nare man...Nou dicht ie homo's weer specifieke kwaliteiten toe en straks weer jammeren dat homo's als buitenbeentjes worden behandeld....sukkel
Feit is wel dat wanneer je Mannelijke dansers ziet bij shows etc. dat het 9 van de 10 keer homo's zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:03 schreef product het volgende:
[..]
Wat is het ook een nare man...Nou dicht ie homo's weer specifieke kwaliteiten toe en straks weer jammeren dat homo's als buitenbeentjes worden behandeld....sukkel
17 was het.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het gewicht was en bleef 19kgEn je weet zelf ook dat SYlvia uitgezakt is en aangekomen is.
Lijkt me een heel goed idee!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |