Sylvia is de enige die de bewegingen wél kan maken, de rest doet het niet goedquote:Op donderdag 12 april 2007 10:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Huub en Sylvia hebben het minst gevoel voor dansen, Eric doet het het best.
Lachen ook dat die handleeshomo gister zei tegen Brain: Je bent van binnen stiekem tegen jezelf of zo iets om daarna tegen Amanda te zeggen als mannen van hun vriendinnetje verlangen anaal te doen zijn ze diep van binnen homo waarop Amanda er een ontgoochelde OMG uitgooidequote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef demins het volgende:
[..]
Brian is gewoon homo. Face it! En ook nog eens een lelijke homo!
Op zo'n moment citeer ik graag Gummbah: 'Een lelijke homo heeft geen flikker aan zijn reet!'![]()
Harsen is best pijnlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 10:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik scheer dat bijna dagelijks weg wat hij op z'n kop heeft zitten.
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik scheer dat bijna dagelijks weg wat hij op z'n kop heeft zitten.
het gat dat door Peter6000 is achter gelaten is door (bijna) niemand te vullen... daarom denk ik dat brian meer naar eric zal trekken om de 'leegte' op te vullen...quote:Op donderdag 12 april 2007 10:52 schreef demins het volgende:
[..]
Jij wil het gat vullen dat Peter6000 heeft achtergelaten?![]()
Ik heb ondanks mijn nickname helemaal niets tegen homo's en ben de eerste die zecht niet te weten 100 % hetero te zijn...Je weet ten slotte nooit hoe de3 vlag er over 5 jaar bij hangt..Dat product hetero tikte ik in na me weer es zwaar geergerd te hebben aan Eric....vind ik -sorry- echt een vreselijk gemaakte irritante ventquote:Op donderdag 12 april 2007 10:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als je belooft wat liever over homo´s te schrijven ok ?
ik ben nog nooit een meisje tegen gekomen met zo een grote mond vreselijk het doet gewoon zeer zo ze over ander geaarden praatquote:Op donderdag 12 april 2007 10:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Na het gedoe met Eric zie ik er geen lief meisje meer in. Zo ordinair heb ik ze zelden gezien.
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:59 schreef Oma1 het volgende:
[..]
ik ben nog nooit een meisje tegen gekomen met zo een grote mond vreselijk het doet gewoon zeer zo ze over ander geaarden praat
Je doet maar! Ik heb er geen problemen mee!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:59 schreef Sebi het volgende:
Ik probeer steeds een glimp op te vangen van Melissa in de spiegel achter haar(meer mensen met dat 'probleem'?)
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 12 april 2007 10:58 schreef product het volgende:
[..]
Ik heb ondanks mijn nickname helemaal niets tegen homo's en ben de eerste die zecht niet te weten 100 % hetero te zijn...Je weet ten slotte nooit hoe de3 vlag er over 5 jaar bij hangt..Dat product hetero tikte ik in na me weer es zwaar geergerd te hebben aan Eric....vind ik -sorry- echt een vreselijk gemaakte irritante vent
Denk Pietjequote:Op donderdag 12 april 2007 10:59 schreef Sebi het volgende:
Ik probeer steeds een glimp op te vangen van Melissa in de spiegel achter haar(meer mensen met dat 'probleem'?)
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef kleinzusje het volgende:
Wat zou Pietje nu aan het doen zijn ?![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:05 schreef kleinzusje het volgende:
Brian is dansblind
en amanda is aan het oefenen hoe ze dansend na een kick stap stap bij brian weg kan lopen..quote:Op donderdag 12 april 2007 11:05 schreef kleinzusje het volgende:
Brian is dansblind
Volgens de site is hij IT consultant.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:09 schreef Liess het volgende:
Brian kan echt helemaal niets, niet zingen, niet praten, niet gitaarspelen, niet dansen, sneu eigenlijk voor hem.
Nja, eigenlijk niet.
Zucht, weer iemand die niet weet wat discriminatie is. Het feit dat Amanda dom is, want dat is een feit is slechts een constatering en een mening van een persoon. Dit is geen onderscheid maken op een negatieve wijze tussen personen op basis van huidskleur, ras of religie. Bovendien pak je hier alleen Amanda op. Iemand herhaaldelijk uitschelden voor flikker en daar de ergste en engste verwensingen bij bedenken is dit juist wel. Nou, dat dus....quote:Op donderdag 12 april 2007 11:09 schreef product het volgende:
By the way, waarom is het wel geoorloofd Amanda contstant te discrimineren met haar domheid maar Eric niet met zijn geaardheid. Beide kunnen er zelf niets aan veranderen toch?
Lief? LIEF?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:28 schreef Liess het volgende:
[..]
Idd, sneu om te zien, toch is het wel een lief meisje.
alsof er een god bestaat!!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
Hey Redactie!![]()
Ik EIS de Godin op de streams!!!!
Maak hier maar een sticky van in elke COSquote:Op donderdag 12 april 2007 11:14 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Zucht, weer iemand die niet weet wat discriminatie is. Het feit dat Amanda dom is, want dat is een feit is slechts een constatering en een mening van een persoon. Dit is geen onderscheid maken op een negatieve wijze tussen personen op basis van huidskleur, ras of religie. Bovendien pak je hier alleen Amanda op. Iemand herhaaldelijk uitschelden voor flikker en daar de ergste en engste verwensingen bij bedenken is dit juist wel. Nou, dat dus....
De redactie is Lief! Maar niet zo Lief als de Godin!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
Hey Redactie!![]()
Ik EIS de Godin op de streams!!!!
Alsof er er redactie bestaat? Dat zijn schrijvers, toneelknechten en souffleerders (?)quote:
Ik hoop dat de bewoners chinees eten vanavond..quote:Op donderdag 12 april 2007 11:17 schreef carpediem23 het volgende:
Wanneer donderen die honden op!!!!!!!!!!!!
Je vergeet "klaarkomen"quote:Op donderdag 12 april 2007 11:09 schreef Liess het volgende:
Brian kan echt helemaal niets, niet zingen, niet praten, niet gitaarspelen, niet dansen, sneu eigenlijk voor hem.
Nja, eigenlijk niet.
quote:
Natuurlijk weet ik dat wel, maar het is wel een perceptie.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:14 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Zucht, weer iemand die niet weet wat discriminatie is. Het feit dat Amanda dom is, want dat is een feit is slechts een constatering en een mening van een persoon. Dit is geen onderscheid maken op een negatieve wijze tussen personen op basis van huidskleur, ras of religie. Bovendien pak je hier alleen Amanda op. Iemand herhaaldelijk uitschelden voor flikker en daar de ergste en engste verwensingen bij bedenken is dit juist wel. Nou, dat dus....
Amanda is eerlijk en oprecht. Dat ze soms rare dingen roept komt omdat ze niet zo goed kan denken. Maar daar houdt niemand rekening mee. Domme mensen moeten hun mond meer houden en mogen zich niet in discussies mengen blijkbaar.....quote:
je vergeet...quote:Op donderdag 12 april 2007 11:19 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Alsof er er redactie bestaat? Dat zijn schrijvers, toneelknechten en souffleerders (?)
Wat is er met Peter6000?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:52 schreef demins het volgende:
[..]
Jij wil het gat vullen dat Peter6000 heeft achtergelaten?![]()
Last spotted ergens diep in Jaap z'n kont.quote:
vind je dat echt mooi? ik vind er erg weinig aan, voor een blondequote:Op donderdag 12 april 2007 11:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
Het is voorwaar een mooie dag!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |