en?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:15 schreef Clank het volgende:
Nicky (hondje van Amanda) heeft 1100 Euro gekost?!!![]()
Een rashond oke, maar een genetisch experiment??quote:Op donderdag 12 april 2007 13:32 schreef RSie het volgende:
[..]
en?
als het een rashondje is dan is dat een normale prijs!
En wat Samantha zegt hecht ze veel waarde aan heeft ze eerder gezegd.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:43 schreef noekje het volgende:
Amanda haar vriendin vond hem ook agressief. Brian dus.
Huub zou het deze keer niet doen, maar heeft niet gezegd van 'nooit'.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:47 schreef Meganog het volgende:
Haha Huub zou Amanda er nooit uitstemmen.
En ze gelooft het.
Huub prepareert Amanda alvast even voor het gesprek met Brian.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:47 schreef Meganog het volgende:
Haha Huub zou Amanda er nooit uitstemmen.
En ze gelooft het.
dat is zo'n onzin, huub is echt hetzelfde ook een keihard mannetjequote:Op donderdag 12 april 2007 13:48 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub zou het deze keer niet doen, maar heeft niet gezegd van 'nooit'.
wat ze eigenlijk er weer uit moet spoelen, maar niet doet omdat "het zo lekker zacht is"quote:Op donderdag 12 april 2007 13:52 schreef mootie het volgende:
Doet ze een ampul van 25 euro in dr haar......gaat ze er weer met een stijltang overheen, wat een muts.
Huub heeft wel gelijk, dat haar nat en strak achterover staat Amanda best goed!quote:Op donderdag 12 april 2007 13:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
wat ze eigenlijk er weer uit moet spoelen, maar niet doet omdat "het zo lekker zacht is"
Ik dacht dat ze dat 24 uur in moest houden volgens die kapperquote:Op donderdag 12 april 2007 13:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
wat ze eigenlijk er weer uit moet spoelen, maar niet doet omdat "het zo lekker zacht is"
Jaquote:Op donderdag 12 april 2007 13:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub heeft wel gelijk, dat haar nat en strak achterover staat Amanda best goed!
Over Friesquote:Op donderdag 12 april 2007 13:59 schreef rebellious_angel het volgende:
hij is lui, hij heeft geen zin en is stug.... had ratasJa het nu over j.aap of ratjeB?????
Gevalletje onmetelijke grootheidswaanzin.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:01 schreef Prosac het volgende:
Brian tegen Nicolaas: "Ik bepaal hier, ik heb de macht, ik bepaal straks wie de meerderheid zal kiezen"
Maar hoe lang zal dat goed gaan.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:03 schreef Prosac het volgende:
Nicolaas doet het goed hoor.. tegen Brian lullen over dat Huub echt niet de koning is en tegenover Huub Brian belachelijk maken..
hij manouvreert zich er mooi tussenin
Jan en Monique?quote:Op donderdag 12 april 2007 14:11 schreef noekje het volgende:
Och Jezus, kijk eens wie we daar hebben. De Bouvrietjes..gezellig!
ze moeten ff naar de kapsalon gaan, nog gezelligerquote:Op donderdag 12 april 2007 14:11 schreef noekje het volgende:
Och Jezus, kijk eens wie we daar hebben. De Bouvrietjes..gezellig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |