Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Deze activiteit zal dan in Nijmegen plaats moeten vindenquote:Koffieworkshop
In samenwerking met Max Havelaar organiseren wij een koffieworkshop. U wordt ontvangen met koffie of thee en gebak en krijgt informatie over de stichting Max Havelaar en onze samenwerking, waarna een reis wordt gemaakt door de wereld van koffie. U zet zelf koffie met verschillende zetmethodes en neemt deel aan een koffieproeverij, waarbij u vier soorten koffie proeft. De workshop wordt afgesloten met een kennisquiz en een demonstratie koffiebranden. Tot slot ontvangt u 250 gram Peruaanse biologische koffie met het Max Havelaar keurmerk om thuis nog eens na te genieten.
Kosten: ¤ 13,00 p.p. (1½ uur)
Reserveren kan vanaf 10 personen (tot maximaal 25 personen)
Groepen groter dan 25 personen kunnen eventueel gesplitst worden.
Groepen kleiner dan 10 personen kunnen aangesloten worden bij een reeds geplande workshop.
quote:*** Aangezien nog niet iedereen de vragenlijst heeft ingevuld en ook weer heeft teruggestuurd, is het mogelijk dit alsnog te doen t/m maandag 30 april ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
Rustig vanochtend, maar het komt op gang!quote:Op donderdag 12 april 2007 08:57 schreef boem-dikkie het volgende:
één hele goedemorgenhoe is het hier
?
Mja, het kon nog netquote:
Ja, ze is nu klaar met een van die klusjesquote:
Jullie kunnen elkaar mooi in de gaten houden!quote:Op donderdag 12 april 2007 08:59 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Ja, ze is nu klaar met een van die klusjes
Ohja, shit, jij gaat natuurlijk op vakantie, sorryquote:Op donderdag 12 april 2007 08:38 schreef OA het volgende:
[..]
Eer-ik, fijn weekend!![]()
Succes met leren, indien nog nodig![]()
Veel plezier met je meissie...![]()
![]()
En wellicht tot maandagochtend en anders tot volgende week vrijdag!![]()
Weer een nieuwequote:Op donderdag 12 april 2007 09:00 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh![]()
Ej koffie, das lekker... dank je
Moge boem.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:01 schreef boem-dikkie het volgende:wat allemaal nieuwe mensen hier opeens!
Ik denk dat ik al vroeg in de ochtend wegga, tussen 8 en 9uquote:Op donderdag 12 april 2007 09:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ohja, shit, jij gaat natuurlijk op vakantie, sorry
Veel plezier, denk dat ik er maandag wel eventjes ben...
Hoelaat ga je weg dan?
Mogguh eerquote:Op donderdag 12 april 2007 09:02 schreef TIM-846 het volgende:
Wat voor feest komt eraan boem?
Hoi Frutsel
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:01 schreef boem-dikkie het volgende:wat allemaal nieuwe mensen hier opeens!
Ik werd gewoon gelokt door de koffiegeurquote:
Eej Timquote:Op donderdag 12 april 2007 09:02 schreef TIM-846 het volgende:
Wat voor feest komt eraan boem?
Hoi Frutsel
Hoi Eer-ik
Je bent welkom hoor Frutsel!quote:
Wheheh.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:59 schreef DarkSamba het volgende:
Ja, ze is nu klaar met een van die klusjes
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Af en toe kijk ik eens in 'active topics' ipv ' my active topics'
en dan kom je zowaar in heuul nieuwe topics
Herkenbaar.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:07 schreef Frutsel het volgende:
Af en toe kijk ik eens in 'active topics' ipv ' my active topics'
en dan kom je zowaar in heuul nieuwe topics
Ah, ok, misschien dat ik er zondag even ben, zaterdag sowieso niet, en morgen denk ik ook niet, heeeeel misschien vanmiddag nog even..quote:Op donderdag 12 april 2007 09:04 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al vroeg in de ochtend wegga, tussen 8 en 9u![]()
Ben in het weekend trouwens ook nog wel af en toe aanwezig!![]()
Succes trouwens ook nog met je zusje!![]()
ik klik vaak alleen de subfora indexen aan.... NWS, DE, HOC en soms GC... en heul soms active topicsquote:Op donderdag 12 april 2007 09:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ik kijk nooooit in active topics. Alleen in MyAT of Nieuwe topics.
Er is hier elke dag een select gezelschap aan lieve mensen aanwezig!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik klik vaak alleen de subfora indexen aan.... NWS, DE, HOC en soms GC... en heul soms active topics
En ja, iedereen die met koffie begint op de vroege ochtend is lief![]()
Prima, ik zie het welquote:Op donderdag 12 april 2007 09:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, ok, misschien dat ik er zondag even ben, zaterdag sowieso niet, en morgen denk ik ook niet, heeeeel misschien vanmiddag nog even..
Maar goed, anders tot maandag ochtend
Kijk aanquote:Op donderdag 12 april 2007 09:12 schreef OA het volgende:
[..]
Er is hier elke dag een select gezelschap aan lieve mensen aanwezig!![]()
Allemaal koffieleuten...![]()
Gelijk fobo spieken ja?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:02 schreef TIM-846 het volgende:
Ook gedaan + reactie!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gelijk fobo spieken ja?
kost je een bakkie leut hoor, twee omdat je geen reactie achter laat...
whehehe
fobo spieken?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gelijk fobo spieken ja?
kost je een bakkie leut hoor, twee omdat je geen reactie achter laat...
whehehe
In het FOtoBOek gekeken..quote:Op donderdag 12 april 2007 09:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
fobo spieken?![]()
Was even in slaap gevallen denk ik.. ik ging toch al een bakkie voor mezelf halen! Neem ik ook wel voor jou mee dan![]()
In ieder geval bbq-en!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Hebben jullie nog plannen voor het schitterende aankomende weekend?
Ow, dat heb ik nu direct even aangepast, want dat klopte al nie meerquote:Op donderdag 12 april 2007 09:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
oooh dat is foboJa ik was even aan het kijken wat je favo forum was
![]()
Helaas nog niet... en ja, misschien BBQ'enquote:Op donderdag 12 april 2007 09:25 schreef boem-dikkie het volgende:
zo heb ik weer even gespiektquote:Op donderdag 12 april 2007 09:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik nu direct even aangepast, want dat klopte al nie meer![]()
Sinds ik modje ben van DE, moet ik dat er wel neerzetten natuurlijkquote:
Ik heb geen fobo...quote:Op donderdag 12 april 2007 09:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
thx
ik kan nie reageren bij jou ^^
Ik zit net even een topic door te lezen daar en heb is best wel interessant!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sinds ik modje ben van DE, moet ik dat er wel neerzetten natuurlijk![]()
DE --> zie je de overeenkomst met een 'Koffie'??![]()
![]()
daarom voel ik me nu al thuis hier denk ik![]()
De Elementen: Storm in een kop koffie Zie ook de Indexnaam van het subforum![]()
BBQ-enquote:Op donderdag 12 april 2007 09:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet nog ff een activiteit voor zaterdagavodn verzinnen...quote:
Alles is interessant bij ons daarquote:Op donderdag 12 april 2007 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zit net even een topic door te lezen daar en heb is best wel interessant!![]()
dit topic dus: Close encounters: Asteroiden op ramkoers
Zaterdagavond weet ik het nog niet. Misschien is de stad wel weer eens een leuk idee.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:48 schreef OA het volgende:
Ik moet nog ff een activiteit voor zaterdagavodn verzinnen...
Mn vriendin is dan weg met een vrijgezellenavondje....![]()
Dan wordt het hoog tijd.quote:
Ik heb ineens een activiteit voor zaterdagavond...quote:
en dat is ...... *tromgeroffel*quote:Op donderdag 12 april 2007 09:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ineens een activiteit voor zaterdagavond...![]()
Ik owu dat ik eens geen activiteiten hadquote:Op donderdag 12 april 2007 09:56 schreef OA het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel even lezen en doordenken....quote:
Is het zo erg dan...quote:Op donderdag 12 april 2007 09:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik owu dat ik eens geen activiteiten had
Soms is het wel lekker om even een weekendje niks te hebben inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:59 schreef buzzer het volgende:
Ik owu dat ik eens geen activiteiten had
Kiekjes maken ! En een fobo bij elkaar verzamelenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel even lezen en doordenken.... [afbeelding]
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Kiekjes maken ! En een fobo bij elkaar verzamelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als toeschouwer of als medewerker/toeschouwer...quote:Op donderdag 12 april 2007 10:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Soms is het wel lekker om even een weekendje niks te hebben inderdaad.
Over 2 weken sta ik op zaterdag op Groezrock![]()
Toeschouwer. Lowlands is medewerker/toeschouwer.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:04 schreef OA het volgende:
Als toeschouwer of als medewerker/toeschouwer...
Ik doe al jaren niets stagegerelateerds meer....quote:Op donderdag 12 april 2007 10:20 schreef TIM-846 het volgende:
Schiet het werk bij jullie ook allemaal al zo lekker op? Ik heb nog niets stagegerelateerds gedaan vandaag![]()
Heel DE doorspitten? (naast een fobo makenquote:Op donderdag 12 april 2007 09:56 schreef OA het volgende:
[..]
ouwehoeren onder het buro bij collega's ja?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:25 schreef Kuukske het volgende:
Nou, het is alweer half 11. Maar ik ben d'r al heel ver doorheen.
Even rondje ouwehoeren bij collega's.
Whehe, nee dank je.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:28 schreef Frutsel het volgende:
ouwehoeren onder het buro bij collega's ja?
(verkapte Crosspost)
Zeg, ik moet ook nog tijd overhouden...quote:Op donderdag 12 april 2007 10:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heel DE doorspitten? (naast een fobo maken)
owjaquote:Op donderdag 12 april 2007 10:34 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg, ik moet ook nog tijd overhouden...![]()
heej Indah, jij hierquote:Op donderdag 12 april 2007 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
zow, nieuw deeltje alweer.
Indah hangt hier al een tijdje rond hoor!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heej Indah, jij hier
(waar niet trouwens)
neequote:Op donderdag 12 april 2007 10:20 schreef TIM-846 het volgende:
Schiet het werk bij jullie ook allemaal al zo lekker op? Ik heb nog niets stagegerelateerds gedaan vandaag![]()
wat een nepperd danquote:Op donderdag 12 april 2007 10:51 schreef OA het volgende:
[..]
Indah hangt hier al een tijdje rond hoor!![]()
Hij drinkt alleen oploskoffie...![]()
Aanmeldingen nieuwe schooljaarquote:Op donderdag 12 april 2007 10:54 schreef buzzer het volgende:
nee
en het klusje waar ik nu bezig ben behoort ook niet tot mijn favorieten
bij gebrek aan beter hequote:Op donderdag 12 april 2007 10:51 schreef OA het volgende:
[..]
Indah hangt hier al een tijdje rond hoor!![]()
Hij drinkt alleen oploskoffie...![]()
Die koffiepads zijn nog steeds niet aangekomen zeker?quote:
kei nepquote:Op donderdag 12 april 2007 10:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat een nepperd dan![]()
Maar ja, had zijn avatar al gezien in de OP![]()
en hij is topposter in DE![]()
Is er daar dan echt niets fatsoenlijks te krijgen...quote:
hoezo ik weer?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kei nep
Topposter DE, zo.. nu jij weer
nee, duurt inderdaad wel langquote:Op donderdag 12 april 2007 10:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die koffiepads zijn nog steeds niet aangekomen zeker?
jawel hoor, maar dat is de hoofdprijs betalen, en die oploskoffie is goed genoeg vooralsnog.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:58 schreef OA het volgende:
[..]
Is er daar dan echt niets fatsoenlijks te krijgen...
Stomme TNT'ers.quote:
Weet iemand waar eerik is gebleven? Had die een tentamen vandaag ?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:12 schreef OA het volgende:
Het is vandaag trouwens verrassend stil vanuit Nijmegen...![]()
Ook papier, MPG, Avotar, BrandX, etc... laten zich niet zien...![]()
Waar moet ik dan aan denken?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel hoor, maar dat is de hoofdprijs betalen, en die oploskoffie is goed genoeg vooralsnog.
Eer-ik is de hort op...quote:Op donderdag 12 april 2007 11:12 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Weet iemand waar eerik is gebleven? Had die een tentamen vandaag ?
zou ook wel de hort op willen met dit weer.. ik zit achter de lammellen naar t zonnetje te staren!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:13 schreef OA het volgende:
[..]
Eer-ik is de hort op...
Eerst zusje wegbrengen![]()
Vervolgens naar zn vrouwke!![]()
Verders alvast aan het weekend beginnen!![]()
Heb ik nu al mensen weggejaagd?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:12 schreef OA het volgende:
Het is vandaag trouwens verrassend stil vanuit Nijmegen...![]()
Ook papier, MPG, Avotar, BrandX, etc... laten zich niet zien...![]()
Je bent angstaanjagend.quote:
quote:
Niemand die klaagt hoor over mijn koffiequote:
Oja, dan valt er weinig beklag aan te horen.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:22 schreef Frutsel het volgende:
Niemand die klaagt hoor over mijn koffie
* Frutsel woont ook alleen en zet alleen voor zichzelf..want poezels lusten het niet..
Top zijn ze niet, alleen het aantal van die dagquote:Op donderdag 12 april 2007 11:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoezo ik weer?
Dat je het hoogste aantal postst heb wil niet zeggen dat ze Top zijn hoor![]()
Moeten we wat pakken opsturen dan? in een bruine doos?
Niet over koffie, maar oh wee als de poezels niet op (hun) tijd eten krijgenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, dan valt er weinig beklag aan te horen.
It's size numbers that mattersquote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Top zijn ze niet, alleen het aantal van die dag
ja, bruine doos werkt prima natuurlijk
Ik zou ook zeuren als ik niet op tijd m'n eten kreeg.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef Frutsel het volgende:
Niet over koffie, maar oh wee als de poezels niet op (hun) tijd eten krijgen
jij hoort zelf te kokenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou ook zeuren als ik niet op tijd m'n eten kreeg.
JD kookt vanavond.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:30 schreef Frutsel het volgende:
jij hoort zelf te koken![]()
Of is je ketting te lang?![]()
Dat ken ik.. kom je eens een half uurtje later thuis dan normaal, dan zijn ze niet meer stil te krijgen... totdat het eten tevoorschijn komt...quote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet over koffie, maar oh wee als de poezels niet op (hun) tijd eten krijgen
Moeten we een inzamelingsactie beginnen compleet met gironummer...quote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Top zijn ze niet, alleen het aantal van die dag
ja, bruine doos werkt prima natuurlijk
Je bent van harte welkom!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:35 schreef Frutsel het volgende:
goed geregeld dan
* Frutsel schuift vast aan, zet maar stoel bij
Scheelt mij weer koken
Tof plan.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:36 schreef OA het volgende:
Moeten we een inzamelingsactie beginnen compleet met gironummer...![]()
jah, graagquote:Op donderdag 12 april 2007 11:36 schreef OA het volgende:
[..]
Moeten we een inzamelingsactie beginnen compleet met gironummer...![]()
Ik dacht dat je zowiezo de poster was met de meestal aantallen in DE... zal ook wel even zo blijven verwacht ikquote:Op donderdag 12 april 2007 11:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah.. die dag was ik inderdaad lekker op dreef. Zal ook niet zomaar weer lukken denk ik.
whehe... zie een post of 75 terugquote:Op donderdag 12 april 2007 11:46 schreef Kuukske het volgende:
Iedere keer als ik DE zie staan moet ik denken aan Douwe Egberts
owh, ben ik dat ook nog steeds ja? Tijd voor wat sensationeel nieuws danquote:Op donderdag 12 april 2007 11:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zowiezo de poster was met de meestal aantallen in DE... zal ook wel even zo blijven verwacht ik
Ik heb geen idee hoor, volgens mij stond dat in de laatste stats toch?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, ben ik dat ook nog steeds ja? Tijd voor wat sensationeel nieuws dan
ja, erg verwarrend allemaalquote:Op donderdag 12 april 2007 11:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehe... zie een post of 75 terugdaar doelde ik ook op toen ik zei dat je de vergelijking van "DE" met Koffie snel gemaakt had.. en dan heet het subforum ook nog " De Elementen: Storm in een Kop Koffie "
----------------------------------------------------------quote:
SC is ook niet nodig daar volgens mijquote:Op donderdag 12 april 2007 11:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoor, volgens mij stond dat in de laatste stats toch?
DE heeft niet eens een SC... Er loopt wel een soort van "General Chat - topic", maar dat gaat echt over het Weer enzo... Er is nog gesproken over een SC-reeks daar, maar tot op heden niet van de grond gekomen. Hoeft ook niet echt en aangezien daar maar één modje zit, nu Flugel min of meer wegvalt.. bepaal ik whehe![]()
![]()
ws pauze enzulksquote:Op donderdag 12 april 2007 12:06 schreef Kuukske het volgende:
Zoeen stilte hier ineens.
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
----------------------------------------------------------
Help Indah overleven!!
Hij kan worden gered d.m.v. Echte Koffie!
* U kunt nu bellen met 0800-INDAH of u kunt uw bijdrage storten op giro 46324 t.n.v. INDAH KOFFIE
----------------------------------------------------------
![]()
Ja en, ik heb toch ook pauzequote:
Als je die cijfers intoetst op je mobiel bijv. dan krijg jequote:Op donderdag 12 april 2007 12:10 schreef indahnesia.com het volgende:
ben trouwens benieuwd van wie dat giro-nummer echt is
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:15 schreef OA het volgende:
[..]
Als je die cijfers intoetst op je mobiel bijv. dan krijg je
4=I
6=N
3=D
2=A
4=H
I-N-D-A-H![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Owh.. dat is dan weer 1 eurocent weggegooid, er komt alleen te staan 'onbekend', mijn omschrijving dus.. da's jammer. Ik had verwacht de naam van de rekeninghouder
Check ook linksboven het topic
eer-ikquote:
OAquote:
Die moeder was toch gisteren jarig??quote:Op donderdag 12 april 2007 12:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
OA![]()
DIe heb ik even naar d'r moeder geschopt, want die was jarig...
Eventjes om te lunchen daar, ik moest toch even m'n zusje ophalen...
Nu moet ze alleen werken
Ja, succes dan in de file naar het strandquote:Op donderdag 12 april 2007 12:42 schreef eer-ik het volgende:
Ik geloof dat ik d'r, na het zien van het weer (25 graden zondag), eventjes mee moet sleuren naar het strand
quote:
hier is het best ok.. topic lag even op z'n gat!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goed, goed
Fijne ochtend gehad
Hoe is het daar dan?
Meesterposter #1 was afwezig...quote:Op donderdag 12 april 2007 12:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hier is het best ok.. topic lag even op z'n gat!
Ja echt te maf voor woorden hier.quote:
Nou, het zit zo, dat d'r stiefmoeder gister jarig was, en d'r echte moeder eergisterquote:Op donderdag 12 april 2007 12:43 schreef OA het volgende:
[..]
Die moeder was toch gisteren jarig??
Toen zei je nl dat je op de koffie was geweest bij je "soon-to-be-schoonmoeder"![]()
er zijn hier zoveel stranden, ik weet er zelfs nog enkele stranden waar bijna niemand komtquote:Op donderdag 12 april 2007 12:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, succes dan in de file naar het strand
dat stelt me gerustquote:Op donderdag 12 april 2007 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
topic op zijn gat? het was wel rustig ja, maar op zijn gat nog net niet, toch?
ja, ik heb ook een beetje de wacht gehouden.quote:
laten we het op lekker rustig houden danquote:Op donderdag 12 april 2007 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
topic op zijn gat? het was wel rustig ja, maar op zijn gat nog net niet, toch?
Kijk, da's gunstigquote:Op donderdag 12 april 2007 12:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik heb ook een beetje de wacht gehouden.
Nu is het tijd om te eten zo'n beetje.. eens even wat lekkers bedenken en dat dan maar gaan halen. Te voet lijkt me wel iets, het is lekker aangenaam weer hier nu.
morgen?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een weer, morgen 24 graden.
Net maar eens een flinke pot koffie gezet.
goeiemorgen allemaal trouwens
Omdat je blijkbaar nooit het topic dichtdonderstraaltquote:Op donderdag 12 april 2007 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Middag dan. Waarom heb ik nog nooit een OP mogen maken trouwens.
maw ik post te weinig?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar nooit het topic dichtdonderstraalt
Niet specifiek, maar je bent hier op de verkeerde momenten denk ik.quote:
Ik heb herinneringen aan de naam Lenny, dus ik hou het op Leoquote:Op donderdag 12 april 2007 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wijsneuzen!
Je mag me best bij de voornaam noemen trouwens. Lenny lijkt wat meer op de echte naam dan leo.![]()
Doe dan maar Lennart.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb herinneringen aan de naam Lenny, dus ik hou het op Leo
Lennart. Sorry, nog ergerquote:
Kuukske.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zoek je ruzie?![]()
Hoe is jouw perfecte naam dan wel niet?![]()
Je hebt toch ook wel een normale naam?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kuukske.
Ik heb gewoon nare herinneringen aan je naam. Sorry![]()
Je naam is tof, Lenny.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je hebt toch ook wel een normale naam?![]()
oh trouwens;![]()
ik vind mijn naam wel mooi![]()
Het kwaad is al geschied. Leugens na de maaltijd neem ik voor lief, gelukkig heb ik JJ nog.quote:
Je bent wel van de scherpte heh vandaag.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:16 schreef JDude het volgende:
Het aantal smilies valt idd tegen vandaag!
Omdat hier niet zoveel modjes rondhangen...quote:Op donderdag 12 april 2007 13:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom is dit topic nog steeds niet op Centraal btw![]()
ook die hebben af en toe ATV,quote:Op donderdag 12 april 2007 13:16 schreef JDude het volgende:
Het aantal smilies valt idd tegen vandaag!
KOFFIE SC - mod-rechtenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:20 schreef OA het volgende:
[..]
Omdat hier niet zoveel modjes rondhangen...![]()
Als wij nou ook eens wat rechten zouden krijgen, al was het alleen maar voor dit topic...
Jij hebt je meeting zeker zoquote:Op donderdag 12 april 2007 13:20 schreef OA het volgende:
[..]
Omdat hier niet zoveel modjes rondhangen...![]()
Als wij nou ook eens wat rechten zouden krijgen, al was het alleen maar voor dit topic...
hallo smilies!quote:Op donderdag 12 april 2007 14:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
...GOEDEMIDDAG ALLEMAAL......DE LENTE IS...!!!!...
![]()
![]()
![]()
![]()
JJquote:Op donderdag 12 april 2007 14:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Middag JJ!quote:Op donderdag 12 april 2007 14:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whehe, waar kwam deze voor?quote:Op donderdag 12 april 2007 14:29 schreef OA het volgende:
Ben er weer!![]()
"visite" is weer weg!![]()
Het was een kort en constructief overleg!!!![]()
eer-ik, zie mn gedeeltelijke antwooord op jouw vraag hier ergens boven....quote:
hey OA...quote:Op donderdag 12 april 2007 14:53 schreef OA het volgende:
[..]
Middag JJ!![]()
Heb jij al die tijd geslapen??![]()
En trouwens: de lente is wat???![]()
die is er al een paar weken hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 14:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey OA...![]()
...nee we zijn al een paar uur wakker...
...eerst lekker van de zon genoten...
..en DE LENTE IS ER......
!!!!!!!!!
WE???????quote:Op donderdag 12 april 2007 14:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey OA...![]()
...nee we zijn al een paar uur wakker...
...eerst lekker van de zon genoten...
..en DE LENTE IS ER......
!!!!!!!!!
Het enige wat ik hierboven vindt, is dat het een kort en constructief overleg wasquote:Op donderdag 12 april 2007 14:55 schreef OA het volgende:
[..]
eer-ik, zie mn gedeeltelijke antwooord op jouw vraag hier ergens boven....
Die kerel kwam bepaalde filtratiematerialen aansmeren trouwens...![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 14:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey eer-ik....![]()
![]()
...hier alles prima..
![]()
...en met jou...?
![]()
quote:
Dat was toch ook een gedeelte..quote:Op donderdag 12 april 2007 14:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het enige wat ik hierboven vindt, is dat het een kort en constructief overleg was
-> Ik verkas even naar buiten, ben er over 30 seconden weer ofzo
mmmh klinkt erg positief....quote:Op donderdag 12 april 2007 14:58 schreef eer-ik het volgende:
Oh, en met mij is álles goed ja![]()
![]()
![]()
[sub]toch maar niet naar buiten, m'nn accu is bijna leeg]/sub]
quote:Op donderdag 12 april 2007 14:58 schreef eer-ik het volgende:
Oh, en met mij is álles goed ja![]()
![]()
![]()
toch maar niet naar buiten, m'nn accu is bijna leeg
Dus snelle deal, snel opgerotquote:Op donderdag 12 april 2007 14:59 schreef OA het volgende:
[..]
Dat was toch ook een gedeelte..
Het komt er op neer dat hij goede spullen heeft, snel kan leveren en dat tegen een uiterst gunstige prijs!![]()
quote:
Ja hequote:Op donderdag 12 april 2007 14:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mmmh klinkt erg positief....![]()
Juist!quote:
volgens mij heb je niet echt iets gemist.. het is vrij rustig vandaag hiero!quote:Op donderdag 12 april 2007 14:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
hey TIM....![]()
...alles goed....?
...wat heb ik allemaal gemist....????
![]()
Daar zeg je me wat..quote:Op donderdag 12 april 2007 15:01 schreef OA het volgende:
[..]
Wat mij opvalt, btw, is dat in de FullQuickReply geen smilie zit met enkel de zonnebril zonder schittertanden...![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat..
Ik wilde zeggen: jawel joh, maar 't is niet zo idd
8 - )
Wanneer zie je je vriendin weer?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat..
Ik wilde zeggen: jawel joh, maar 't is niet zo idd
8 - )
hey Kuukske....quote:
nog even geen nieuwe planning gemaakt...quote:
Ah mooi zo. Maar je had vandaag je eerste werkdag toch?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
hey Kuukske.......vandaag gaat alles prima....
..trouwens het gercht van gister was heerlijk..
![]()
![]()
![]()
nee nee....volgende week woensdag gesprek en een uur meedraaien...quote:Op donderdag 12 april 2007 15:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah mooi zo. Maar je had vandaag je eerste werkdag toch?
Strand = duinen = stille plekjes...quote:Op donderdag 12 april 2007 15:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nog even geen nieuwe planning gemaakt...
Ze moet vandaag en morgen werken, en ik moet morgen en zaterdag werken, dus ik denk/hoop zondag.
Eventjes naar het strand![]()
Ah ok.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
nee nee....volgende week woensdag gesprek en een uur meedraaien...![]()
Das dan niet in die Arnhemse tent lijkt mij...quote:Op donderdag 12 april 2007 15:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee nee....volgende week woensdag gesprek en een uur meedraaien...![]()
Sechs in de duinen lijkt me echt 10 keer niks. Al dat zand. Getverdemme.quote:
idd...Nijmegen...is wat handiger ivm met vervoer en mijn kinderen.....quote:Op donderdag 12 april 2007 15:14 schreef OA het volgende:
[..]
Das dan niet in die Arnhemse tent lijkt mij...
Ik heb het woord sechs helemaal niet genoemd...quote:Op donderdag 12 april 2007 15:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sechs in de duinen lijkt me echt 10 keer niks. Al dat zand. Getverdemme.
Maar aan de andere kant, als je een plaid meeneemt.
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vrouwke + eend - dak + picknickmand + plaid + duinen + zonquote:Op donderdag 12 april 2007 15:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:16 schreef TIM-846 het volgende:
Wederom een mijlpaal! Ik heb een gemiddelde van 3 posts per dag![]()
![]()
![]()
Wat heeft die eend ermee te maken....quote:Op donderdag 12 april 2007 15:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vrouwke + eend - dak + picknickmand + plaid + duinen + zon![]()
Zoeen romanticus, die eer-ik.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:16 schreef eer-ik het volgende:
Vrouwke + eend - dak + picknickmand + plaid + duinen + zon![]()
Whehe...quote:Op donderdag 12 april 2007 15:17 schreef OA het volgende:
[..]
Wat heeft die eend ermee te maken....
Eend op brood?
die beesten kunnen nooit dr kop houden...![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb het woord sechs helemaal niet genoemd...![]()
Flink hier posten doet wonderen...quote:Op donderdag 12 april 2007 15:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Feli
ik moet wel veel meer mijn best doen om mijn gemiddelde omhoog te krijgen![]()
eend + dak is doorgaans geen goed combo...quote:Op donderdag 12 april 2007 15:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe...
Heb je wel eens een eend met een dak gezien?
fELI.....quote:Op donderdag 12 april 2007 15:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Feli
ik moet wel veel meer mijn best doen om mijn gemiddelde omhoog te krijgen![]()
haha, iddquote:Op donderdag 12 april 2007 15:20 schreef OA het volgende:
[..]
eend + dak is doorgaans geen goed combo...
meestal iets met een grote rode vlek daarna...![]()
Eend - dak daarentegen!![]()
Dank u.. op naar de volgende mijlpaal!quote:Op donderdag 12 april 2007 15:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
fELI.....![]()
![]()
![]()
![]()
....zie je wel dat je het kunt????
![]()
denk maar aan je vakantie...quote:Op donderdag 12 april 2007 15:23 schreef OA het volgende:
Ik moet trouwens echt ff weer iets serieus gaan doen!!
Dus vanaf nu stort ik me op de oefenexamens...![]()
Uiteraard blijft dit venster wel open staan "op de achtergrond"...![]()
hahaquote:Op donderdag 12 april 2007 15:23 schreef OA het volgende:
Ik moet trouwens echt ff weer iets serieus gaan doen!!
Dus vanaf nu stort ik me op de oefenexamens...![]()
Uiteraard blijft dit venster wel open staan "op de achtergrond"...![]()
Scholierenquote:Op donderdag 12 april 2007 15:33 schreef eer-ik het volgende:
Ik ben nog een maand vrij.
En daarna 2 weken niet, en dan 15 weken weer vrij
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:33 schreef eer-ik het volgende:
Ik ben nog een maand vrij.
En daarna 2 weken niet, en dan 15 weken weer vrij
Even snel uitgezocht... ik ben vrij op:quote:
je hebt het wel druk met studeren hequote:Op donderdag 12 april 2007 15:44 schreef OA het volgende:
[..]
Even snel uitgezocht... ik ben vrij op:
16-20 april
27 april
1 mei
11 mei
...
...
...
...
...
1-23 okt
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je hebt het wel druk met studeren he
Op zich wel hoor.quote:
ooooh, dan is er geen probleemquote:Op donderdag 12 april 2007 15:54 schreef OA het volgende:
[..]
Op zich wel hoor.
En het examen is pas over 2 weken!
doei kuuk.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik hou het maar eens voor gezien hier! Ik ga richting huis![]()
okquote:Op donderdag 12 april 2007 16:12 schreef eer-ik het volgende:
Ik ben even de moeder ophalen van d'r werk
Of me de ogen dicht invoegen, een vrachtwagen inhalen met 1km/h verschil, etc...quote:Op donderdag 12 april 2007 16:19 schreef Kuukske het volgende:
Oude mensen moeten ze van de weg halen, een beetje 20 gaan rijden waar je 50 mag.
Ja, kei irritant.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef OA het volgende:
Of me de ogen dicht invoegen, een vrachtwagen inhalen met 1km/h verschil, etc...![]()
of.. een vrachtwagen die een vrachtwagen in gaat halenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef OA het volgende:
[..]
Of me de ogen dicht invoegen, een vrachtwagen inhalen met 1km/h verschil, etc...![]()
pas maar op dat je geen burnout krijgtquote:Op donderdag 12 april 2007 16:37 schreef OA het volgende:
Ik krijg dus gewoon geen kans meer om iets aan die examens te doen....
Word ik gewoon opgescheept met allerlei werkzaamheden....![]()
Dan kun je wel je werk aanklagen OA. Geld vangenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:39 schreef TIM-846 het volgende:
pas maar op dat je geen burnout krijgt
slim Kuuk!quote:Op donderdag 12 april 2007 16:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan kun je wel je werk aanklagen OA. Geld vangen.
En dat voor een blondjequote:
Ik zal de laatste zijn die daar iets over zegt...quote:
Blondies united.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:46 schreef OA het volgende:
Ik zal de laatste zijn die daar iets over zegt...![]()
ben zelf ook blond...
Oude mensen op de wegquote:Op donderdag 12 april 2007 16:19 schreef Kuukske het volgende:
Oude mensen moeten ze van de weg halen, een beetje 20 gaan rijden waar je 50 mag.
Ik ben was ook blond..quote:Op donderdag 12 april 2007 16:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal de laatste zijn die daar iets over zegt...![]()
ben zelf ook blond...
Hendig sjiek geslipt in die bochten?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:56 schreef eer-ik het volgende:
Oude mensen op de weg
Ik had er net ook een voor me, met 50 waar je 80 mag.
''DUS IK BOEKTE 'M ER BRUUT HARD LANGS MET DE EEND, JEWEETS!!!!1''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |