Bij mn nieuwe tijdelijke baan heb ik leerwerk en laat ik dat de laatste tijd allemaal verslonsd hebbenquote:Op donderdag 12 april 2007 02:28 schreef Hijacking het volgende:
[..]
hahamaarja ik moet vanaaf er wat vroeger in dan normaal
vandaag nogal wat gezeur over me heen gekregen![]()
Nee je hebt gelijk, zulk soort gesprekken zijn nooit fijn om te horen !quote:Op donderdag 12 april 2007 02:57 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Bij mn nieuwe tijdelijke baan heb ik leerwerk en laat ik dat de laatste tijd allemaal verslonsd hebben![]()
Dus vandaag te horen gekregen dat dat eens moet veranderen dus morgen er eens op tijd uit
haha zo'n ramp was het ook al niet zit namelijk in een trainings groep met 12 man en iedereen kreeg te horen dat de test resultaten beneden pijl waren, maarja aangezien ik het geld goed kan gebruiken en ik voor het leerwerk betaald word toch maar leren hequote:Op donderdag 12 april 2007 03:01 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, zulk soort gesprekken zijn nooit fijn om te horen !
Ik voel me tijdens zo'n gesprek echt de misdadiger als je snapt wat ik bedoel.![]()
En ik maar denken ik ben onschuldig, nu moet ik ervan huilen hoor.![]()
Ik leef met je mee.![]()
Nou dat van mij was ook geen ramp.quote:Op donderdag 12 april 2007 03:03 schreef Hijacking het volgende:
[..]
haha zo'n ramp was het ook al niet zit namelijk in een trainings groep met 12 man en iedereen kreeg te horen dat de test resultaten beneden pijl waren, maarja aangezien ik het geld goed kan gebruiken en ik voor het leerwerk betaald word toch maar leren he![]()
Heb je nog niet mijn hele vorige vraag beantwoord.quote:Op donderdag 12 april 2007 03:25 schreef Hijacking het volgende:
Haha ik ga nu is toch weer laat te worden doe je niks aan![]()
tot de volgende nacht
was van plan om half 2 te gaan slapen en half 10 er uit te gaanquote:Op donderdag 12 april 2007 03:20 schreef Sander170 het volgende:
Haha hoe laat was je dan van plan om naar bed te gaan en er weer uit te gaan dan ????
Zal morgenmiddag wel worden dan inplaats van ochtend.quote:Op donderdag 12 april 2007 03:44 schreef Hijacking het volgende:
[..]
was van plan om half 2 te gaan slapen en half 10 er uit te gaan
maarja zit nu een beetje op msn te ouwhoeren met een paar lui dus duurt nog wa ff denk ik![]()
jep same as usualquote:Op donderdag 12 april 2007 03:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zal morgenmiddag wel worden dan inplaats van ochtend.![]()
![]()
Precies, goedemorgen Sebasser.quote:Op donderdag 12 april 2007 04:01 schreef Sebasser het volgende:
HAHA, WIE DIT LEEST IS WAKKER, EN OWND DE WERELD VAN SLAPENDE MENSEN.
Ja het is morgen, ochtend je weet wel, vandaar goeiemorgen.quote:Op donderdag 12 april 2007 04:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Goeiemorgen?
Wat nou goeiemorgen?
Ik kom net thuis.
Gechilled in the hood.quote:Op donderdag 12 april 2007 04:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja het is morgen, ochtend je weet wel, vandaar goeiemorgen.![]()
En waar kom jij nou weer vandaan ????![]()
Trusten.quote:Op donderdag 12 april 2007 04:13 schreef Sander170 het volgende:
Nou ik ga er ook vandaar![]()
Truste dude's ik ben slapen.
--------------------------------
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 04:13 schreef Sander170 het volgende:
Nou ik ga er ook vandaar![]()
Truste dude's ik ben slapen.
--------------------------------
![]()
![]()
En weg is ie.quote:Op donderdag 12 april 2007 04:18 schreef Sander170 het volgende:
Nu ben ik echt weg anders kom ik nooit op bed.
Latersss...![]()
Dankje, morgennacht gaan we verder, kom anders iets eerder dan oke.quote:
Hey Kuuk,quote:
Ik dacht even dat het Breda topic een schopje had gehadquote:
Ohw, hehe. Hoe is het afgelopen met je ISO overleg. Heb je dat nog gehad uberhaupt?quote:Op donderdag 12 april 2007 07:58 schreef OA het volgende:
Hey Kuuk,
Nee joh, het is nog voor 8 uur...![]()
Nog niet eens iedereen is binnen...![]()
Ik wil wel even posten in het Breda topic hoor...quote:Op donderdag 12 april 2007 08:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het Breda topic een schopje had gehadstaat ineens OA enzo op m'n scherm.
ISO overleg is nog doorgegaan... 5 dagen later dan gepland...quote:Op donderdag 12 april 2007 08:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw, hehe. Hoe is het afgelopen met je ISO overleg. Heb je dat nog gehad uberhaupt?
Ahh tof.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:03 schreef OA het volgende:
ISO overleg is nog doorgegaan... 5 dagen later dan gepland...![]()
Het duurder mij allemaal veel te lang en er werd te weinig inhoudelijk gezegd...
Er is uitgekomen dat ik veiligheidsadviseur ga worden.... morgen weer een cursusdag daarvoor!![]()
Uiteraard mag cappuchino!!quote:Op donderdag 12 april 2007 08:00 schreef DarkSamba het volgende:
Oh.. mag cappuccino trouwens ook i.p.v. koffie?![]()
De koffie is hier niet te....
Tot over een kwartiertje dan!quote:
Haha.. normaal is koffie ook lekkerderquote:Op donderdag 12 april 2007 08:04 schreef OA het volgende:
[..]
Uiteraard mag cappuchino!!![]()
alleen zeggen dat koffie niet lekker is, is uit den boze...![]()
He, jij bent nieuw zeker?quote:Op donderdag 12 april 2007 08:06 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Haha.. normaal is koffie ook lekkerder
Maar hier alleen niet![]()
eer-ik!quote:
Euh, jaquote:
Jij bent een van die klusjesquote:Op donderdag 12 april 2007 08:26 schreef DarkSamba het volgende:
Euh, ja![]()
Bied iedereen een welkomskopjemet een gevulde koek aan
![]()
* geeft welkomskopjequote:Op donderdag 12 april 2007 08:26 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Euh, ja![]()
![]()
OAquote:
Dankjequote:Op donderdag 12 april 2007 08:26 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Euh, ja![]()
![]()
Kuuk!quote:
Ja, zo is de planning wel ongeveer..quote:Op donderdag 12 april 2007 08:26 schreef OA het volgende:
Lees ik net terug, zie ik dat je na vandaag pas weer NA het weekend gaat koffiën hier...
Samba is student van me/ons hier.quote:
dank je welquote:Op donderdag 12 april 2007 08:27 schreef OA het volgende:
[..]
* geeft welkomskopjemet een gevulde koek aan Samba
Heb je 'm hierheen geschopt, of is dat vrijwillig gegaan?quote:Op donderdag 12 april 2007 08:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Samba is student van me/ons hier.
Ow nu snap ik em pas, jezus ik ben echt traag van begrip vandaag.quote:
haha, vrijwillig.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je 'm hierheen geschopt, of is dat vrijwillig gegaan?
Geheel vrijwillig.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:32 schreef eer-ik het volgende:
Heb je 'm hierheen geschopt, of is dat vrijwillig gegaan?
Kleine wereld.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:33 schreef DarkSamba het volgende:
haha, vrijwillig.
Kwam er met toeval achter dat ze op mijn opleiding werkt.
Las ik nu blond?quote:Op donderdag 12 april 2007 08:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow nu snap ik em pas, jezus ik ben echt traag van begrip vandaag.
Ja jaquote:
MER.. heb ik ook gedaan!quote:
Goed weekendquote:Op donderdag 12 april 2007 08:37 schreef eer-ik het volgende:
Zeg lieve mensen, ik ga er vandoor.
Even snel eten en douchen, zusje wegbrengen en weer door naar 't vrouwke
Misschien dat ik af en toe nog even kom buurten, maar acht die kans vrij klein..
Fijn weekend alvast dus enzo
Eer-ik, fijn weekend!quote:Op donderdag 12 april 2007 08:37 schreef eer-ik het volgende:
Zeg lieve mensen, ik ga er vandoor.
Even snel eten en douchen, zusje wegbrengen en weer door naar 't vrouwke
Misschien dat ik af en toe nog even kom buurten, maar acht die kans vrij klein..
Fijn weekend alvast dus enzo
Meeting was van uitermate korte duur...quote:Op donderdag 12 april 2007 08:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow nu snap ik em pas, jezus ik ben echt traag van begrip vandaag.
Zeker!quote:
Tim!quote:
Officieel jaar 3.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:40 schreef OA het volgende:
Welk jaar zit je eigenlijk?
Hard je best doen en vooral goed kijken op intranetquote:Op donderdag 12 april 2007 08:50 schreef DarkSamba het volgende:
Officieel jaar 3.
Echter doe ik dat nu niet aangezien er de afgelopen 2 jaar een aantal negatieve gebeurtenissen hebben plaats gevonden, waardoor ik mijn studie op moest schuiven.![]()
Das minder dan...quote:Op donderdag 12 april 2007 08:50 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Officieel jaar 3.
Echter doe ik dat nu niet aangezien er de afgelopen 2 jaar een aantal negatieve gebeurtenissen hebben plaats gevonden, waardoor ik mijn studie op moest schuiven.![]()
Die dagen heb ik er zelden bij zittenquote:Op donderdag 12 april 2007 08:49 schreef OA het volgende:
[..]
Tim!![]()
Drukke dag verwacht vandaag bij jou?![]()
Euh, officieel jaar 3quote:Op donderdag 12 april 2007 08:52 schreef OA het volgende:
[..]
Das minder dan...![]()
Jaar 3 is nog wel goed te doen..
Ik vond zelf de vakken van het 4e jaar het meest vervelend... Verder is dat jaar wel leuk, met scriptie schrijven etc...![]()
Das mooi dan!quote:Op donderdag 12 april 2007 08:52 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Die dagen heb ik er zelden bij zitten![]()
Wederom kort geslapen, dus ben nu nog niet helemaal aanwezig op m'n werk. Op de SC des te meer! Mijn leidinggevende is er wederom niet zoals iedere dinsdag/donderdag.. dus denk dat ik het vandaag rustig aan doe..
![]()
Eed, vertel. Daar heb ik nog niks van vernomenquote:Op donderdag 12 april 2007 08:54 schreef TIM-846 het volgende:
Moguh Samba en OAheeft samba al een eed afgelegd of is dat niet noodzakelijk zo vroeg in de ochtend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |