quote:
Niemand die klaagt hoor over mijn koffiequote:
Oja, dan valt er weinig beklag aan te horen.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:22 schreef Frutsel het volgende:
Niemand die klaagt hoor over mijn koffie
* Frutsel woont ook alleen en zet alleen voor zichzelf..want poezels lusten het niet..
Top zijn ze niet, alleen het aantal van die dagquote:Op donderdag 12 april 2007 11:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoezo ik weer?
Dat je het hoogste aantal postst heb wil niet zeggen dat ze Top zijn hoor![]()
Moeten we wat pakken opsturen dan? in een bruine doos?
Niet over koffie, maar oh wee als de poezels niet op (hun) tijd eten krijgenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, dan valt er weinig beklag aan te horen.
It's size numbers that mattersquote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Top zijn ze niet, alleen het aantal van die dag
ja, bruine doos werkt prima natuurlijk
Ik zou ook zeuren als ik niet op tijd m'n eten kreeg.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef Frutsel het volgende:
Niet over koffie, maar oh wee als de poezels niet op (hun) tijd eten krijgen
jij hoort zelf te kokenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou ook zeuren als ik niet op tijd m'n eten kreeg.
JD kookt vanavond.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:30 schreef Frutsel het volgende:
jij hoort zelf te koken![]()
Of is je ketting te lang?![]()
Dat ken ik.. kom je eens een half uurtje later thuis dan normaal, dan zijn ze niet meer stil te krijgen... totdat het eten tevoorschijn komt...quote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet over koffie, maar oh wee als de poezels niet op (hun) tijd eten krijgen
Moeten we een inzamelingsactie beginnen compleet met gironummer...quote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Top zijn ze niet, alleen het aantal van die dag
ja, bruine doos werkt prima natuurlijk
Je bent van harte welkom!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:35 schreef Frutsel het volgende:
goed geregeld dan
* Frutsel schuift vast aan, zet maar stoel bij
Scheelt mij weer koken
Tof plan.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:36 schreef OA het volgende:
Moeten we een inzamelingsactie beginnen compleet met gironummer...![]()
jah, graagquote:Op donderdag 12 april 2007 11:36 schreef OA het volgende:
[..]
Moeten we een inzamelingsactie beginnen compleet met gironummer...![]()
Ik dacht dat je zowiezo de poster was met de meestal aantallen in DE... zal ook wel even zo blijven verwacht ikquote:Op donderdag 12 april 2007 11:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah.. die dag was ik inderdaad lekker op dreef. Zal ook niet zomaar weer lukken denk ik.
whehe... zie een post of 75 terugquote:Op donderdag 12 april 2007 11:46 schreef Kuukske het volgende:
Iedere keer als ik DE zie staan moet ik denken aan Douwe Egberts
owh, ben ik dat ook nog steeds ja? Tijd voor wat sensationeel nieuws danquote:Op donderdag 12 april 2007 11:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zowiezo de poster was met de meestal aantallen in DE... zal ook wel even zo blijven verwacht ik
Ik heb geen idee hoor, volgens mij stond dat in de laatste stats toch?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, ben ik dat ook nog steeds ja? Tijd voor wat sensationeel nieuws dan
ja, erg verwarrend allemaalquote:Op donderdag 12 april 2007 11:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehe... zie een post of 75 terugdaar doelde ik ook op toen ik zei dat je de vergelijking van "DE" met Koffie snel gemaakt had.. en dan heet het subforum ook nog " De Elementen: Storm in een Kop Koffie "
----------------------------------------------------------quote:
SC is ook niet nodig daar volgens mijquote:Op donderdag 12 april 2007 11:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoor, volgens mij stond dat in de laatste stats toch?
DE heeft niet eens een SC... Er loopt wel een soort van "General Chat - topic", maar dat gaat echt over het Weer enzo... Er is nog gesproken over een SC-reeks daar, maar tot op heden niet van de grond gekomen. Hoeft ook niet echt en aangezien daar maar één modje zit, nu Flugel min of meer wegvalt.. bepaal ik whehe![]()
![]()
ws pauze enzulksquote:Op donderdag 12 april 2007 12:06 schreef Kuukske het volgende:
Zoeen stilte hier ineens.
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
----------------------------------------------------------
Help Indah overleven!!
Hij kan worden gered d.m.v. Echte Koffie!
* U kunt nu bellen met 0800-INDAH of u kunt uw bijdrage storten op giro 46324 t.n.v. INDAH KOFFIE
----------------------------------------------------------
![]()
Ja en, ik heb toch ook pauzequote:
Als je die cijfers intoetst op je mobiel bijv. dan krijg jequote:Op donderdag 12 april 2007 12:10 schreef indahnesia.com het volgende:
ben trouwens benieuwd van wie dat giro-nummer echt is
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:15 schreef OA het volgende:
[..]
Als je die cijfers intoetst op je mobiel bijv. dan krijg je
4=I
6=N
3=D
2=A
4=H
I-N-D-A-H![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Owh.. dat is dan weer 1 eurocent weggegooid, er komt alleen te staan 'onbekend', mijn omschrijving dus.. da's jammer. Ik had verwacht de naam van de rekeninghouder
Check ook linksboven het topic
eer-ikquote:
OAquote:
Die moeder was toch gisteren jarig??quote:Op donderdag 12 april 2007 12:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
OA![]()
DIe heb ik even naar d'r moeder geschopt, want die was jarig...
Eventjes om te lunchen daar, ik moest toch even m'n zusje ophalen...
Nu moet ze alleen werken
Ja, succes dan in de file naar het strandquote:Op donderdag 12 april 2007 12:42 schreef eer-ik het volgende:
Ik geloof dat ik d'r, na het zien van het weer (25 graden zondag), eventjes mee moet sleuren naar het strand
quote:
hier is het best ok.. topic lag even op z'n gat!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goed, goed
Fijne ochtend gehad
Hoe is het daar dan?
Meesterposter #1 was afwezig...quote:Op donderdag 12 april 2007 12:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hier is het best ok.. topic lag even op z'n gat!
Ja echt te maf voor woorden hier.quote:
Nou, het zit zo, dat d'r stiefmoeder gister jarig was, en d'r echte moeder eergisterquote:Op donderdag 12 april 2007 12:43 schreef OA het volgende:
[..]
Die moeder was toch gisteren jarig??
Toen zei je nl dat je op de koffie was geweest bij je "soon-to-be-schoonmoeder"![]()
er zijn hier zoveel stranden, ik weet er zelfs nog enkele stranden waar bijna niemand komtquote:Op donderdag 12 april 2007 12:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, succes dan in de file naar het strand
dat stelt me gerustquote:Op donderdag 12 april 2007 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
topic op zijn gat? het was wel rustig ja, maar op zijn gat nog net niet, toch?
ja, ik heb ook een beetje de wacht gehouden.quote:
laten we het op lekker rustig houden danquote:Op donderdag 12 april 2007 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
topic op zijn gat? het was wel rustig ja, maar op zijn gat nog net niet, toch?
Kijk, da's gunstigquote:Op donderdag 12 april 2007 12:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik heb ook een beetje de wacht gehouden.
Nu is het tijd om te eten zo'n beetje.. eens even wat lekkers bedenken en dat dan maar gaan halen. Te voet lijkt me wel iets, het is lekker aangenaam weer hier nu.
morgen?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een weer, morgen 24 graden.
Net maar eens een flinke pot koffie gezet.
goeiemorgen allemaal trouwens
Omdat je blijkbaar nooit het topic dichtdonderstraaltquote:Op donderdag 12 april 2007 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Middag dan. Waarom heb ik nog nooit een OP mogen maken trouwens.
maw ik post te weinig?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar nooit het topic dichtdonderstraalt
Niet specifiek, maar je bent hier op de verkeerde momenten denk ik.quote:
Ik heb herinneringen aan de naam Lenny, dus ik hou het op Leoquote:Op donderdag 12 april 2007 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wijsneuzen!
Je mag me best bij de voornaam noemen trouwens. Lenny lijkt wat meer op de echte naam dan leo.![]()
Doe dan maar Lennart.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb herinneringen aan de naam Lenny, dus ik hou het op Leo
Lennart. Sorry, nog ergerquote:
Kuukske.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zoek je ruzie?![]()
Hoe is jouw perfecte naam dan wel niet?![]()
Je hebt toch ook wel een normale naam?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kuukske.
Ik heb gewoon nare herinneringen aan je naam. Sorry![]()
Je naam is tof, Lenny.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je hebt toch ook wel een normale naam?![]()
oh trouwens;![]()
ik vind mijn naam wel mooi![]()
Het kwaad is al geschied. Leugens na de maaltijd neem ik voor lief, gelukkig heb ik JJ nog.quote:
Je bent wel van de scherpte heh vandaag.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:16 schreef JDude het volgende:
Het aantal smilies valt idd tegen vandaag!
Omdat hier niet zoveel modjes rondhangen...quote:Op donderdag 12 april 2007 13:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom is dit topic nog steeds niet op Centraal btw![]()
ook die hebben af en toe ATV,quote:Op donderdag 12 april 2007 13:16 schreef JDude het volgende:
Het aantal smilies valt idd tegen vandaag!
KOFFIE SC - mod-rechtenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:20 schreef OA het volgende:
[..]
Omdat hier niet zoveel modjes rondhangen...![]()
Als wij nou ook eens wat rechten zouden krijgen, al was het alleen maar voor dit topic...
Jij hebt je meeting zeker zoquote:Op donderdag 12 april 2007 13:20 schreef OA het volgende:
[..]
Omdat hier niet zoveel modjes rondhangen...![]()
Als wij nou ook eens wat rechten zouden krijgen, al was het alleen maar voor dit topic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |