quote:
Niemand die klaagt hoor over mijn koffiequote:
Oja, dan valt er weinig beklag aan te horen.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:22 schreef Frutsel het volgende:
Niemand die klaagt hoor over mijn koffie
* Frutsel woont ook alleen en zet alleen voor zichzelf..want poezels lusten het niet..
Top zijn ze niet, alleen het aantal van die dagquote:Op donderdag 12 april 2007 11:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoezo ik weer?
Dat je het hoogste aantal postst heb wil niet zeggen dat ze Top zijn hoor![]()
Moeten we wat pakken opsturen dan? in een bruine doos?
Niet over koffie, maar oh wee als de poezels niet op (hun) tijd eten krijgenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, dan valt er weinig beklag aan te horen.
It's size numbers that mattersquote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Top zijn ze niet, alleen het aantal van die dag
ja, bruine doos werkt prima natuurlijk
Ik zou ook zeuren als ik niet op tijd m'n eten kreeg.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef Frutsel het volgende:
Niet over koffie, maar oh wee als de poezels niet op (hun) tijd eten krijgen
jij hoort zelf te kokenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou ook zeuren als ik niet op tijd m'n eten kreeg.
JD kookt vanavond.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:30 schreef Frutsel het volgende:
jij hoort zelf te koken![]()
Of is je ketting te lang?![]()
Dat ken ik.. kom je eens een half uurtje later thuis dan normaal, dan zijn ze niet meer stil te krijgen... totdat het eten tevoorschijn komt...quote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet over koffie, maar oh wee als de poezels niet op (hun) tijd eten krijgen
Moeten we een inzamelingsactie beginnen compleet met gironummer...quote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Top zijn ze niet, alleen het aantal van die dag
ja, bruine doos werkt prima natuurlijk
Je bent van harte welkom!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:35 schreef Frutsel het volgende:
goed geregeld dan
* Frutsel schuift vast aan, zet maar stoel bij
Scheelt mij weer koken
Tof plan.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:36 schreef OA het volgende:
Moeten we een inzamelingsactie beginnen compleet met gironummer...![]()
jah, graagquote:Op donderdag 12 april 2007 11:36 schreef OA het volgende:
[..]
Moeten we een inzamelingsactie beginnen compleet met gironummer...![]()
Ik dacht dat je zowiezo de poster was met de meestal aantallen in DE... zal ook wel even zo blijven verwacht ikquote:Op donderdag 12 april 2007 11:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah.. die dag was ik inderdaad lekker op dreef. Zal ook niet zomaar weer lukken denk ik.
whehe... zie een post of 75 terugquote:Op donderdag 12 april 2007 11:46 schreef Kuukske het volgende:
Iedere keer als ik DE zie staan moet ik denken aan Douwe Egberts
owh, ben ik dat ook nog steeds ja? Tijd voor wat sensationeel nieuws danquote:Op donderdag 12 april 2007 11:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zowiezo de poster was met de meestal aantallen in DE... zal ook wel even zo blijven verwacht ik
Ik heb geen idee hoor, volgens mij stond dat in de laatste stats toch?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, ben ik dat ook nog steeds ja? Tijd voor wat sensationeel nieuws dan
ja, erg verwarrend allemaalquote:Op donderdag 12 april 2007 11:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehe... zie een post of 75 terugdaar doelde ik ook op toen ik zei dat je de vergelijking van "DE" met Koffie snel gemaakt had.. en dan heet het subforum ook nog " De Elementen: Storm in een Kop Koffie "
----------------------------------------------------------quote:
SC is ook niet nodig daar volgens mijquote:Op donderdag 12 april 2007 11:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoor, volgens mij stond dat in de laatste stats toch?
DE heeft niet eens een SC... Er loopt wel een soort van "General Chat - topic", maar dat gaat echt over het Weer enzo... Er is nog gesproken over een SC-reeks daar, maar tot op heden niet van de grond gekomen. Hoeft ook niet echt en aangezien daar maar één modje zit, nu Flugel min of meer wegvalt.. bepaal ik whehe![]()
![]()
ws pauze enzulksquote:Op donderdag 12 april 2007 12:06 schreef Kuukske het volgende:
Zoeen stilte hier ineens.
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
----------------------------------------------------------
Help Indah overleven!!
Hij kan worden gered d.m.v. Echte Koffie!
* U kunt nu bellen met 0800-INDAH of u kunt uw bijdrage storten op giro 46324 t.n.v. INDAH KOFFIE
----------------------------------------------------------
![]()
Ja en, ik heb toch ook pauzequote:
Als je die cijfers intoetst op je mobiel bijv. dan krijg jequote:Op donderdag 12 april 2007 12:10 schreef indahnesia.com het volgende:
ben trouwens benieuwd van wie dat giro-nummer echt is
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:15 schreef OA het volgende:
[..]
Als je die cijfers intoetst op je mobiel bijv. dan krijg je
4=I
6=N
3=D
2=A
4=H
I-N-D-A-H![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Owh.. dat is dan weer 1 eurocent weggegooid, er komt alleen te staan 'onbekend', mijn omschrijving dus.. da's jammer. Ik had verwacht de naam van de rekeninghouder
Check ook linksboven het topic
eer-ikquote:
OAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |