Ik moet nog ff een activiteit voor zaterdagavodn verzinnen...quote:
Alles is interessant bij ons daarquote:Op donderdag 12 april 2007 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zit net even een topic door te lezen daar en heb is best wel interessant!![]()
dit topic dus: Close encounters: Asteroiden op ramkoers
Zaterdagavond weet ik het nog niet. Misschien is de stad wel weer eens een leuk idee.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:48 schreef OA het volgende:
Ik moet nog ff een activiteit voor zaterdagavodn verzinnen...
Mn vriendin is dan weg met een vrijgezellenavondje....![]()
Dan wordt het hoog tijd.quote:
Ik heb ineens een activiteit voor zaterdagavond...quote:
en dat is ...... *tromgeroffel*quote:Op donderdag 12 april 2007 09:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ineens een activiteit voor zaterdagavond...![]()
Ik owu dat ik eens geen activiteiten hadquote:Op donderdag 12 april 2007 09:56 schreef OA het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel even lezen en doordenken....quote:
Is het zo erg dan...quote:Op donderdag 12 april 2007 09:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik owu dat ik eens geen activiteiten had
Soms is het wel lekker om even een weekendje niks te hebben inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:59 schreef buzzer het volgende:
Ik owu dat ik eens geen activiteiten had
Kiekjes maken ! En een fobo bij elkaar verzamelenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel even lezen en doordenken.... [afbeelding]
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Kiekjes maken ! En een fobo bij elkaar verzamelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als toeschouwer of als medewerker/toeschouwer...quote:Op donderdag 12 april 2007 10:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Soms is het wel lekker om even een weekendje niks te hebben inderdaad.
Over 2 weken sta ik op zaterdag op Groezrock![]()
Toeschouwer. Lowlands is medewerker/toeschouwer.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:04 schreef OA het volgende:
Als toeschouwer of als medewerker/toeschouwer...
Ik doe al jaren niets stagegerelateerds meer....quote:Op donderdag 12 april 2007 10:20 schreef TIM-846 het volgende:
Schiet het werk bij jullie ook allemaal al zo lekker op? Ik heb nog niets stagegerelateerds gedaan vandaag![]()
Heel DE doorspitten? (naast een fobo makenquote:Op donderdag 12 april 2007 09:56 schreef OA het volgende:
[..]
ouwehoeren onder het buro bij collega's ja?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:25 schreef Kuukske het volgende:
Nou, het is alweer half 11. Maar ik ben d'r al heel ver doorheen.
Even rondje ouwehoeren bij collega's.
Whehe, nee dank je.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:28 schreef Frutsel het volgende:
ouwehoeren onder het buro bij collega's ja?
(verkapte Crosspost)
Zeg, ik moet ook nog tijd overhouden...quote:Op donderdag 12 april 2007 10:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heel DE doorspitten? (naast een fobo maken)
owjaquote:Op donderdag 12 april 2007 10:34 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg, ik moet ook nog tijd overhouden...![]()
heej Indah, jij hierquote:Op donderdag 12 april 2007 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
zow, nieuw deeltje alweer.
Indah hangt hier al een tijdje rond hoor!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heej Indah, jij hier
(waar niet trouwens)
neequote:Op donderdag 12 april 2007 10:20 schreef TIM-846 het volgende:
Schiet het werk bij jullie ook allemaal al zo lekker op? Ik heb nog niets stagegerelateerds gedaan vandaag![]()
wat een nepperd danquote:Op donderdag 12 april 2007 10:51 schreef OA het volgende:
[..]
Indah hangt hier al een tijdje rond hoor!![]()
Hij drinkt alleen oploskoffie...![]()
Aanmeldingen nieuwe schooljaarquote:Op donderdag 12 april 2007 10:54 schreef buzzer het volgende:
nee
en het klusje waar ik nu bezig ben behoort ook niet tot mijn favorieten
bij gebrek aan beter hequote:Op donderdag 12 april 2007 10:51 schreef OA het volgende:
[..]
Indah hangt hier al een tijdje rond hoor!![]()
Hij drinkt alleen oploskoffie...![]()
Die koffiepads zijn nog steeds niet aangekomen zeker?quote:
kei nepquote:Op donderdag 12 april 2007 10:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat een nepperd dan![]()
Maar ja, had zijn avatar al gezien in de OP![]()
en hij is topposter in DE![]()
Is er daar dan echt niets fatsoenlijks te krijgen...quote:
hoezo ik weer?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kei nep
Topposter DE, zo.. nu jij weer
nee, duurt inderdaad wel langquote:Op donderdag 12 april 2007 10:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die koffiepads zijn nog steeds niet aangekomen zeker?
jawel hoor, maar dat is de hoofdprijs betalen, en die oploskoffie is goed genoeg vooralsnog.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:58 schreef OA het volgende:
[..]
Is er daar dan echt niets fatsoenlijks te krijgen...
Stomme TNT'ers.quote:
Weet iemand waar eerik is gebleven? Had die een tentamen vandaag ?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:12 schreef OA het volgende:
Het is vandaag trouwens verrassend stil vanuit Nijmegen...![]()
Ook papier, MPG, Avotar, BrandX, etc... laten zich niet zien...![]()
Waar moet ik dan aan denken?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel hoor, maar dat is de hoofdprijs betalen, en die oploskoffie is goed genoeg vooralsnog.
Eer-ik is de hort op...quote:Op donderdag 12 april 2007 11:12 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Weet iemand waar eerik is gebleven? Had die een tentamen vandaag ?
zou ook wel de hort op willen met dit weer.. ik zit achter de lammellen naar t zonnetje te staren!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:13 schreef OA het volgende:
[..]
Eer-ik is de hort op...
Eerst zusje wegbrengen![]()
Vervolgens naar zn vrouwke!![]()
Verders alvast aan het weekend beginnen!![]()
Heb ik nu al mensen weggejaagd?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:12 schreef OA het volgende:
Het is vandaag trouwens verrassend stil vanuit Nijmegen...![]()
Ook papier, MPG, Avotar, BrandX, etc... laten zich niet zien...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |