Ze hebben een lange "inlogtijd" - als je er eenmaal op zit, loopt het prima..quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:02 schreef avonne het volgende:
ik ben definitief alle streams kwijt.
Keep posting, piepel !
Dat klopt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:04 schreef Taurus het volgende:
[..]
De OP heet zingen, post en koken. Ik verwacht daar bij de uitleg niets over 'n anonieme stemming te zien staan, maar evengoed bedankt![]()
http://www.nowlive.eu/quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook bagger, wat is er loos vandaag...
Wat ik net begreep is dat die in Spanje op vakantie is en dinsdag terugkomt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
Rogier zorgt nog steeds heel goed voor Debora ...... waar hangt die moeder eigenlijk uit? Af en toe komt moeder in de verhalen voor als een soort van pinautomaat maar veel meer hoor ik er niet over.
Als iemand binnenkomt zegt Amanda altijd "en praten ze over mij?"quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:10 schreef Mika25 het volgende:
Elke keer als Amandel bezoek krijgt vraagt ze "heeft Rogier nog wat over me gezegd".
Beugelbekkie jah!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:10 schreef Lipsch het volgende:
Wat praat dit meisje moeilijk
Ze heeft een beugel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:10 schreef Lipsch het volgende:
ze heeft een beugeltje denk ik, wel grappig meisje, geen delletjequote:Op dinsdag 10 april 2007 21:10 schreef Lipsch het volgende:
Rogier was al niet zo slim om Amanda als vriendin te kiezen, maar een rund is het blijkbaar nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:10 schreef noekje het volgende:
Nu vraagt Amanda weer naar Rogier. Dat deed ze net ook al.
Amanda wil Rogier nog zó graag.
Grappig jouw foto, ik zou het kunnen zijn maar dan zonder mooie blauwe ogen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:10 schreef Liess het volgende:
Moeders is op vakantie... (alweer?)
Ze lijkt zwanger...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:12 schreef Marrije het volgende:
Dat meisje ziet er niet echt happy uit.
Lief dat je dat zegt, maar ik heb groene ogenquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:12 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Grappig jouw foto, ik zou het kunnen zijn maar dan zonder mooie blauwe ogen.
Die indruk krijg ik ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:13 schreef schatje het volgende:
Volgens mij is dat meisje niet helemaal 100%.
Ze is Amanda's beste vriendin ....quote:
Ik ook maar dan donkerder dan...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:14 schreef Liess het volgende:
[..]
Lief dat je dat zegt, maar ik heb groene ogen![]()
Zou kunnen maar volgens mij is ze alleen erg jong en niet zo ontwikkeld.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:13 schreef schatje het volgende:
Volgens mij is dat meisje niet helemaal 100%.
Ja of een breezahtje!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:15 schreef noekje het volgende:
Zo schattig, 19 jaar en champagne. Ze houden de glazen vast alsof het een blikje cola is.
haha, inderdaad!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:15 schreef noekje het volgende:
Zo schattig, 19 jaar en champagne. Ze houden de glazen vast alsof het een blikje cola is.
Ik heb gezapt naar de eettafel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:14 schreef Sonique het volgende:
Kan er niet naar kijken....
Wat een zieltjes...
Alleen jammer dat die avatars zo misvormt zijn, op mn weblog staat betere fotoquote:
Nix mis mee .. Ze past leuk qua kleur in de vijver bij de kooikarpersquote:
Hoeren Beroeps Opleiding?quote:
Hahahahahaaa ik las eerst je bericht en toen zag ik het pas op de streams. Wat een doosquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:18 schreef mootie het volgende:
Cementa gaat HBO doen in september, maar Amanda wil liever even over dr haar en tandjes praten.
Ze heeft net een beugel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:10 schreef Lipsch het volgende:
Ik heb gewonnen!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo, dat sloeg er even hard in hier op Fok: HBO post explosie.![]()
(het was ook wel indrukwekkend)
Type: TrailerTrashquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:23 schreef RSie het volgende:
ik zit me kapot te irriteren aan die domme doosjes.
echt prototype domme trutjes die achter de gast met de grootste bek aanlopen omdat ze die stoer vinden (types Brian dus).
dit soort meisjes worden geslagen etc. door hun vriendjes maar zeggen dan dat ze het doen omdat ze van ze houden etc.
kortom, potentiele tippelaars/loverboysvoer
Amanda zei waarschijnlijk niet voor niets dat ze haar moeder was kwijtgeraakt met haar intrek in dgk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:26 schreef noekje het volgende:
Het huis in Amsterdam is weg he.
(het huis van haar moeder)
Amanda: ik weet helemaal niks he.
Wat is dat toch voor een raar zooitje, die Fam. Amanda.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:24 schreef Mika25 het volgende:
Gaat die vriendin haar adviseren om voor het geld te gaan![]()
Dalijk zit ze daar nog een jaar
Nou, alleen dat antwoord doet al vermoeden dat ze die studie niet gaat halen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo, dat sloeg er even hard in hier op Fok: HBO post explosie.![]()
(het was ook wel indrukwekkend)
Omdat ie zijn stront tegen wil houdenquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:28 schreef ruby het volgende:
Ik neem aan dat Jaap interesse heeft in een buttplug?
Hoe kun je nou je moeder kwijtraken? Het is geen Ikeakind lijkt me.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Amanda zei waarschijnlijk niet voor niets dat ze haar moeder was kwijtgeraakt met haar intrek in dgk.
Dat geeft aan dat het meer om het niveau gaat dan om de daadwerkelijke opleiding, maar helaas het is zijn doel voorbij geschoten, Amanda was niet onder de indruk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, alleen dat antwoord doet al vermoeden dat ze die studie niet gaat halen.
Dat is toch een raar antwoord, "HBO"?
Zaandamquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:30 schreef Vector_SLD het volgende:
Amanda huis is weg? Waar is het woonwagenkamp heen gegaan dan?
Iets zit daar niet goed, vraag me niet wat. Het was Amanda die zei dat ze in 1 week dr moeder, dr vriend en nog iemand kwijt was.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe kun je nou je moeder kwijtraken? Het is geen Ikeakind lijkt me.
Deborah zei vorige week nog dat haar moeder haar soms wil bellen en dat haar moeder haar mist.
Dan kunnen ze toch schrijven ofzo?
Sam ziet ook wel dat haar dinnetje Nena probeert te kopieren....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:31 schreef Soury het volgende:
De dinnetje hebben het over de mannen . Sam over Brian : Wel weer het zelfde als Nena...
Amanda: Is er wat beters dan?![]()
Nena was toch naar dusty geweest en hij wiklde haar niet weg laten gaan en janken enzo?? of was dat iemand anders?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:28 schreef voyeur het volgende:
Ha, mijn vraag is on topic geraakt!
De nacht dat fok plat lag versloeg Vol deze conversatie:
"Nena is al goed op dreef met Del..Ze verteld dat Dusty, haar ex, heeft gekeken op YouTube hoe Del met Bwian lag te konijnen. Verder gaat het nog even door over dat Del zich op sommige plekken in Amsterdam niet meer kan vertonen, al haar exen zijn boos. Dan Roept Del dat ze nog wel bij mama Rosie aan mag kloppen (de moeder van Nena). Nouuuuuu, zegt Nena, en Del roept , ik wil er alles over weten. Ik laat me er niet over uit, zegt Nena...
Del vraagt maar door over haar ex Dusty, maar Nena kan niks zeggen. Alleen dat Dusty iets heel ergs doet. Del vraagt, doet hij iets om mijn leven zuur te maken? Ja, zoiets, zegt Nena. Hij gaat je raken, hij is iemand aan het regelen..
Nena kan niets zeggen, want Dusty kijkt naar de streams."
Iemand daar meer over gehoord? Het klonk vrij zorgelijk.
Dan heb je wel een flink formaat buttplug nodig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Omdat ie zijn stront tegen wil houden![]()
Het zal wel normaal zijn bij hun dat ze elkaar vriendjes afpakken of proberen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:31 schreef Soury het volgende:
De dinnetje hebben het over de mannen . Sam over Brian : Wel weer het zelfde als Nena...
Amanda: Is er wat beters dan?![]()
Die iemand was Nena- die boos was dat ze de Kooi inging.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Iets zit daar niet goed, vraag me niet wat. Het was Amanda die zei dat ze in 1 week dr moeder, dr vriend en nog iemand kwijt was.
Hoe hij ook niet mee ging zingen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:31 schreef proh het volgende:
Nicolaas is ook zo stoer nonchalant quasi ongeïnteresseerd, heerlijk!
misschien is er een bommetje gelegdquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Iets zit daar niet goed, vraag me niet wat. Het was Amanda die zei dat ze in 1 week dr moeder, dr vriend en nog iemand kwijt was.
en een zus die vast zit. Een ex die aan het doordraaien is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn dinnetje zou het niet zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:33 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Het zal wel normaal zijn bij hun dat ze elkaar vriendjes afpakken of proberen.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:33 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Die iemand was Nena- die boos was dat ze de Kooi inging.
Cementa is dyslectisch, en heeft iets verkeerd ''gelezen'' bij de soos.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat geeft aan dat het meer om het niveau gaat dan om de daadwerkelijke opleiding, maar helaas het is zijn doel voorbij geschoten, Amanda was niet onder de indruk.
ik mag 'm wel op één of andere manierquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:33 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Hoe hij ook niet mee ging zingen.
Ze las "Blik open trekken"quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:35 schreef FdW het volgende:
[..]
Cementa is dyslectisch, en heeft iets verkeerd ''gelezen'' bij de soos.
Ging waarschijnlijk over een kookcursus ofzo.
En dan die vriendjes... Rogier, Dusty, Ali, Moestapha, Am. Dit soort meiden valt gewoon op de verkeerde types. Gewoon allemaal in A'dam stoppen en er een groot hek ombouwen, voor deze meiden is geen hoop meer.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:34 schreef noekje het volgende:
en een zus die vast zit. Een ex die aan het doordraaien is.
Het is écht een heel rare omgeving waarin zij zit.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:36 schreef mootie het volgende:
Cementa raadt Amanda aan een managementcursus te gaan doen....... Amanda: Wat kan ik dan uiteindelijk worden?
Het gesprek staat aan op de achtergrond hierquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:37 schreef jinca het volgende:
Zitten er nu mensen serieus het gesprek te volgen van Samantha??
Hee pas ff op he ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Gewoon allemaal in A'dam stoppen en er een groot hek ombouwen, voor deze meiden is geen hoop meer.
Nee maar ik klok het wel. Nog 20 minuten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:37 schreef jinca het volgende:
Gesprek?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:37 schreef jinca het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Deborah moest beslissen over het lot van het zusje, vast laten zitten of niet.
Gekapt: Maar de rest is bufferigquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee maar ik klok het wel. Nog 20 minuten.
Dat klopt ook .... met Carlos vanmiddag hebben ze naar dat ding gekeken. Er deugt niets van, het scheelde zelfs vrij veel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:43 schreef Sug4r het volgende:
Huub zegt dat de weegschaal waar Jaap op gewogen wordt niet klopt.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio gaat akkoord dat ze bij hem een buttplug plaatsen. Sylvia merkt heel scherp op dat ze er dan wel een duikbril bij wil hebben ......
...'uit ze klauwe'......quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:45 schreef Liess het volgende:
Vanmorgen zei Jaap nog dat het door de vloer kwam en nu zegt ie dat ie hem heeft laten vallen
Dus weten ze niet hoeveel Jaap echt is afgevallen, want het het startgewicht klopt dan ook nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Dat klopt ook .... met Carlos vanmiddag hebben ze naar dat ding gekeken. Er deugt niets van, het scheelde zelfs vrij veel.
GRIJNS !!!!!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:46 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dus weten ze niet hoeveel Jaap echt is afgevallen, want het het startgewicht klopt dan ook niet![]()
Die professionele sport-arts had hem toch ook gewogen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:46 schreef Sug4r het volgende:
Dus weten ze niet hoeveel Jaap echt is afgevallen, want het het startgewicht klopt dan ook niet![]()
Kan naast die van Brianquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Cementa:"ik heb nog een foto van me maar ik sta erg als een idioot uit!"
Amanda: "stuur op ik zet op mijn kamer!!!"
Jaap zegt dat hij leeg is en niet opnieuw kan beginnen en dat terwijl Natasia dat toen ook was en toen pas die challenge pas kreeg.quote:
Dat bedoel je ironisch neem ik aan? Wat een eikelig gezeik weer zegquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:42 schreef happyme28 het volgende:
Grappig weer hoe Huub die discussie over de weegschaal en de challenge van Jaap weer aanpakt. Erg lollig vind ik.
Zei Natasia nou dattie van die engelenogen heeft? Ik denk het tegenovergestelde.quote:
Ik denk dat ie nog wel 1 dagje blijft, maar alleen om ons en de bewoners op het verkeerde been te zetten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:49 schreef jinca het volgende:
Nicolaas is vriendjes met helemaal niemand....heeft alleen geluisterd en gewogen....meer niet!!
En ik hoop in vredesnaam dat tie blijft...anders heb ik morgen genoeg te doen!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:49 schreef jinca het volgende:
Nicolaas is vriendjes met helemaal niemand....heeft alleen geluisterd en gewogen....meer niet!!
Wacht maar tot ie bezopen is, dan ren je hard weg.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zei Natasia nou dattie van die engelenogen heeft? Ik denk het tegenovergestelde.
Prioriteiten he.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:52 schreef Prospera het volgende:
Wat een oetlul, eerst te gaan plassen.
Dat lukt hem nooit, want als Nicolaas, groep Nicolaas is, dan is groep Nicolaas over 6 weken opgeheven.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:52 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
precies, nicolaas is groep nicolaas
Ja 5 minuten ophouden kan natuurlijk nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap weiger weer de collect call van Cora !! .... wát een lul
edit: wel, maar eerst plassen
het meest vreemde is dat het Amanda was die de beslissing nam dat haar zusje in een gesloten instelling moest. (17 of 18 jaar oud, dus?)quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:34 schreef noekje het volgende:
[..]
en een zus die vast zit. Een ex die aan het doordraaien is.
Het is écht een heel rare omgeving waarin zij zit.
internaat o.i.d.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:53 schreef De_Moester het volgende:
waar zat de zus van amanda al 8 maanden?
Kan ik me helemaal iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie bezopen is, dan ren je hard weg.
Wordt een kruising van Klaus Kinski en Boris Karloff
Deborah toch? Dat vertelde schatje net.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:53 schreef avonne het volgende:
[..]
het meest vreemde is dat het Amanda was die de beslissing nam dat haar zusje in een gesloten instelling moest. (17 of 18 jaar oud, dus?)
Blijkbaar is de moeder niet helemaal toerekeningsvatbaar.
Vanavond niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:55 schreef F1reB1rd het volgende:
Cora schijnt ook langs te kunnen komen Dilemma voor Jaap
Affectief persoontje!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:55 schreef Sug4r het volgende:
Waarom gaat Natasia altijd zo dichtbij staan als ze tegen iemand praat![]()
Dit is toch Sementaa?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Deborah toch? Dat vertelde schatje net.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:54 schreef jinca het volgende:
Ik sla al die caps op...straks gaat hij wel....snif...en heb ik niets meer!!
Interesseert mij die telefoon voor Jaap als er zulke dingen op het spel staan..
JEZUS...wat een gedoe...
Het gaat erom wie de beslissing moest nemen om het zusje in het internaat te houden of niet. Heeft niks met Samantha te maken.quote:
Eric zegt dat Jaap die punten mag hebben als hij opnieuw begint met die 10 kilo afvallen en zich weegt op een goede weegschaalquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:57 schreef mootie het volgende:
En Cora blijft op dr dooie akkertje aan de lijn hangen? Er stond toch op het scherm dat Cora wel langs kon komen vandaag?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Het gaat erom wie de beslissing moest nemen om het zusje in het internaat te houden of niet. Heeft niks met Samantha te maken.
Cora zit blijkbaar achter, er is gezegd dat ze ook langs kan komen = 150 puntenquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:58 schreef Lipsch het volgende:
Jaap heeft toch gewoon nog 100 punten om de collect call aan te nemen?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:57 schreef Desii het volgende:
Als Cora maar niet gaat vertellen, dat hij bij de immumiteitsstemming tegen moet stemmen.
Nee, Deborah is die zus die een hersenbloeding heeft gehad.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn, gaat straks iedereen vooraf aan een stemming zitten bellen. Kunnen ze de censuur op de brieven ook wel laten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:57 schreef Desii het volgende:
Als Cora maar niet gaat vertellen, dat hij bij de immumiteitsstemming tegen moet stemmen.
oh, ja, jammer dan Jaap!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:59 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
Cora zit blijkbaar achter, er is gezegd dat ze ook langs kan komen = 150 punten
wat ik er van begrepen heb is dat Amanda eerst heeft moeten beslissen en toen ook haar zusje heeft weggebracht. Eergisteren verteld Nena dat Deborah (andere zusje) iets heeft moeten beslissen en dat ze dat vreselijk moeilijk vond. Vanavond vertelt Samantha dat Rogier heel goed voor Deborah zorgt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Zo lekkerquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:31 schreef proh het volgende:
Nicolaas is ook zo stoer nonchalant quasi ongeïnteresseerd, heerlijk!
Anders hoor je haar nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:55 schreef Sug4r het volgende:
Waarom gaat Natasia altijd zo dichtbij staan als ze tegen iemand praat![]()
Wat een onzin. Je geeft 'm speelruimte. Hij is sterk genoeg om niemand uit te hoeven nodigen. Ik geef hem graag die punten om spelletjes te spelen, ik lach me rot.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:59 schreef rooie3 het volgende:
ik ga mooi niet voor huub bellen.
alle punten zijn dan voor Brian.
Schatje zei dat Deborah moest beslissen of dat zusje langer moest blijven in het internaat of niet. Als het zusje minderjarig is dan lijkt het me een voogdijkwestie en die heeft Amanda niet. Amanda weet helemaal niks van het zusje nl.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, Deborah is die zus die een hersenbloeding heeft gehad.
Er is nog een jonger zusje
-edit- kortom: Amanda is de moeder voor beide zusjes
Hoe bedoel je? ZOu Cora gewoon niet bellen om die unnanimiteitsstemming te blokken?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:59 schreef rooie3 het volgende:
ik ga mooi niet voor huub bellen.
alle punten zijn dan voor Brian.
ze bedoelt dat Huub al zn punten verliest in weddenschappen met Brian.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:01 schreef farceman het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? ZOu Cora gewoon niet bellen om die unnanimiteitsstemming te blokken?
nergens last van via http://www.izap.tv/?stationid=270 en XS4ALLquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:01 schreef Kinga het volgende:
Redactie DOE WAT AAN DIE FOKKING STREAMS
ik ook, ik kan echt niks meer volgen, hoor alleen een soort van blablasiageratel of nietsquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:03 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Buffer de buffer, ik word er schijtziek van![]()
Cora komt bij mij ook nogal opdringerig over.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:01 schreef Lieve het volgende:
Die nicolaas was toch zo voor Jaap? En nu zit hij popie Jopie te doen tegen Huub en Eric.
Waarom wil Cora komen? Kan dat mens niet eens gewoon wachten tot ze welkom is? Zoekt ze soms iemand wiens leven ze kan runnen? Of mag Jaap niet zelf beslissen hoe wat waar en wanneer? ( raar mens, echt zo'n tut die met haar man als een hondje achter haar aan heeft lopen en zij bepaald alles. Wat voor jas L*llo aan moet. Wat voor schoenen geschikt zijn vopor L*llo, wat L*llo wel en niet mag doen.
Ze heeft een nieuw kledingstukquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:04 schreef Lieve het volgende:
Wat krijst het viswijf? waar gaat dit over????
Dat zijn geen buffers das werkelijkheid daarquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik ook, ik kan echt niks meer volgen, hoor alleen een soort van blablasiageratel of niets![]()
Dat is droog.....................quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:04 schreef Prospera het volgende:
AAAhhhhh, mijn corset is er, gilt Natas, ik ben gelukkig.
Huub: scheidt de hoofdzaken van de bijzaken.
Geweldig !!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
nergens last van via http://www.izap.tv/?stationid=270 en XS4ALL
inderdaadquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:05 schreef Prosac het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
Kappen met dat gekakel!
Bedankt voor de informatiequote:Op dinsdag 10 april 2007 22:05 schreef Sonique het volgende:
Wat een gezever om niks allemaal weer...
ik ga schijten...
Wel je handjes wassenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:05 schreef Sonique het volgende:
Wat een gezever om niks allemaal weer...
ik ga schijten...
Jaap vindt Sonja een amateur!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:08 schreef ruby het volgende:
Jaap kan ook aan de Sonja Bakker. Dan vliegen de kilo's er af.
Jaaaaa, laat Cora maar komen. Z'n echtgenote in spé.
Ik lees de COS gewoon, heerlijk rustig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:07 schreef avonne het volgende:
[..]
inderdaad
ik zit heel dicht bij *mute aan
lol Sonja bakkerquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:08 schreef ruby het volgende:
Jaap kan ook aan de Sonja Bakker. Dan vliegen de kilo's er af.
Jaaaaa, laat Cora maar komen. Z'n echtgenote in spé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |