Wacht maar tot ie bezopen is, dan ren je hard weg.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zei Natasia nou dattie van die engelenogen heeft? Ik denk het tegenovergestelde.
Prioriteiten he.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:52 schreef Prospera het volgende:
Wat een oetlul, eerst te gaan plassen.
Dat lukt hem nooit, want als Nicolaas, groep Nicolaas is, dan is groep Nicolaas over 6 weken opgeheven.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:52 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
precies, nicolaas is groep nicolaas
Ja 5 minuten ophouden kan natuurlijk nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap weiger weer de collect call van Cora !! .... wát een lul
edit: wel, maar eerst plassen
het meest vreemde is dat het Amanda was die de beslissing nam dat haar zusje in een gesloten instelling moest. (17 of 18 jaar oud, dus?)quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:34 schreef noekje het volgende:
[..]
en een zus die vast zit. Een ex die aan het doordraaien is.
Het is écht een heel rare omgeving waarin zij zit.
internaat o.i.d.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:53 schreef De_Moester het volgende:
waar zat de zus van amanda al 8 maanden?
Kan ik me helemaal iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie bezopen is, dan ren je hard weg.
Wordt een kruising van Klaus Kinski en Boris Karloff
Deborah toch? Dat vertelde schatje net.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:53 schreef avonne het volgende:
[..]
het meest vreemde is dat het Amanda was die de beslissing nam dat haar zusje in een gesloten instelling moest. (17 of 18 jaar oud, dus?)
Blijkbaar is de moeder niet helemaal toerekeningsvatbaar.
Vanavond niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:55 schreef F1reB1rd het volgende:
Cora schijnt ook langs te kunnen komen Dilemma voor Jaap
Affectief persoontje!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:55 schreef Sug4r het volgende:
Waarom gaat Natasia altijd zo dichtbij staan als ze tegen iemand praat![]()
Dit is toch Sementaa?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Deborah toch? Dat vertelde schatje net.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:54 schreef jinca het volgende:
Ik sla al die caps op...straks gaat hij wel....snif...en heb ik niets meer!!
Interesseert mij die telefoon voor Jaap als er zulke dingen op het spel staan..
JEZUS...wat een gedoe...
Het gaat erom wie de beslissing moest nemen om het zusje in het internaat te houden of niet. Heeft niks met Samantha te maken.quote:
Eric zegt dat Jaap die punten mag hebben als hij opnieuw begint met die 10 kilo afvallen en zich weegt op een goede weegschaalquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:57 schreef mootie het volgende:
En Cora blijft op dr dooie akkertje aan de lijn hangen? Er stond toch op het scherm dat Cora wel langs kon komen vandaag?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Het gaat erom wie de beslissing moest nemen om het zusje in het internaat te houden of niet. Heeft niks met Samantha te maken.
Cora zit blijkbaar achter, er is gezegd dat ze ook langs kan komen = 150 puntenquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:58 schreef Lipsch het volgende:
Jaap heeft toch gewoon nog 100 punten om de collect call aan te nemen?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:57 schreef Desii het volgende:
Als Cora maar niet gaat vertellen, dat hij bij de immumiteitsstemming tegen moet stemmen.
Nee, Deborah is die zus die een hersenbloeding heeft gehad.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn, gaat straks iedereen vooraf aan een stemming zitten bellen. Kunnen ze de censuur op de brieven ook wel laten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:57 schreef Desii het volgende:
Als Cora maar niet gaat vertellen, dat hij bij de immumiteitsstemming tegen moet stemmen.
oh, ja, jammer dan Jaap!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:59 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
Cora zit blijkbaar achter, er is gezegd dat ze ook langs kan komen = 150 punten
wat ik er van begrepen heb is dat Amanda eerst heeft moeten beslissen en toen ook haar zusje heeft weggebracht. Eergisteren verteld Nena dat Deborah (andere zusje) iets heeft moeten beslissen en dat ze dat vreselijk moeilijk vond. Vanavond vertelt Samantha dat Rogier heel goed voor Deborah zorgt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Zo lekkerquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:31 schreef proh het volgende:
Nicolaas is ook zo stoer nonchalant quasi ongeïnteresseerd, heerlijk!
Anders hoor je haar nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:55 schreef Sug4r het volgende:
Waarom gaat Natasia altijd zo dichtbij staan als ze tegen iemand praat![]()
Wat een onzin. Je geeft 'm speelruimte. Hij is sterk genoeg om niemand uit te hoeven nodigen. Ik geef hem graag die punten om spelletjes te spelen, ik lach me rot.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:59 schreef rooie3 het volgende:
ik ga mooi niet voor huub bellen.
alle punten zijn dan voor Brian.
Schatje zei dat Deborah moest beslissen of dat zusje langer moest blijven in het internaat of niet. Als het zusje minderjarig is dan lijkt het me een voogdijkwestie en die heeft Amanda niet. Amanda weet helemaal niks van het zusje nl.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, Deborah is die zus die een hersenbloeding heeft gehad.
Er is nog een jonger zusje
-edit- kortom: Amanda is de moeder voor beide zusjes
Hoe bedoel je? ZOu Cora gewoon niet bellen om die unnanimiteitsstemming te blokken?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:59 schreef rooie3 het volgende:
ik ga mooi niet voor huub bellen.
alle punten zijn dan voor Brian.
ze bedoelt dat Huub al zn punten verliest in weddenschappen met Brian.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:01 schreef farceman het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? ZOu Cora gewoon niet bellen om die unnanimiteitsstemming te blokken?
nergens last van via http://www.izap.tv/?stationid=270 en XS4ALLquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:01 schreef Kinga het volgende:
Redactie DOE WAT AAN DIE FOKKING STREAMS
ik ook, ik kan echt niks meer volgen, hoor alleen een soort van blablasiageratel of nietsquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:03 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Buffer de buffer, ik word er schijtziek van![]()
Cora komt bij mij ook nogal opdringerig over.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:01 schreef Lieve het volgende:
Die nicolaas was toch zo voor Jaap? En nu zit hij popie Jopie te doen tegen Huub en Eric.
Waarom wil Cora komen? Kan dat mens niet eens gewoon wachten tot ze welkom is? Zoekt ze soms iemand wiens leven ze kan runnen? Of mag Jaap niet zelf beslissen hoe wat waar en wanneer? ( raar mens, echt zo'n tut die met haar man als een hondje achter haar aan heeft lopen en zij bepaald alles. Wat voor jas L*llo aan moet. Wat voor schoenen geschikt zijn vopor L*llo, wat L*llo wel en niet mag doen.
Ze heeft een nieuw kledingstukquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:04 schreef Lieve het volgende:
Wat krijst het viswijf? waar gaat dit over????
Dat zijn geen buffers das werkelijkheid daarquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik ook, ik kan echt niks meer volgen, hoor alleen een soort van blablasiageratel of niets![]()
Dat is droog.....................quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:04 schreef Prospera het volgende:
AAAhhhhh, mijn corset is er, gilt Natas, ik ben gelukkig.
Huub: scheidt de hoofdzaken van de bijzaken.
Geweldig !!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
nergens last van via http://www.izap.tv/?stationid=270 en XS4ALL
inderdaadquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:05 schreef Prosac het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
Kappen met dat gekakel!
Bedankt voor de informatiequote:Op dinsdag 10 april 2007 22:05 schreef Sonique het volgende:
Wat een gezever om niks allemaal weer...
ik ga schijten...
Wel je handjes wassenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:05 schreef Sonique het volgende:
Wat een gezever om niks allemaal weer...
ik ga schijten...
Jaap vindt Sonja een amateur!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:08 schreef ruby het volgende:
Jaap kan ook aan de Sonja Bakker. Dan vliegen de kilo's er af.
Jaaaaa, laat Cora maar komen. Z'n echtgenote in spé.
Ik lees de COS gewoon, heerlijk rustig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:07 schreef avonne het volgende:
[..]
inderdaad
ik zit heel dicht bij *mute aan
lol Sonja bakkerquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:08 schreef ruby het volgende:
Jaap kan ook aan de Sonja Bakker. Dan vliegen de kilo's er af.
Jaaaaa, laat Cora maar komen. Z'n echtgenote in spé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |