Schatje zei dat Deborah moest beslissen of dat zusje langer moest blijven in het internaat of niet. Als het zusje minderjarig is dan lijkt het me een voogdijkwestie en die heeft Amanda niet. Amanda weet helemaal niks van het zusje nl.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, Deborah is die zus die een hersenbloeding heeft gehad.
Er is nog een jonger zusje
-edit- kortom: Amanda is de moeder voor beide zusjes
Hoe bedoel je? ZOu Cora gewoon niet bellen om die unnanimiteitsstemming te blokken?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:59 schreef rooie3 het volgende:
ik ga mooi niet voor huub bellen.
alle punten zijn dan voor Brian.
ze bedoelt dat Huub al zn punten verliest in weddenschappen met Brian.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:01 schreef farceman het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? ZOu Cora gewoon niet bellen om die unnanimiteitsstemming te blokken?
nergens last van via http://www.izap.tv/?stationid=270 en XS4ALLquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:01 schreef Kinga het volgende:
Redactie DOE WAT AAN DIE FOKKING STREAMS
ik ook, ik kan echt niks meer volgen, hoor alleen een soort van blablasiageratel of nietsquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:03 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Buffer de buffer, ik word er schijtziek van![]()
Cora komt bij mij ook nogal opdringerig over.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:01 schreef Lieve het volgende:
Die nicolaas was toch zo voor Jaap? En nu zit hij popie Jopie te doen tegen Huub en Eric.
Waarom wil Cora komen? Kan dat mens niet eens gewoon wachten tot ze welkom is? Zoekt ze soms iemand wiens leven ze kan runnen? Of mag Jaap niet zelf beslissen hoe wat waar en wanneer? ( raar mens, echt zo'n tut die met haar man als een hondje achter haar aan heeft lopen en zij bepaald alles. Wat voor jas L*llo aan moet. Wat voor schoenen geschikt zijn vopor L*llo, wat L*llo wel en niet mag doen.
Ze heeft een nieuw kledingstukquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:04 schreef Lieve het volgende:
Wat krijst het viswijf? waar gaat dit over????
Dat zijn geen buffers das werkelijkheid daarquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik ook, ik kan echt niks meer volgen, hoor alleen een soort van blablasiageratel of niets![]()
Dat is droog.....................quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:04 schreef Prospera het volgende:
AAAhhhhh, mijn corset is er, gilt Natas, ik ben gelukkig.
Huub: scheidt de hoofdzaken van de bijzaken.
Geweldig !!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
nergens last van via http://www.izap.tv/?stationid=270 en XS4ALL
inderdaadquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:05 schreef Prosac het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
Kappen met dat gekakel!
Bedankt voor de informatiequote:Op dinsdag 10 april 2007 22:05 schreef Sonique het volgende:
Wat een gezever om niks allemaal weer...
ik ga schijten...
Wel je handjes wassenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:05 schreef Sonique het volgende:
Wat een gezever om niks allemaal weer...
ik ga schijten...
Jaap vindt Sonja een amateur!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:08 schreef ruby het volgende:
Jaap kan ook aan de Sonja Bakker. Dan vliegen de kilo's er af.
Jaaaaa, laat Cora maar komen. Z'n echtgenote in spé.
Ik lees de COS gewoon, heerlijk rustig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:07 schreef avonne het volgende:
[..]
inderdaad
ik zit heel dicht bij *mute aan
lol Sonja bakkerquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:08 schreef ruby het volgende:
Jaap kan ook aan de Sonja Bakker. Dan vliegen de kilo's er af.
Jaaaaa, laat Cora maar komen. Z'n echtgenote in spé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |