Dat klopt ook .... met Carlos vanmiddag hebben ze naar dat ding gekeken. Er deugt niets van, het scheelde zelfs vrij veel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:43 schreef Sug4r het volgende:
Huub zegt dat de weegschaal waar Jaap op gewogen wordt niet klopt.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio gaat akkoord dat ze bij hem een buttplug plaatsen. Sylvia merkt heel scherp op dat ze er dan wel een duikbril bij wil hebben ......
...'uit ze klauwe'......quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:45 schreef Liess het volgende:
Vanmorgen zei Jaap nog dat het door de vloer kwam en nu zegt ie dat ie hem heeft laten vallen
Dus weten ze niet hoeveel Jaap echt is afgevallen, want het het startgewicht klopt dan ook nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Dat klopt ook .... met Carlos vanmiddag hebben ze naar dat ding gekeken. Er deugt niets van, het scheelde zelfs vrij veel.
GRIJNS !!!!!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:46 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dus weten ze niet hoeveel Jaap echt is afgevallen, want het het startgewicht klopt dan ook niet![]()
Die professionele sport-arts had hem toch ook gewogen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:46 schreef Sug4r het volgende:
Dus weten ze niet hoeveel Jaap echt is afgevallen, want het het startgewicht klopt dan ook niet![]()
Kan naast die van Brianquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Cementa:"ik heb nog een foto van me maar ik sta erg als een idioot uit!"
Amanda: "stuur op ik zet op mijn kamer!!!"
Jaap zegt dat hij leeg is en niet opnieuw kan beginnen en dat terwijl Natasia dat toen ook was en toen pas die challenge pas kreeg.quote:
Dat bedoel je ironisch neem ik aan? Wat een eikelig gezeik weer zegquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:42 schreef happyme28 het volgende:
Grappig weer hoe Huub die discussie over de weegschaal en de challenge van Jaap weer aanpakt. Erg lollig vind ik.
Zei Natasia nou dattie van die engelenogen heeft? Ik denk het tegenovergestelde.quote:
Ik denk dat ie nog wel 1 dagje blijft, maar alleen om ons en de bewoners op het verkeerde been te zetten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:49 schreef jinca het volgende:
Nicolaas is vriendjes met helemaal niemand....heeft alleen geluisterd en gewogen....meer niet!!
En ik hoop in vredesnaam dat tie blijft...anders heb ik morgen genoeg te doen!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:49 schreef jinca het volgende:
Nicolaas is vriendjes met helemaal niemand....heeft alleen geluisterd en gewogen....meer niet!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |