Zaandamquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:30 schreef Vector_SLD het volgende:
Amanda huis is weg? Waar is het woonwagenkamp heen gegaan dan?
Iets zit daar niet goed, vraag me niet wat. Het was Amanda die zei dat ze in 1 week dr moeder, dr vriend en nog iemand kwijt was.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe kun je nou je moeder kwijtraken? Het is geen Ikeakind lijkt me.
Deborah zei vorige week nog dat haar moeder haar soms wil bellen en dat haar moeder haar mist.
Dan kunnen ze toch schrijven ofzo?
Sam ziet ook wel dat haar dinnetje Nena probeert te kopieren....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:31 schreef Soury het volgende:
De dinnetje hebben het over de mannen . Sam over Brian : Wel weer het zelfde als Nena...
Amanda: Is er wat beters dan?![]()
Nena was toch naar dusty geweest en hij wiklde haar niet weg laten gaan en janken enzo?? of was dat iemand anders?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:28 schreef voyeur het volgende:
Ha, mijn vraag is on topic geraakt!
De nacht dat fok plat lag versloeg Vol deze conversatie:
"Nena is al goed op dreef met Del..Ze verteld dat Dusty, haar ex, heeft gekeken op YouTube hoe Del met Bwian lag te konijnen. Verder gaat het nog even door over dat Del zich op sommige plekken in Amsterdam niet meer kan vertonen, al haar exen zijn boos. Dan Roept Del dat ze nog wel bij mama Rosie aan mag kloppen (de moeder van Nena). Nouuuuuu, zegt Nena, en Del roept , ik wil er alles over weten. Ik laat me er niet over uit, zegt Nena...
Del vraagt maar door over haar ex Dusty, maar Nena kan niks zeggen. Alleen dat Dusty iets heel ergs doet. Del vraagt, doet hij iets om mijn leven zuur te maken? Ja, zoiets, zegt Nena. Hij gaat je raken, hij is iemand aan het regelen..
Nena kan niets zeggen, want Dusty kijkt naar de streams."
Iemand daar meer over gehoord? Het klonk vrij zorgelijk.
Dan heb je wel een flink formaat buttplug nodig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Omdat ie zijn stront tegen wil houden![]()
Het zal wel normaal zijn bij hun dat ze elkaar vriendjes afpakken of proberen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:31 schreef Soury het volgende:
De dinnetje hebben het over de mannen . Sam over Brian : Wel weer het zelfde als Nena...
Amanda: Is er wat beters dan?![]()
Die iemand was Nena- die boos was dat ze de Kooi inging.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Iets zit daar niet goed, vraag me niet wat. Het was Amanda die zei dat ze in 1 week dr moeder, dr vriend en nog iemand kwijt was.
Hoe hij ook niet mee ging zingen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:31 schreef proh het volgende:
Nicolaas is ook zo stoer nonchalant quasi ongeïnteresseerd, heerlijk!
misschien is er een bommetje gelegdquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Iets zit daar niet goed, vraag me niet wat. Het was Amanda die zei dat ze in 1 week dr moeder, dr vriend en nog iemand kwijt was.
en een zus die vast zit. Een ex die aan het doordraaien is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn dinnetje zou het niet zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:33 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Het zal wel normaal zijn bij hun dat ze elkaar vriendjes afpakken of proberen.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:33 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Die iemand was Nena- die boos was dat ze de Kooi inging.
Cementa is dyslectisch, en heeft iets verkeerd ''gelezen'' bij de soos.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat geeft aan dat het meer om het niveau gaat dan om de daadwerkelijke opleiding, maar helaas het is zijn doel voorbij geschoten, Amanda was niet onder de indruk.
ik mag 'm wel op één of andere manierquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:33 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Hoe hij ook niet mee ging zingen.
Ze las "Blik open trekken"quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:35 schreef FdW het volgende:
[..]
Cementa is dyslectisch, en heeft iets verkeerd ''gelezen'' bij de soos.
Ging waarschijnlijk over een kookcursus ofzo.
En dan die vriendjes... Rogier, Dusty, Ali, Moestapha, Am. Dit soort meiden valt gewoon op de verkeerde types. Gewoon allemaal in A'dam stoppen en er een groot hek ombouwen, voor deze meiden is geen hoop meer.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:34 schreef noekje het volgende:
en een zus die vast zit. Een ex die aan het doordraaien is.
Het is écht een heel rare omgeving waarin zij zit.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:36 schreef mootie het volgende:
Cementa raadt Amanda aan een managementcursus te gaan doen....... Amanda: Wat kan ik dan uiteindelijk worden?
Het gesprek staat aan op de achtergrond hierquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:37 schreef jinca het volgende:
Zitten er nu mensen serieus het gesprek te volgen van Samantha??
Hee pas ff op he ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Gewoon allemaal in A'dam stoppen en er een groot hek ombouwen, voor deze meiden is geen hoop meer.
Nee maar ik klok het wel. Nog 20 minuten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:37 schreef jinca het volgende:
Gesprek?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:37 schreef jinca het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Deborah moest beslissen over het lot van het zusje, vast laten zitten of niet.
Gekapt: Maar de rest is bufferigquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee maar ik klok het wel. Nog 20 minuten.
Dat klopt ook .... met Carlos vanmiddag hebben ze naar dat ding gekeken. Er deugt niets van, het scheelde zelfs vrij veel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:43 schreef Sug4r het volgende:
Huub zegt dat de weegschaal waar Jaap op gewogen wordt niet klopt.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio gaat akkoord dat ze bij hem een buttplug plaatsen. Sylvia merkt heel scherp op dat ze er dan wel een duikbril bij wil hebben ......
...'uit ze klauwe'......quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:45 schreef Liess het volgende:
Vanmorgen zei Jaap nog dat het door de vloer kwam en nu zegt ie dat ie hem heeft laten vallen
Dus weten ze niet hoeveel Jaap echt is afgevallen, want het het startgewicht klopt dan ook nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Dat klopt ook .... met Carlos vanmiddag hebben ze naar dat ding gekeken. Er deugt niets van, het scheelde zelfs vrij veel.
GRIJNS !!!!!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:46 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dus weten ze niet hoeveel Jaap echt is afgevallen, want het het startgewicht klopt dan ook niet![]()
Die professionele sport-arts had hem toch ook gewogen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:46 schreef Sug4r het volgende:
Dus weten ze niet hoeveel Jaap echt is afgevallen, want het het startgewicht klopt dan ook niet![]()
Kan naast die van Brianquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Cementa:"ik heb nog een foto van me maar ik sta erg als een idioot uit!"
Amanda: "stuur op ik zet op mijn kamer!!!"
Jaap zegt dat hij leeg is en niet opnieuw kan beginnen en dat terwijl Natasia dat toen ook was en toen pas die challenge pas kreeg.quote:
Dat bedoel je ironisch neem ik aan? Wat een eikelig gezeik weer zegquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:42 schreef happyme28 het volgende:
Grappig weer hoe Huub die discussie over de weegschaal en de challenge van Jaap weer aanpakt. Erg lollig vind ik.
Zei Natasia nou dattie van die engelenogen heeft? Ik denk het tegenovergestelde.quote:
Ik denk dat ie nog wel 1 dagje blijft, maar alleen om ons en de bewoners op het verkeerde been te zetten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:49 schreef jinca het volgende:
Nicolaas is vriendjes met helemaal niemand....heeft alleen geluisterd en gewogen....meer niet!!
En ik hoop in vredesnaam dat tie blijft...anders heb ik morgen genoeg te doen!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:49 schreef jinca het volgende:
Nicolaas is vriendjes met helemaal niemand....heeft alleen geluisterd en gewogen....meer niet!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |