Zaandamquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:30 schreef Vector_SLD het volgende:
Amanda huis is weg? Waar is het woonwagenkamp heen gegaan dan?
Iets zit daar niet goed, vraag me niet wat. Het was Amanda die zei dat ze in 1 week dr moeder, dr vriend en nog iemand kwijt was.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe kun je nou je moeder kwijtraken? Het is geen Ikeakind lijkt me.
Deborah zei vorige week nog dat haar moeder haar soms wil bellen en dat haar moeder haar mist.
Dan kunnen ze toch schrijven ofzo?
Sam ziet ook wel dat haar dinnetje Nena probeert te kopieren....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:31 schreef Soury het volgende:
De dinnetje hebben het over de mannen . Sam over Brian : Wel weer het zelfde als Nena...
Amanda: Is er wat beters dan?![]()
Nena was toch naar dusty geweest en hij wiklde haar niet weg laten gaan en janken enzo?? of was dat iemand anders?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:28 schreef voyeur het volgende:
Ha, mijn vraag is on topic geraakt!
De nacht dat fok plat lag versloeg Vol deze conversatie:
"Nena is al goed op dreef met Del..Ze verteld dat Dusty, haar ex, heeft gekeken op YouTube hoe Del met Bwian lag te konijnen. Verder gaat het nog even door over dat Del zich op sommige plekken in Amsterdam niet meer kan vertonen, al haar exen zijn boos. Dan Roept Del dat ze nog wel bij mama Rosie aan mag kloppen (de moeder van Nena). Nouuuuuu, zegt Nena, en Del roept , ik wil er alles over weten. Ik laat me er niet over uit, zegt Nena...
Del vraagt maar door over haar ex Dusty, maar Nena kan niks zeggen. Alleen dat Dusty iets heel ergs doet. Del vraagt, doet hij iets om mijn leven zuur te maken? Ja, zoiets, zegt Nena. Hij gaat je raken, hij is iemand aan het regelen..
Nena kan niets zeggen, want Dusty kijkt naar de streams."
Iemand daar meer over gehoord? Het klonk vrij zorgelijk.
Dan heb je wel een flink formaat buttplug nodig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Omdat ie zijn stront tegen wil houden![]()
Het zal wel normaal zijn bij hun dat ze elkaar vriendjes afpakken of proberen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:31 schreef Soury het volgende:
De dinnetje hebben het over de mannen . Sam over Brian : Wel weer het zelfde als Nena...
Amanda: Is er wat beters dan?![]()
Die iemand was Nena- die boos was dat ze de Kooi inging.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Iets zit daar niet goed, vraag me niet wat. Het was Amanda die zei dat ze in 1 week dr moeder, dr vriend en nog iemand kwijt was.
Hoe hij ook niet mee ging zingen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:31 schreef proh het volgende:
Nicolaas is ook zo stoer nonchalant quasi ongeïnteresseerd, heerlijk!
misschien is er een bommetje gelegdquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Iets zit daar niet goed, vraag me niet wat. Het was Amanda die zei dat ze in 1 week dr moeder, dr vriend en nog iemand kwijt was.
en een zus die vast zit. Een ex die aan het doordraaien is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn dinnetje zou het niet zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:33 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Het zal wel normaal zijn bij hun dat ze elkaar vriendjes afpakken of proberen.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:33 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Die iemand was Nena- die boos was dat ze de Kooi inging.
Cementa is dyslectisch, en heeft iets verkeerd ''gelezen'' bij de soos.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat geeft aan dat het meer om het niveau gaat dan om de daadwerkelijke opleiding, maar helaas het is zijn doel voorbij geschoten, Amanda was niet onder de indruk.
ik mag 'm wel op één of andere manierquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:33 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Hoe hij ook niet mee ging zingen.
Ze las "Blik open trekken"quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:35 schreef FdW het volgende:
[..]
Cementa is dyslectisch, en heeft iets verkeerd ''gelezen'' bij de soos.
Ging waarschijnlijk over een kookcursus ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |