Gun Nico ook ff wat rust.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:56 schreef 2live het volgende:
kijk nicolaas en jaap samen eens goede tv maken, toppertjes!![]()
Stefan1, zo is die foto opgeslagenquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:57 schreef lady1 het volgende:
waar staat stephan 1
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bij het wegspitten van z'n bord eten ontdekt Japio een hard stukje. Kijkt even rond en stopt dat dan maar in de bloembak op tafel.
[afbeelding]
Cora ben jij het?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Uhmm......dat is logisch en goed voor je lichaam (spieren). Als je niet eet na sporten wordt je spiemassa aangesproken en ga je dus spieren verliezen.
Nee ik denk het niet. Ik heb het idee dat hij Jaap wil overhalen om iemand immuniteit te verlenen, als lokkertje gebruikt hij dat hij Jaap voor de eerst komende 3 maanden niet eruit zal stemmen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:55
Na 21.00 de vila uit ?
Als je kijkt naar de foto die beequeen heeft geplaatst, er op gaat staan met je cursor en met je rechtermuisknop naar eigenschappen gaat, dan zie je onder welke naam de foto is opgeslagen. Beequeen heeft een foto van Nicolaas geplaatst, maar het de naam Stefan1 gegeven. En dat valt Kleinzusje opquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:59 schreef lady1 het volgende:
ik vat het niet marije leg me eens aub uit
ben ik ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:01 schreef lady1 het volgende:
nou das knap als je dat opvalt
mee te gaan met de unanimiteitquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:00 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet. Ik heb het idee dat hij Jaap wil overhalen om iemand immuniteit te verlenen, als lokkertje gebruikt hij dat hij Jaap voor de eerst komende 3 maanden niet eruit zal stemmen.
En vanavond geeft Nicolaas dan Brian immuniteit.
Een echte dijenkletserquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:02 schreef Gert het volgende:
Ik olvarit
Jij olvarit
Hij/Zij/ olvarit
Wij olvaritten
Jullie olvaritten
Zij olvaritten
Geinig.
verledentijd is olvaratquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:02 schreef Gert het volgende:
Ik olvarit
Jij olvarit
Hij/Zij/ olvarit
Wij olvaritten
Jullie olvaritten
Zij olvaritten
Geinig.
Juistquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:03 schreef kleinzusje het volgende:
mee te gaan met de unanimiteit
Ja, je wilt natuurlijk niet dat iemand ziét dat je zoiets ranzigs doet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bij het wegspitten van z'n bord eten ontdekt Japio een hard stukje. Kijkt even rond en stopt dat dan maar in de bloembak op tafel.
[afbeelding]
Serieus?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Hij stopt straks de bloembak in zn nachtkastje, voor een lekkere avond snackquote:
Jaap: "Huub groeit"quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:06 schreef Marrije het volgende:
Jaap probeert Nico ervan te overtuigen dat Huub alleen maar sterker wordt.
Volgens Nico is dat niet zo, dat lijkt zo, maar is niet zo.
waarmee rij jij in de AH ? Kan niet met een winkelwagentje....quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:08 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap is zo'n kind wat ik altijd omver wil rijden in de Albert Hein
Daag haar nou niet uit!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:12 schreef 2live het volgende:
[..]
waarmee rij jij in de AH ? Kan niet met een winkelwagentje....![]()
Liefst eerst Eric, die ben ik echt zat (op nr.2 dan, na huub)quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:10 schreef carpediem23 het volgende:
Jaap moet echt weg, denk dat de Febo het ook gewoon zat is met hem. Zo geen toevoeging voor het programma/groep. Daarna moet Eric weg want daar ben ik nu ook wel klaar mee. Nico blijft natuurlijk!
Dan wel met een vol wagentje, een lege komt niet aanquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:12 schreef 2live het volgende:
[..]
waarmee rij jij in de AH ? Kan niet met een winkelwagentje....![]()
Huh?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:12 schreef noekje het volgende:
Was het gepland?
Sommige dingen plan je niet.
Of ben je erin geluisd?
Jaap! Zijn dochter kijkt waarschijnlijk.
Nee, éérst Jaapquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:15 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Liefst eerst Eric, die ben ik echt zat (op nr.2 dan, na huub)![]()
Met "streamer" op mn CV heb ik al wat afwijzingen gekregenquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:17 schreef noekje het volgende:
Gouden Kooi op je cv.
Geen hond neemt je dan nog aan. Zie hem nog zo liggen met z'n pielemans. Hoer!! Jij moet me pijpen, vuile hoer!!
Nee, Nico heeft een dochter. Ik heb het ook niet jofel opgeschreven. Steekt hand in boezem enzo.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?
Heeft Jaap een dochter?![]()
Dit begrijp ik hopelijk helemaal verkeerd.![]()
Kijk nog meer uit naar onze logeerpartijquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, Nico heeft een dochter. Ik heb het ook niet jofel opgeschreven. Steekt hand in boezem enzo.
Jaap sprak over de kinderen van Nicolaas en hij dacht dat Nicolaas er in geluisd zou zijn geweest .......quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?
Heeft Jaap een dochter?![]()
Dit begrijp ik hopelijk helemaal verkeerd.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:20 schreef noekje het volgende:
Jaap heeft áltijd en alleen zoiets van...![]()
*gooit bh naar Jaap*
sommige mensen weten dat gewoon niet op waarde te schatten, enig doorzettingsvermogen kan je niet worden ontzegd, het was af en toe zo saai bijna niet door heen te komen; en jij bleef gewoon kijken; ik bedoel maar!quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Met "streamer" op mn CV heb ik al wat afwijzingen gekregen![]()
Ja, ik ook. Kunnen we ook lekker keten in de Appie. Daarna gaan we weer handen in onze boezems steken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kijk nog meer uit naar onze logeerpartij
hij is inderdaad al op de max, vond huub in het begin het beste, als outsider, momenteel lijdt hij aan grootheidswaan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jaap: "Huub groeit"
Nico: "Hij is uitgegroeid"
Wat verwacht je, hij kletst met Jaap mee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:21 schreef happyme28 het volgende:
Er komt echt niets uit die Nicolaas vind ik. Het is allemaal blabla
Misschien gaat hij vannacht wel met pannendeksels door kamerquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:21 schreef happyme28 het volgende:
Ik dacht meer aan groeien, als in kabouterlengte uitgesproken door Jaap ( maar ja, ik ben vaak wat vreemd)quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:22 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hij is inderdaad al op de max, vond huub in het begin het beste, als outsider, momenteel lijdt hij aan grootheidswaan.
zijn gesprekken zijn momenteel vaak monologen, jammer hij is erg veranderd
Jaap groeit helaas nog volopquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jaap: "Huub groeit"
Nico: "Hij is uitgegroeid"
Dan ga ik even een dutje doen, die spannende momenten kan ik echt niet missenquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien gaat hij vannacht wel met pannendeksels door kamer![]()
Denk je?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat verwacht je, hij kletst met Jaap mee.
Dan kan hij hier zo komen posten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:21 schreef happyme28 het volgende:
kabouterlengte???? okayquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan groeien, als in kabouterlengte uitgesproken door Jaap ( maar ja, ik ben vaak wat vreemd)
Ik denk dat jaap het hoogste IQ heeft van het hele zooitjequote:Op dinsdag 10 april 2007 18:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat verwacht je, hij kletst met Jaap mee.
Ja die monologen, bah, die trek ik ook slecht. Maar toch, hij zorgt ook vaak voor actie.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:22 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hij is inderdaad al op de max, vond huub in het begin het beste, als outsider, momenteel lijdt hij aan grootheidswaan.
zijn gesprekken zijn momenteel vaak monologen, jammer hij is erg veranderd
Na een "ontmoet en groet"quote:
Jij volgt het zeker niet zo goedquote:
Ik denk sapjequote:Op dinsdag 10 april 2007 18:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat jaap het hoogste IQ heeft van het hele zooitje
Stuur ons dan ook een beetje aan. Jij bent toch "onze" achter, febo, baas, Frans, stokbrood etc...??quote:
Meesterquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Stuur ons dan ook een beetje aan. Jij bent toch "onze" achter, febo, baas, Frans, stokbrood etc...??
Graadmeter voor de Erasmus?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
huub was in het begin zo leuk, vind het zo jammer hoe die nu isquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja die monologen, bah, die trek ik ook slecht. Maar toch, hij zorgt ook vaak voor actie.
Gelukkig is Nicolaas er nu![]()
jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub was in het begin zo leuk, vind het zo jammer hoe die nu is
zou hij leuker worden als eric verdwijnt?
Ja, hij heeft ook gezegd dat ie pas na vanavond 21 uur een groep gaat kiezen.quote:
hondje van a/DELquote:
Ik vind 'm nu al leuker sinds Nicolaas er is. Scherper. Maar hij was, is en blijft mijn nummer 1 voorlopig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Met "streamer" op mn CV heb ik al wat afwijzingen gekregen![]()
Goeie!quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat denk ik wel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub heeft toch geen noemenswaardige tegenstand, dus dan kak je vanzelf in.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Bij deze dan: geen BH's meer naar Jaap gooien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Stuur ons dan ook een beetje aan. Jij bent toch "onze" achter, febo, baas, Frans, stokbrood etc...??
Idd, dat zekerquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Na Bart is Huub zo geworden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Lachen doe je maar als ik een grap maakquote:
Die had een afspraak met de zuigsnol uit Oldenzaal op haar vrije dag.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:29 schreef kleinzusje het volgende:
Is de stofzuigsnol al geweest vandaag
quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lachen doe je maar als ik een grap maak![]()
wie zegt dat?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:33 schreef FdW het volgende:
Huub heeft het hoogste IQ.
Jaap is nummer 2 op gepaste afstand van minimaal 10 punten.
Huub is beter gebekt dan jaap, maar ik denk niet dat hij een hoger IQ heeftquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:33 schreef FdW het volgende:
Huub heeft het hoogste IQ.
Jaap is nummer 2 op gepaste afstand van minimaal 10 punten.
Hij eet dat ding ook errug langzaamquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:35 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian zit in de private room, kijkt vervolgens naar zijn banaan en zegt; 'ik moet opwarmen".
Jaap heeft ongetwijfeld een redelijk hoog iq, hij gebruikt het alleen niet op een geweldige manier. Leren zal hem misschien goed afgaan, maar zijn intelligentie aanwenden in het dagelijks leven......... daar kan meneer nog wel een LOI-cursusje voor gebruiken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oké, dan wachten we daar nog even op.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft de siegoloog dat gezegd?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:35 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian zit in de private room, kijkt vervolgens naar zijn banaan en zegt; 'ik moet opwarmen".
Schaken is geen maatstaf. Jaap heeft daar in zijn isolatie veel tijd in gestopt, terwijl het voor Huub een van de duizend dingen is die hij leuk vindt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huub is beter gebekt dan jaap, maar ik denk niet dat hij een hoger IQ heeft
Hij duft niet eens tegen hem te schaken
Dat moesten ze inleveren bij de redactie, die konden het wel gebruiken!quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:35 schreef PumaStreamer het volgende:
denk dat niemand een iq heeft in de kooi.
Ja, hij is denk ik bezig met vanavond. Kort daarna kwam Eric binnen en ging internetten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:36 schreef demins het volgende:
Heeft de siegoloog dat gezegd?
Ik denk dat ook wel hoor, maar ik ken Nicolaas niet zo goed. Maar we zullen het vanavond zien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, hij heeft ook gezegd dat ie pas na vanavond 21 uur een groep gaat kiezen.
Tot dan heeft ie het meepraten met Jaap nodig om hem mee te krijgen voor de unanimiteit mbt immuniteit.
Nee de banaanquote:
steeds maar in het zelfde huis, dezelfde mensen, raak je op een gegeven moment wel uitgepoept.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Vergis je niet, hij denkt heel strategisch...quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap heeft ongetwijfeld een redelijk hoog iq, hij gebruikt het alleen niet op een geweldige manier. Leren zal hem misschien goed afgaan, maar zijn intelligentie aanwenden in het dagelijks leven......... daar kan meneer nog wel een LOI-cursusje voor gebruiken.
Ik moet opeens denken aan de mooie versierde stoel van ADELquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:35 schreef TiNo_Flo het volgende:
IQ indicatie.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:39 schreef carpediem23 het volgende:
Nicolaas: 137
Huub:130
Jaap: 126
Sylvia:121
Eric: 114
Brian: 104
Natasia:97
Amanda:84
quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:37 schreef PumaStreamer het volgende:
Je bent pas slim en intelligent als je ook daadwerkelijk je intelligentie gebruikt. Je kan nog zo intelligent zijn als fucking einstein, maar als je het niet gebruikt ben je een domme idioot. Dus Iq zegt eigenlijk geen hol. Ik ken een jongen met een iq van 40, en is nu Ruimtevaart technoloog voor NASA met een salaris van 400.000 dollar per jaar. DUSSSSSSSSSSS
Als testdummy met gevarengeld?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:37 schreef PumaStreamer het volgende:
Je bent pas slim en intelligent als je ook daadwerkelijk je intelligentie gebruikt. Je kan nog zo intelligent zijn als fucking einstein, maar als je het niet gebruikt ben je een domme idioot. Dus Iq zegt eigenlijk geen hol. Ik ken een jongen met een iq van 40, en is nu Ruimtevaart technoloog voor NASA met een salaris van 400.000 dollar per jaar. DUSSSSSSSSSSS
Ik kan slecht presteren onder drukquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké, dan wachten we daar nog even op.![]()
Leuk maar ik hecht daar geen waarden aanquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
En je EQ indicatie, hoe ziet die er uit?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:40 schreef carpediem23 het volgende:
IQ indicatie.
zijn deze getallen ergens genoemd, of is het jouw inschatting?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:39 schreef carpediem23 het volgende:
Nicolaas: 137
Huub:130
Jaap: 126
Sylvia:121
Eric: 114
Brian: 104
Natasia:97
Amanda:84
Zeker ontslagen in het jaar dat de Spaceshutle ontplofte.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:37 schreef PumaStreamer het volgende:
Nog meer hersencellen !quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:42 schreef noekje het volgende:
Samantha, vriendin van Amanda komt vanavond.
Ik zie mogelijkheden voor Bonniequote:Op dinsdag 10 april 2007 18:37 schreef PumaStreamer het volgende:
maar het laagste eqquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
BINGO!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:42 schreef FdW het volgende:
Huub 140, Jaap 129, Nicolaas 124, Sylvia 118, Eric 115, Loco 110, Natas 102, Delly 80.
Je schat ze wel heel erg hoog inquote:
2 in totaal dus.quote:
Zou zomaar kunnen, maar vlak natas niet uitquote:
Jaap heeft een bijzonder laag EQ en dan heb je aan een hoog IQ niet echt veel. En zeker niet in een spel met 8 vreemde mensen die 24/7 bij elkaar zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap heeft ongetwijfeld een redelijk hoog iq, hij gebruikt het alleen niet op een geweldige manier. Leren zal hem misschien goed afgaan, maar zijn intelligentie aanwenden in het dagelijks leven......... daar kan meneer nog wel een LOI-cursusje voor gebruiken.
Gefeliciteerd je hebt een leverworst gewonnenquote:
Je overschat Sylvia. Boerenslimheid telt niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
Je schat ze wel heel erg hoog in
Huub en Sylvia hebben als enige een boven gemiddeld IQ, ik denk zo'n 125/130 ofzo.
Nicolaas heeft ook niet echt een superhoog IQ hoor, hij heeft gewoon mensenkennis en speelt daarmee. Ik schat hem op 115/120 ofzo. Eric zit ook daarop.
De rest zit gemiddel op 100
Tot nu toe speelt ze het spel het slimste imo...quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Je overschat Sylvia. Boerenslimheid telt niet.
Een laag EQ kan juist heel handig zijn in dit spelquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:46 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jaap heeft een bijzonder laag EQ en dan heb je aan een hoog IQ niet echt veel. En zeker niet in een spel met 8 vreemde mensen die 24/7 bij elkaar zijn.
Al een keer of 5.quote:
Oh, nu blijf ik ook niet achter. Ik vind het nog steeds te hoog!quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
Huub en Sylvia hebben als enige een boven gemiddeld IQ, ik denk zo'n 125/130 ofzo.
Nicolaas heeft ook niet echt een superhoog IQ hoor, hij heeft gewoon mensenkennis en speelt daarmee. Ik schat hem op 115/120 ofzo. Eric zit ook daarop.
Alleen de naam al voorspelt niet veel meer dan een ordinaire snol met het IQ van een visstick.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:42 schreef noekje het volgende:
Samantha, vriendin van Amanda komt vanavond.
onderschat Natasia niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Oh, nu blijf ik ook niet achter. Ik vind het nog steeds te hoog!
Het gemiddelde is 100 en het lijkt met dat zeker Natasia en Dellie daar onder zitten.
Sylvia schat ik ook niet zo hoog in
Huub 125, Jaap 115, Eric-Sylvia-Nicolaas-Brian 100, Natasia 90, Amanda 75
Ik vind dit niet te hoog hoor. Kwa EQ dan schat ik alleen Syl, Huub (als hij niet in zijn rol zit) en Nico een beetje hoog in. Vooral Jaap, Delli en Natas schat ik heel laag in, zij zijn ook gewoon heel asociaal.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:42 schreef avonne het volgende:
[..]
zijn deze getallen ergens genoemd, of is het jouw inschatting?
Ik vind ze allemaal nogal veel te hoog (serieus), maar de volgorde wel goed. (Hoewel Nicolaas ook op de derde plaats zou kunnen staan. Hij heeft gewoon veel levenservaring en het karakter om scherp te zijn)
ja, maar zo saai, huub mag een stukje van zijn kwebbel-aktiviteiten afstaan haar, sylvia is vaak nog te lui om haar mond open te doenquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:49 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tot nu toe speelt ze het spel het slimste imo...
Ze hoieft niets te doen... Laat alles doen...
Slim
Ze is van de drie honden de derde die met het bot wegloopt terwijl de andere twee er om vechten...
echt wel!quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:53 schreef noekje het volgende:
Tijd dat er dus een IQ test wordt afgenomen in de kooi.
dat lijkt me wel heeeeeel erg leuk!quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:53 schreef noekje het volgende:
Tijd dat er dus een IQ test wordt afgenomen in de kooi.
Saaiheid heeft helemaal niets met IQ te maken...quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:53 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, maar zo saai, huub mag een stukje van zijn kwebbel-aktiviteiten afstaan haar, sylvia is vaak nog te lui om haar mond open te doen
Dan is ze wel een heel groot acrtrice. Daar gaan we nog veel van horen c.q. zien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
onderschat Natasia niet.
Het grootste gedeelte van haar domheid is gespeelt...
Afgezien van Syl, kan ik er wel inkomen..
Ik zie dat je Amanda bent vergeten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
natasia is gehaaid, maar is inderdaad niet echt dom denk ik, amanda is gewoon niet goed ontwikkeld maar heeft wel een soort van boerenslimheidquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
onderschat Natasia niet.
Afgezien van Syl, kan ik er wel inkomen..
Amanda heeft niks dus is ze niet vergetenquote:
Je hoeft geen actrice te zijn om dom te spelen..quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:55 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Dan is ze wel een heel groot acrtrice. Daar gaan we nog veel van horen c.q. zien.
Mijn IQ is ook wel eens getest en daarvan uitgaande zit je nu iets te laag lijkt me.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Oh, nu blijf ik ook niet achter. Ik vind het nog steeds te hoog!
Het gemiddelde is 100 en het lijkt met dat zeker Natasia en Dellie daar onder zitten.
Sylvia schat ik ook niet zo hoog in
Huub 125, Jaap 115, Eric-Sylvia-Nicolaas-Brian 100, Natasia 90, Amanda 75
tja, IQ is het vermogen om te leren. Remember het theorie examen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
onderschat Natasia niet.
Past, qua doelgroep.quote:
en dat uit de mond van sussiequote:Op dinsdag 10 april 2007 18:57 schreef kleinzusje het volgende:
On topic
Syl zit op een paard en Huub leest voor
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn IQ is ook wel eens getest en daarvan uitgaande zit je nu iets te laag lijkt me.![]()
Ik blief geen leverworst.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Gefeliciteerd je hebt een leverworst gewonnen![]()
ADHD.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:59 schreef Marrije het volgende:
Nou Huub, ik weet het niet, misschien ligt je tempo iets te hoog voor de kindertjes.
ECHT NIETquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Gemiddeld 100
Ik schat Amanda op 90 ofzo en brian op 100. Natasia op 110
Het tempo ligt idd wat hoogquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:59 schreef Marrije het volgende:
Nou Huub, ik weet het niet, misschien ligt je tempo iets te hoog voor de kindertjes.
IQ is het vemogen de logica in te zien...quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:57 schreef avonne het volgende:
[..]
tja, IQ is het vermogen om te leren. Remember het theorie examen?
Wijsheid, realisme, instinct, ervaring, en het scheiden van essentie en vertroebeling, zijn allemaal dingen die je ook nodig hebt.
Natasia heeft een flinke dosis realisme, die Jaap volkomen ontbeert met zijn "ik-ga-trouwen-met een-vrouw-die-ik-3-weken-ken" en zijn "ik-ga-een-stichting-voor-afvallers-oprichten-want-mijn-methode-werkt"
Ga je nu al vreemd? Denk aan het huwelijk met je dansgodinquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik kan wel voor een vervangende prijs zorgen hoor...![]()
Hoop dat ze bijt !quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:04 schreef Dogga het volgende:
hahahahahha wel lachen wat brian doet
Ow, das nieuw voor mij, wie heeft dat gezegt dan, want ik geloof er niet veel van...quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:01 schreef Dogga het volgende:
[..]
ECHT NIET
het zo me niet verbazen als amanda minder scoort dan 80!
natas rond 90
Brian rond 100
eric en syl rond 110
Nico rond 115
jaap rond 125
huub rond 130...Hij deed op ze 11de gymnasium he dus dat zegt wel wat toch
Wil je niet weten (au)quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:05 schreef Ecila111 het volgende:
Bijten paarden ook wel eens?
En? Deed hij dat? Met alleen een handdoek?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:53 schreef beequeen het volgende:
Snollie vraagt aan Nicolaas of hij haar stropdas kan strikken, slechts gekleed in een handdoek.
Netty, je hoeft het niet altijd voor je zoontje op te nemen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:04 schreef noekje het volgende:
Eginia heeft de oren plat achter in haar nek liggen. Zo kijken paarden ook altijd als ze mij zien zonder dat ik mijn vinger in hun neusgat zit te steken.
Jaap schijnt blind te kunnen schaken, dat lijkt me ook wel iets zeggenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:01 schreef Dogga het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Netty, je hoeft het niet altijd voor je zoontje op te nemen.![]()
Ja, oefening baart kunst.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jaap schijnt blind te kunnen schaken, dat lijkt me ook wel iets zeggen
Jammer, heeft ze een goeie kans voorbij laten gaan.quote:
IQ is het getal wat je krijgt als uitkomst van een IQ-test, meer niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
IQ is het vemogen de logica in te zien...
Heeft niets met leren te maken...
Je kan leerstof in je kop rammen en opnoemen en slagen voor je examen, maar dat zegt niets over je IQ...
Als je de leerstof begrijpt en niet hoeft te onthouden omdat het simpelweg logisch is voor je, komt dat door je Intelligentie quotiënt
FLINKE kopstoot moet wel lukkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:05 schreef Ecila111 het volgende:
Die hoefjes kunnen ze ook aardig plantenquote:
Tsssk. In Ouderwetsche Denkramen Verstrikt Geraakt Mensch!quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga je nu al vreemd? Denk aan het huwelijk met je dansgodin![]()
Nee , ze laten hun eten voorkauwen door de boer.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:05 schreef Ecila111 het volgende:
Jaap scheen ook een pik van 21 cm te hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jaap schijnt blind te kunnen schaken, dat lijkt me ook wel iets zeggen
Mooi! Waar kan ik die ophalen? Hooli-Gans-topic of knuffelcorner?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik kan wel voor een vervangende prijs zorgen hoor...![]()
Twee zielen ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:14 schreef Ecila111 het volgende:
Gaan ze nu jodelen ofzo..... gezien de outfit van Amanda.
Dus kan hij nooit een hoog IQ hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:13 schreef Dogga het volgende:
[..]
Jaap scheen ook een pik van 21 cm te hebben
Ga weg. Huub heeft echt geen Gym op zijn 11e gedaan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:01 schreef Dogga het volgende:
[..]
ECHT NIET
het zo me niet verbazen als amanda minder scoort dan 80!
natas rond 90
Brian rond 100
eric en syl rond 110
Nico rond 115
jaap rond 125
Toeval bestaat niet.quote:
Hoogbegaafd met een IQ van 130 ??quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:15 schreef Markeerstift het volgende:
Huub heeft dan wel gymnasium gedaan, maar huub heeft in de tussentijd 'een aardige coke-verslaving' gehad, dat doet denk ik ook wel wat met je hersenen..
Al houdt dat niet in dat ik niet denk dat hij rond de 125 zit, maar 130 is wel erg overdreven dat zou betekenen dat hij hoogbegaafd was !
Terwijl ze gewoon gelijk heeft, juf judith laat wel degelijk blijken dat ze de een meer mag dan de ander. Huub is echt haar lievelingetje.quote:
Intelligentie is iets wat je bezit, en niet kan leren. de ene is inteligenter dan de andere omdat de ene de logica van dingen beter inziet dan andere.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:09 schreef Ifa het volgende:
[..]
IQ is het getal wat je krijgt als uitkomst van een IQ-test, meer niet.
Intelligentie is meer dan logica alleen. Bijv. ruimtelijk inzicht, het vermogen om overeenkomsten en verschillen te zien, etc.
en zijn naam begint met een Bquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:16 schreef lady1 het volgende:
er is er maar eentje met een coke verslaving in het huis die aan het afkicken is
dat betwijfel ik ook niet hoor..quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus kan hij nooit een hoog IQ hebben![]()
130 ben je denk ik nog niet hoogbegaafd. Pas boven de 137 als ik het goed heb. Mijn vriendinnetje heeft een IQ van 139 (laten testen) ook heeft ze het Gym gedaan, en nu is ze gestopt met WO Rechten omdat ze het leren niet meer aankon.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:15 schreef Markeerstift het volgende:
Huub heeft dan wel gymnasium gedaan, maar huub heeft in de tussentijd 'een aardige coke-verslaving' gehad, dat doet denk ik ook wel wat met je hersenen..
Al houdt dat niet in dat ik niet denk dat hij rond de 125 zit, maar 130 is wel erg overdreven dat zou betekenen dat hij hoogbegaafd was !
Knuffelen kunnen we altijd nog!quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mooi! Waar kan ik die ophalen? Hooli-Gans-topic of knuffelcorner?![]()
zijn zijn woordenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:16 schreef F04 het volgende:
[..]
Ga weg. Huub heeft echt geen Gym op zijn 11e gedaan.
Kijk naar een andere stream want dit blijft op je netvlies staan. Het is te gruwelijk voor woorden. Ik snap die paardentrut echt niet. Die klojo bannen..... niet meer bij de paarden en de stallen!quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:17 schreef solara4 het volgende:
die gast heeft echt adhd, jezus kan die zijn kop niet dicht houden, dat geschreeuw van die gast
voor mijn part valt hij van Fries en dan in tweeen
Cokeverslaving?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:15 schreef Markeerstift het volgende:
Het moet uit de lengte of uit de breedte...quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus kan hij nooit een hoog IQ hebben![]()
Huub doet wel zijn best. Judith heeft al weken uitgelegd dat ze niet voor de at zijn k.. vanuit Rotterdam komt. Tuurlijk krijgt ze daar geld voor, maar ze is gedreven. Lijkt me ook frustie om die luie donders daar iets te leren..quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Terwijl ze gewoon gelijk heeft, juf judith laat wel degelijk blijken dat ze de een meer mag dan de ander. Huub is echt haar lievelingetje.
Sorry, ik zat er een beetje naast. Maar ik dacht eigenlijk wel dat je boven 130 toch (licht)hoogbegaafd was.. maar volgens wikipedia dus niet:quote:
Heb jij dat dan nagemeten in erecte toestandquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:18 schreef Dogga het volgende:
[..]
dat betwijfel ik ook niet hoor..
Maar blind schaken kan net zo een bluf zijn geweest als een pik van 21 cm
van mij had hij eraf gemoeten, dit kan niet hoor, ik zou hier ook geen les aan kunnen gevenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Kijk naar een andere stream want dit blijft op je netvlies staan. Het is te gruwelijk voor woorden. Ik snap die paardentrut echt niet. Die klojo bannen..... niet meer bij de paarden en de stallen!![]()
Moet dit ? Ben het zat Open een IQ test OPquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Sorry, ik zat er een beetje naast. Maar ik dacht eigenlijk wel dat je boven 130 toch (licht)hoogbegaafd was.. maar volgens wikipedia dus niet:
De opeenvolgende klassen van IQ-waarden worden wel benoemd met de volgende termen:
>140 Hoogbegaafd
121-140 Begaafd
111-120 Boven gemiddeld
90-110 Gemiddeld
80-89 Beneden gemiddeld
70-79 Zwakbegaafd
50-69 Lichte verstandelijke beperking
35-49 Matige verstandelijke beperking
20-34 Ernstige verstandelijke beperking
< 20 Diepe verstandelijke beperking
[bewerk] Kanttekeningen
Waar zal Amandel zitten.. ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Sorry, ik zat er een beetje naast. Maar ik dacht eigenlijk wel dat je boven 130 toch (licht)hoogbegaafd was.. maar volgens wikipedia dus niet:
De opeenvolgende klassen van IQ-waarden worden wel benoemd met de volgende termen:
>140 Hoogbegaafd
121-140 Begaafd
111-120 Boven gemiddeld
90-110 Gemiddeld
80-89 Beneden gemiddeld
70-79 Zwakbegaafd
[bewerk] Kanttekeningen
Ik had dat tussen " gezet omdat hij dat zelf zo eens heeft gezegdquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Cokeverslaving?
Waar komen deze feiten allemaal vandaan dan?
hij heeft wel eens gebruikt...maar eric was de enige die het met regelmaat gebruikte als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Cokeverslaving?
hij zal wel gymnastieken bedoelt hebbenquote:
Heeft hij zelf vertelt, of het moet bluf geweest zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Cokeverslaving?
Hij heeft het beide in zich, kan je nagaan hoe slim hij wel niet moet zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef demins het volgende:
[..]
Het moet uit de lengte of uit de breedte...
Zou dat een andere uitkomst opleveren?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij dat dan nagemeten in erecte toestand
Een bijna Micro pik...lees BIJNA wordt echt niet 21 cm hoor in een erectiequote:Op dinsdag 10 april 2007 19:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij dat dan nagemeten in erecte toestand
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
>140 Hoogbegaafd
121-140 Begaafd
111-120 Boven gemiddeld
90-110 Gemiddeld
80-89 Beneden gemiddeld
70-79 Zwakbegaafd
[bewerk] Kanttekeningen
Jezus, ben momenteel met een onderzoek bezig, Ook het testen van iq bij Marokkaanse probleem jongeren, die dus gemiddeld rond de 70 scoren.![]()
Van Dellie wist ik al dat ze zwakbegaafd/ beneden gemiddeld is.
Ja ik wil nu lijstjes met penislengtesquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet dit ? Ben het zat Open een IQ test OP![]()
Nou ja, Huub zeg wel meer, ik weet dat hij niet vies is van dope... Maar een verslaving... Kan natuurlijk wel, maar ik heb het hem niet horen zeggen dus kan ook niet de context zien waarin het gezegt is...quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft hij zelf vertelt, of het moet bluf geweest zijn
Eric zei ook dat hij het nog nooit zelf gekocht heeft, dus dan moet hij wel heel genereuze vrienden hebben als hij een verslaving op kon bouwen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:22 schreef Dogga het volgende:
maar eric was de enige die het met regelmaat gebruikte als ik me niet vergis
Juf Judith, IQ-tests en penislengtes. Gevarieerde onderwerpen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik wil nu lijstjes met penislengtes![]()
Hij is zelf nogal lang dus dat kan verhoudingsgewijs een vertekend beeld opleveren, bovendien kan hij wel een enorme bloedlul hebben....quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:24 schreef Dogga het volgende:
[..]
Een bijna Micro pik...lees BIJNA wordt echt niet 21 cm hoor in een erectie
Hij heeft gezegt het wel een gebruikt te hebben.verslaafd niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou ja, Huub zeg wel meer, ik weet dat hij niet vies is van dope... Maar een verslaving... Kan natuurlijk wel, maar ik heb het hem niet horen zeggen dus kan ook niet de context zien waarin het gezegt is...
Het zou kunnen...
Doet hij zo, of is dat zijn normale gedrag ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:26 schreef noekje het volgende:
Jezus, wat doet die Brian toch zwakzinnig met die paarden.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij is zelf nogal lang dus dat kan verhoudingsgewijs een vertekend beeld opleveren, bovendien kan hij wel een enorme bloedlul hebben....
Waar gaat dit over![]()
![]()
Je zit te wachten tot er iets voorbij komt waar je over mee kan praten?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Juf Judith, IQ-tests en penislengtes. Gevarieerde onderwerpen.![]()
Ik zie duidelijk dat ze Huub het leukst vindt en niet alleen omdat hij wel zijn best doet maar om wie hij is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Huub doet wel zijn best. Judith heeft al weken uitgelegd dat ze niet voor de at zijn k.. vanuit Rotterdam komt. Tuurlijk krijgt ze daar geld voor, maar ze is gedreven. Lijkt me ook frustie om die luie donders daar iets te leren..![]()
Ja, laten we het over flamoesjes hebben...quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij is zelf nogal lang dus dat kan verhoudingsgewijs een vertekend beeld opleveren, bovendien kan hij wel een enorme bloedlul hebben....
Waar gaat dit over![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:25 schreef Sonique het volgende:
Nou ja, Huub zeg wel meer, ik weet dat hij niet vies is van dope... Maar een verslaving... Kan natuurlijk wel, maar ik heb het hem niet horen zeggen dus kan ook niet de context zien waarin het gezegt is...
Het zou kunnen...
Ja, maar weet je..quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:28 schreef Dogga het volgende:
[..]
Hij heeft gezegt het wel een gebruikt te hebben.verslaafd niet.
eric is volgens eigen zeggen wel verslaafd geweest
Denk dat je op stal moetquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar gaat dit over![]()
![]()
Volgens mij zei hij zelf dat het geen verslaving was (dat zeggen ze bijna allemaalquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het zou kunnen...
Flamoesjes! Wat zijn dat??quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:29 schreef FdW het volgende:
[..]
Ja, laten we het over flamoesjes hebben...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of wil je ook een bh om je oren hebben?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Beetje last van je frigiditeit vandaag?![]()
Dat is al snel zo.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij zelf dat het geen verslaving was (dat zeggen ze bijna allemaal)
Maar hij zei dat hij een periode ongelofelijk tekeer is gegaan, doorsnuiven tot 4 uur in de middag en dat het hem veel geld gekost had.
Heerlijk bij ontbijt, lunch en 's avonds. Ff google vragen voor nadere uitlegquote:
Alleen als je hem aanhoudt....quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Of wil je ook een bh om je oren hebben?![]()
[..]
Valt het op?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:29 schreef demins het volgende:
[..]
Je zit te wachten tot er iets voorbij komt waar je over mee kan praten?![]()
Bij gebrek aan sensualiteit op de streams kan ik deze wel waarderenquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:38 schreef demins het volgende:
[..]
Stond er nog iets in de Libelle? Misschien een tip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |