Ik had dat tussen " gezet omdat hij dat zelf zo eens heeft gezegdquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Cokeverslaving?
Waar komen deze feiten allemaal vandaan dan?
hij heeft wel eens gebruikt...maar eric was de enige die het met regelmaat gebruikte als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Cokeverslaving?
hij zal wel gymnastieken bedoelt hebbenquote:
Heeft hij zelf vertelt, of het moet bluf geweest zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Cokeverslaving?
Hij heeft het beide in zich, kan je nagaan hoe slim hij wel niet moet zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef demins het volgende:
[..]
Het moet uit de lengte of uit de breedte...
Zou dat een andere uitkomst opleveren?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij dat dan nagemeten in erecte toestand
Een bijna Micro pik...lees BIJNA wordt echt niet 21 cm hoor in een erectiequote:Op dinsdag 10 april 2007 19:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij dat dan nagemeten in erecte toestand
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Sorry, ik zat er een beetje naast. Maar ik dacht eigenlijk wel dat je boven 130 toch (licht)hoogbegaafd was.. maar volgens wikipedia dus niet:
De opeenvolgende klassen van IQ-waarden worden wel benoemd met de volgende termen:
>140 Hoogbegaafd
121-140 Begaafd
111-120 Boven gemiddeld
90-110 Gemiddeld
80-89 Beneden gemiddeld
70-79 Zwakbegaafd
50-69 Lichte verstandelijke beperking
35-49 Matige verstandelijke beperking
20-34 Ernstige verstandelijke beperking
< 20 Diepe verstandelijke beperking
[bewerk] Kanttekeningen
Jezus, ben momenteel met een onderzoek bezig, Ook het testen van iq bij Marokkaanse probleem jongeren, die dus gemiddeld rond de 70 scoren.![]()
Van Dellie wist ik al dat ze zwakbegaafd/ beneden gemiddeld is.
Ja ik wil nu lijstjes met penislengtesquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet dit ? Ben het zat Open een IQ test OP![]()
Nou ja, Huub zeg wel meer, ik weet dat hij niet vies is van dope... Maar een verslaving... Kan natuurlijk wel, maar ik heb het hem niet horen zeggen dus kan ook niet de context zien waarin het gezegt is...quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft hij zelf vertelt, of het moet bluf geweest zijn
Eric zei ook dat hij het nog nooit zelf gekocht heeft, dus dan moet hij wel heel genereuze vrienden hebben als hij een verslaving op kon bouwen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:22 schreef Dogga het volgende:
maar eric was de enige die het met regelmaat gebruikte als ik me niet vergis
Juf Judith, IQ-tests en penislengtes. Gevarieerde onderwerpen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik wil nu lijstjes met penislengtes![]()
Hij is zelf nogal lang dus dat kan verhoudingsgewijs een vertekend beeld opleveren, bovendien kan hij wel een enorme bloedlul hebben....quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:24 schreef Dogga het volgende:
[..]
Een bijna Micro pik...lees BIJNA wordt echt niet 21 cm hoor in een erectie
Hij heeft gezegt het wel een gebruikt te hebben.verslaafd niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou ja, Huub zeg wel meer, ik weet dat hij niet vies is van dope... Maar een verslaving... Kan natuurlijk wel, maar ik heb het hem niet horen zeggen dus kan ook niet de context zien waarin het gezegt is...
Het zou kunnen...
Doet hij zo, of is dat zijn normale gedrag ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:26 schreef noekje het volgende:
Jezus, wat doet die Brian toch zwakzinnig met die paarden.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij is zelf nogal lang dus dat kan verhoudingsgewijs een vertekend beeld opleveren, bovendien kan hij wel een enorme bloedlul hebben....
Waar gaat dit over![]()
![]()
Je zit te wachten tot er iets voorbij komt waar je over mee kan praten?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Juf Judith, IQ-tests en penislengtes. Gevarieerde onderwerpen.![]()
Ik zie duidelijk dat ze Huub het leukst vindt en niet alleen omdat hij wel zijn best doet maar om wie hij is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Huub doet wel zijn best. Judith heeft al weken uitgelegd dat ze niet voor de at zijn k.. vanuit Rotterdam komt. Tuurlijk krijgt ze daar geld voor, maar ze is gedreven. Lijkt me ook frustie om die luie donders daar iets te leren..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |