Jaap sprak over de kinderen van Nicolaas en hij dacht dat Nicolaas er in geluisd zou zijn geweest .......quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?
Heeft Jaap een dochter?![]()
Dit begrijp ik hopelijk helemaal verkeerd.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:20 schreef noekje het volgende:
Jaap heeft áltijd en alleen zoiets van...![]()
*gooit bh naar Jaap*
sommige mensen weten dat gewoon niet op waarde te schatten, enig doorzettingsvermogen kan je niet worden ontzegd, het was af en toe zo saai bijna niet door heen te komen; en jij bleef gewoon kijken; ik bedoel maar!quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Met "streamer" op mn CV heb ik al wat afwijzingen gekregen![]()
Ja, ik ook. Kunnen we ook lekker keten in de Appie. Daarna gaan we weer handen in onze boezems steken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kijk nog meer uit naar onze logeerpartij
hij is inderdaad al op de max, vond huub in het begin het beste, als outsider, momenteel lijdt hij aan grootheidswaan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jaap: "Huub groeit"
Nico: "Hij is uitgegroeid"
Wat verwacht je, hij kletst met Jaap mee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:21 schreef happyme28 het volgende:
Er komt echt niets uit die Nicolaas vind ik. Het is allemaal blabla
Misschien gaat hij vannacht wel met pannendeksels door kamerquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:21 schreef happyme28 het volgende:
Ik dacht meer aan groeien, als in kabouterlengte uitgesproken door Jaap ( maar ja, ik ben vaak wat vreemd)quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:22 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hij is inderdaad al op de max, vond huub in het begin het beste, als outsider, momenteel lijdt hij aan grootheidswaan.
zijn gesprekken zijn momenteel vaak monologen, jammer hij is erg veranderd
Jaap groeit helaas nog volopquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jaap: "Huub groeit"
Nico: "Hij is uitgegroeid"
Dan ga ik even een dutje doen, die spannende momenten kan ik echt niet missenquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien gaat hij vannacht wel met pannendeksels door kamer![]()
Denk je?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat verwacht je, hij kletst met Jaap mee.
Dan kan hij hier zo komen posten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:21 schreef happyme28 het volgende:
kabouterlengte???? okayquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan groeien, als in kabouterlengte uitgesproken door Jaap ( maar ja, ik ben vaak wat vreemd)
Ik denk dat jaap het hoogste IQ heeft van het hele zooitjequote:Op dinsdag 10 april 2007 18:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat verwacht je, hij kletst met Jaap mee.
Ja die monologen, bah, die trek ik ook slecht. Maar toch, hij zorgt ook vaak voor actie.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:22 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hij is inderdaad al op de max, vond huub in het begin het beste, als outsider, momenteel lijdt hij aan grootheidswaan.
zijn gesprekken zijn momenteel vaak monologen, jammer hij is erg veranderd
Na een "ontmoet en groet"quote:
Jij volgt het zeker niet zo goedquote:
Ik denk sapjequote:Op dinsdag 10 april 2007 18:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat jaap het hoogste IQ heeft van het hele zooitje
Stuur ons dan ook een beetje aan. Jij bent toch "onze" achter, febo, baas, Frans, stokbrood etc...??quote:
Meesterquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Stuur ons dan ook een beetje aan. Jij bent toch "onze" achter, febo, baas, Frans, stokbrood etc...??
Graadmeter voor de Erasmus?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
huub was in het begin zo leuk, vind het zo jammer hoe die nu isquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja die monologen, bah, die trek ik ook slecht. Maar toch, hij zorgt ook vaak voor actie.
Gelukkig is Nicolaas er nu![]()
jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub was in het begin zo leuk, vind het zo jammer hoe die nu is
zou hij leuker worden als eric verdwijnt?
Ja, hij heeft ook gezegd dat ie pas na vanavond 21 uur een groep gaat kiezen.quote:
hondje van a/DELquote:
Ik vind 'm nu al leuker sinds Nicolaas er is. Scherper. Maar hij was, is en blijft mijn nummer 1 voorlopig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Met "streamer" op mn CV heb ik al wat afwijzingen gekregen![]()
Goeie!quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat denk ik wel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub heeft toch geen noemenswaardige tegenstand, dus dan kak je vanzelf in.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Bij deze dan: geen BH's meer naar Jaap gooien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Stuur ons dan ook een beetje aan. Jij bent toch "onze" achter, febo, baas, Frans, stokbrood etc...??
Idd, dat zekerquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Na Bart is Huub zo geworden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Lachen doe je maar als ik een grap maakquote:
Die had een afspraak met de zuigsnol uit Oldenzaal op haar vrije dag.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:29 schreef kleinzusje het volgende:
Is de stofzuigsnol al geweest vandaag
quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lachen doe je maar als ik een grap maak![]()
wie zegt dat?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:33 schreef FdW het volgende:
Huub heeft het hoogste IQ.
Jaap is nummer 2 op gepaste afstand van minimaal 10 punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |