En? Deed hij dat? Met alleen een handdoek?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:53 schreef beequeen het volgende:
Snollie vraagt aan Nicolaas of hij haar stropdas kan strikken, slechts gekleed in een handdoek.
Netty, je hoeft het niet altijd voor je zoontje op te nemen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:04 schreef noekje het volgende:
Eginia heeft de oren plat achter in haar nek liggen. Zo kijken paarden ook altijd als ze mij zien zonder dat ik mijn vinger in hun neusgat zit te steken.
Jaap schijnt blind te kunnen schaken, dat lijkt me ook wel iets zeggenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:01 schreef Dogga het volgende:
[..]
huub rond 130...Hij deed op ze 11de gymnasium he dus dat zegt wel wat toch
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Netty, je hoeft het niet altijd voor je zoontje op te nemen.![]()
Ja, oefening baart kunst.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jaap schijnt blind te kunnen schaken, dat lijkt me ook wel iets zeggen
Jammer, heeft ze een goeie kans voorbij laten gaan.quote:
IQ is het getal wat je krijgt als uitkomst van een IQ-test, meer niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
IQ is het vemogen de logica in te zien...
Heeft niets met leren te maken...
Je kan leerstof in je kop rammen en opnoemen en slagen voor je examen, maar dat zegt niets over je IQ...
Als je de leerstof begrijpt en niet hoeft te onthouden omdat het simpelweg logisch is voor je, komt dat door je Intelligentie quotiënt
FLINKE kopstoot moet wel lukkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:05 schreef Ecila111 het volgende:
Bijten paarden ook wel eens?
Die hoefjes kunnen ze ook aardig plantenquote:
Tsssk. In Ouderwetsche Denkramen Verstrikt Geraakt Mensch!quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga je nu al vreemd? Denk aan het huwelijk met je dansgodin![]()
Nee , ze laten hun eten voorkauwen door de boer.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:05 schreef Ecila111 het volgende:
Bijten paarden ook wel eens?
Jaap scheen ook een pik van 21 cm te hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jaap schijnt blind te kunnen schaken, dat lijkt me ook wel iets zeggen
Mooi! Waar kan ik die ophalen? Hooli-Gans-topic of knuffelcorner?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik kan wel voor een vervangende prijs zorgen hoor...![]()
Twee zielen ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:14 schreef Ecila111 het volgende:
Gaan ze nu jodelen ofzo..... gezien de outfit van Amanda.
Dus kan hij nooit een hoog IQ hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:13 schreef Dogga het volgende:
[..]
Jaap scheen ook een pik van 21 cm te hebben
Ga weg. Huub heeft echt geen Gym op zijn 11e gedaan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:01 schreef Dogga het volgende:
[..]
ECHT NIET
het zo me niet verbazen als amanda minder scoort dan 80!
natas rond 90
Brian rond 100
eric en syl rond 110
Nico rond 115
jaap rond 125
huub rond 130...Hij deed op ze 11de gymnasium he dus dat zegt wel wat toch
Toeval bestaat niet.quote:
Hoogbegaafd met een IQ van 130 ??quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:15 schreef Markeerstift het volgende:
Huub heeft dan wel gymnasium gedaan, maar huub heeft in de tussentijd 'een aardige coke-verslaving' gehad, dat doet denk ik ook wel wat met je hersenen..
Al houdt dat niet in dat ik niet denk dat hij rond de 125 zit, maar 130 is wel erg overdreven dat zou betekenen dat hij hoogbegaafd was !
Terwijl ze gewoon gelijk heeft, juf judith laat wel degelijk blijken dat ze de een meer mag dan de ander. Huub is echt haar lievelingetje.quote:
Intelligentie is iets wat je bezit, en niet kan leren. de ene is inteligenter dan de andere omdat de ene de logica van dingen beter inziet dan andere.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:09 schreef Ifa het volgende:
[..]
IQ is het getal wat je krijgt als uitkomst van een IQ-test, meer niet.
Intelligentie is meer dan logica alleen. Bijv. ruimtelijk inzicht, het vermogen om overeenkomsten en verschillen te zien, etc.
en zijn naam begint met een Bquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:16 schreef lady1 het volgende:
er is er maar eentje met een coke verslaving in het huis die aan het afkicken is
dat betwijfel ik ook niet hoor..quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus kan hij nooit een hoog IQ hebben![]()
130 ben je denk ik nog niet hoogbegaafd. Pas boven de 137 als ik het goed heb. Mijn vriendinnetje heeft een IQ van 139 (laten testen) ook heeft ze het Gym gedaan, en nu is ze gestopt met WO Rechten omdat ze het leren niet meer aankon.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:15 schreef Markeerstift het volgende:
Huub heeft dan wel gymnasium gedaan, maar huub heeft in de tussentijd 'een aardige coke-verslaving' gehad, dat doet denk ik ook wel wat met je hersenen..
Al houdt dat niet in dat ik niet denk dat hij rond de 125 zit, maar 130 is wel erg overdreven dat zou betekenen dat hij hoogbegaafd was !
Knuffelen kunnen we altijd nog!quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mooi! Waar kan ik die ophalen? Hooli-Gans-topic of knuffelcorner?![]()
zijn zijn woordenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:16 schreef F04 het volgende:
[..]
Ga weg. Huub heeft echt geen Gym op zijn 11e gedaan.
Kijk naar een andere stream want dit blijft op je netvlies staan. Het is te gruwelijk voor woorden. Ik snap die paardentrut echt niet. Die klojo bannen..... niet meer bij de paarden en de stallen!quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:17 schreef solara4 het volgende:
die gast heeft echt adhd, jezus kan die zijn kop niet dicht houden, dat geschreeuw van die gast
voor mijn part valt hij van Fries en dan in tweeen
Cokeverslaving?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:15 schreef Markeerstift het volgende:
Het moet uit de lengte of uit de breedte...quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus kan hij nooit een hoog IQ hebben![]()
Huub doet wel zijn best. Judith heeft al weken uitgelegd dat ze niet voor de at zijn k.. vanuit Rotterdam komt. Tuurlijk krijgt ze daar geld voor, maar ze is gedreven. Lijkt me ook frustie om die luie donders daar iets te leren..quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Terwijl ze gewoon gelijk heeft, juf judith laat wel degelijk blijken dat ze de een meer mag dan de ander. Huub is echt haar lievelingetje.
Sorry, ik zat er een beetje naast. Maar ik dacht eigenlijk wel dat je boven 130 toch (licht)hoogbegaafd was.. maar volgens wikipedia dus niet:quote:
Heb jij dat dan nagemeten in erecte toestandquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:18 schreef Dogga het volgende:
[..]
dat betwijfel ik ook niet hoor..
Maar blind schaken kan net zo een bluf zijn geweest als een pik van 21 cm
van mij had hij eraf gemoeten, dit kan niet hoor, ik zou hier ook geen les aan kunnen gevenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Kijk naar een andere stream want dit blijft op je netvlies staan. Het is te gruwelijk voor woorden. Ik snap die paardentrut echt niet. Die klojo bannen..... niet meer bij de paarden en de stallen!![]()
Moet dit ? Ben het zat Open een IQ test OPquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Sorry, ik zat er een beetje naast. Maar ik dacht eigenlijk wel dat je boven 130 toch (licht)hoogbegaafd was.. maar volgens wikipedia dus niet:
De opeenvolgende klassen van IQ-waarden worden wel benoemd met de volgende termen:
>140 Hoogbegaafd
121-140 Begaafd
111-120 Boven gemiddeld
90-110 Gemiddeld
80-89 Beneden gemiddeld
70-79 Zwakbegaafd
50-69 Lichte verstandelijke beperking
35-49 Matige verstandelijke beperking
20-34 Ernstige verstandelijke beperking
< 20 Diepe verstandelijke beperking
[bewerk] Kanttekeningen
Waar zal Amandel zitten.. ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Sorry, ik zat er een beetje naast. Maar ik dacht eigenlijk wel dat je boven 130 toch (licht)hoogbegaafd was.. maar volgens wikipedia dus niet:
De opeenvolgende klassen van IQ-waarden worden wel benoemd met de volgende termen:
>140 Hoogbegaafd
121-140 Begaafd
111-120 Boven gemiddeld
90-110 Gemiddeld
80-89 Beneden gemiddeld
70-79 Zwakbegaafd
[bewerk] Kanttekeningen
Ik had dat tussen " gezet omdat hij dat zelf zo eens heeft gezegdquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Cokeverslaving?
Waar komen deze feiten allemaal vandaan dan?
hij heeft wel eens gebruikt...maar eric was de enige die het met regelmaat gebruikte als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Cokeverslaving?
hij zal wel gymnastieken bedoelt hebbenquote:
Heeft hij zelf vertelt, of het moet bluf geweest zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Cokeverslaving?
Hij heeft het beide in zich, kan je nagaan hoe slim hij wel niet moet zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef demins het volgende:
[..]
Het moet uit de lengte of uit de breedte...
Zou dat een andere uitkomst opleveren?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij dat dan nagemeten in erecte toestand
Een bijna Micro pik...lees BIJNA wordt echt niet 21 cm hoor in een erectiequote:Op dinsdag 10 april 2007 19:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij dat dan nagemeten in erecte toestand
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
>140 Hoogbegaafd
121-140 Begaafd
111-120 Boven gemiddeld
90-110 Gemiddeld
80-89 Beneden gemiddeld
70-79 Zwakbegaafd
[bewerk] Kanttekeningen
Jezus, ben momenteel met een onderzoek bezig, Ook het testen van iq bij Marokkaanse probleem jongeren, die dus gemiddeld rond de 70 scoren.![]()
Van Dellie wist ik al dat ze zwakbegaafd/ beneden gemiddeld is.
Ja ik wil nu lijstjes met penislengtesquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet dit ? Ben het zat Open een IQ test OP![]()
Nou ja, Huub zeg wel meer, ik weet dat hij niet vies is van dope... Maar een verslaving... Kan natuurlijk wel, maar ik heb het hem niet horen zeggen dus kan ook niet de context zien waarin het gezegt is...quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft hij zelf vertelt, of het moet bluf geweest zijn
Eric zei ook dat hij het nog nooit zelf gekocht heeft, dus dan moet hij wel heel genereuze vrienden hebben als hij een verslaving op kon bouwen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:22 schreef Dogga het volgende:
maar eric was de enige die het met regelmaat gebruikte als ik me niet vergis
Juf Judith, IQ-tests en penislengtes. Gevarieerde onderwerpen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik wil nu lijstjes met penislengtes![]()
Hij is zelf nogal lang dus dat kan verhoudingsgewijs een vertekend beeld opleveren, bovendien kan hij wel een enorme bloedlul hebben....quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:24 schreef Dogga het volgende:
[..]
Een bijna Micro pik...lees BIJNA wordt echt niet 21 cm hoor in een erectie
Hij heeft gezegt het wel een gebruikt te hebben.verslaafd niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou ja, Huub zeg wel meer, ik weet dat hij niet vies is van dope... Maar een verslaving... Kan natuurlijk wel, maar ik heb het hem niet horen zeggen dus kan ook niet de context zien waarin het gezegt is...
Het zou kunnen...
Doet hij zo, of is dat zijn normale gedrag ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:26 schreef noekje het volgende:
Jezus, wat doet die Brian toch zwakzinnig met die paarden.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij is zelf nogal lang dus dat kan verhoudingsgewijs een vertekend beeld opleveren, bovendien kan hij wel een enorme bloedlul hebben....
Waar gaat dit over![]()
![]()
Je zit te wachten tot er iets voorbij komt waar je over mee kan praten?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Juf Judith, IQ-tests en penislengtes. Gevarieerde onderwerpen.![]()
Ik zie duidelijk dat ze Huub het leukst vindt en niet alleen omdat hij wel zijn best doet maar om wie hij is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Huub doet wel zijn best. Judith heeft al weken uitgelegd dat ze niet voor de at zijn k.. vanuit Rotterdam komt. Tuurlijk krijgt ze daar geld voor, maar ze is gedreven. Lijkt me ook frustie om die luie donders daar iets te leren..![]()
Ja, laten we het over flamoesjes hebben...quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij is zelf nogal lang dus dat kan verhoudingsgewijs een vertekend beeld opleveren, bovendien kan hij wel een enorme bloedlul hebben....
Waar gaat dit over![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:25 schreef Sonique het volgende:
Nou ja, Huub zeg wel meer, ik weet dat hij niet vies is van dope... Maar een verslaving... Kan natuurlijk wel, maar ik heb het hem niet horen zeggen dus kan ook niet de context zien waarin het gezegt is...
Het zou kunnen...
Ja, maar weet je..quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:28 schreef Dogga het volgende:
[..]
Hij heeft gezegt het wel een gebruikt te hebben.verslaafd niet.
eric is volgens eigen zeggen wel verslaafd geweest
Denk dat je op stal moetquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar gaat dit over![]()
![]()
Volgens mij zei hij zelf dat het geen verslaving was (dat zeggen ze bijna allemaalquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het zou kunnen...
Flamoesjes! Wat zijn dat??quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:29 schreef FdW het volgende:
[..]
Ja, laten we het over flamoesjes hebben...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of wil je ook een bh om je oren hebben?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Beetje last van je frigiditeit vandaag?![]()
Dat is al snel zo.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij zelf dat het geen verslaving was (dat zeggen ze bijna allemaal)
Maar hij zei dat hij een periode ongelofelijk tekeer is gegaan, doorsnuiven tot 4 uur in de middag en dat het hem veel geld gekost had.
Heerlijk bij ontbijt, lunch en 's avonds. Ff google vragen voor nadere uitlegquote:
Alleen als je hem aanhoudt....quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Of wil je ook een bh om je oren hebben?![]()
[..]
Valt het op?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:29 schreef demins het volgende:
[..]
Je zit te wachten tot er iets voorbij komt waar je over mee kan praten?![]()
Bij gebrek aan sensualiteit op de streams kan ik deze wel waarderenquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:38 schreef demins het volgende:
[..]
Stond er nog iets in de Libelle? Misschien een tip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |