Alleen de naam al voorspelt niet veel meer dan een ordinaire snol met het IQ van een visstick.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:42 schreef noekje het volgende:
Samantha, vriendin van Amanda komt vanavond.
onderschat Natasia niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Oh, nu blijf ik ook niet achter. Ik vind het nog steeds te hoog!
Het gemiddelde is 100 en het lijkt met dat zeker Natasia en Dellie daar onder zitten.
Sylvia schat ik ook niet zo hoog in
Huub 125, Jaap 115, Eric-Sylvia-Nicolaas-Brian 100, Natasia 90, Amanda 75
Ik vind dit niet te hoog hoor. Kwa EQ dan schat ik alleen Syl, Huub (als hij niet in zijn rol zit) en Nico een beetje hoog in. Vooral Jaap, Delli en Natas schat ik heel laag in, zij zijn ook gewoon heel asociaal.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:42 schreef avonne het volgende:
[..]
zijn deze getallen ergens genoemd, of is het jouw inschatting?
Ik vind ze allemaal nogal veel te hoog (serieus), maar de volgorde wel goed. (Hoewel Nicolaas ook op de derde plaats zou kunnen staan. Hij heeft gewoon veel levenservaring en het karakter om scherp te zijn)
ja, maar zo saai, huub mag een stukje van zijn kwebbel-aktiviteiten afstaan haar, sylvia is vaak nog te lui om haar mond open te doenquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:49 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tot nu toe speelt ze het spel het slimste imo...
Ze hoieft niets te doen... Laat alles doen...
Slim
Ze is van de drie honden de derde die met het bot wegloopt terwijl de andere twee er om vechten...
echt wel!quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:53 schreef noekje het volgende:
Tijd dat er dus een IQ test wordt afgenomen in de kooi.
dat lijkt me wel heeeeeel erg leuk!quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:53 schreef noekje het volgende:
Tijd dat er dus een IQ test wordt afgenomen in de kooi.
Saaiheid heeft helemaal niets met IQ te maken...quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:53 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, maar zo saai, huub mag een stukje van zijn kwebbel-aktiviteiten afstaan haar, sylvia is vaak nog te lui om haar mond open te doen
Dan is ze wel een heel groot acrtrice. Daar gaan we nog veel van horen c.q. zien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
onderschat Natasia niet.
Het grootste gedeelte van haar domheid is gespeelt...
Afgezien van Syl, kan ik er wel inkomen..
Ik zie dat je Amanda bent vergeten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
Je schat ze wel heel erg hoog in
Huub en Sylvia hebben als enige een boven gemiddeld IQ, ik denk zo'n 125/130 ofzo.
Nicolaas heeft ook niet echt een superhoog IQ hoor, hij heeft gewoon mensenkennis en speelt daarmee. Ik schat hem op 115/120 ofzo. Eric zit ook daarop.
De rest zit gemiddel op 100
natasia is gehaaid, maar is inderdaad niet echt dom denk ik, amanda is gewoon niet goed ontwikkeld maar heeft wel een soort van boerenslimheidquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
onderschat Natasia niet.
Afgezien van Syl, kan ik er wel inkomen..
Amanda heeft niks dus is ze niet vergetenquote:
Je hoeft geen actrice te zijn om dom te spelen..quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:55 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Dan is ze wel een heel groot acrtrice. Daar gaan we nog veel van horen c.q. zien.
Mijn IQ is ook wel eens getest en daarvan uitgaande zit je nu iets te laag lijkt me.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Oh, nu blijf ik ook niet achter. Ik vind het nog steeds te hoog!
Het gemiddelde is 100 en het lijkt met dat zeker Natasia en Dellie daar onder zitten.
Sylvia schat ik ook niet zo hoog in
Huub 125, Jaap 115, Eric-Sylvia-Nicolaas-Brian 100, Natasia 90, Amanda 75
tja, IQ is het vermogen om te leren. Remember het theorie examen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
onderschat Natasia niet.
Past, qua doelgroep.quote:
en dat uit de mond van sussiequote:Op dinsdag 10 april 2007 18:57 schreef kleinzusje het volgende:
On topic
Syl zit op een paard en Huub leest voor
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn IQ is ook wel eens getest en daarvan uitgaande zit je nu iets te laag lijkt me.![]()
Ik blief geen leverworst.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Gefeliciteerd je hebt een leverworst gewonnen![]()
ADHD.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:59 schreef Marrije het volgende:
Nou Huub, ik weet het niet, misschien ligt je tempo iets te hoog voor de kindertjes.
ECHT NIETquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Gemiddeld 100
Ik schat Amanda op 90 ofzo en brian op 100. Natasia op 110
Het tempo ligt idd wat hoogquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:59 schreef Marrije het volgende:
Nou Huub, ik weet het niet, misschien ligt je tempo iets te hoog voor de kindertjes.
IQ is het vemogen de logica in te zien...quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:57 schreef avonne het volgende:
[..]
tja, IQ is het vermogen om te leren. Remember het theorie examen?
Wijsheid, realisme, instinct, ervaring, en het scheiden van essentie en vertroebeling, zijn allemaal dingen die je ook nodig hebt.
Natasia heeft een flinke dosis realisme, die Jaap volkomen ontbeert met zijn "ik-ga-trouwen-met een-vrouw-die-ik-3-weken-ken" en zijn "ik-ga-een-stichting-voor-afvallers-oprichten-want-mijn-methode-werkt"
Ga je nu al vreemd? Denk aan het huwelijk met je dansgodinquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik kan wel voor een vervangende prijs zorgen hoor...![]()
Hoop dat ze bijt !quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:04 schreef Dogga het volgende:
hahahahahha wel lachen wat brian doet
Ow, das nieuw voor mij, wie heeft dat gezegt dan, want ik geloof er niet veel van...quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:01 schreef Dogga het volgende:
[..]
ECHT NIET
het zo me niet verbazen als amanda minder scoort dan 80!
natas rond 90
Brian rond 100
eric en syl rond 110
Nico rond 115
jaap rond 125
huub rond 130...Hij deed op ze 11de gymnasium he dus dat zegt wel wat toch
Wil je niet weten (au)quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:05 schreef Ecila111 het volgende:
Bijten paarden ook wel eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |