Huub is beter gebekt dan jaap, maar ik denk niet dat hij een hoger IQ heeftquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:33 schreef FdW het volgende:
Huub heeft het hoogste IQ.
Jaap is nummer 2 op gepaste afstand van minimaal 10 punten.
Hij eet dat ding ook errug langzaamquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:35 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian zit in de private room, kijkt vervolgens naar zijn banaan en zegt; 'ik moet opwarmen".
Jaap heeft ongetwijfeld een redelijk hoog iq, hij gebruikt het alleen niet op een geweldige manier. Leren zal hem misschien goed afgaan, maar zijn intelligentie aanwenden in het dagelijks leven......... daar kan meneer nog wel een LOI-cursusje voor gebruiken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat jaap het hoogste IQ heeft van het hele zooitje
Oké, dan wachten we daar nog even op.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lachen doe je maar als ik een grap maak![]()
Heeft de siegoloog dat gezegd?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:35 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian zit in de private room, kijkt vervolgens naar zijn banaan en zegt; 'ik moet opwarmen".
Schaken is geen maatstaf. Jaap heeft daar in zijn isolatie veel tijd in gestopt, terwijl het voor Huub een van de duizend dingen is die hij leuk vindt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huub is beter gebekt dan jaap, maar ik denk niet dat hij een hoger IQ heeft
Hij duft niet eens tegen hem te schaken
Dat moesten ze inleveren bij de redactie, die konden het wel gebruiken!quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:35 schreef PumaStreamer het volgende:
denk dat niemand een iq heeft in de kooi.
Ja, hij is denk ik bezig met vanavond. Kort daarna kwam Eric binnen en ging internetten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:36 schreef demins het volgende:
Heeft de siegoloog dat gezegd?
Ik denk dat ook wel hoor, maar ik ken Nicolaas niet zo goed. Maar we zullen het vanavond zien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, hij heeft ook gezegd dat ie pas na vanavond 21 uur een groep gaat kiezen.
Tot dan heeft ie het meepraten met Jaap nodig om hem mee te krijgen voor de unanimiteit mbt immuniteit.
Nee de banaanquote:
steeds maar in het zelfde huis, dezelfde mensen, raak je op een gegeven moment wel uitgepoept.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub was in het begin zo leuk, vind het zo jammer hoe die nu is
zou hij leuker worden als eric verdwijnt?
Vergis je niet, hij denkt heel strategisch...quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap heeft ongetwijfeld een redelijk hoog iq, hij gebruikt het alleen niet op een geweldige manier. Leren zal hem misschien goed afgaan, maar zijn intelligentie aanwenden in het dagelijks leven......... daar kan meneer nog wel een LOI-cursusje voor gebruiken.
Ik moet opeens denken aan de mooie versierde stoel van ADELquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:35 schreef TiNo_Flo het volgende:
IQ indicatie.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:39 schreef carpediem23 het volgende:
Nicolaas: 137
Huub:130
Jaap: 126
Sylvia:121
Eric: 114
Brian: 104
Natasia:97
Amanda:84
quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:37 schreef PumaStreamer het volgende:
Je bent pas slim en intelligent als je ook daadwerkelijk je intelligentie gebruikt. Je kan nog zo intelligent zijn als fucking einstein, maar als je het niet gebruikt ben je een domme idioot. Dus Iq zegt eigenlijk geen hol. Ik ken een jongen met een iq van 40, en is nu Ruimtevaart technoloog voor NASA met een salaris van 400.000 dollar per jaar. DUSSSSSSSSSSS
Als testdummy met gevarengeld?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:37 schreef PumaStreamer het volgende:
Je bent pas slim en intelligent als je ook daadwerkelijk je intelligentie gebruikt. Je kan nog zo intelligent zijn als fucking einstein, maar als je het niet gebruikt ben je een domme idioot. Dus Iq zegt eigenlijk geen hol. Ik ken een jongen met een iq van 40, en is nu Ruimtevaart technoloog voor NASA met een salaris van 400.000 dollar per jaar. DUSSSSSSSSSSS
Ik kan slecht presteren onder drukquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké, dan wachten we daar nog even op.![]()
Leuk maar ik hecht daar geen waarden aanquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lachen doe je maar als ik een grap maak![]()
En je EQ indicatie, hoe ziet die er uit?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:40 schreef carpediem23 het volgende:
IQ indicatie.
zijn deze getallen ergens genoemd, of is het jouw inschatting?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:39 schreef carpediem23 het volgende:
Nicolaas: 137
Huub:130
Jaap: 126
Sylvia:121
Eric: 114
Brian: 104
Natasia:97
Amanda:84
Zeker ontslagen in het jaar dat de Spaceshutle ontplofte.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:37 schreef PumaStreamer het volgende:
Nog meer hersencellen !quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:42 schreef noekje het volgende:
Samantha, vriendin van Amanda komt vanavond.
Ik zie mogelijkheden voor Bonniequote:Op dinsdag 10 april 2007 18:37 schreef PumaStreamer het volgende:
maar het laagste eqquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat jaap het hoogste IQ heeft van het hele zooitje
BINGO!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:42 schreef FdW het volgende:
Huub 140, Jaap 129, Nicolaas 124, Sylvia 118, Eric 115, Loco 110, Natas 102, Delly 80.
Je schat ze wel heel erg hoog inquote:
2 in totaal dus.quote:
Zou zomaar kunnen, maar vlak natas niet uitquote:
Jaap heeft een bijzonder laag EQ en dan heb je aan een hoog IQ niet echt veel. En zeker niet in een spel met 8 vreemde mensen die 24/7 bij elkaar zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap heeft ongetwijfeld een redelijk hoog iq, hij gebruikt het alleen niet op een geweldige manier. Leren zal hem misschien goed afgaan, maar zijn intelligentie aanwenden in het dagelijks leven......... daar kan meneer nog wel een LOI-cursusje voor gebruiken.
Gefeliciteerd je hebt een leverworst gewonnenquote:
Je overschat Sylvia. Boerenslimheid telt niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
Je schat ze wel heel erg hoog in
Huub en Sylvia hebben als enige een boven gemiddeld IQ, ik denk zo'n 125/130 ofzo.
Nicolaas heeft ook niet echt een superhoog IQ hoor, hij heeft gewoon mensenkennis en speelt daarmee. Ik schat hem op 115/120 ofzo. Eric zit ook daarop.
De rest zit gemiddel op 100
Tot nu toe speelt ze het spel het slimste imo...quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Je overschat Sylvia. Boerenslimheid telt niet.
Een laag EQ kan juist heel handig zijn in dit spelquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:46 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jaap heeft een bijzonder laag EQ en dan heb je aan een hoog IQ niet echt veel. En zeker niet in een spel met 8 vreemde mensen die 24/7 bij elkaar zijn.
Al een keer of 5.quote:
Oh, nu blijf ik ook niet achter. Ik vind het nog steeds te hoog!quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
Je schat ze wel heel erg hoog in
Huub en Sylvia hebben als enige een boven gemiddeld IQ, ik denk zo'n 125/130 ofzo.
Nicolaas heeft ook niet echt een superhoog IQ hoor, hij heeft gewoon mensenkennis en speelt daarmee. Ik schat hem op 115/120 ofzo. Eric zit ook daarop.
De rest zit gemiddel op 100
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |