Die is er al een tijdje hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:38 schreef Gamer_V het volgende:
vanwege de aankomende ps3 versie.
is dat van SI?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jeuh, ben bezig voor Leyawiin, ben dus zometeen Knight of the White Stallion
Nee, gewoon Oblivionquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. spoiler voor de zekerheid![]()
Maar het lukt gewoon niet! Ik heb op internet naar de walkthrough van die q gezocht, en gevonden, maar ik blijf maar bij een zekere deur uitkomen waarvan de lock Average is, en heb maar een lockpick skill van 18, en nog maar 6 lockpicks over
Help
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Tuulkquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:38 schreef Gamer_V het volgende:
Ik bedenk me net dat ik eigenlijk [pc360] had moeten veranderen in [multi] vanwege de aankomende ps3 versie. Wil een mod misschien zo aardig zijn?
Duurt me te langquote:Op woensdag 11 april 2007 10:46 schreef Pek het volgende:
Dat zijn toch maar drie tumblers? Moet te doen zijn
Je kunt aan het geluid horen of het een langzame of snelle beweging is. Jaag hem anders een paar keer op en neer voor je klikt, om het verschil te leren kennen. Het is een frustrerend spelletje, maar niet al te moeilijk als je het eenmaal doorhebt.
Lukt het niet de eerste keer, reload dan en probeer opnieuw. Je hebt 6 lockpicks, 1 moet genoeg zijn![]()
Okeeequote:
Werkt!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:25 schreef Pek het volgende:
[..]
Okeee![]()
Haal dan gewoon de console naar boven, klik op de deur en tiep "unlock"![]()
heb je geen shield spreuk of invisibily ofzo? maar je komt toch gewoon recht tegeover die dude zen cel uit? pijltje door de tralies of een lekkere spreuk en klaar ben je?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Werkt!Alleen pwnen die guards me te hard
Sneaken en pickpocketen gaat me niet echt goed af als Nord Warrior
Yup.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is toch dat kereltje die jou achter de kathedraal wil spreken?
Ik zie hem als een 2e Fargothquote:
quote:
Fargoth. After being driven to complete madness by his ring, or more accurately the lack of him ever having his ring, he ran far from Seyda Neen and found his way into the care of a daedric prince. After months of resting his strength grew to untold highs, his quest for revenge giving him a greater purpose, one by one the daedric princes fell before him, leaving him as the unchallenged ruler of all of Oblivion. He returns as Lord Fargoth to complete his revenge on the inhabitants of Tamriel.
Een watquote:Op donderdag 12 april 2007 07:27 schreef punkjunk het volgende:
ik heb die hele route gelopen zoals je ontsnapt bent, kom je uit in je eige chel, schiet een peil en ik liep terug.
Maar ik gaf hem zijn ring wel. LIES! FILTHY LIES!quote:Op donderdag 12 april 2007 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie hem als een 2e Fargoth
Oh, check dit trouwens:
[..]
Die quest is dood bij mij? Iedere nacht wilt hij mij de quest niet vertellen achter die kerk.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is toch dat kereltje die jou achter de kathedraal wil spreken?
een peil, weetjewel, zon ding om te kijke hoe diep het water is.quote:
Oh, zo'n ding!quote:Op donderdag 12 april 2007 19:01 schreef punkjunk het volgende:
[..]
een peil, weetjewel, zon ding om te kijke hoe diep het water is.
ik ben zo dyslecties als een deur dus kanker op met zulke dinge
no problemoquote:Op donderdag 12 april 2007 19:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh, zo'n ding!
hoe moet ik weten dat jij dyslectisch bent
Gewoon de "handel" -knop aanklikken als altijd, spullen die met een rood handje gemerkt zijn verschijnen als gewone spullen in het schermquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:46 schreef Happel het volgende:
Hoe kan ik echter spullen 'fencen' aan Ongar in Bruma? Zie nergens een optie.
Kreeg ik niet te zien?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:09 schreef Pek het volgende:
[..]
Gewoon de "handel" -knop aanklikken als altijd, spullen die met een rood handje gemerkt zijn verschijnen als gewone spullen in het scherm
quote:Op zondag 15 april 2007 21:50 schreef Joncho het volgende:
Net geprobeerd Shivering Isles binnen te gaan... Help!
[afbeelding]
[afbeelding]
Shivering Isles Patch geïnstalleerd, geen resultaat.
Je meshes of textures staan niet op de goede plek of zijn wegquote:Op zondag 15 april 2007 21:50 schreef Joncho het volgende:
Net geprobeerd Shivering Isles binnen te gaan... Help!
[afbeelding]
[afbeelding]
Shivering Isles Patch geïnstalleerd, geen resultaat.
Ik ben zo blij voor je.quote:Op zondag 15 april 2007 22:30 schreef Joncho het volgende:
re-install succesvol en shivering isles werkt
[afbeelding]
Alleen XBLquote:Op zondag 15 april 2007 22:55 schreef Digixz het volgende:
Komt Shivering isles voor de 360 ook nog op een DVD'tje of alleen te downloaden op XBL?
Klinkt aanlokkelijk om ook weer overnieuw te beginnen. Maar je kan niet een 2e profiel aan maken toch?quote:Op maandag 16 april 2007 10:23 schreef Happel het volgende:
Weer overnieuw begonnen gisteren, nadat ik, naar mijn zin, iets te vroeg vampire werd en geen zin had om alleen 's nachts door het land te dwalen en een lange quest moest gaan doen om mijzelf te genezen.
Gewoon weer een woodelf zoals vorige keer. Meteen een deel van de main-quest gedaan (Breaking the Siege of Kvatch). Zit nu in de andere wereld en moet de gate sluiten. Ben bijna bij de top.
Als je het zo zegt klinkt het net of je geen 2e game kan beginnen op de pc, ofdat de 360 versie beter is dan de pc versie.quote:Op maandag 16 april 2007 21:46 schreef Digixz het volgende:
Op de 360 wel, pc niet.
dan heb je infame opgebouwt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:50 schreef punkjunk het volgende:
Als je veel knock uit gaat is je agility te laag voor je level. Als je leveled worden de NPC ook sterker, dus wanneer je je agility niet bijhoudt wordt het verschil tussen de kracht van de NPC en jouw agility lvl te groot.
En in huizen zijn idd niet echt waardevolle spullen te vinden.Het beste kun je winkels beroven
.
Oh, steeds als ik iemand aanspreek zegt ie op het begin: I thought you where a hero, but your just like the rest, en dan iets over dat ik niet betrouwbaar ben.
Wtf?ik heb ff de hele wereld gered, waarom mogen ze me niet?
Of gewoon killen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:55 schreef rihago het volgende:
[..]
dan heb je infame opgebouwt.
dan moet je die persoon persuaden...
Dan heb je Knights of the Nine gedaan en daarna weer infamy-punten gekregen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:50 schreef punkjunk het volgende:
Oh, steeds als ik iemand aanspreek zegt ie op het begin: I thought you where a hero, but your just like the rest, en dan iets over dat ik niet betrouwbaar ben.
misschien moet je eerst eens vertellen watvoor foutmelding je krijgt.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:25 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Help, ik krijg een windows error wanneer ik mijn save game wil laden, normaal kan ik normaal spelen, af en toen crashte mijn spel wel wanneer ik bezig was, maar nu kan ik helemaal niet meer starten. Wat kan ik hier aan doen? Met mijn hardware is niets mis, 2 maanden oud en ik speel het spel altijd vrij gemakkelijk met setting op z'n hoogst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is inderdaad volgens mij onderdeel van de Fighters Guild quest met de Blackwood Companyquote:Op donderdag 19 april 2007 17:12 schreef Pek het volgende:
Het exotische van Morrowind heeft het zeker ja![]()
Maar in Oblivion zit toch ook een quest waar je iemand lekker mag aftuigen in een stoel, ala Jack Bauer? Weet niet meer hoe die heet...
yup... ze komen pas als je kvatch hebt gedaan. en verdwijnen idd pas als je de main quest af hebt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:38 schreef Happel het volgende:
Gaat nog wel een tijdje duren voordat ik aan SI ga beginnen. Heb nog veel te doen in Oblivion. Erger me nu al dood aan al de Obliviongates, die ik tegenkom. Verdwijnen zeker na het voltooien van de mainquest?
Nee en alleen Knights of the Nine, een hele oude savegame werkt wel, waarschijnlijk is er gewoon iets mis met de laatste paar savegames, hoewel het alsnog vreemd is dat ik die foutmelding regelmatig tijdens het spelen krijg... iemand een oplossing hiervoor?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:48 schreef rihago het volgende:
windows vista? heb je add-ons geinstalleerd in oblivion?
Je moet je saved games bewaren en oblivion opnieuw installen, werkte bij mij ook. Het probleem bij mij was dat het elke keer weer terug kwam en dus bleef reinstallen. Vandaar dat ik de 360 versie heb gekocht, geen gezeik daarop. Yay!quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:22 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Nee en alleen Knights of the Nine, een hele oude savegame werkt wel, waarschijnlijk is er gewoon iets mis met de laatste paar savegames, hoewel het alsnog vreemd is dat ik die foutmelding regelmatig tijdens het spelen krijg... iemand een oplossing hiervoor?
Niben Bay bij Anvil. Het duurt 24 uur ingame voordat je een massage krijgt er over.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:24 schreef ZigoSOS het volgende:
Snel vraagje,
Ja ik ben te lui om vorige en dit hele topic door te gaan lezen.
Ik krijg zo Shivering Isles, waar kan ik dat ding om daar naar toe te gaan ergens vinden?
Geilquote:
nee, je krijgt gewoon een pop upquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:27 schreef Pek het volgende:
[..]
Geil![]()
En krijg je die dan van een Golden Saint ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, een base ring of nighteye verbeterd zicht enigsinds.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:18 schreef ZigoSOS het volgende:
Is het normaal dat je onder water geen hol ziet? (Dat je alleen de dingen die dichtbij zijn goed kan zien?)
Ehm nee is niet normaal, ik had dat wel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:39 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ja, een base ring of nighteye verbeterd zicht enigsinds.
Klopt het dan in SI er geen enkele map pointer meer is?ik heb echt geen één pijltje meer sinds ik SI speel
![]()
nee volgens mij nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ehm nee is niet normaal, ik had dat wel.
Misschien heb je een of andere mod geïnstalleerd die dat weghaald?![]()
my thoughts! jammer dat het al zo "snel" afgelopen is.quote:Op zondag 22 april 2007 13:33 schreef NeoDweezil het volgende:
heb SI gister gedownload en ben volop weer bezig! in een woord geweldig!
quote:Op zondag 22 april 2007 21:38 schreef punkjunk het volgende:
[..]
my thoughts! jammer dat het al zo "snel" afgelopen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op zondag 22 april 2007 22:19 schreef Jivis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 april 2007 12:13 schreef punkjunk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op maandag 23 april 2007 12:22 schreef Jivis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:24 schreef Happel het volgende:
Net een of andere artifact gehaald bij Pale Pass.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
quote:Op donderdag 26 april 2007 03:31 schreef Pek het volgende:
[..]KistenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, niet gezien.
Begin echt een hekel te krijgen aan de mainquest. Die obliviongates ben ik echt zat. Ga er nu alleen maar in en stoot zo snel mogelijk door naar de top, zodat ik die krengen ken sluiten.
Chips, dan moet je weer terugquote:
je hoeft ze niet te doen...quote:Op donderdag 26 april 2007 10:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Kisten
Nee, niet gezien.
Begin echt een hekel te krijgen aan de mainquest. Die obliviongates ben ik echt zat. Ga er nu alleen maar in en stoot zo snel mogelijk door naar de top, zodat ik die krengen ken sluiten.
neej ook die is optioneelquote:Op donderdag 26 april 2007 13:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Jawel, moet wel. Moet toch steun voor Bruma fixen.![]()
Bedankt voor de tip! Hij is echt geweldig, alleen ff te veel van het goede, al die kamers met vitrienes gebruik ik niet, maar alleen al voor het lab is ie zoooo erg aan te raden!quote:Op woensdag 25 april 2007 02:21 schreef Unstoppable het volgende:
Ik heb net de ArmoryLab mod geinstalleerd (fanmade mod). Hierdoor kun je vanaf elk huis dat je bezit naar een centraal Armory/Lab gaan. Erg relaxed
Je hebt onderandere 17 poppen waar je al je armor aan kunt hangen, enorm veel display cases etc. Ook erg handig is het lab. Spellmaking en enchanting altaar, aparte potten waar je al je verschillende potions in kunt bewaren. Het mooiste is nog wel dat er een manier is ingebouwd waardoor je al je ingredienten voor je posions, in 1 keer kunt laten sorteren en in de betreffende plaats kunt laten plaatsen.
http://elderscrolls.filefront.com/file/ArmoryLab;65241
Echt een aanrader, wou dat ik hem had gebruikt vanaf het begin
Nu druk bezig om alle armors wat uit te stallen, alle compleet maken enzo, weer eens wat anders
jammer dat het niet werkt voor de Xquote:Op donderdag 26 april 2007 16:24 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Hij is echt geweldig, alleen ff te veel van het goede, al die kamers met vitrienes gebruik ik niet, maar alleen al voor het lab is ie zoooo erg aan te raden!
Ik gebruik ook alleen:quote:Op donderdag 26 april 2007 16:24 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Hij is echt geweldig, alleen ff te veel van het goede, al die kamers met vitrienes gebruik ik niet, maar alleen al voor het lab is ie zoooo erg aan te raden!
Ohquote:Op donderdag 26 april 2007 14:55 schreef rihago het volgende:
[..]
neej ook die is optioneelje moet niet namelijk... je mag...
Ik heb me vetste armor in de armor room, voor de andere dingen gebruik ik die kistjes in het lab.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:09 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ik gebruik ook alleen:
- het lab, de auto ingredients sorter is zo handig
- de amory, voor de armors allemaal op de poppen leuk neer te zetten,
- de storage room, waar ik per kist alle wapens/armors per soort bewaar. Dus 1 kist voor bogen, 1 voor arrows, 1 voor daggers, 1 voor greaves, 1 voor boots etc
Al die display cases ga ik denk ik ook niet vullen.
Het is ook erg handig dat je al je stuf op 1 plaats kan bewaren, die vanaf verschillende plaatsen te bereiken is. Alles bij de hand![]()
Heeft iemand ook wel eens mods gedaan is extra quests toevoegen?
Zoals bijvoorbeeld dit lijstje: http://devnull.devakm.googlepages.com/bigquests
Of hebben jullie nog aanraders?
Die bovenaan het lijstje staat, Dremora Companion, is echt geweldig!quote:Op donderdag 26 april 2007 17:09 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Of hebben jullie nog aanraders?
Vaak zijn de dialogen zelf ingesproken. Staat er vaak wel bij in de beschrijving of dat het geval is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:08 schreef Jivis het volgende:
Hoe zit dat met die gedownloade queestes, da's dus zonder dialogen neem ik aan? Hoe doen ze dat dan met personages die praten?
De Dark Brotherhood queestes zijn zoveel beter dan de Main Queestequote:Op vrijdag 27 april 2007 09:45 schreef Happel het volgende:
Mainquest uitgespeeld gisteren, wat een suffe bedoening...
Opzeker. Werk nu al voor Lucien. Moet nu een rondreizende verkoper omleggen. Ga hem vanavond maar eens opzoeken. Enige nadeel is dat ik nu een quest heb openstaan voor twee shadowscales, die behoorde aan het DB-guild in Cheydinhal. Laat ik die nu net hebben afgeslacht.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
De Dark Brotherhood queestes zijn zoveel beter dan de Main Queeste![]()
dat probleem was in de update toch al verholpen?quote:Op maandag 30 april 2007 02:12 schreef Pek het volgende:
Voor de mensen op de PC, dit is weer een van die slimme mods die het spel zo veel beter maken. We hebben allemaal last van die kleine haperingen als je aan het rondrennen bent of in gevecht bent, toch? Dat heeft te maken met het vollopen van je geheugen en het (niet) legen van de cache en meer van die technobabble...nou, niet meer dus!
Streamline 2.0
Dit modje doet werkelijk wonderen![]()
![]()
Leuk is dat hequote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:56 schreef Happel het volgende:
Jeuh, ben Guildmaster van het Thieves Guild en baas van the Dark Brotherhood. Enige nadeel is dat ik soms vergeet om mijn Nocturnal mask af te zetten, met alle gevolgen van dien.
Krijg ik dan geen problemen met TFG?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:29 schreef Pek het volgende:
Natuurlijk moet je die joinen, het is verreweg de beste verhaallijn in de game![]()
Welnee. Je wordt daar aangenomen omdat je zaken verborgen weet te houden, remember?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:35 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Krijg ik dan geen problemen met TFG?
men hoe kom je aan 140.000?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:14 schreef Socratestikel het volgende:
Jullie hebben beiden gelijk!
Of ik bribe ze gewoon, heb toch iets van 140.000Die paar centen kunnen er wel af.
Gewoon eerlijk. Als ik ergens in een grot een hoop bikkeltjes om zeep geholpen had heb ik al hun armor en wapens verkocht. Ik deed dat steevast bij ' http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Thoronir' (je moet die url maar even plakken, hij wordt afgebroken) Hij geeft je best wat geld terug voor wat je verkoopt. Werk zijn quest maar es af, erg lucratief.quote:
En enchanted wapens, hoe laad je die dan altijd weer op? Dat kost zo onwijs veel geld bij mij.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:53 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk. Als ik ergens in een grot een hoop bikkeltjes om zeep geholpen had heb ik al hun armor en wapens verkocht. Ik deed dat steevast bij ' http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Thoronir' (je moet die url maar even plakken, hij wordt afgebroken) Hij geeft je best wat geld terug voor wat je verkoopt. Werk zijn quest maar es af, erg lucratief.Je moet wel vaak op en neer reizen als je een flinke grot uitgemoord hebt, maar dat maakt niet uit toch?
Ik moet eigenlijk zeggen dat ik tijdens het spel ook amper geld uitgegeven heb aan zwaarden of armor.
Alles wat ik draag en waar ik mee vecht heb ik van de lijken van anderen gejat.
Ik kon ook nergens een winkel vinden die écht goed spul verkocht.
Azura's Star: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Azura%27s_Starquote:Op maandag 7 mei 2007 17:29 schreef punkjunk het volgende:
[..]
En enchanted wapens, hoe laad je die dan altijd weer op? Dat kost zo onwijs veel geld bij mij.
Klopt, je moet gewoon die Soul Trap spel halen. Eerst 'detect life' (geloof ik) en dan zorgen dat je level lekker omhoog gaat.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:16 schreef punkjunk het volgende:
ja die azura star heb ik ook maar dan moet je toch nog steeds opnieuw opladen? ik ben liever lui dan moe dus ik laat ze altijd ophalen, zuur dat er niet ene spreuk is dat je het zelf kan doen.
ik heb atm 25k omdat ik het altijd zo zonden vind om een cape van 10k te verkopen voor 800gold
ja ik heb wel wat soultrap wapens, maar moet eerlijk bekennen dat ik tot nu toe (lvl25) nog geen soul getrapped hebquote:Op maandag 7 mei 2007 21:36 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Klopt, je moet gewoon die Soul Trap spel halen. Eerst 'detect life' (geloof ik) en dan zorgen dat je level lekker omhoog gaat.Daarna kun je makkelijk vanalles wat je tegenkomt vangen en doden.
En dat dingen minder waard zijn vond ik ook wel irritant eerst.Maar ja, om er constant mee rond te lopen zeulen en het plaats in te laten nemen... dan maar liever wat Dracdic Warhammers of Claymores meezeulen en die voor veel geld verkopen.
In caves/forten/mines etc kom je vaak genoeg tuig tegen dat Daedric armor of wapens gebruikt hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 22:19 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ja ik heb wel wat soultrap wapens, maar moet eerlijk bekennen dat ik tot nu toe (lvl25) nog geen soul getrapped heb. En ik heb alle oblviion gates al gesloten dus dradic spul kom ik niet meer tege, maar glass en ebony is ook goed
ik heb het probleem van het ontbreken van mapmarkers nog niet op kunnen lossen
Er is op die wiki waar ik net naar linkte een entry te vinden over quests waar je Daedric spullen kunt vinden. Gewoon bij normale quests. Grijp je kans.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:19 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ja ik heb wel wat soultrap wapens, maar moet eerlijk bekennen dat ik tot nu toe (lvl25) nog geen soul getrapped heb. En ik heb alle oblviion gates al gesloten dus dradic spul kom ik niet meer tege, maar glass en ebony is ook goed
ik heb het probleem van het ontbreken van mapmarkers nog niet op kunnen lossen
En ook genoeg om het te halen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:39 schreef Unstoppable het volgende:
Trouwens ook nog wel een tip. Je hebt twee soorten bad-guys. Je hebt Marauders en Bandits. Als je heavy armor wilt looten moet je Marauders hebben, Bandits gebruiken light armor. Paar voorbeelden van dungeons met Marauders zijn Fort Wooden Hand, Infested Mine en Fort Homestead
Het zijn links, daar is wat meer info te vinden over bv wat de lokaties zijn van die dungeons. Als je een beetje gelevelt bent kom je regelmatig vijanden tegen met Daedric armor. Ik weet dus bijna wel zeker dat je op deze manier wat spul kunt vinden
/edit, zie net dat je lvl 25 bent, dat moet meer dan genoeg zijn om vijanden met Daedric spul tegen te komen.
aan verkopers.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:51 schreef janrad het volgende:
Waar kun je dingen verkopen trouwens ?
Kijk je PM , heb een berichtje achter gelaten voor jequote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:37 schreef phileine het volgende:
Heb sinds een paar dagen oblivion, zoals gewoonlijk hier alleen te krijgen in Castellano. Op zich niet erg want goed voor mijn Spaans, en de verhaallijnen kan ik wel redelijk volgen maar het zou me wel erg helpen om de handleiding ook gewoon in het engels te hebben omdat juist die een beetje "speeltechnische" termen voor mij in het Spaans echt onbegrijpelijk zijn. Weet iemand of die engelse handleiding ergens te downloaden is bijvoorbeeld in pdf?
heet ie niet weynon priory horse óf prior maborel's horse oid? Save gewoon voor je op een van die paarden stapt en probeer hetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:35 schreef Revenge2005 het volgende:
heb sinds Gisteren Oblivion voor de 360 , heb al wat missies gedaan van de main quest
Echter ben ik net terug van me eerste oblivion gate ( wat een ervaring en wat aan graphics )
bij het terugbrengen van de priester , werd priory aangevallen , nu geloof ik dat ik een paard mocht nemen daarvan , welk paard is dit , en hoe kom ik eraan
of zit ik fout en mocht ik geen paard van Jauffre hebben
Thnx Tis Geluktquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:45 schreef thettes het volgende:
[..]
heet ie niet weynon priory horse óf prior maborel's horse oid? Save gewoon voor je op een van die paarden stapt en probeer het![]()
gewoon in de stables bij de priory.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:38 schreef TerroRobbie het volgende:
GVD al die mensen daar lullen dat je geld kunt verdienen bij de fighting guild, heb ik heel die stad uitgekamd... Blijkt hij er niet te zitten
Vroeg in de MQ krijg je een gratis paard, goedkoper is er nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar kan ik goedkoop een vervoermiddel krijgen?
Ik speel het spel pas sinds vanochtend, wat is de MQquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:51 schreef Pek het volgende:
[..]
Vroeg in de MQ krijg je een gratis paard, goedkoper is er niet![]()
Owjah tuurlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:17 schreef Pek het volgende:
Main Quest, de verhaallijn waar 't mee begint. Septim dood, troonopvolger zoeken etc.![]()
Er is ook nog altijd zoiets als Fast Travel, alleen mis je dan wel een deel van het landschap, waar veel te zien en te beleven valt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Owjah tuurlijk![]()
Vind het wel een lachen spel, maar ik moe van al dat lopen. Maar ik heb nu een paar gejat dus dat gaat al sneller. Zit nu in Akvil ofzo heb net die geheime gedoe voor de gray prince opgehaald. Ben nu level 3.
Je kan ook Fasttravellen, dan ga je van de ene stad naar de ander (of naar een grot, iig wat op je kaart staat). Fasttravellen doe je door naar je map te gaan en te klikken op de icoontjes in de map.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Owjah tuurlijk![]()
Vind het wel een lachen spel, maar ik moe van al dat lopen. Maar ik heb nu een paar gejat dus dat gaat al sneller. Zit nu in Akvil ofzo heb net die geheime gedoe voor de gray prince opgehaald. Ben nu level 3.
Ja die blijft je gewoon volgen. En koop gewoon een paardquote:Op zondag 22 juli 2007 13:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Serieus? Ow dat is wel handig. Maar fasttravelled Martin die ik nu weer naar dat dorpje 400 KM verder op moet brengen dan wel mee?
Als ik op mn gejatte paard spring, valt hij me aan
Tip: ga op zoek naar the Order of the Virtuous Blood in de Imperial City, die betalen 250 voor elke portie Vampire Dustquote:Op zondag 22 juli 2007 13:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog geen geld voor joh. Heb net 1200.
Meningen verschillen, ik zat echt te watertanden en gewoon te genieten van het slotspektakel van de MQ, wat heeft Sean Bean toch een geweldige stem. Ik ben met je eens dat het gebeuren van de Oblivion Gates af en toe je strot uit komt, maar dat wordt dubbel en dwars gecompenseerd met het epische einde, dat heb ik een een roes gespeeld.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:09 schreef chingching105 het volgende:
mmm, ik heb beide gespeeld. Oblivion ziet er fantastisch uit. Gigantische wereld waar van alles te doen is, maar...... Persoonlijk mis ik iets alleen ik weet niet wat. Misschien verwachtte ik te veel van het spel. Ik vond het hoofdverhaal niet echt geweldig met steeds weer die poorten sluiten. De grotten enz. beginnen ook te vervelen. Misschien komt het ook wel door dat ik vlak voor de release van oblivion met morrowind bezig ben geweest en daardoor verzadigd ben/was.
Het is een mooi en leuk spel, maar een must have? Nee. Het is net als wanneer je een orgasme probeert uit te stellen, maar uiteindelijk ben je net te laat en kom je heel lafjes klaar. De voorpret van oblivion was geweldig met al die mooie screenshots en filmpjes, maar er mist iets in het spel
Ik heb hem inmiddels de cave uitgelokt en laten vermoorden door anderen. Heb nu dat zwaard dat ik kan verkopen of terugbrengen naar het kasteel van Chorrol maar kan ik hem niet beter houden??, beste zwaard dat ik tot nu toe heb gehad.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb nu een hele trollencave uitgemoord, maar de eindtrol is te sterk
Gewoon houden tot je een beter zwaard gevonden hebt. Zolang het een questitem is, is hij gewichtsloos en dat is natuurlijk erg handig. Inruilen tegen het schild kun je het beste zo laat mogelijk doen (lvl20+) om de beste versie te krijgenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb hem inmiddels de cave uitgelokt en laten vermoorden door anderen. Heb nu dat zwaard dat ik kan verkopen of terugbrengen naar het kasteel van Chorrol maar kan ik hem niet beter houden??, beste zwaard dat ik tot nu toe heb gehad.
Zoiets had ik volgens mij ook een keer. Volgens mij had ik toen een wat oudere saved game geladen e toen deed ie het weer goed. Maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:27 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Oblivion crasht steeds bij mij... Altijd als ik ongeveer een kwartier aan het spelen bent minimaliseert het spel steeds naar de desktop en als ik dan weer maximaliseer kan ik mijn muis en toetsenbord niet gebruiken. Mijn muis kan ik wel bewegen maar ik kan nergens op klikken en ik kan alleen de console openen. Enige oplossing is dus ctrl-alt-del, hoe los ik dit op?
Als je XFire draait, moet je die ff afsluiten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:27 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Oblivion crasht steeds bij mij... Altijd als ik ongeveer een kwartier aan het spelen bent minimaliseert het spel steeds naar de desktop en als ik dan weer maximaliseer kan ik mijn muis en toetsenbord niet gebruiken. Mijn muis kan ik wel bewegen maar ik kan nergens op klikken en ik kan alleen de console openen. Enige oplossing is dus ctrl-alt-del, hoe los ik dit op?
De Vampirequeeste doen. Die erg kut en lang isquote:Op maandag 30 juli 2007 12:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Help! Ik ben een vampier en ga overdag snel dood. Hoe kom ik hier vanaf?
Is er ookquote:Op maandag 30 juli 2007 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Had gehoop dat er nog een andere optie zou zijn.
Volle soulgems kopen/vinden/stelen. Je kan ook wat kristallen gebruiken die je vindt in die Ayleid Ruins, ik weet niet meer hoe ze heten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe kan ik die magische wapens weer opladen?
DLCquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:44 schreef Pek het volgende:
Voor de liefhebbers: vanaf maandag 15 oktober is de allerlaatste DLC verkrijgbaar, gratis voor een week
Fighters Stronghold
![]()
Teeeeeringquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:23 schreef Pek het volgende:
*schop*
Ik weet dat dit al eerder gedaan is, maar deze vent probeert het uiterste uit zijn -indrukwekkende- PC te halen![]()
10000 Melons
Halverwege is het wat saai, als die meloenen blijven neerkomen. skip dan wat tot het moment dat hij met fireballs gaat smijten![]()
Die uitbreidingen voegen volgens mij idd alleen extra shit toe. Als je 'm voor de pc haalt kan je ook gratis mods downloaden die ook wat extra's toevoegen. Alleen voor de officiele mods die zijn uitgebracht door Bethesda moet je betalen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:13 schreef Treveo het volgende:
Ey guys, Oblivion lijkt mij een leuk spel om mijn tijd te verdoen. Als het goed is heb je dus Oblivion met 2 echte uitbreidingspaketten (Shivering Isles en Knights of the Nine). Die uitbreidingen voegen dus alleen gewoon wat extra shit toe? Als dat zo is, ga ik eerst gewone Oblivion uitproberen om te kijken of het echt leuk is
Volgens mij staat die alleen op de US marktplaats! Eergister daar afgehaald. Heb het nog niet gespeeld komt over weekje wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:04 schreef VAgeNERATION het volgende:
Iemand hem al op xbox live kunnen vinden?
Als je bij de thieves guild zit kun je hen de stadswachters laten omkopen geloof ik.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:29 schreef Slappe_hap het volgende:
Ben net voor t eerst begonnen aan Oblivion. Ik was in een stad, en wilde graag een beetje rellen. Ik bewerk dus een burger met m'n zwaard. Ik kreeg de keuze van een soldaat om een boete te betalen of t met mn leven te bekopen. Goed, beetje rellen kan geen kwaad dacht ik, naar die centen kan ie fluitenMaar het probleem is nu: die soldaten zijn veels te sterk (en er zijn er teveel). Hoe kom ik nu van ze af? Ontsnappen lukt niet echt, kan ik alsnog de boete betalen oid? Als ik dood ga en ik load m'n game zitten ze nog steeds achter me aan, kan zo dus niet verder gaan.
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
GVD, dat dacht ik al, Had gehoop dat er nog een andere optie zou zijn.
ik leef dan ook in een bottleneck-tijdscontinuumquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:12 schreef Jivis het volgende:
Leuk dat er nog steeds mensen op een post van 30 juli reageren.
Je kan ook deze mod downloaden als je de pc-versie hebtquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:29 schreef Slappe_hap het volgende:
Ben net voor t eerst begonnen aan Oblivion. Ik was in een stad, en wilde graag een beetje rellen. Ik bewerk dus een burger met m'n zwaard. Ik kreeg de keuze van een soldaat om een boete te betalen of t met mn leven te bekopen. Goed, beetje rellen kan geen kwaad dacht ik, naar die centen kan ie fluitenMaar het probleem is nu: die soldaten zijn veels te sterk (en er zijn er teveel). Hoe kom ik nu van ze af? Ontsnappen lukt niet echt, kan ik alsnog de boete betalen oid? Als ik dood ga en ik load m'n game zitten ze nog steeds achter me aan, kan zo dus niet verder gaan.
Nee, ik ben er al achter, mn geluidskaart is niet goed genoegquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:19 schreef Pek het volgende:
Vaag, heb je de instellingen bekeken? Je kunt alles met schuifjes instellen. Muziek, stemmen, ambiance...misschien daar wat mee pielen
Voor huizen en kastelen moet je hier zijn: Oblivion Real Estatequote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:38 schreef Unstoppable het volgende:
Nog leuke aanraders kwa mods hier? Extra huizen/kastelen/quests etc etc??
Dan snap ik niet dat die geluidskaart van Zwoerd niet goed genoeg isquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:38 schreef Unstoppable het volgende:
Ik heb een onboard audiocard en nooit een probleem gehad hoor. Ik heb ook net een nieuwe pc + 22" screen binnen
Heb het spel weer geinstalleerd en ben opnieuw begonnen.
Nog leuke aanraders kwa mods hier? Extra huizen/kastelen/quests etc etc??
Ik heb een onboard Realtek AC'97. Ik las op de bethesda forums dat dat niet goed genoeg was.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat die geluidskaart van Zwoerd niet goed genoeg is
Sterker nog, hier ging de on-board onlangs stuk en nu zit er een oud soundblaster-kaartje in, zeker 10 jaar oud en ik heb prima geluidquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat die geluidskaart van Zwoerd niet goed genoeg is
Dat lijkt me wel, zou erg knullig van ze zijn als dat niet zo wasquote:Op maandag 7 januari 2008 16:52 schreef lennartb.nl het volgende:
En als ik de GOTY versie koop, kan ik mijn originele savegame daar dan wel in loaden?
Maar er is dus een prima mod op de markt die daar een einde aanmaakt: SM Plugin Refurbishquote:Will it contain other Downloadable Content, such as Mehrune's Razor, Vile Lair, Thieves Den, and The Wizard's Tower?
No. On a recent episode of the Official Xbox Magazine Podcast, Bethesda Softworks Executive Producer Todd Howard had the following to say about the Oblivion Game of the Year Edition when asked why the rest of the released downloadable content will not be included:
"The two reasons are, these are the ones everybody wanted [Knights of the Nine and Shivering Isles]. Secondly, these are the two that are designed to be in the game when you...if you were to start a new game, see what I mean? So if you were to have, if you download all the downloads we have and you start a new game, it starts throwing up all of these journals, it acts kinda weird....do you know what I mean? It's like you have this, you have this, you have this, you have this, so we have to go back and kind of massage them a little bit, to start differently. So we view Game of the Year as something [for] someone who's, for the most part, not bought Oblivion before, and now there's a better version of it they can buy. So they go out and buy it, and we want that first-time experience to be smooth."
nopequote:Op woensdag 6 februari 2008 16:32 schreef ehqo het volgende:
Ik ben een groentje en wil graag weten of je kan Dual Wielden. Eigenlijk.
Ja, is een bekende bug. Niks aan te doen, lockpics scoren en blijven inbrekenquote:Op woensdag 2 april 2008 16:36 schreef Revenge2005 het volgende:
is dit een bug ofzow ? enig idee hoe ik dit fix ?
heb em op de Xbox360
Heb je al last van Oblivion Gates? Dan moet je die van Chorrol eens proberen, als je binnen bent meteen 180° draaien. Dan zie je een scheef gezakte toren in de lava, daar moet je heenquote:Op woensdag 2 april 2008 17:17 schreef RickoKun het volgende:
Bovendien, waar kan je GOEIE bows weghalen, ipv altijd de zelfde iron bow?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |