Tip: ga op zoek naar the Order of the Virtuous Blood in de Imperial City, die betalen 250 voor elke portie Vampire Dustquote:Op zondag 22 juli 2007 13:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog geen geld voor joh. Heb net 1200.
Meningen verschillen, ik zat echt te watertanden en gewoon te genieten van het slotspektakel van de MQ, wat heeft Sean Bean toch een geweldige stem. Ik ben met je eens dat het gebeuren van de Oblivion Gates af en toe je strot uit komt, maar dat wordt dubbel en dwars gecompenseerd met het epische einde, dat heb ik een een roes gespeeld.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:09 schreef chingching105 het volgende:
mmm, ik heb beide gespeeld. Oblivion ziet er fantastisch uit. Gigantische wereld waar van alles te doen is, maar...... Persoonlijk mis ik iets alleen ik weet niet wat. Misschien verwachtte ik te veel van het spel. Ik vond het hoofdverhaal niet echt geweldig met steeds weer die poorten sluiten. De grotten enz. beginnen ook te vervelen. Misschien komt het ook wel door dat ik vlak voor de release van oblivion met morrowind bezig ben geweest en daardoor verzadigd ben/was.
Het is een mooi en leuk spel, maar een must have? Nee. Het is net als wanneer je een orgasme probeert uit te stellen, maar uiteindelijk ben je net te laat en kom je heel lafjes klaar. De voorpret van oblivion was geweldig met al die mooie screenshots en filmpjes, maar er mist iets in het spel
Ik heb hem inmiddels de cave uitgelokt en laten vermoorden door anderen. Heb nu dat zwaard dat ik kan verkopen of terugbrengen naar het kasteel van Chorrol maar kan ik hem niet beter houden??, beste zwaard dat ik tot nu toe heb gehad.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb nu een hele trollencave uitgemoord, maar de eindtrol is te sterk
Gewoon houden tot je een beter zwaard gevonden hebt. Zolang het een questitem is, is hij gewichtsloos en dat is natuurlijk erg handig. Inruilen tegen het schild kun je het beste zo laat mogelijk doen (lvl20+) om de beste versie te krijgenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb hem inmiddels de cave uitgelokt en laten vermoorden door anderen. Heb nu dat zwaard dat ik kan verkopen of terugbrengen naar het kasteel van Chorrol maar kan ik hem niet beter houden??, beste zwaard dat ik tot nu toe heb gehad.
Zoiets had ik volgens mij ook een keer. Volgens mij had ik toen een wat oudere saved game geladen e toen deed ie het weer goed. Maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:27 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Oblivion crasht steeds bij mij... Altijd als ik ongeveer een kwartier aan het spelen bent minimaliseert het spel steeds naar de desktop en als ik dan weer maximaliseer kan ik mijn muis en toetsenbord niet gebruiken. Mijn muis kan ik wel bewegen maar ik kan nergens op klikken en ik kan alleen de console openen. Enige oplossing is dus ctrl-alt-del, hoe los ik dit op?
Als je XFire draait, moet je die ff afsluiten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:27 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Oblivion crasht steeds bij mij... Altijd als ik ongeveer een kwartier aan het spelen bent minimaliseert het spel steeds naar de desktop en als ik dan weer maximaliseer kan ik mijn muis en toetsenbord niet gebruiken. Mijn muis kan ik wel bewegen maar ik kan nergens op klikken en ik kan alleen de console openen. Enige oplossing is dus ctrl-alt-del, hoe los ik dit op?
De Vampirequeeste doen. Die erg kut en lang isquote:Op maandag 30 juli 2007 12:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Help! Ik ben een vampier en ga overdag snel dood. Hoe kom ik hier vanaf?
Is er ookquote:Op maandag 30 juli 2007 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Had gehoop dat er nog een andere optie zou zijn.
Volle soulgems kopen/vinden/stelen. Je kan ook wat kristallen gebruiken die je vindt in die Ayleid Ruins, ik weet niet meer hoe ze heten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe kan ik die magische wapens weer opladen?
DLCquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:44 schreef Pek het volgende:
Voor de liefhebbers: vanaf maandag 15 oktober is de allerlaatste DLC verkrijgbaar, gratis voor een week
Fighters Stronghold
![]()
Teeeeeringquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:23 schreef Pek het volgende:
*schop*
Ik weet dat dit al eerder gedaan is, maar deze vent probeert het uiterste uit zijn -indrukwekkende- PC te halen![]()
10000 Melons
Halverwege is het wat saai, als die meloenen blijven neerkomen. skip dan wat tot het moment dat hij met fireballs gaat smijten![]()
Die uitbreidingen voegen volgens mij idd alleen extra shit toe. Als je 'm voor de pc haalt kan je ook gratis mods downloaden die ook wat extra's toevoegen. Alleen voor de officiele mods die zijn uitgebracht door Bethesda moet je betalen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:13 schreef Treveo het volgende:
Ey guys, Oblivion lijkt mij een leuk spel om mijn tijd te verdoen. Als het goed is heb je dus Oblivion met 2 echte uitbreidingspaketten (Shivering Isles en Knights of the Nine). Die uitbreidingen voegen dus alleen gewoon wat extra shit toe? Als dat zo is, ga ik eerst gewone Oblivion uitproberen om te kijken of het echt leuk is
Volgens mij staat die alleen op de US marktplaats! Eergister daar afgehaald. Heb het nog niet gespeeld komt over weekje wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:04 schreef VAgeNERATION het volgende:
Iemand hem al op xbox live kunnen vinden?
Als je bij de thieves guild zit kun je hen de stadswachters laten omkopen geloof ik.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:29 schreef Slappe_hap het volgende:
Ben net voor t eerst begonnen aan Oblivion. Ik was in een stad, en wilde graag een beetje rellen. Ik bewerk dus een burger met m'n zwaard. Ik kreeg de keuze van een soldaat om een boete te betalen of t met mn leven te bekopen. Goed, beetje rellen kan geen kwaad dacht ik, naar die centen kan ie fluitenMaar het probleem is nu: die soldaten zijn veels te sterk (en er zijn er teveel). Hoe kom ik nu van ze af? Ontsnappen lukt niet echt, kan ik alsnog de boete betalen oid? Als ik dood ga en ik load m'n game zitten ze nog steeds achter me aan, kan zo dus niet verder gaan.
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
GVD, dat dacht ik al, Had gehoop dat er nog een andere optie zou zijn.
ik leef dan ook in een bottleneck-tijdscontinuumquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:12 schreef Jivis het volgende:
Leuk dat er nog steeds mensen op een post van 30 juli reageren.
Je kan ook deze mod downloaden als je de pc-versie hebtquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:29 schreef Slappe_hap het volgende:
Ben net voor t eerst begonnen aan Oblivion. Ik was in een stad, en wilde graag een beetje rellen. Ik bewerk dus een burger met m'n zwaard. Ik kreeg de keuze van een soldaat om een boete te betalen of t met mn leven te bekopen. Goed, beetje rellen kan geen kwaad dacht ik, naar die centen kan ie fluitenMaar het probleem is nu: die soldaten zijn veels te sterk (en er zijn er teveel). Hoe kom ik nu van ze af? Ontsnappen lukt niet echt, kan ik alsnog de boete betalen oid? Als ik dood ga en ik load m'n game zitten ze nog steeds achter me aan, kan zo dus niet verder gaan.
Nee, ik ben er al achter, mn geluidskaart is niet goed genoegquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:19 schreef Pek het volgende:
Vaag, heb je de instellingen bekeken? Je kunt alles met schuifjes instellen. Muziek, stemmen, ambiance...misschien daar wat mee pielen
Voor huizen en kastelen moet je hier zijn: Oblivion Real Estatequote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:38 schreef Unstoppable het volgende:
Nog leuke aanraders kwa mods hier? Extra huizen/kastelen/quests etc etc??
Dan snap ik niet dat die geluidskaart van Zwoerd niet goed genoeg isquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:38 schreef Unstoppable het volgende:
Ik heb een onboard audiocard en nooit een probleem gehad hoor. Ik heb ook net een nieuwe pc + 22" screen binnen
Heb het spel weer geinstalleerd en ben opnieuw begonnen.
Nog leuke aanraders kwa mods hier? Extra huizen/kastelen/quests etc etc??
Ik heb een onboard Realtek AC'97. Ik las op de bethesda forums dat dat niet goed genoeg was.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat die geluidskaart van Zwoerd niet goed genoeg is
Sterker nog, hier ging de on-board onlangs stuk en nu zit er een oud soundblaster-kaartje in, zeker 10 jaar oud en ik heb prima geluidquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat die geluidskaart van Zwoerd niet goed genoeg is
Dat lijkt me wel, zou erg knullig van ze zijn als dat niet zo wasquote:Op maandag 7 januari 2008 16:52 schreef lennartb.nl het volgende:
En als ik de GOTY versie koop, kan ik mijn originele savegame daar dan wel in loaden?
Maar er is dus een prima mod op de markt die daar een einde aanmaakt: SM Plugin Refurbishquote:Will it contain other Downloadable Content, such as Mehrune's Razor, Vile Lair, Thieves Den, and The Wizard's Tower?
No. On a recent episode of the Official Xbox Magazine Podcast, Bethesda Softworks Executive Producer Todd Howard had the following to say about the Oblivion Game of the Year Edition when asked why the rest of the released downloadable content will not be included:
"The two reasons are, these are the ones everybody wanted [Knights of the Nine and Shivering Isles]. Secondly, these are the two that are designed to be in the game when you...if you were to start a new game, see what I mean? So if you were to have, if you download all the downloads we have and you start a new game, it starts throwing up all of these journals, it acts kinda weird....do you know what I mean? It's like you have this, you have this, you have this, you have this, so we have to go back and kind of massage them a little bit, to start differently. So we view Game of the Year as something [for] someone who's, for the most part, not bought Oblivion before, and now there's a better version of it they can buy. So they go out and buy it, and we want that first-time experience to be smooth."
nopequote:Op woensdag 6 februari 2008 16:32 schreef ehqo het volgende:
Ik ben een groentje en wil graag weten of je kan Dual Wielden. Eigenlijk.
Ja, is een bekende bug. Niks aan te doen, lockpics scoren en blijven inbrekenquote:Op woensdag 2 april 2008 16:36 schreef Revenge2005 het volgende:
is dit een bug ofzow ? enig idee hoe ik dit fix ?
heb em op de Xbox360
Heb je al last van Oblivion Gates? Dan moet je die van Chorrol eens proberen, als je binnen bent meteen 180° draaien. Dan zie je een scheef gezakte toren in de lava, daar moet je heenquote:Op woensdag 2 april 2008 17:17 schreef RickoKun het volgende:
Bovendien, waar kan je GOEIE bows weghalen, ipv altijd de zelfde iron bow?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |