Als je hem maar niet wastquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:11 schreef mercurial3 het volgende:
heb zin om een regular ralf drygreycast te kopen, omg die dingen zijn de shit![]()
moet nog ff sparenheb net allerlei dingen gekogt en heb nog maar 50 eurie
![]()
waarom niet nu ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:56 schreef Viaviqra het volgende:
[..]
Morgen plaats ik wel wat foto's van m'n Regular Ralf Dry Greycast![]()
hoe lang heb je em al? Ik heb de mijne nu bijna net een maandquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:44 schreef Stansfield het volgende:
In mei kan ik mijn even steven wassen dus dan zal ik wel wat voor en na foto's maken.
In mei heb ik hem 6 maanden. Heb hem in december gekocht. Dan was ik hem op 30 graden zodat hij mooi donker blijft.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
hoe lang heb je em al? Ik heb de mijne nu bijna net een maand
Moet veel doen voor school enzo, maarja..quote:
Ik ga mn ES juist op 60 graden wassen, heb er inmiddels ook al wat vlekken opgekregen die er ook alweer uit zijn gelukkig. Alleen als ik em dan gewassen heb zal ik em wel ff goed moeten uitrekken etc etc, maar das nog allemaal toekomstmuziekquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:19 schreef Stansfield het volgende:
[..]
In mei heb ik hem 6 maanden. Heb hem in december gekocht. Dan was ik hem op 30 graden zodat hij mooi donker blijft.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:00 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb daarstraks een regular ralf gekocht, vind hem erg mooi![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind de pre-washes ook niet echt zo boeiend.. heb er 3..quote:
pff, als ik dat eerder had geweten he!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:47 schreef jovink het volgende:
[..]
pff vind ik bets wel veel eigenlijk mijn dry ziet dr na 1 keer wassen ofzo ook zo uit
ach ja wordt dat de volgende nudiequote:Op dinsdag 10 april 2007 21:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
pff, als ik dat eerder had geweten he!![]()
nee je moet hem niet kleiner kopen je moet hem kopen zoals je normaal ook hebt.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:44 schreef beschuit het volgende:
als je een dry koopt moet je hem kleiner kopen dan normaal; ze worden een stuk wijder namelijk. Lengte moet je dan wel weer wat mee uitkijken al kun je hem na het wassen wel weer uitrekken. Maar ik heb ook een 34 lengte dry die wat langer is dan bijv. een Take Two 34 lengte
Jep vind ik ook, heb ik meegemaakt met mn huidige ES, hij zat in het begin een beetje strak, maar then again de hele broek zat als een houten plank omdat het een dry is. Nu zit ie inmiddels een STUK losser en zakt zelfs af.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:59 schreef jovink het volgende:
[..]
nee je moet hem niet kleiner kopen je moet hem kopen zoals je normaal ook hebt.
deze maat zal in het begin te str k zitten maar na een week of 2/3 losser worden
asl jem wast wordt ie ook korterquote:Op woensdag 11 april 2007 18:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Jep vind ik ook, heb ik meegemaakt met mn huidige ES, hij zat in het begin een beetje strak, maar then again de hele broek zat als een houten plank omdat het een dry is. Nu zit ie inmiddels een STUK losser en zakt zelfs af.Alleen de lengte is wel lang, wat wel weer mooi over mn schoenen valt.
hahaquote:Op woensdag 11 april 2007 18:21 schreef mercurial3 het volgende:
jovink nudie master
heb jij nog niet vette pics van je collectie of die je draagt ofzow?
maandje of 2 ligt eraan hoe intensief je hem draagt ik heb m meestal 2/3 dagen inde week aanquote:Op woensdag 11 april 2007 20:01 schreef Viaviqra het volgende:
Ik heb altijd m'n portemonnee bij me. Hoelang gaat het duren voordat je iets van die slijtplekken ziet op de kontzak?
Ik ben van plan de broek 4 of misschien zelfs 5 dagen in de week te dragen.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:41 schreef jovink het volgende:
[..]
maandje of 2 ligt eraan hoe intensief je hem draagt ik heb m meestal 2/3 dagen inde week aan
good boy, maar ik houd van n beetje afwisseling vandaarquote:Op woensdag 11 april 2007 20:58 schreef Viaviqra het volgende:
[..]
Ik ben van plan de broek 4 of misschien zelfs 5 dagen in de week te dragen.
Ik zie de slijtplekken vanzelf wel een keer komen![]()
daar maak je hier geen vrienden mee hoor. En hoezo een tvp?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:38 schreef mercurial3 het volgende:
me2 k draag ook veel levi's en g star
quote:Op donderdag 12 april 2007 13:52 schreef mercurial3 het volgende:
ga eerst wat aan je kapsel doen voordat je commentaar geeft, kk debiel.
over wie hebben we t ?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:52 schreef mercurial3 het volgende:
ga eerst wat aan je kapsel doen voordat je commentaar geeft, kk debiel.
quote:
ik wou hem vandaag halen bij de rode winkel in utrecht, maar mijn maat was er niet meer. Dus de broek wordt nu voor me besteld en ik ga hem volgende week weer passen.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
![]()
maarre je hebt em wel van te voren gepast en alles neem ik aan?
Welke maat heb je?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:53 schreef taart het volgende:
[..]
ik wou hem vandaag halen bij de rode winkel in utrecht, maar mijn maat was er niet meer. Dus de broek wordt nu voor me besteld en ik ga hem volgende week weer passen.Ga er wel vanuit dat het de juiste maat is aangezien mijn vorige Nudies allemaal dezelfde maten hebben.
Ik zal maandag wel even kijken voor je of die bij de bestelling zit en of die ook op voorraad is bij nudie.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:20 schreef taart het volgende:
33-34
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:29 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik zal maandag wel even kijken voor je of die bij de bestelling zit en of die ook op voorraad is bij nudie.
Wel een beetje duur allemaal.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:51 schreef JopJuh het volgende:
asos.com heeft er om het moment echt VEEL in zijn collectie, IAtje van iemand met CC misschien ? Ik weet mijn maat toch wel![]()
mooi, wat voor model is het?quote:
Slim jim japan.. 1x gewassen sinds augustus vorig jaar.. en die riem komt van de h&m (zie me blogquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:43 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
mooi, wat voor model is het?
oja en waar heb je die riem gehaald, die is vet![]()
Ja bij mensroom waren ze geloof ik 30 euroquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:56 schreef Stansfield het volgende:
Die liggen volgens mij bij de image in Utrecht. Voor weinig dacht ik.
maj das probleem.. ik weet niet wat ik moet denkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:16 schreef mercurial3 het volgende:
30 = geen geld, halen dus als je ze mooi vind
allstars of anders deze vans:quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:00 schreef Viaviqra het volgende:
Wat vinden jullie nou DE schoenen onder een Nudie? Ben zelf namelijk op zoek naar nieuwe schoenen![]()
Het is een reactie op deze post, kk debiel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:38 schreef mercurial3 het volgende:
dat is energie, en dit is een nudie jeans topic...:P
quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:00 schreef Viaviqra het volgende:
Wat vinden jullie nou DE schoenen onder een Nudie? Ben zelf namelijk op zoek naar nieuwe schoenen![]()
doe jij nou maar je rode broek en vage trui aan mafkees.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:53 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Het is een reactie op deze post, kk debiel.
[..]
Ik zag je broek vandaag niet bij de bestelling zitten maar volgens mij is die apart besteld.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:53 schreef taart het volgende:
[..]
ik wou hem vandaag halen bij de rode winkel in utrecht, maar mijn maat was er niet meer. Dus de broek wordt nu voor me besteld en ik ga hem volgende week weer passen.Ga er wel vanuit dat het de juiste maat is aangezien mijn vorige Nudies allemaal dezelfde maten hebben.
Hmm, werk jij bij de rode winkel?quote:Op maandag 16 april 2007 14:09 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik zag je broek vandaag niet bij de bestelling zitten maar volgens mij is die apart besteld.
haha you go girlquote:Op maandag 16 april 2007 20:09 schreef mercurial3 het volgende:
heb inmiddels 80 euronog 20 te gaan voor een nudie dry greycast
:D
mwhoa valt meequote:Op maandag 16 april 2007 21:47 schreef De_Brandweer het volgende:
Je kan ook bij Men @ Work kijken. Daar hebben ze veel nudies.
valt tegen zul je bedoelenquote:
ja maar dat was in emmenquote:Op maandag 16 april 2007 21:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
valt tegen zul je bedoelen
was laatst in de MAW en ze hadden maar 3 modellen. De regular ralf, thin finn en slim jim geloof ik als ik me het goed voor de geest kan halen en dat in heeeele standaard pre-washes.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, maar dan de maat 30/34 (in dry blue/black). Ik woon namelijk niet echt dicht bij Utrechtquote:Op maandag 16 april 2007 21:42 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Hmm, werk jij bij de rode winkel?
if yes; hoe groot is de kans dat ik daar een even steven dry blue in de maat 32/34 of 33/34 tegenkom als ik daar op een zaterdag of maandag binnen zou stappen?
Als die kans niet zo groot is, is het geen tripje Utrecht waard om even een broek te passen.
Alvast bedankt
Je mag er mee doen wat je wilt. Wil je hem na 2 keer dragen gaan wassen, dan doe je dat gewoonquote:Op maandag 16 april 2007 22:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Nudies mag je toch een half jaar niet wassen ofzo?
Dan kan je denk ik het beste even bellen.quote:Op maandag 16 april 2007 21:42 schreef Schum1 het volgende:
[..]
if yes; hoe groot is de kans dat ik daar een even steven dry blue in de maat 32/34 of 33/34 tegenkom als ik daar op een zaterdag of maandag binnen zou stappen?
Als die kans niet zo groot is, is het geen tripje Utrecht waard om even een broek te passen.
Alvast bedankt
Ik dacht dat ik las dat het niet goed is voor de broeken enzo.quote:Op maandag 16 april 2007 22:12 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Je mag er mee doen wat je wilt. Wil je hem na 2 keer dragen gaan wassen, dan doe je dat gewoon![]()
Dit is al zo vaak gezegd, maar ik zal het nog een keertje simpel proberen uit te leggenquote:Op maandag 16 april 2007 22:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik las dat het niet goed is voor de broeken enzo.
Is het misschien een idee om het in de OP te zetten?quote:Op maandag 16 april 2007 23:02 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Dit is al zo vaak gezegd, maar ik zal het nog een keertje simpel proberen uit te leggen
Als je hem vroegtijdig wast dan was je de indigo eruit, waardoor je geen natuurlijk slijtplekken meer kunt krijgen. Natuurlijk gebeurt dit niet meteen na 1 keertje wassen, maar als dit herhaaldelijk gebeurt dan kun je bijvoorbeeld niet zo'n broek krijgen die je op de Nudie site ziet staan in de gallery. Je broek blijft dan gewoon effen.
Het is dus niet slecht voor je broek als je hem al na 2 x dragen wast. Je houdt dan gewoon de normale kleur en op den duur zal deze kleur geleidelijk in zn geheel vervagen.
Dit geldt dus alleen voor de raw denim en niet voor de prewash
Ik heb even voor je gekeken en je hebt geluk. Als het goed is (computervoorraad) liggen er in Utrecht nog even steven dry blue in maat 30/34.quote:Op maandag 16 april 2007 22:06 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, maar dan de maat 30/34 (in dry blue/black). Ik woon namelijk niet echt dicht bij Utrecht
33/34 ligt alleen in Tiel en Den Bosch.quote:Op maandag 16 april 2007 21:42 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Alvast bedankt
serieusquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:28 schreef melvjehz het volgende:
in dordt nu jeans uitverkoop bij M@W deze week
1 post boven je kk debiel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:42 schreef mercurial3 het volgende:
is er ergens uitverkoop?zoals M@W of rode winkel?
In dordt liggen meestal ook de normale maten, want vrijwel niemand koopt/draagt hier nudiequote:
Doe de groeten aan Rico,Sticks en Delic, dank je.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:27 schreef don-diablo het volgende:
Loop ik net door het centrum langs de MAW zijn ze aan het verbouwen..![]()
tja dan aankomende zaterdag maar even naar Zwolle of Groningen om daar te kijken of ze wat in de aanbieding hebben.![]()
haha ja met die bouwvakkers keihard de muziek aanquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:27 schreef don-diablo het volgende:
Loop ik net door het centrum langs de MAW zijn ze aan het verbouwen..![]()
tja dan aankomende zaterdag maar even naar Zwolle of Groningen om daar te kijken of ze wat in de aanbieding hebben.![]()
jah kvroeg weekje terug of er nog nudies in de sale gingenquote:
zal ik doenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:34 schreef Provincie het volgende:
[..]
Doe de groeten aan Rico,Sticks en Delic, dank je.
ja wat een lui ook, loop ik langs liggen ze daar peukie te roken en muziek te luisteren. Loop ik 40 minuten later weer langs liggen ze nog steeds met een peukie te niksenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:51 schreef jovink het volgende:
[..]
haha ja met die bouwvakkers keihard de muziek aan
haha klopt stond op die posters dat t een heel ander uiterlijk werd kben beneiuwdquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
zal ik doen![]()
[..]
ja wat een lui ook, loop ik langs liggen ze daar peukie te roken en muziek te luisteren. Loop ik 40 minuten later weer langs liggen ze nog steeds met een peukie te niksen![]()
Even Steven en Thin Finn wel. SLim Jim alleen black coated.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:42 schreef De_Brandweer het volgende:
Stansfield, verkopen ze bij de rode winkel utrecht dry blue slimjim, thinfinn en even steven?
Nu hebben ze 20% korting op shirts enz. Grote sale begint in juni geloof ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:01 schreef mercurial3 het volgende:
is er binnekort nog sale bij de rode winkel?
kan ik dan beter wachten met het kopen van een regular ralph dry greycast?quote:Op donderdag 19 april 2007 09:44 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Nu hebben ze 20% korting op shirts enz. Grote sale begint in juni geloof ik.
Ik kan niet garanderen dat die in de sale gaan. Nudie dry broeken gaan niet zo heel vaak in de sale.Net even bij de MAW geweest daar lagen nog loose franks in de sale.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:26 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
kan ik dan beter wachten met het kopen van een regular ralph dry greycast?
Geen tijdquote:Op woensdag 18 april 2007 22:02 schreef melvjehz het volgende:
[..]
jop al gekeken of er wat ligt?
ik ga morgen effe checken
hmm ok, dan ga ik vrijdag wel ff langs om er een te halen.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:34 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik kan niet garanderen dat die in de sale gaan. Nudie dry broeken gaan niet zo heel vaak in de sale.Net even bij de MAW geweest daar lagen nog loose franks in de sale.
meer dan 3 jaar geleden een loose frank dry in de sale gekocht.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:51 schreef Stansfield het volgende:
Prewash wel. Bij de MAW liggen er nu een aantal in de sale. Dry's heb ik nog nooit in de sale gezien eigenlijk.
ik wacht nog wel even jaquote:Op donderdag 19 april 2007 17:40 schreef jovink het volgende:
broekspijpen krimpen nog wel aanzienlijk, dus ik zou m niet inkorten, straks was je hem en dan komt ie boven je schoenen uit en dat is ook geen porum
niet duur maar pre washed vind ik echt 010 keer niksquote:Op donderdag 19 april 2007 18:37 schreef melvjehz het volgende:
vandaag bootcut ola prewashed gehaald
echt super mooie jeans
65 eurie bij M@W
lekkerquote:Op donderdag 19 april 2007 18:37 schreef melvjehz het volgende:
vandaag bootcut ola prewashed gehaald
echt super mooie jeans
65 eurie bij M@W
youve gotta love them, heb ik liever een lichte replayquote:Op donderdag 19 april 2007 19:26 schreef don-diablo het volgende:
zitten wel leuke pre-washed modellen bij hoor jovink
waarom is die pleuris maw bij ons nou toch aan het verbouwen!@#$ ik wou dr ook wel een broek bij
de even steven selvage. Die is idd aardig aan de prijs ja.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:41 schreef taart het volgende:
ik zag vanmiddag ook nog een mooie pre-washed even steven bij de Rode Winkel... 190 euroJammer dat pre-washed zo duur zijn.
Komt omdat het een selvage is, beste stuk katoen van de rol, en ook wat zeldzamer!quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:02 schreef Stansfield het volgende:
[..]
de even steven selvage. Die is idd aardig aan de prijs ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |