Dit is al zo vaak gezegd, maar ik zal het nog een keertje simpel proberen uit te leggenquote:Op maandag 16 april 2007 22:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik las dat het niet goed is voor de broeken enzo.
Is het misschien een idee om het in de OP te zetten?quote:Op maandag 16 april 2007 23:02 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Dit is al zo vaak gezegd, maar ik zal het nog een keertje simpel proberen uit te leggen
Als je hem vroegtijdig wast dan was je de indigo eruit, waardoor je geen natuurlijk slijtplekken meer kunt krijgen. Natuurlijk gebeurt dit niet meteen na 1 keertje wassen, maar als dit herhaaldelijk gebeurt dan kun je bijvoorbeeld niet zo'n broek krijgen die je op de Nudie site ziet staan in de gallery. Je broek blijft dan gewoon effen.
Het is dus niet slecht voor je broek als je hem al na 2 x dragen wast. Je houdt dan gewoon de normale kleur en op den duur zal deze kleur geleidelijk in zn geheel vervagen.
Dit geldt dus alleen voor de raw denim en niet voor de prewash
Ik heb even voor je gekeken en je hebt geluk. Als het goed is (computervoorraad) liggen er in Utrecht nog even steven dry blue in maat 30/34.quote:Op maandag 16 april 2007 22:06 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, maar dan de maat 30/34 (in dry blue/black). Ik woon namelijk niet echt dicht bij Utrecht
33/34 ligt alleen in Tiel en Den Bosch.quote:Op maandag 16 april 2007 21:42 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Hmm, werk jij bij de rode winkel?
if yes; hoe groot is de kans dat ik daar een even steven dry blue in de maat 32/34 of 33/34 tegenkom als ik daar op een zaterdag of maandag binnen zou stappen?
Als die kans niet zo groot is, is het geen tripje Utrecht waard om even een broek te passen.
Alvast bedankt
serieusquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:28 schreef melvjehz het volgende:
in dordt nu jeans uitverkoop bij M@W deze week
1 post boven je kk debiel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:42 schreef mercurial3 het volgende:
is er ergens uitverkoop?zoals M@W of rode winkel?
In dordt liggen meestal ook de normale maten, want vrijwel niemand koopt/draagt hier nudiequote:
Doe de groeten aan Rico,Sticks en Delic, dank je.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:27 schreef don-diablo het volgende:
Loop ik net door het centrum langs de MAW zijn ze aan het verbouwen..![]()
tja dan aankomende zaterdag maar even naar Zwolle of Groningen om daar te kijken of ze wat in de aanbieding hebben.![]()
haha ja met die bouwvakkers keihard de muziek aanquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:27 schreef don-diablo het volgende:
Loop ik net door het centrum langs de MAW zijn ze aan het verbouwen..![]()
tja dan aankomende zaterdag maar even naar Zwolle of Groningen om daar te kijken of ze wat in de aanbieding hebben.![]()
jah kvroeg weekje terug of er nog nudies in de sale gingenquote:
zal ik doenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:34 schreef Provincie het volgende:
[..]
Doe de groeten aan Rico,Sticks en Delic, dank je.
ja wat een lui ook, loop ik langs liggen ze daar peukie te roken en muziek te luisteren. Loop ik 40 minuten later weer langs liggen ze nog steeds met een peukie te niksenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:51 schreef jovink het volgende:
[..]
haha ja met die bouwvakkers keihard de muziek aan
haha klopt stond op die posters dat t een heel ander uiterlijk werd kben beneiuwdquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
zal ik doen![]()
[..]
ja wat een lui ook, loop ik langs liggen ze daar peukie te roken en muziek te luisteren. Loop ik 40 minuten later weer langs liggen ze nog steeds met een peukie te niksen![]()
Even Steven en Thin Finn wel. SLim Jim alleen black coated.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:42 schreef De_Brandweer het volgende:
Stansfield, verkopen ze bij de rode winkel utrecht dry blue slimjim, thinfinn en even steven?
Nu hebben ze 20% korting op shirts enz. Grote sale begint in juni geloof ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:01 schreef mercurial3 het volgende:
is er binnekort nog sale bij de rode winkel?
kan ik dan beter wachten met het kopen van een regular ralph dry greycast?quote:Op donderdag 19 april 2007 09:44 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Nu hebben ze 20% korting op shirts enz. Grote sale begint in juni geloof ik.
Ik kan niet garanderen dat die in de sale gaan. Nudie dry broeken gaan niet zo heel vaak in de sale.Net even bij de MAW geweest daar lagen nog loose franks in de sale.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:26 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
kan ik dan beter wachten met het kopen van een regular ralph dry greycast?
Geen tijdquote:Op woensdag 18 april 2007 22:02 schreef melvjehz het volgende:
[..]
jop al gekeken of er wat ligt?
ik ga morgen effe checken
hmm ok, dan ga ik vrijdag wel ff langs om er een te halen.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:34 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik kan niet garanderen dat die in de sale gaan. Nudie dry broeken gaan niet zo heel vaak in de sale.Net even bij de MAW geweest daar lagen nog loose franks in de sale.
meer dan 3 jaar geleden een loose frank dry in de sale gekocht.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:51 schreef Stansfield het volgende:
Prewash wel. Bij de MAW liggen er nu een aantal in de sale. Dry's heb ik nog nooit in de sale gezien eigenlijk.
ik wacht nog wel even jaquote:Op donderdag 19 april 2007 17:40 schreef jovink het volgende:
broekspijpen krimpen nog wel aanzienlijk, dus ik zou m niet inkorten, straks was je hem en dan komt ie boven je schoenen uit en dat is ook geen porum
niet duur maar pre washed vind ik echt 010 keer niksquote:Op donderdag 19 april 2007 18:37 schreef melvjehz het volgende:
vandaag bootcut ola prewashed gehaald
echt super mooie jeans
65 eurie bij M@W
lekkerquote:Op donderdag 19 april 2007 18:37 schreef melvjehz het volgende:
vandaag bootcut ola prewashed gehaald
echt super mooie jeans
65 eurie bij M@W
youve gotta love them, heb ik liever een lichte replayquote:Op donderdag 19 april 2007 19:26 schreef don-diablo het volgende:
zitten wel leuke pre-washed modellen bij hoor jovink
waarom is die pleuris maw bij ons nou toch aan het verbouwen!@#$ ik wou dr ook wel een broek bij
de even steven selvage. Die is idd aardig aan de prijs ja.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:41 schreef taart het volgende:
ik zag vanmiddag ook nog een mooie pre-washed even steven bij de Rode Winkel... 190 euroJammer dat pre-washed zo duur zijn.
Komt omdat het een selvage is, beste stuk katoen van de rol, en ook wat zeldzamer!quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:02 schreef Stansfield het volgende:
[..]
de even steven selvage. Die is idd aardig aan de prijs ja.
Foto!quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:56 schreef roelvdlende het volgende:
[..]
Komt omdat het een selvage is, beste stuk katoen van de rol, en ook wat zeldzamer!
Heb zelf ook de even steven original selvage, wel een relax broekkie!!![]()
toch geen dry neem ik aan?quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:58 schreef don-diablo het volgende:
MAW is ook klaar met verbouwen hier in het dorp, dus gelijk maar ff een nieuwe nudie broek opgehaald omdat er nu aanbiedingen zijn.![]()
Een Straight Sven in een best wel tof kleurtje met leuke accenten voor 65e![]()
Alleen moet ie ingekort worden omdat ie veeeeeeeeeels te lang is. Dus de foto laat ff op zich wachten. Ik zal gelijk wel een foto maken van mn regular ralf, straight sven en even steven bij mekaar zodra mn ss binnen is.
is dr ook 1 naar engeland geweestquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:55 schreef don-diablo het volgende:
nee geen dry, gewoon een pre-washed
het was idd vies druk in emmen maar de pintjes guinness gingen er goed in op het terras nadat ik eindelijk een plek had gevonden in de zon ;')
om eerlijk te zijn drink ik pas guinness sinds ik hier weer ben maar das de enige draught bitter die ze hebben, ja ik ga ook ff centrum in morgen pas om 14.00 een wedstrijd in grunn dus moet kunnenquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:32 schreef jovink het volgende:
[..]
is dr ook 1 naar engeland geweest
vnaamd is kijken oft wat is in mm
heb je het nou over een bepaald model ofzo?quote:Op zondag 22 april 2007 02:10 schreef Logician het volgende:
Ik kan het echt niet mooi vinden... vooral als mollige/dikke vrouwen of mannen het dragen.
Alles lijkt 100X groter en komt op zijn onvoordeligst uit in die broeken en bij mannen ziet het er vreselijk gay uit...totale afknapper imho
dry's komen niet in de aanbieding. dus ik zou gewoon een regular ralf dry greycast kopen voor 99eurie.quote:Op zondag 22 april 2007 11:26 schreef De_Brandweer het volgende:
Jammer dat het pre washed is. Ik wil een dry nudie kopen.
weetniet, kzou zeggen kijk gwn ff bij de rode winkel ofzowquote:Op zondag 22 april 2007 15:40 schreef geefomditkind het volgende:
Is de baggy bjorn eigenlijk nog ergens tekoop? In winkels krijg ik te horen dat
die van de oude collectie is maar hij staat nog op de nudie site...
je moet ook een vreselijk godelijk figuur hebben voor een nudie dusja...quote:Op zondag 22 april 2007 02:10 schreef Logician het volgende:
Ik kan het echt niet mooi vinden... vooral als mollige/dikke vrouwen of mannen het dragen.
Alles lijkt 100X groter en komt op zijn onvoordeligst uit in die broeken en bij mannen ziet het er vreselijk gay uit...totale afknapper imho
Volgens mij kan je er beter een luchtverfrisser in sprayen. Of hem even in de frisse lucht hangen.quote:Op maandag 23 april 2007 11:26 schreef don-diablo het volgende:
dus als een dry echt meurt dan het beste om heel ff in een koude bak met water te doen als ik dit zo lees?
Daar hebben ze hem sowieso niet. Denk dat het lastig wordt om die te vinden omdat de meeste jeanswinkels nu toch wel de trend van de slimfit volgen en dus meer slim jims en thin finns inkopen.quote:Op maandag 23 april 2007 08:30 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
weetniet, kzou zeggen kijk gwn ff bij de rode winkel ofzow
koop gwn een grotere ralfquote:Op maandag 23 april 2007 11:58 schreef revolutionx het volgende:
ja baggy bjorns zie ik echt nooit meer. ook niet op straat btw
rode winkel, daar heb ik hem ook gehaald, 99Euriequote:Op maandag 23 april 2007 20:44 schreef Sympathize het volgende:
ey, ik vind de regular (r)alf dry greycast wel mooi, maar ik kon hem niet vinden bij men @ work, voor zover ik zag lagen er alleen slimfit modellen. Weet iemand waar ik m kan wel kan halen?![]()
gewoon ff vragenquote:Op maandag 23 april 2007 20:44 schreef Sympathize het volgende:
ey, ik vind de regular (r)alf dry greycast wel mooi, maar ik kon hem niet vinden bij men @ work, voor zover ik zag lagen er alleen slimfit modellen. Weet iemand waar ik m kan wel kan halen?![]()
Even vragen? Ik kan me niet voorstellen dat ze m niet hebben ik heb m zelf ook bij de MAW gehaald.quote:Op maandag 23 april 2007 20:44 schreef Sympathize het volgende:
Passen lijkt me wel slimquote:Op maandag 23 april 2007 21:56 schreef Sympathize het volgende:
hmm oke, ik zal nog wel eens binnenlopen van de week dan. Is ie niet online te bestellen? dat scheelt me weer een ritje naar de stad![]()
Maatje groter in de breedte geen optie?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:33 schreef geefomditkind het volgende:
Hmm, dat suckt, die regular vind ik namelijk te strak en dat is het meest baggy model...
Internetshoppen doe ik niet aanmaar toch bedankt voor de hulp (Y)
Nog een maandje ofzo dan ga ik mijn ES blue dry wassen. Alleen was ik hem wel op 30 graden want ik vind het mooier als die wat donkerder blijft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:24 schreef don-diablo het volgende:
Ik ga mijn ES zeker weten op 60 graden wassen om zoveel mogelijk contrast te krijgen en ik ben heel benieuwd hoe de organic dry er dan uit komt te zien. Heb veel andere dry's gezien en hoe die worden etc. Maar ik heb nog geen ES gezien na 6 maanden![]()
Ik ben benieuwd
Didato ofzo verkoopt geloof ik dior.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:28 schreef frank101 het volgende:
Denk rond de 200 ofzo,
zal morgen ffjes in de pc hoofdstraat kijken of ze ze ergens hebben.
Er is geen speciale dior store volgens mij he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |