Komt omdat het een selvage is, beste stuk katoen van de rol, en ook wat zeldzamer!quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:02 schreef Stansfield het volgende:
[..]
de even steven selvage. Die is idd aardig aan de prijs ja.
Foto!quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:56 schreef roelvdlende het volgende:
[..]
Komt omdat het een selvage is, beste stuk katoen van de rol, en ook wat zeldzamer!
Heb zelf ook de even steven original selvage, wel een relax broekkie!!![]()
toch geen dry neem ik aan?quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:58 schreef don-diablo het volgende:
MAW is ook klaar met verbouwen hier in het dorp, dus gelijk maar ff een nieuwe nudie broek opgehaald omdat er nu aanbiedingen zijn.![]()
Een Straight Sven in een best wel tof kleurtje met leuke accenten voor 65e![]()
Alleen moet ie ingekort worden omdat ie veeeeeeeeeels te lang is. Dus de foto laat ff op zich wachten. Ik zal gelijk wel een foto maken van mn regular ralf, straight sven en even steven bij mekaar zodra mn ss binnen is.
is dr ook 1 naar engeland geweestquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:55 schreef don-diablo het volgende:
nee geen dry, gewoon een pre-washed
het was idd vies druk in emmen maar de pintjes guinness gingen er goed in op het terras nadat ik eindelijk een plek had gevonden in de zon ;')
om eerlijk te zijn drink ik pas guinness sinds ik hier weer ben maar das de enige draught bitter die ze hebben, ja ik ga ook ff centrum in morgen pas om 14.00 een wedstrijd in grunn dus moet kunnenquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:32 schreef jovink het volgende:
[..]
is dr ook 1 naar engeland geweest
vnaamd is kijken oft wat is in mm
heb je het nou over een bepaald model ofzo?quote:Op zondag 22 april 2007 02:10 schreef Logician het volgende:
Ik kan het echt niet mooi vinden... vooral als mollige/dikke vrouwen of mannen het dragen.
Alles lijkt 100X groter en komt op zijn onvoordeligst uit in die broeken en bij mannen ziet het er vreselijk gay uit...totale afknapper imho
dry's komen niet in de aanbieding. dus ik zou gewoon een regular ralf dry greycast kopen voor 99eurie.quote:Op zondag 22 april 2007 11:26 schreef De_Brandweer het volgende:
Jammer dat het pre washed is. Ik wil een dry nudie kopen.
weetniet, kzou zeggen kijk gwn ff bij de rode winkel ofzowquote:Op zondag 22 april 2007 15:40 schreef geefomditkind het volgende:
Is de baggy bjorn eigenlijk nog ergens tekoop? In winkels krijg ik te horen dat
die van de oude collectie is maar hij staat nog op de nudie site...
je moet ook een vreselijk godelijk figuur hebben voor een nudie dusja...quote:Op zondag 22 april 2007 02:10 schreef Logician het volgende:
Ik kan het echt niet mooi vinden... vooral als mollige/dikke vrouwen of mannen het dragen.
Alles lijkt 100X groter en komt op zijn onvoordeligst uit in die broeken en bij mannen ziet het er vreselijk gay uit...totale afknapper imho
Volgens mij kan je er beter een luchtverfrisser in sprayen. Of hem even in de frisse lucht hangen.quote:Op maandag 23 april 2007 11:26 schreef don-diablo het volgende:
dus als een dry echt meurt dan het beste om heel ff in een koude bak met water te doen als ik dit zo lees?
Daar hebben ze hem sowieso niet. Denk dat het lastig wordt om die te vinden omdat de meeste jeanswinkels nu toch wel de trend van de slimfit volgen en dus meer slim jims en thin finns inkopen.quote:Op maandag 23 april 2007 08:30 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
weetniet, kzou zeggen kijk gwn ff bij de rode winkel ofzow
koop gwn een grotere ralfquote:Op maandag 23 april 2007 11:58 schreef revolutionx het volgende:
ja baggy bjorns zie ik echt nooit meer. ook niet op straat btw
rode winkel, daar heb ik hem ook gehaald, 99Euriequote:Op maandag 23 april 2007 20:44 schreef Sympathize het volgende:
ey, ik vind de regular (r)alf dry greycast wel mooi, maar ik kon hem niet vinden bij men @ work, voor zover ik zag lagen er alleen slimfit modellen. Weet iemand waar ik m kan wel kan halen?![]()
gewoon ff vragenquote:Op maandag 23 april 2007 20:44 schreef Sympathize het volgende:
ey, ik vind de regular (r)alf dry greycast wel mooi, maar ik kon hem niet vinden bij men @ work, voor zover ik zag lagen er alleen slimfit modellen. Weet iemand waar ik m kan wel kan halen?![]()
Even vragen? Ik kan me niet voorstellen dat ze m niet hebben ik heb m zelf ook bij de MAW gehaald.quote:Op maandag 23 april 2007 20:44 schreef Sympathize het volgende:
Passen lijkt me wel slimquote:Op maandag 23 april 2007 21:56 schreef Sympathize het volgende:
hmm oke, ik zal nog wel eens binnenlopen van de week dan. Is ie niet online te bestellen? dat scheelt me weer een ritje naar de stad![]()
Maatje groter in de breedte geen optie?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:33 schreef geefomditkind het volgende:
Hmm, dat suckt, die regular vind ik namelijk te strak en dat is het meest baggy model...
Internetshoppen doe ik niet aanmaar toch bedankt voor de hulp (Y)
Nog een maandje ofzo dan ga ik mijn ES blue dry wassen. Alleen was ik hem wel op 30 graden want ik vind het mooier als die wat donkerder blijft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:24 schreef don-diablo het volgende:
Ik ga mijn ES zeker weten op 60 graden wassen om zoveel mogelijk contrast te krijgen en ik ben heel benieuwd hoe de organic dry er dan uit komt te zien. Heb veel andere dry's gezien en hoe die worden etc. Maar ik heb nog geen ES gezien na 6 maanden![]()
Ik ben benieuwd
Didato ofzo verkoopt geloof ik dior.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:28 schreef frank101 het volgende:
Denk rond de 200 ofzo,
zal morgen ffjes in de pc hoofdstraat kijken of ze ze ergens hebben.
Er is geen speciale dior store volgens mij he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |