over wie hebben we t ?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:52 schreef mercurial3 het volgende:
ga eerst wat aan je kapsel doen voordat je commentaar geeft, kk debiel.
quote:
ik wou hem vandaag halen bij de rode winkel in utrecht, maar mijn maat was er niet meer. Dus de broek wordt nu voor me besteld en ik ga hem volgende week weer passen.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
![]()
maarre je hebt em wel van te voren gepast en alles neem ik aan?
Welke maat heb je?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:53 schreef taart het volgende:
[..]
ik wou hem vandaag halen bij de rode winkel in utrecht, maar mijn maat was er niet meer. Dus de broek wordt nu voor me besteld en ik ga hem volgende week weer passen.Ga er wel vanuit dat het de juiste maat is aangezien mijn vorige Nudies allemaal dezelfde maten hebben.
Ik zal maandag wel even kijken voor je of die bij de bestelling zit en of die ook op voorraad is bij nudie.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:20 schreef taart het volgende:
33-34
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:29 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik zal maandag wel even kijken voor je of die bij de bestelling zit en of die ook op voorraad is bij nudie.
Wel een beetje duur allemaal.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:51 schreef JopJuh het volgende:
asos.com heeft er om het moment echt VEEL in zijn collectie, IAtje van iemand met CC misschien ? Ik weet mijn maat toch wel![]()
mooi, wat voor model is het?quote:
Slim jim japan.. 1x gewassen sinds augustus vorig jaar.. en die riem komt van de h&m (zie me blogquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:43 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
mooi, wat voor model is het?
oja en waar heb je die riem gehaald, die is vet![]()
Ja bij mensroom waren ze geloof ik 30 euroquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:56 schreef Stansfield het volgende:
Die liggen volgens mij bij de image in Utrecht. Voor weinig dacht ik.
maj das probleem.. ik weet niet wat ik moet denkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:16 schreef mercurial3 het volgende:
30 = geen geld, halen dus als je ze mooi vind
allstars of anders deze vans:quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:00 schreef Viaviqra het volgende:
Wat vinden jullie nou DE schoenen onder een Nudie? Ben zelf namelijk op zoek naar nieuwe schoenen![]()
Het is een reactie op deze post, kk debiel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:38 schreef mercurial3 het volgende:
dat is energie, en dit is een nudie jeans topic...:P
quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:00 schreef Viaviqra het volgende:
Wat vinden jullie nou DE schoenen onder een Nudie? Ben zelf namelijk op zoek naar nieuwe schoenen![]()
doe jij nou maar je rode broek en vage trui aan mafkees.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:53 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Het is een reactie op deze post, kk debiel.
[..]
Ik zag je broek vandaag niet bij de bestelling zitten maar volgens mij is die apart besteld.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:53 schreef taart het volgende:
[..]
ik wou hem vandaag halen bij de rode winkel in utrecht, maar mijn maat was er niet meer. Dus de broek wordt nu voor me besteld en ik ga hem volgende week weer passen.Ga er wel vanuit dat het de juiste maat is aangezien mijn vorige Nudies allemaal dezelfde maten hebben.
Hmm, werk jij bij de rode winkel?quote:Op maandag 16 april 2007 14:09 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik zag je broek vandaag niet bij de bestelling zitten maar volgens mij is die apart besteld.
haha you go girlquote:Op maandag 16 april 2007 20:09 schreef mercurial3 het volgende:
heb inmiddels 80 euronog 20 te gaan voor een nudie dry greycast
:D
mwhoa valt meequote:Op maandag 16 april 2007 21:47 schreef De_Brandweer het volgende:
Je kan ook bij Men @ Work kijken. Daar hebben ze veel nudies.
valt tegen zul je bedoelenquote:
ja maar dat was in emmenquote:Op maandag 16 april 2007 21:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
valt tegen zul je bedoelen
was laatst in de MAW en ze hadden maar 3 modellen. De regular ralf, thin finn en slim jim geloof ik als ik me het goed voor de geest kan halen en dat in heeeele standaard pre-washes.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, maar dan de maat 30/34 (in dry blue/black). Ik woon namelijk niet echt dicht bij Utrechtquote:Op maandag 16 april 2007 21:42 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Hmm, werk jij bij de rode winkel?
if yes; hoe groot is de kans dat ik daar een even steven dry blue in de maat 32/34 of 33/34 tegenkom als ik daar op een zaterdag of maandag binnen zou stappen?
Als die kans niet zo groot is, is het geen tripje Utrecht waard om even een broek te passen.
Alvast bedankt
Je mag er mee doen wat je wilt. Wil je hem na 2 keer dragen gaan wassen, dan doe je dat gewoonquote:Op maandag 16 april 2007 22:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Nudies mag je toch een half jaar niet wassen ofzo?
Dan kan je denk ik het beste even bellen.quote:Op maandag 16 april 2007 21:42 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Hmm, werk jij bij de rode winkel?
if yes; hoe groot is de kans dat ik daar een even steven dry blue in de maat 32/34 of 33/34 tegenkom als ik daar op een zaterdag of maandag binnen zou stappen?
Als die kans niet zo groot is, is het geen tripje Utrecht waard om even een broek te passen.
Alvast bedankt
Ik dacht dat ik las dat het niet goed is voor de broeken enzo.quote:Op maandag 16 april 2007 22:12 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Je mag er mee doen wat je wilt. Wil je hem na 2 keer dragen gaan wassen, dan doe je dat gewoon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |