Zuur, Harry. De wet van LV.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:51 schreef Aoristus het volgende:
ja Johan..
Hey, als jij je Artiest een mannelijk geslachtsorgaan wil noemen hoef ik het niet meer te doen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Vanwaar jou fixatie op mannelijke geslachtorganen
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Een mens, laat staan een vrouw, is niet in staat om iets te scheppen. Een vrouw heeft een lichaam te huur gekregen waarmee ze eea kan doen, waarom kinderen baren. De huur loopt af wanneer ze gestorven is, maar de mogelijkheid om (mooie) kinderen te baren blijft bestaan voor andere vrouwen.
[..]
Ik heb geen zoet voor jou. (Dan mag jij zeggen wat je vrouw daar vannacht over te melden had)quote:
Heb je mij zoiets horen zeggen dan? Het lijkt er eerder op dat jij alleen leest wat je wilt horen. Dus iets met penissen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:52 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hey, als jij je Artiest een mannelijk geslachtsorgaan wil noemen hoef ik het niet meer te doen.
quote:mannelijk geslachtsorgaan
Past inderdaad volmaakt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
grote huisjesmelker
Mijn vrouw stond te karnen, Harry.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb geen zoet voor jou. (Dan mag jij zeggen wat je vrouw daar vannacht over te melden had)
Da's een goeie.quote:
Je begint goed, bericht 303 zie je niet vaak.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
rappe klappen.
stukje machtsvertoon.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:56 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je begint goed, bericht 303 zie je niet vaak.
Nu ben ik in verwarring...je hebt het nu tegen je Artiest hè?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Heb je mij zoiets horen zeggen dan? Het lijkt er eerder op dat jij alleen leest wat je wilt horen. Dus iets met penissen.
Heeft dat te maken met jouw homo-zijn?
Het is wel een pijnlijk afscheid he?quote:
DOE IETS !quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is wel een pijnlijk afscheid he?![]()
Vooral sidekick, dat was een soort van meubelstuk geworden, zo lang in deze helquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is wel een pijnlijk afscheid he?![]()
En ineens staat ie bij de boom he, afgeschreven en aangeboden ter vernietiging. 't is watquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Vooral sidekick, dat was een soort van meubelstuk geworden, zo lang in deze hel
Gelovigen compenseren hun onvermogen de realiteit te accepteren met sprookjes en gezang.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:54 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Die staan mij niet zo![]()
Maar waarom voel jij de behoefte om je lichaam zo tentoon te stellen? Mannen kopen grotere auto's om het gebrek aan lengte van hun penis te compenseren.
Vrouwen tonen hun lichaam ter compensatie van een gebrek aan persoonlijkheid? Of schuilt er een dieperliggende reden achter?
Ik heb dat nooit meegemaakt volgens mij.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:01 schreef du_ke het volgende:
Wel rete irritant dat al die topics steeds verdwijnen.
Ik heb volgensmij wel hetzelfde als duke.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:02 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit meegemaakt volgens mij.
Pff vooral bij nieuwe topics heb ik er regelmatig last van. Gister toen er op een bepaald moment 3 SC topics waren mocht ik blij zijn als ik er 1 tegelijk in de POl index zag staanquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:02 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit meegemaakt volgens mij.
Prediker 1:9. Christen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niets nieuws onder de zon.
quote:
Waar is M. toch?quote:volkorenbrood
Geef er maar weer een erotische lading aan. Er zit pinda-kaas op, is dat niet genoeg?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:15 schreef du_ke het volgende:
Wel grof volkoren mag ik hopen?
Heeft iemand duderinnetje hier wel eens gezienquote:POL verliest niet alleen Sidekick, maar moet het ook nog eens zonder ExtraWaskracht doen.
EW heeft aangegeven zijn vrijetijd ook wel eens aan wat anders te willen besteden dan aan POL. POL is een intensief subforum, niet zelden een slangenkuil en vergt veel van moderators. Je hebt je er prima staande gehouden en wat ons betreft ben je altijd weer welkom.
Dank EW, hopelijk tot weerom!
Nope anders had ze hem ook vast EWK ipv EW genoemdquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:19 schreef Aoristus het volgende:
ha, daar istie:
[..]
Heeft iemand duderinnetje hier wel eens gezien
Ik ga zo ook even naar hem zwaaien als ik op het station sta.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:10 schreef Apropos het volgende:
Zo, ik ga eerlijk volkorenbrood met pindakaas eten en dan even bij Holleeder kijken, alvorens ik naar mijn werk ga. Ik groet u.
slangenkuil, veel vergen van moderators.. intensief subforum, EW inderdaadquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nope anders had ze hem ook vast EWK ipv EW genoemd.
Zeg, hoelang duurt die lunchpauze van jou eigenlijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even naar hem zwaaien als ik op het station sta.
Das mijn schuld denk ik...quote:
Bjorn Borg zwembroek.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Lang leve het broeikaseffect trouwens. Als de voorspelling uitkomen lig ik komende zaterdag en zondag in m'n nieuwe Bjorn Borg zwembroek Corronas te zuipen op het strand
Hij is echt heel sexy.quote:
Alles is dan een stuk overzichtelijker.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:33 schreef Sidekick het volgende:
Back in black.
uh? heh?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:27 schreef Elseetje het volgende:
Zeg, hoelang duurt die lunchpauze van jou eigenlijk![]()
Lekker man op het strand.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:34 schreef du_ke het volgende:
Een Corona rook je.
Dat laffe Mexicaanse bocht is toch niet naar binnen te werken?
Alsof ik het openbaar vervoer gebruik.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Racisten uit trein bij Goes gehaald
Waar was jij zondagavond X-Ray ?
Waarom heb je dan een Bjorn Borg zwembroek?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Alsof ik het openbaar vervoer gebruik.![]()
Ben geen Turk.
Modern jong wildquote:
Niet om in het OV te showen iigquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een Bjorn Borg zwembroek?
Die vraag kan je altijd terecht stellen, daar heb je geen quote voor nodig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dus om je voor tedoen als Turk?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet om in het OV te showen iig![]()
Hoe Turk ben ik wel niet dan. Ik gebruik het OV en heb al 6 jaar een Björn Borg rugzak.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:44 schreef du_ke het volgende:
Scherp.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Die vraag kan je altijd terecht stellen, daar heb je geen quote voor nodig.
Zit je altijd achterin de bus?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe Turk ben ik wel niet dan. Ik gebruik het OV en heb al 6 jaar een Björn Borg rugzak.![]()
Nee, dat niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:48 schreef du_ke het volgende:
Zit je altijd achterin de bus?
Ik ga de foto niet nog eens plaatsen, maar....Turken hebben geen BBzwembroek.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij lijkt allah wel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
X-Ray, de manwhore zonder klandizie.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij komt zeker ook uit het Hoge Noorden
Zo iets: http://www.mensunderwear.nl/index.php?artikelen=601
Ik wilde het niet zeggen zonder een plaatje, maar ........ wat een homofielen broekjequote:Op dinsdag 10 april 2007 16:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n Marokkaan die met een O'Neill broek uit de jaren 90 op het strand komt? Als je daar al mag komenquote:
In mijn cultuur zoeken mannen elkaar tenminste nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:05 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen zonder een plaatje, maar ........ wat een homofielen broekje
Neem dan wel zo'n zwarte. Die zal voor jou verbergen wat je niet hebt,
Ach gut toch. Ontwikkel je nu een fobie voor jezelf?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In mijn cultuur zoeken mannen elkaar tenminste niet![]()
Uit het hoge noorden?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Liever naakt, onderbroeken is voor losers.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n Marokkaan die met een O'Neill broek uit de jaren 90 op het strand komt? Als je daar al mag komen
Herstel, binnen zijn religie, zijn religie EWquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
In jouw cultuur worden leggings als zwembroeken gedragen.
Da's toch wel vervelend als er eentje ergens op een berg onder de sneeuw vast zit...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In mijn cultuur zoeken mannen elkaar tenminste niet![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Liever naakt, onderbroeken is voor losers.
Leggings zijn voor vrouwen of homo's. Dat zou jij toch moeten weten?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
In jouw cultuur worden leggings als zwembroeken gedragen.
*Gooit een halve liter Grolsch naar du_kequote:
Nee das natuurlijk alleen voor vrouwenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Draag jij ook deze Kirmi?
[afbeelding]
Zie je wel dat je niet helemaal achterlijk bent. Sommige dingen zie je wel degelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee das natuurlijk alleen voor vrouwen
Dat is ook het stuitende aan de zwembroek van X-ray.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Leggings zijn voor vrouwen of homo's. Dat zou jij toch moeten weten?
Is dat een vrouw dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nee das natuurlijk alleen voor vrouwen
Ook lekkerquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
*Gooit een halve liter Grolsch naar du_ke
HET IS GEWOON EEN HIPPE ZWEMBROEK JA!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat is ook het stuitende aan de zwembroek van X-ray.
Sigaartje erbij?quote:
Maarre... wat draagt de goede moslimman dan? Een soortement van Djebelshort?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Zie je wel dat je niet helemaal achterlijk bent. Sommige dingen zie je wel degelijk.![]()
Denk dat veel Turken en Marokkanen hem best mooi vinden hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
HET IS GEWOON EEN HIPPE ZWEMBROEK JA!!!!!!!!!!!
Die dragen zo'n nichten string natuurlijk om hun waren goed te kunnen showen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maarre... wat draagt de goede moslimman dan? Een soortement van Djebelshort?
Jummiequote:
Nou ik hoef geen ballenknijper hoor..quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk dat veel Turken en Marokkanen hem best mooi vinden hoor.
Langharig Kaal werkschuw tuigquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
uurtje of 11 mijn nest uitrollen denk ik.
![]()
Dat hoop ik toch ook. Heb verdomme niet voor niets het hele jaar me situps zitten doen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk dat veel Turken en Marokkanen hem best mooi vinden hoor.
Nee, je voelt je wat onzeker?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou ik hoef geen ballenknijper hoor..
* DoG wrijft over de buil op zijn harsesquote:
Het gaat nogal moeilijk om het gehele apparaat binnen zo'n zakje de proppen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee, je voelt je wat onzeker?
De goede moslimman gaat natuurlijk niet naar het strand of het zwembad waar men gemengd 'zwemt', dus is een zwembroek niet nodig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maarre... wat draagt de goede moslimman dan? Een soortement van Djebelshort?
Mooi, dat scheelt dan in de drukte op de strandenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
De goede moslimman gaat natuurlijk niet naar het strand of het zwembad waar men gemengd 'zwemt', dus is een zwembroek niet nodig.
Rightquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Mooi, dat scheelt dan in de drukte op de stranden![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:26 schreefhet volgende:
nu voor de liefhebber ook in het bruin, met kuis gekruiste enkels
Waarom doe je uberhaupt nog een rokje aan als je voor zo'n korte kiest? Je shirt iets verder naar beneden trekken heeft waarschijnlijk hetzelfde effect.
Voor de rest is die hele kleuren combi zo fout als Anita.
Gezellig naaktzwemmen met je moslimbroeders.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
De goede moslimman gaat natuurlijk niet naar het strand of het zwembad waar men gemengd 'zwemt', dus is een zwembroek niet nodig.
Mooi. Heb ik van de zomer tenminste eens ergens in de stad geen last van julliequote:Op dinsdag 10 april 2007 16:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ga je ergens in de stad met je zwembroek rondlopen dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mooi. Heb ik van de zomer tenminste eens ergens in de stad geen last van jullie![]()
Ook dan is een zwembroek wel het minimum vereiste.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gezellig naaktzwemmen met je moslimbroeders.![]()
Oh dus zoveel goeie moslimmannen zijn er niet? Of zijn er zoveel westerse moslimmannen die wel accepteren dat vrouwen ook met hun ballen bloot mogen lopen?quote:
Helaas zijn de meeste van je vriendjes uit de mindere buurten van Den Haag geen goede, nette moslims maar opgeschoten etters die zich weinig aantrekken van god of gebod.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mooi. Heb ik van de zomer tenminste eens ergens in de stad geen last van jullie![]()
Van de goede moslimmannen zul je inderdaad geen last hebben, maar daar heb je als het goed is nooit last van. Van de andere moslimmannen weet ik het nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het gaat nogal moeilijk om het gehele apparaat binnen zo'n zakje de proppen.
Zeg, als jij je obsessie niet kan beheersen en steeds naar dat plaatje blijft kijken, dan verdwijnt het nooit hoor!quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:26 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
nu voor de liefhebber ook in het bruin, met kuis gekruiste enkels
Waarom doe je uberhaupt nog een rokje aan als je voor zo'n korte kiest? Je shirt iets verder naar beneden trekken heeft waarschijnlijk hetzelfde effect.
Voor de rest is die hele kleuren combi zo fout als Anita.
Hij woont in De Haag, daar zie je ze idd zo in de tram zittenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga je ergens in de stad met je zwembroek rondlopen dan?
Grappig om te zien hoe jij denkt dat goede moslimmanen per definitie geen westerse moslimmannen kunnen zijn en andersomquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Oh dus zoveel goeie moslimmannen zijn er niet? Of zijn er zoveel westerse moslimmannen die wel accepteren dat vrouwen ook met hun ballen bloot mogen lopen?
....
Komen er dan plaatjes bij?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:33 schreef Elseetje het volgende:
Zeg, als jij je obsessie niet kan beheersen en steeds naar dat plaatje blijft kijken, dan verdwijnt het nooit hoor!![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hij woont in De Haag, daar zie je ze idd zo in de tram zitten
Oke, ik zal in stilte lijden. Voor vandaag.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zeg, als jij je obsessie niet kan beheersen en steeds naar dat plaatje blijft kijken, dan verdwijnt het nooit hoor!![]()
Ach ik ken er wel enige die niet echt jouw goedkeuring zouden kunnen krijgenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Grappig om te zien hoe jij denkt dat goede moslimmanen per definitie geen westerse moslimmannen kunnen zijn en andersom
Nee, was gewoon een vraag aangezien ze niet zouden verdwijnen als hij keek vroeg ik mij af wat er dan wel zou gebeuren.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:37 schreef Elseetje het volgende:
Wat, hoop je daarop?
Prutser! Ja moet je zeggen, en hopen dat er idd plaatjes bij komen godverdegodverquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, was gewoon een vraag aangezien ze niet zouden verdwijnen als hij keek vroeg ik mij af wat er dan wel zou gebeuren.
Nouja, je hebt natuurlijk ook nog de gulden middenweg: dan gebeurt er niksquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, was gewoon een vraag aangezien ze niet zouden verdwijnen als hij keek vroeg ik mij af wat er dan wel zou gebeuren.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Prutser! Ja moet je zeggen, en hopen dat er idd plaatjes bij komen godverdegodver![]()
Een moslim die drinkt, niet vast, niet bidt (ook al is het maar af en toe) en geen zekat geeft hoeft in ieder geval niet op mijn sympathie te rekenen. Goedkeuriing, daar ga ik niet over.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ach ik ken er wel enige die niet echt jouw goedkeuring zouden kunnen krijgen
Toffe gasten dat, kan je mee lachen.
Ik weet niet, ik kom nooit in het OVquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hij woont in De Haag, daar zie je ze idd zo in de tram zitten
En toch zijn het moslimsquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Een moslim die drinkt, niet vast, niet bidt (ook al is het maar af en toe) en geen zekat geeft hoeft in ieder geval niet op mijn sympathie te rekenen. Goedkeuriing, daar ga ik niet over.
Ah, jij moet er wel elke ochtend vroeg uit? Een troost: van de belasting die jij afdraagt wordt mijn stufi weer betaaldquote:
Nog een troost: de helft krijg ik weer terugquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Ah, jij moet er wel elke ochtend vroeg uit? Een troost: van de belasting die jij afdraagt wordt mijn stufi weer betaald![]()
Ik zeg volgens mij ook niet dat het geen moslims zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
En toch zijn het moslims![]()
Goed, beter. Subjectieve begrippen. Ik ben niet van mening dat ik minder goed in het leven sta dan een willekeurig ander persoon.quote:Alleen staan zijn wat beter in het leven hier.
Dat is niet gezegd. Het zou ze wel minder goede moslims maken dan wanneer ze niet zouden drinken. Het oordeel is niet aan mij.quote:PS, dat drinken dat zou betekenen dat ALLE leden van het jordaanse koningshuis geen moslim zouden zijn, daar die best wel van wanten weten met een drankje zo links en rechts
Ja klinkt te hebberig en dan wil ze het niet doen. Nu is het net alsof ze afgewezen wordt en moet ze zichzelf bewijzen door meer foto's te plaatsen. DUH!quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Prutser! Ja moet je zeggen, en hopen dat er idd plaatjes bij komen godverdegodver![]()
Doordeweeks wel, want dan ben ik meestal 6:30 - 07:00 op. Je weet wel, werken enzo.quote:
Werken is immoreelquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doordeweeks wel, want dan ben ik meestal 6:30 - 07:00 op. Je weet wel, werken enzo.
Wat zeg je hier dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:51 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dat is niet gezegd. Het zou ze wel minder goede moslims maken dan wanneer ze niet zouden drinken. Het oordeel is niet aan mij.
Lezen is te moeilijk. Daar staat toch echt minder goed dan wanneer ze niet zouden drinken. Niet dat ze dan geen moslim meer zijn.quote:
Werken?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doordeweeks wel, want dan ben ik meestal 6:30 - 07:00 op. Je weet wel, werken enzo.
Slimquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja klinkt te hebberig en dan wil ze het niet doen. Nu is het net alsof ze afgewezen wordt en moet ze zichzelf bewijzen door meer foto's te plaatsen. DUH!![]()
Je zegt ook dat je er geen oordeel over kan vellen en toch zouden het minder goede moslims zijn. Wie velt dat oordeel dan? Jij of mogelijk de directe afstammelingen van Mohammed?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Lezen is te moeilijk. Daar staat toch echt minder goed dan wanneer ze niet zouden drinken. Niet dat ze dan geen moslim meer zijn.
Je bent al blauw hoor, ik weet niet of je al in de spiegel hebt gekeken ????quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Morgenvroeg sollicitatiegesprek.![]()
Nee nu in de echte wereld.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je bent al blauw hoor, ik weet niet of je al in de spiegel hebt gekeken ????
De Koran is ook bereikbaar voor jou. Er staat daar ondubbelzinnig in dat het verboden is alochol te nuttigen. Hieruit kan ik concluderen dat een moslim die niet drinkt, en dus niet tegen het verbod van Allah ingaat, een betere moslim is dan wanneer hij dit verbod negeert. Het is gewoon 1 plus 1. Zelfs jij zou dit kunnen begrijpen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je zegt ook dat je er geen oordeel over kan vellen en toch zouden het minder goede moslims zijn.
Geen van beide natuurlijk.quote:Wie velt dat oordeel dan? Jij of mogelijk de directe afstammelingen van Mohammed?
Je gaat toch niet beweren dat we dalij weer moeten gaan kijken he, wacht dan ff tot du_ke tijd en zin heeftquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee nu in de echte wereld.![]()
Gelukkig dat ik als katholiek ben opgevoed, wijn drinken en bier na de misquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
De Koran is ook bereikbaar voor jou. Er staat daar ondubbelzinnig in dat het verboden is alochol te nuttigen. Hieruit kan ik concluderen dat een moslim die niet drinkt, en dus niet tegen het verbod van Allah ingaat, een betere moslim is dan wanneer hij dit verbod negeert. Het is gewoon 1 plus 1. Zelfs jij zou dit kunnen begrijpen.
[..]
Geen van beide natuurlijk.
Afstammelingen zegt mij niets. Het heeft geen enkele waarde. Zelfs de zoon van de profeet Noah (vzmh) was ongelovig. Denk je dat zijn zoon anders zal worden beoordeeld? Alleen de persoon telt, niet de afstammeling of wat dan ook.
Daarom kots ik ook met genoegen op dit soort lieden die wel claimen afstammeling te zijn, maar voor de rest alles doen wat Allah heeft verboden. :R
Je neemt een boek van meer dan 1000 jaar oud letterlijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
De Koran is ook bereikbaar voor jou. Er staat daar ondubbelzinnig in dat het verboden is alochol te nuttigen. Hieruit kan ik concluderen dat een moslim die niet drinkt, en dus niet tegen het verbod van Allah ingaat, een betere moslim is dan wanneer hij dit verbod negeert. Het is gewoon 1 plus 1. Zelfs jij zou dit kunnen begrijpen.
[..]
Trappistenbier (en -kaas)quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:09 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik als katholiek ben opgevoed, wijn drinken en bier na de mis
Dat zijn dan ook wel de enige voordelen van de RK kerk.
Dat Arabisch is zelf ook een vertaling.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Plus ik lees geen arabisch, en aan vertalingen waag ik me al helemaal niet aan.
Buiten beschouwing latende dat ik net als ieder ander mens ook steken laat vallen, ja.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je neemt een boek van meer dan 1000 jaar oud letterlijk?
Waarom? Je denkt niet dat er in de navolgende eeuwen zoveel is gebeurd dat je een boek als dat niet meer al te serieus en letterlijk moet nemen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Buiten beschouwing latende dat ik net als ieder ander mens ook steken laat vallen, ja.
Van wie moet ik dat niet al te serieus en letterlijk nemen? Van jou?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom? Je denkt niet dat er in de navolgende eeuwen zoveel is gebeurd dat je een boek als dat niet meer al te serieus en letterlijk moet nemen?
ik leef echt niet volgens de 10 gebodenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Van wie moet ik dat niet al te serieus en letterlijk nemen? Van jou?
Maar ja, ik neem het wel degelijk zeer serieus en probeer het ook zoveel mogelijk na te leven.
En wederom zal dit als een schok op jou overkomen, maar ik beweeg me zeer makkelijk door deze samenleving. No problemo. De 10 Geboden zijn ook meer dan een paar duizend jaar oud. Zijn ze daarom minder geldig?
Zou ik ook doen als mijn boekje mij voorschrijft dat polygamie tof is en dat ik mijn slavinnetjes mag uitwonen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Maar ja, ik neem het wel degelijk zeer serieus en probeer het ook zoveel mogelijk na te leven.
met sate sausquote:
Amen!quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:32 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Actiegroep tegen vroeg opstaan![]()
Lijkt me dat het bericht een grap is, maar sec genomen is er geen enkele reden waarom ik op 90% van de dagen vroeg aanwezig zou moeten zijn, of uberhaupt fysiek aanwezig wat dat betreft.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Beetje hippie-links-socialistisch-uitkeringtrekkers-Franse mentaliteit, niet?
Dat is de Nederlandse cultuur, en die moet beschermd worden. Luieren doe je maar in Afghanistan, of waar je werkgever ook vandaan komt. Veel softwaregedoe -daar gaat het toch om?- wordt toch al thuis gedaan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Lijkt me dat het bericht een grap is, maar sec genomen is er geen enkele reden waarom ik op 90% van de dagen vroeg aanwezig zou moeten zijn, of uberhaupt fysiek aanwezig wat dat betreft.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Beetje hippie-links-socialistisch-uitkeringtrekkers-Franse mentaliteit, niet?
Wodka?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:38 schreef Monidique het volgende:
"De Deense minister Carina Christensen heeft haar steun geuit. Zij denkt dat iedereen gelukkiger wordt wanneer het leven nog onder controle van een wekker staat."
Uhhu...
Blijftquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:41 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat is voor m'n vriend. Ik ben tevreden met ei
En dan zijn er nog mensen die elke dag gekookte aardappelen met jus willen, met als ultieme afwisseling CousCousquote:
Sneu hè?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:09 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die elke dag gekookte aardappelen met jus willen, met als ultieme afwisseling CousCous![]()
Ik zie geen enkele reden om gekookte aardappelen of couscous te eten als er nog zoveel andere wel echt lekkere gerechten zijn.quote:
Nou kan couscous op z'n tijd best lekker zijn, en gekookte aardappelen zijn ook te pruimen als je er een ovenschotel van maakt, maar er is inderdaad veel meer te bedenkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:15 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden om gekookte aardappelen of couscous te eten als er nog zoveel andere wel echt lekkere gerechten zijn.
niet vegetarisch![]()
Je zou m'n spinazietaart eens moeten proevenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:17 schreef Monidique het volgende:
Spruitjes,. Rode kool,
. Spinazie,
. Zeker lekkerder dan die walgelijke Chinese bende.
Kan best.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:18 schreef sigme het volgende:
Ik kan ook niet even weg..
Vegetariers denken inderdaad wel vaker na over de kwaliteit van hun eten; eet bijvoorbeeld maar eens mee bij de Hare Krishna'squote:Op dinsdag 10 april 2007 20:12 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Waarom, spreekt dat uit een voorkeur voor lekker eten?![]()
Waar doe je zoiets?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Vegetariers denken inderdaad wel vaker na over de kwaliteit van hun eten; eet bijvoorbeeld maar eens mee bij de Hare Krishna's
Een Hare Krishna-tempel, in Nederland zitten ze iig in Amsterdam en Rotterdam, en afaik ook nog op een paar andere plekkenquote:
Ik bedoelde de droog gekookte aardappelen. Gebakken, met of zonder schil, puree of een ovenschotel, dat is lekker. Couscous kan, maar dan met pittig vlees. Niet als een directe vervanger van een typisch aardappelen gerecht. Sperziebonen, couscous en een gehaktbal, en dat alle 3 gescheiden:quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:17 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nou kan couscous op z'n tijd best lekker zijn, en gekookte aardappelen zijn ook te pruimen als je er een ovenschotel van maakt, maar er is inderdaad veel meer te bedenken
Altijd eerlijk. Ik heb nog nooit een koe fraude zien plegen of door een dubbelpaspoort loyaliteitsproblemen zien hebben.quote:En vlees is geen probleem, als het maar eelijk is
Ah, daar kan je gewoon binnenlopen om de geofferde spijzen tot je te nemen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Een Hare Krishna-tempel, in Nederland zitten ze iig in Amsterdam en Rotterdam, en afaik ook nog op een paar andere plekken![]()
'chinees' etenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:17 schreef Monidique het volgende:
Spruitjes,. Rode kool,
. Spinazie,
. Zeker lekkerder dan die walgelijke Chinese bende.
Volgensmij wel, tegen een kleine vergoedingquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ah, daar kan je gewoon binnenlopen om de geofferde spijzen tot je nemen?![]()
Haha, nou dat wil ik best een keer proberen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Volgensmij wel, tegen een kleine vergoeding
Schopje WFL.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Haha, nou dat wil ik best een keer proberen..
Idee voor een meet lijkt me.
Nee, lees maar eens terug.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Geef je altijd commentaar op jezelf?
Oosters etenquote:
Ah zo. Nee, couscous moet je goed eten, anders nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:29 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik bedoelde de droog gekookte aardappelen. Gebakken, met of zonder schil, puree of een ovenschotel, dat is lekker. Couscous kan, maar dan met pittig vlees. Niet als een directe vervanger van een typisch aardappelen gerecht. Sperziebonen, couscous en een gehaktbal, en dat alle 3 gescheiden:![]()
[..]
Altijd eerlijk. Ik heb nog nooit een koe fraude zien plegen of door een dubbelpaspoort loyaliteitsproblemen zien hebben.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:39 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ah zo. Nee, couscous moet je goed eten, anders niet
in theorie ja, praktisch: neequote:Enneh, een eerlijke koe maakt nog geen eerlijk vlees hè? Jouw grote teen kan ook wel zo oneerlijk als de gemiddelde politicus zijn
quote:
goed ideequote:
Nee, ik ben bang dat ik niet zoveel buiten de deur eetquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:47 schreef Reya het volgende:
Maar heb je wel eens in een Krishna-tempel gegeten, Elseetje?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:47 schreef Reya het volgende:
Maar heb je wel eens in een Krishna-tempel gegeten, Elseetje?
Mannen en vrouwen gescheiden, dat is inderdaad geen aanrader. Maar voor het eten welquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
![]()
zou ik geen vriendinnetjes mee naartoe nemen![]()
![]()
Que?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:30 schreef Elseetje het volgende:
Zijn er nog meer mensen die zin hebben in iets onbestemds?
Die je op het toilet vind?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:40 schreef Reya het volgende:
Ik heb nog wel zin in zelfgemaakte brownies.
Oeh, dat is een goeie!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:40 schreef Reya het volgende:
Ik heb nog wel zin in zelfgemaakte brownies.
Ik hoorde van yvonne dat Rock het is geworden omdat jij niet wilde.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Rock blauw, Smurf zwart. Moet écht niet gekker worden nu!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik hoorde van yvonne dat Rock het is geworden omdat jij niet wilde.
tutsi's afslachten?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:54 schreef sigme het volgende:
ProblematiQue zit in Rwanda!
mot ook gewerkt worden. wacht maar tot rock's leerlingen er achter komen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:56 schreef sigme het volgende:
Oh, aaaaaa, Aaah is er ook achter.
Rock heeft vrijdag een sollicitatiegesprek - en ik heb vrijdag een intake. Voor je het weet is POL twee afwezige mods rijkerquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
mot ook gewerkt worden. wacht maar tot rock's leerlingen er achter komen.![]()
Geen nood, Aaah en M. lijken me een perfect koppel vormen om jullie te vervangenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Rock heeft vrijdag een sollicitatiegesprek - en ik heb vrijdag een intake. Voor je het weet is POL twee afwezige mods rijker.
maar wel van natuurlijke producten gemaakt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:03 schreef sigme het volgende:
Afrikaanse bioindustrie. (Wie zei ook al weer dat die niet bestond?)
[afbeelding]
A plan comes together. I Like!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Rock heeft vrijdag een sollicitatiegesprek - en ik heb vrijdag een intake. Voor je het weet is POL twee afwezige mods rijker.
quote:
At your service!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Geen nood, Aaah en M. lijken me een perfect koppel vormen om jullie te vervangen![]()
Niets, het is vandaag een beetje een *zucht* dag voor me... loop de hele dag te zuchten....quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:22 schreef sigme het volgende:
sehn·sucht [z¥¥nzoe¸t]
de sehnsucht (mannelijk)
nostalgische melancholie
betekenisverwante termen
hyperoniem:
melancholie
*zucht*
Ik ga maar eens naar bed. 'truste allemaal!
Morgen heb ik een sollicitatiegesprek.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:00 schreef sigme het volgende:
[..]
In het noorden zijn ze gemiddeld ook wat slimmer dan in het zuidenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mogelijk. Noordelijk is toch vaak links, zuidelijk rechts...
Robert Lee for teh win!quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:32 schreef Elseetje het volgende:
In het noorden zijn ze gemiddeld ook wat slimmer dan in het zuiden
Goeie vergelijking, is in principe ook zo, mits de gediscrimineerde hetzelfde doet in eigen land.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:50 schreef IHVK het volgende:
Racisme is echt niet erger dan iemand uitschelden vanwege een bril, dik zijn, lelijk haar hebben en meer van dat soort zaken.
Alleen door links wordt daar heel hysterisch over gedaan alsof er elk moment een nieuwe holocaust kan uitbreken hier.
Sorry, deze is echt leuk uit de FP.![]()
Bullshit, maar leuk.
Ach aangezien we weten waar het tot kan leiden, moeten we toch de conclusie kunnen trekken, dat er een verschil is tussen treiteren en racisme.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Goeie vergelijking, is in principe ook zo, mits de gediscrimineerde hetzelfde doet in eigen land.
Bullshit, dat is wat iedereen graag doet geloven, voor het individu is pesten net zo erg.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ach aangezien we weten waar het tot kan leiden, moeten we toch de conclusie kunnen trekken, dat er een verschil is tussen treiteren en racisme.
Klopt, maar ik denk niet dat pesten leidt tot polarisering van de samenleving en tot oorlogen en genocide. Racisme heeft dat wel veroorzaakt, genoeg voorbeelden daarvan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bullshit, dat is wat iedereen graag doet geloven, voor het individue is pesten net zo erg.
Zolang er "mensen" bestaan zal dat blijven. Wen er maar aan. Nergens in de wereld bestaat een land zonder racisme.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk niet dat pesten leidt tot polarisering van de samenleving en tot oorlogen en genocide. Racisme heeft dat wel veroorzaakt, genoeg voorbeelden daarvan.
I know, maar criminaliteit is ook overal, dat betekent niet dat het niet bestreden moet worden he?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zolang er "mensen" bestaan zal dat blijven. Wen er maar aan. Nergens in de wereld bestaat een land zonder racisme.
Nou, aan je scheve neus of je sproetjes kan je ook weinig doen he.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:00 schreef Elseetje het volgende:
Er is nogal een verschil tussen iemand pesten om z'n bril, of iemand discrimeneren om z'n afkomst. Je afkomst kan je niks aan doen, je lelijke bril wel (hint).
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:00 schreef Elseetje het volgende:
Er is nogal een verschil tussen iemand pesten om z'n bril, of iemand discrimeneren om z'n afkomst. Je afkomst kan je niks aan doen, je lelijke bril wel (hint).
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hoeren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Seks als ruilmiddel duikt op in het Noorden
Groningen - Meisjes die seks als ruilmiddel gebruiken voor een drankje, sigaretten of een lift naar huis, duikt nu ook in het Noorden van Nederland op. De meiden vinden het volgens hulpverleningsinstanties doodnormaal meldt Metro. Hulpverleningsinstanties ontvangen steeds meer signalen uit Groningen en Leeuwarden van deze illegale vorm van prostitutie.
Het gaat veelal om meisjes tussen de twaalf en zestien jaar die op deze wijze het risico lopen om ingepalmd te worden. Vaak Antilliaanse of Marokkaanse mannen weten de, onzekere, meisjes zo ver te krijgen dat zij seks met hen bedrijven.
In Metro zegt Ineke Wijnsma van vrouwenopvang Fier Fryslân. ‘De omvang van het probleem is lastig in te schatten omdat de meisjes zichzelf geen slachtoffer vinden. In de tienercultuur lijkt dit tegenwoordig normaal te zijn’,
ff checken of er nog een trein naar het noorden gaatquote:
Yup, waar is de tijd gebleven dat je er echt energie in moest stoppen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ff checken of er nog een trein naar het noorden gaat![]()
Ohw, zie nu pas de leeftijdscategorie
Wat moet je met 1000 accu's ?! Daar groeit voorlopig niks meer.quote:Broers vast voor duizend lekkende accu's in tuin
(Novum) - In een achtertuin van een woning in het Twentse Borne zijn dinsdag zo'n duizend lekkende accu's gevonden. De twee bewoners, broers van 47 en 49 jaar, zitten vast, meldt de politie.
De accu's waren opengesneden en het lood was verwijderd. De politie vermoedt dat het accuzuur deels in het riool en de grond is gelekt. De woning stond aan de Van Bemmelstraat. Nader onderzoek moet uitwijzen in hoeverre de grond is vervuild, meldt de politie. Agenten waren uren bezig om de accu's te verwijderen.
In stukken slaan en de metalen delen verpatsen om golle kettingen van te kopen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat moet je met 1000 accu's ?! Daar groeit voorlopig niks meer.
Als je kalend/enorme gok hebt etc kan je ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:00 schreef Elseetje het volgende:
Aha, ik wist het wel dat jij uit die contreien kwam.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:32 schreef Elseetje het volgende:
[..]
In het noorden zijn ze gemiddeld ook wat slimmer dan in het zuiden
quote:Op woensdag 11 april 2007 07:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Aha, ik wist het wel dat jij uit die contreien kwam.
quote:Op woensdag 11 april 2007 08:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Je gaat er gelijk goed tegenaan in de FB?![]()
Is het een halve hamster geworden?quote:Op woensdag 11 april 2007 07:15 schreef Godslasteraar het volgende:
sjonge jonge, die Willem Alexander lust er wel pap van hè, heeft ie vast van z'n opa geerfd.![]()
In ieder geval een vrouwelijke hamster.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:07 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Is het een halve hamster geworden?
[afbeelding]
De derde...zwak zaad.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
In ieder geval een vrouwelijke hamster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |