Nee, ik ben bang dat ik niet zoveel buiten de deur eetquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:47 schreef Reya het volgende:
Maar heb je wel eens in een Krishna-tempel gegeten, Elseetje?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:47 schreef Reya het volgende:
Maar heb je wel eens in een Krishna-tempel gegeten, Elseetje?
Mannen en vrouwen gescheiden, dat is inderdaad geen aanrader. Maar voor het eten welquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
![]()
zou ik geen vriendinnetjes mee naartoe nemen![]()
![]()
Que?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:30 schreef Elseetje het volgende:
Zijn er nog meer mensen die zin hebben in iets onbestemds?
Die je op het toilet vind?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:40 schreef Reya het volgende:
Ik heb nog wel zin in zelfgemaakte brownies.
Oeh, dat is een goeie!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:40 schreef Reya het volgende:
Ik heb nog wel zin in zelfgemaakte brownies.
Ik hoorde van yvonne dat Rock het is geworden omdat jij niet wilde.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Rock blauw, Smurf zwart. Moet écht niet gekker worden nu!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik hoorde van yvonne dat Rock het is geworden omdat jij niet wilde.
tutsi's afslachten?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:54 schreef sigme het volgende:
ProblematiQue zit in Rwanda!
mot ook gewerkt worden. wacht maar tot rock's leerlingen er achter komen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:56 schreef sigme het volgende:
Oh, aaaaaa, Aaah is er ook achter.
Rock heeft vrijdag een sollicitatiegesprek - en ik heb vrijdag een intake. Voor je het weet is POL twee afwezige mods rijkerquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
mot ook gewerkt worden. wacht maar tot rock's leerlingen er achter komen.![]()
Geen nood, Aaah en M. lijken me een perfect koppel vormen om jullie te vervangenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Rock heeft vrijdag een sollicitatiegesprek - en ik heb vrijdag een intake. Voor je het weet is POL twee afwezige mods rijker.
maar wel van natuurlijke producten gemaakt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:03 schreef sigme het volgende:
Afrikaanse bioindustrie. (Wie zei ook al weer dat die niet bestond?)
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |