Je zou m'n spinazietaart eens moeten proevenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:17 schreef Monidique het volgende:
Spruitjes,. Rode kool,
. Spinazie,
. Zeker lekkerder dan die walgelijke Chinese bende.
Kan best.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:18 schreef sigme het volgende:
Ik kan ook niet even weg..
Vegetariers denken inderdaad wel vaker na over de kwaliteit van hun eten; eet bijvoorbeeld maar eens mee bij de Hare Krishna'squote:Op dinsdag 10 april 2007 20:12 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Waarom, spreekt dat uit een voorkeur voor lekker eten?![]()
Waar doe je zoiets?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Vegetariers denken inderdaad wel vaker na over de kwaliteit van hun eten; eet bijvoorbeeld maar eens mee bij de Hare Krishna's
Een Hare Krishna-tempel, in Nederland zitten ze iig in Amsterdam en Rotterdam, en afaik ook nog op een paar andere plekkenquote:
Ik bedoelde de droog gekookte aardappelen. Gebakken, met of zonder schil, puree of een ovenschotel, dat is lekker. Couscous kan, maar dan met pittig vlees. Niet als een directe vervanger van een typisch aardappelen gerecht. Sperziebonen, couscous en een gehaktbal, en dat alle 3 gescheiden:quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:17 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nou kan couscous op z'n tijd best lekker zijn, en gekookte aardappelen zijn ook te pruimen als je er een ovenschotel van maakt, maar er is inderdaad veel meer te bedenken
Altijd eerlijk. Ik heb nog nooit een koe fraude zien plegen of door een dubbelpaspoort loyaliteitsproblemen zien hebben.quote:En vlees is geen probleem, als het maar eelijk is
Ah, daar kan je gewoon binnenlopen om de geofferde spijzen tot je te nemen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Een Hare Krishna-tempel, in Nederland zitten ze iig in Amsterdam en Rotterdam, en afaik ook nog op een paar andere plekken![]()
'chinees' etenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:17 schreef Monidique het volgende:
Spruitjes,. Rode kool,
. Spinazie,
. Zeker lekkerder dan die walgelijke Chinese bende.
Volgensmij wel, tegen een kleine vergoedingquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ah, daar kan je gewoon binnenlopen om de geofferde spijzen tot je nemen?![]()
Haha, nou dat wil ik best een keer proberen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Volgensmij wel, tegen een kleine vergoeding
Schopje WFL.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Haha, nou dat wil ik best een keer proberen..
Idee voor een meet lijkt me.
Nee, lees maar eens terug.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Geef je altijd commentaar op jezelf?
Oosters etenquote:
Ah zo. Nee, couscous moet je goed eten, anders nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:29 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik bedoelde de droog gekookte aardappelen. Gebakken, met of zonder schil, puree of een ovenschotel, dat is lekker. Couscous kan, maar dan met pittig vlees. Niet als een directe vervanger van een typisch aardappelen gerecht. Sperziebonen, couscous en een gehaktbal, en dat alle 3 gescheiden:![]()
[..]
Altijd eerlijk. Ik heb nog nooit een koe fraude zien plegen of door een dubbelpaspoort loyaliteitsproblemen zien hebben.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:39 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ah zo. Nee, couscous moet je goed eten, anders niet
in theorie ja, praktisch: neequote:Enneh, een eerlijke koe maakt nog geen eerlijk vlees hè? Jouw grote teen kan ook wel zo oneerlijk als de gemiddelde politicus zijn
quote:
goed ideequote:
Nee, ik ben bang dat ik niet zoveel buiten de deur eetquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:47 schreef Reya het volgende:
Maar heb je wel eens in een Krishna-tempel gegeten, Elseetje?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:47 schreef Reya het volgende:
Maar heb je wel eens in een Krishna-tempel gegeten, Elseetje?
Mannen en vrouwen gescheiden, dat is inderdaad geen aanrader. Maar voor het eten welquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
![]()
zou ik geen vriendinnetjes mee naartoe nemen![]()
![]()
Que?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:30 schreef Elseetje het volgende:
Zijn er nog meer mensen die zin hebben in iets onbestemds?
Die je op het toilet vind?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:40 schreef Reya het volgende:
Ik heb nog wel zin in zelfgemaakte brownies.
Oeh, dat is een goeie!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:40 schreef Reya het volgende:
Ik heb nog wel zin in zelfgemaakte brownies.
Ik hoorde van yvonne dat Rock het is geworden omdat jij niet wilde.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Rock blauw, Smurf zwart. Moet écht niet gekker worden nu!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik hoorde van yvonne dat Rock het is geworden omdat jij niet wilde.
tutsi's afslachten?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:54 schreef sigme het volgende:
ProblematiQue zit in Rwanda!
mot ook gewerkt worden. wacht maar tot rock's leerlingen er achter komen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:56 schreef sigme het volgende:
Oh, aaaaaa, Aaah is er ook achter.
Rock heeft vrijdag een sollicitatiegesprek - en ik heb vrijdag een intake. Voor je het weet is POL twee afwezige mods rijkerquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
mot ook gewerkt worden. wacht maar tot rock's leerlingen er achter komen.![]()
Geen nood, Aaah en M. lijken me een perfect koppel vormen om jullie te vervangenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Rock heeft vrijdag een sollicitatiegesprek - en ik heb vrijdag een intake. Voor je het weet is POL twee afwezige mods rijker.
maar wel van natuurlijke producten gemaakt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:03 schreef sigme het volgende:
Afrikaanse bioindustrie. (Wie zei ook al weer dat die niet bestond?)
[afbeelding]
A plan comes together. I Like!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Rock heeft vrijdag een sollicitatiegesprek - en ik heb vrijdag een intake. Voor je het weet is POL twee afwezige mods rijker.
quote:
At your service!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Geen nood, Aaah en M. lijken me een perfect koppel vormen om jullie te vervangen![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:22 schreef sigme het volgende:
sehn·sucht [z¥¥nzoe¸t]
de sehnsucht (mannelijk)
nostalgische melancholie
betekenisverwante termen
hyperoniem:
melancholie
*zucht*
Ik ga maar eens naar bed. 'truste allemaal!
Morgen heb ik een sollicitatiegesprek.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:00 schreef sigme het volgende:
[..]
In het noorden zijn ze gemiddeld ook wat slimmer dan in het zuidenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mogelijk. Noordelijk is toch vaak links, zuidelijk rechts...
Robert Lee for teh win!quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:32 schreef Elseetje het volgende:
In het noorden zijn ze gemiddeld ook wat slimmer dan in het zuiden
Goeie vergelijking, is in principe ook zo, mits de gediscrimineerde hetzelfde doet in eigen land.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:50 schreef IHVK het volgende:
Racisme is echt niet erger dan iemand uitschelden vanwege een bril, dik zijn, lelijk haar hebben en meer van dat soort zaken.
Alleen door links wordt daar heel hysterisch over gedaan alsof er elk moment een nieuwe holocaust kan uitbreken hier.
Sorry, deze is echt leuk uit de FP.![]()
Bullshit, maar leuk.
Ach aangezien we weten waar het tot kan leiden, moeten we toch de conclusie kunnen trekken, dat er een verschil is tussen treiteren en racisme.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Goeie vergelijking, is in principe ook zo, mits de gediscrimineerde hetzelfde doet in eigen land.
Bullshit, dat is wat iedereen graag doet geloven, voor het individu is pesten net zo erg.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ach aangezien we weten waar het tot kan leiden, moeten we toch de conclusie kunnen trekken, dat er een verschil is tussen treiteren en racisme.
Klopt, maar ik denk niet dat pesten leidt tot polarisering van de samenleving en tot oorlogen en genocide. Racisme heeft dat wel veroorzaakt, genoeg voorbeelden daarvan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bullshit, dat is wat iedereen graag doet geloven, voor het individue is pesten net zo erg.
Zolang er "mensen" bestaan zal dat blijven. Wen er maar aan. Nergens in de wereld bestaat een land zonder racisme.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk niet dat pesten leidt tot polarisering van de samenleving en tot oorlogen en genocide. Racisme heeft dat wel veroorzaakt, genoeg voorbeelden daarvan.
I know, maar criminaliteit is ook overal, dat betekent niet dat het niet bestreden moet worden he?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zolang er "mensen" bestaan zal dat blijven. Wen er maar aan. Nergens in de wereld bestaat een land zonder racisme.
Nou, aan je scheve neus of je sproetjes kan je ook weinig doen he.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:00 schreef Elseetje het volgende:
Er is nogal een verschil tussen iemand pesten om z'n bril, of iemand discrimeneren om z'n afkomst. Je afkomst kan je niks aan doen, je lelijke bril wel (hint).
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:00 schreef Elseetje het volgende:
Er is nogal een verschil tussen iemand pesten om z'n bril, of iemand discrimeneren om z'n afkomst. Je afkomst kan je niks aan doen, je lelijke bril wel (hint).
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hoeren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Seks als ruilmiddel duikt op in het Noorden
Groningen - Meisjes die seks als ruilmiddel gebruiken voor een drankje, sigaretten of een lift naar huis, duikt nu ook in het Noorden van Nederland op. De meiden vinden het volgens hulpverleningsinstanties doodnormaal meldt Metro. Hulpverleningsinstanties ontvangen steeds meer signalen uit Groningen en Leeuwarden van deze illegale vorm van prostitutie.
Het gaat veelal om meisjes tussen de twaalf en zestien jaar die op deze wijze het risico lopen om ingepalmd te worden. Vaak Antilliaanse of Marokkaanse mannen weten de, onzekere, meisjes zo ver te krijgen dat zij seks met hen bedrijven.
In Metro zegt Ineke Wijnsma van vrouwenopvang Fier Fryslân. ‘De omvang van het probleem is lastig in te schatten omdat de meisjes zichzelf geen slachtoffer vinden. In de tienercultuur lijkt dit tegenwoordig normaal te zijn’,
ff checken of er nog een trein naar het noorden gaatquote:
Yup, waar is de tijd gebleven dat je er echt energie in moest stoppen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ff checken of er nog een trein naar het noorden gaat![]()
Ohw, zie nu pas de leeftijdscategorie
Wat moet je met 1000 accu's ?! Daar groeit voorlopig niks meer.quote:Broers vast voor duizend lekkende accu's in tuin
(Novum) - In een achtertuin van een woning in het Twentse Borne zijn dinsdag zo'n duizend lekkende accu's gevonden. De twee bewoners, broers van 47 en 49 jaar, zitten vast, meldt de politie.
De accu's waren opengesneden en het lood was verwijderd. De politie vermoedt dat het accuzuur deels in het riool en de grond is gelekt. De woning stond aan de Van Bemmelstraat. Nader onderzoek moet uitwijzen in hoeverre de grond is vervuild, meldt de politie. Agenten waren uren bezig om de accu's te verwijderen.
In stukken slaan en de metalen delen verpatsen om golle kettingen van te kopen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat moet je met 1000 accu's ?! Daar groeit voorlopig niks meer.
Als je kalend/enorme gok hebt etc kan je ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:00 schreef Elseetje het volgende:
Aha, ik wist het wel dat jij uit die contreien kwam.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:32 schreef Elseetje het volgende:
[..]
In het noorden zijn ze gemiddeld ook wat slimmer dan in het zuiden
quote:Op woensdag 11 april 2007 07:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Aha, ik wist het wel dat jij uit die contreien kwam.
quote:Op woensdag 11 april 2007 08:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Je gaat er gelijk goed tegenaan in de FB?![]()
Is het een halve hamster geworden?quote:Op woensdag 11 april 2007 07:15 schreef Godslasteraar het volgende:
sjonge jonge, die Willem Alexander lust er wel pap van hè, heeft ie vast van z'n opa geerfd.![]()
In ieder geval een vrouwelijke hamster.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:07 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Is het een halve hamster geworden?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |