A plan comes together. I Like!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Rock heeft vrijdag een sollicitatiegesprek - en ik heb vrijdag een intake. Voor je het weet is POL twee afwezige mods rijker.
quote:
At your service!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Geen nood, Aaah en M. lijken me een perfect koppel vormen om jullie te vervangen![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:22 schreef sigme het volgende:
sehn·sucht [z¥¥nzoe¸t]
de sehnsucht (mannelijk)
nostalgische melancholie
betekenisverwante termen
hyperoniem:
melancholie
*zucht*
Ik ga maar eens naar bed. 'truste allemaal!
Morgen heb ik een sollicitatiegesprek.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Rock heeft vrijdag een sollicitatiegesprek - en ik heb vrijdag een intake. Voor je het weet is POL twee afwezige mods rijker.
In het noorden zijn ze gemiddeld ook wat slimmer dan in het zuidenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mogelijk. Noordelijk is toch vaak links, zuidelijk rechts...
Robert Lee for teh win!quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:32 schreef Elseetje het volgende:
In het noorden zijn ze gemiddeld ook wat slimmer dan in het zuiden
Goeie vergelijking, is in principe ook zo, mits de gediscrimineerde hetzelfde doet in eigen land.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:50 schreef IHVK het volgende:
Racisme is echt niet erger dan iemand uitschelden vanwege een bril, dik zijn, lelijk haar hebben en meer van dat soort zaken.
Alleen door links wordt daar heel hysterisch over gedaan alsof er elk moment een nieuwe holocaust kan uitbreken hier.
Sorry, deze is echt leuk uit de FP.![]()
Bullshit, maar leuk.
Ach aangezien we weten waar het tot kan leiden, moeten we toch de conclusie kunnen trekken, dat er een verschil is tussen treiteren en racisme.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Goeie vergelijking, is in principe ook zo, mits de gediscrimineerde hetzelfde doet in eigen land.
Bullshit, dat is wat iedereen graag doet geloven, voor het individu is pesten net zo erg.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ach aangezien we weten waar het tot kan leiden, moeten we toch de conclusie kunnen trekken, dat er een verschil is tussen treiteren en racisme.
Klopt, maar ik denk niet dat pesten leidt tot polarisering van de samenleving en tot oorlogen en genocide. Racisme heeft dat wel veroorzaakt, genoeg voorbeelden daarvan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bullshit, dat is wat iedereen graag doet geloven, voor het individue is pesten net zo erg.
Zolang er "mensen" bestaan zal dat blijven. Wen er maar aan. Nergens in de wereld bestaat een land zonder racisme.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk niet dat pesten leidt tot polarisering van de samenleving en tot oorlogen en genocide. Racisme heeft dat wel veroorzaakt, genoeg voorbeelden daarvan.
I know, maar criminaliteit is ook overal, dat betekent niet dat het niet bestreden moet worden he?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zolang er "mensen" bestaan zal dat blijven. Wen er maar aan. Nergens in de wereld bestaat een land zonder racisme.
Nou, aan je scheve neus of je sproetjes kan je ook weinig doen he.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:00 schreef Elseetje het volgende:
Er is nogal een verschil tussen iemand pesten om z'n bril, of iemand discrimeneren om z'n afkomst. Je afkomst kan je niks aan doen, je lelijke bril wel (hint).
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:00 schreef Elseetje het volgende:
Er is nogal een verschil tussen iemand pesten om z'n bril, of iemand discrimeneren om z'n afkomst. Je afkomst kan je niks aan doen, je lelijke bril wel (hint).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |