Ga in Helmond wonenquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
trouwens wat ook een pracht gezicht is, zijn vrouwen in slobberige trainingsbroeken en een sweatshirt.
Gewoon even helemaal los. Heerlijk
Mijn ex was zelfs lekker in dr klederdrachtquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Echte vrouwen zijn altijd sexy, of ze nou een trainingsbroek aanhebben of niet.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik hoef het ook niet te weten. Als ze het maar doen.![]()
![]()
Beter nog, Engeland of Noorwegenquote:
Nee, jij denkt dat ik graag wil dat je zegt wat ik wil lezenquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:17 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, jij wilt graag dat ik zeg wat jij wilt lezen![]()
Engelse vrouwen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Beter nog, Engeland of Noorwegen
Zijn ze dat niet dan, ik kijk graag naar vrouwen hoor. Of zijn het in jouw ogen maar bijproducten van de man ofzo?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Jouw oprechtheid is in ieder geval te prijzen, ipv het gehannes dat vrouwen kunstwerken of iets dergelijks zijn.
De mens is een kunstwerk, net zoals elk levend en niet levend wezen op aarde een kunstwerk is. Aangezien vrouwen ook mensen zijn, vallen zij hier ook onder. Ik bekijk kunstwerken blijkbaar vanuit een ander perspectief dan jij.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zijn ze dat niet dan, ik kijk graag naar vrouwen hoor.
Nee, in jouw ogen wel dan?quote:Of zijn het in jouw ogen maar bijproducten van de man ofzo?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
trouwens wat ook een pracht gezicht is, zijn vrouwen in slobberige trainingsbroeken en een sweatshirt.
Gewoon even helemaal los. Heerlijk
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Echte vrouwen zijn altijd sexy, of ze nou een trainingsbroek aanhebben of niet.
Volendamsquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Mijn ex was zelfs lekker in dr klederdracht
Ik kijk graag naar kunst zoals de artiest het bedoeld heeft, dus als de vrouw zich leuk aankleed kijk ik er graag naar.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
De mens is een kunstwerk, net zoals elk levend en niet levend wezen op aarde een kunstwerk is. Aangezien vrouwen ook mensen zijn, vallen zij hier ook onder. Ik bekijk kunstwerken blijkbaar vanuit een ander perspectief dan jij.
[..]
Ik adoreer vrouwen, en van mij mogen ze doe en laten wat ze willen. Daar heb ik als man geen zegenschap over imho.quote:Nee, in jouw ogen wel dan?
Noorsquote:
Wat een bullshit. Een echte vrouw traint haar billen natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:25 schreef Elseetje het volgende:
[..]
[..]
Een echte vrouw lóópt niet eens in een trainingsbroek!
![]()
En hij is blauwquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als je een aantal maanden per jaar in het donker zit, ga je van verveling gekke dingen doen...
quote:
Met een zeer discutabele onderbroek aan...quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik zie trouwens ook een vent tussen die plaatjes staan
Heeft EWK weer gelogen danquote:Het was geen 1 april-grap. Sidekick stopt er echt mee op POL. Het zal even wennen zijn zonder zijn kundige visie. Maar gelukkig hebben we waardig vers bloed gevonden in de persoon van Rock_de_Braziliaan.
Rocky, veel succes!
Die gaat ook op zwart in de zeer nabije toekomst helaas.quote:
quote:
Ik kan heel moeilijk nee zeggen.quote:
Ja, maar niet in een trainingsbroekquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Een echte vrouw traint haar billen natuurlijk.
Gezien het aanbod hier betekent dat ook weinig soeps, maar helaasquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Die gaat ook op zwart in de zeer nabije toekomst helaas.
We weten niet hoe de Artiest het bedoeld heeft. Ik ben van mening dat dergelijke kunstwerken alleen voor een zeer kleine groep is voorbehouden. IRL de man van de vrouw, als we de vrouw als kunstvoorwerp zien. Zo zie je de Mona Lisa ook niet in een bushokje hangen, waar iedere droplul deze kan bewonderen. Wat je er wel ziet zijn de posters van Hunkemoller, Start People en Benetton. Hardly art. Zie je dit subtiele verschil?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar kunst zoals de artiest het bedoeld heeft, dus als de vrouw zich leuk aankleed kijk ik er graag naar.
Je adoreert het kunstvoorwerp zelf, terwijl deze op zichzelf niets voorstelt. Je geeft alle kredits aan het voorwerp, maar de Artiest die er achter zit wordt genegeerd.quote:[..]
Ik adoreer vrouwen, en van mij mogen ze doe en laten wat ze willen.
Dat is juist. Net zoals het juist is dat iedereen het recht heeft om een andere op andere gedachten te brengen.quote:Daar heb ik als man geen zegenschap over imho.
Natuurlijk niet. Waar heb je anders die strakke legging voor, niet waar?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:37 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, maar niet in een trainingsbroek![]()
Je hebt gelijk. Applausje voor alle ouders van mooie kindertjes!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Je adoreert het kunstvoorwerp zelf, terwijl deze op zichzelf niets voorstelt. Je geeft alle kredits aan het voorwerp, maar de Artiest die er achter zit wordt genegeerd.
Leggingsquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:40 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Waar heb je anders die strakke legging voor, niet waar?
De vrouw zelf is de artiest, de vrouw baart het kind i.e. is de artiest. De vrouw is, als er dan toch nog iets heilig zou moeten zijn, het scheppende wezen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
We weten niet hoe de Artiest het bedoeld heeft. Ik ben van mening dat dergelijke kunstwerken alleen voor een zeer kleine groep is voorbehouden. IRL de man van de vrouw, als we de vrouw als kunstvoorwerp zien. Zo zie je de Mona Lisa ook niet in een bushokje hangen, waar iedere droplul deze kan bewonderen. Wat je er wel ziet zijn de posters van Hunkemoller, Start People en Benetton. Hardly art. Zie je dit subtiele verschil?
[..]
Je adoreert het kunstvoorwerp zelf, terwijl deze op zichzelf niets voorstelt. Je geeft alle kredits aan het voorwerp, maar de Artiest die er achter zit wordt genegeerd.
[..]
Dat is juist. Net zoals het juist is dat iedereen het recht heeft om een andere op andere gedachten te brengen.
Oh, als de vader er bij loopt wil ik hem best een biertje geven hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:41 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Applausje voor alle ouders van mooie kindertjes! [afbeelding]
Misschien, als je er wat minder vaak naar kijkt, verdwijnt 'ie vanzelfquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
ps. Die foto, die je speciaal voor mij had geplaatst, staat er nog.
Nou ja, succes met het systematisch voortrekken van mij.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik kan heel moeilijk nee zeggen.![]()
Juist, de artiest is haar eigen kunstvoorwerpquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
De vrouw zelf is de artiest
Neen, de vrouw is enkel een penseel of een tekenblad.quote:de vrouw baart het kind i.e. is de artiest.
Een mens, laat staan een vrouw, is niet in staat om iets te scheppen. Een vrouw heeft een lichaam te huur gekregen waarmee ze eea kan doen, waarom kinderen baren. De huur loopt af wanneer ze gestorven is, maar de mogelijkheid om (mooie) kinderen te baren blijft bestaan voor andere vrouwen.quote:De vrouw is, als er dan toch nog iets heilig zou moeten zijn, het scheppende wezen.
Als je het wilt degraderen tot pulp, ja.quote:En een mona lisa zou ook in een bushokje tot haar recht komen, prachtig toch?
quote:Many and varied sinners suffer eternally in the multi-leveled Malebolge, an ampitheatre-shapped pit of despair. Wholly of stone and of an iron colour: Those guilty of fraudulence and malice; the seducers and pimps, who are whipped by horned demons; the hypocrites, who struggle to walk in lead-lined cloaks; the barraters, who are ducked in boiling pitch by demons known as the Malebranche. The simonists, wedged into stone holes, and whose feet are licked by flames, kick and writhe desperately. The magicians, diviners, fortune tellers, and panderers are all here, as are the thieves. Some wallow in human excrement. Serpents writhe and wrap around men, sometimes fusing into each other. Bodies are torn apart. When you arrive, you will want to put your hands over your ears because of the lamentations of the sinners here, who are afflicted with scabs like leprosy, and lay sick on the ground, furiously scratching their skin off with their nails. Indeed, justice divine doth smite them with its hammer.
Goed, mag jij de lul van haar vader strelen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
met een buttplugquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:37 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, maar niet in een trainingsbroek![]()
Ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:45 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Misschien, als je er wat minder vaak naar kijkt, verdwijnt 'ie vanzelf![]()
Vanwaar jou fixatie op mannelijke geslachtorganenquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:48 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Goed, mag jij de lul van haar vader strelen.
Je bent nog steeds blauw en je hebt voor Sidekick verteld dat je weer op zwart ging.quote:
Dat was ik nog vergetenquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nou ja, succes met het systematisch voortrekken van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |