Ga in Helmond wonenquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
trouwens wat ook een pracht gezicht is, zijn vrouwen in slobberige trainingsbroeken en een sweatshirt.
Gewoon even helemaal los. Heerlijk
Mijn ex was zelfs lekker in dr klederdrachtquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Echte vrouwen zijn altijd sexy, of ze nou een trainingsbroek aanhebben of niet.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik hoef het ook niet te weten. Als ze het maar doen.![]()
![]()
Beter nog, Engeland of Noorwegenquote:
Nee, jij denkt dat ik graag wil dat je zegt wat ik wil lezenquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:17 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, jij wilt graag dat ik zeg wat jij wilt lezen![]()
Engelse vrouwen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Beter nog, Engeland of Noorwegen
Zijn ze dat niet dan, ik kijk graag naar vrouwen hoor. Of zijn het in jouw ogen maar bijproducten van de man ofzo?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Jouw oprechtheid is in ieder geval te prijzen, ipv het gehannes dat vrouwen kunstwerken of iets dergelijks zijn.
De mens is een kunstwerk, net zoals elk levend en niet levend wezen op aarde een kunstwerk is. Aangezien vrouwen ook mensen zijn, vallen zij hier ook onder. Ik bekijk kunstwerken blijkbaar vanuit een ander perspectief dan jij.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zijn ze dat niet dan, ik kijk graag naar vrouwen hoor.
Nee, in jouw ogen wel dan?quote:Of zijn het in jouw ogen maar bijproducten van de man ofzo?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
trouwens wat ook een pracht gezicht is, zijn vrouwen in slobberige trainingsbroeken en een sweatshirt.
Gewoon even helemaal los. Heerlijk
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Echte vrouwen zijn altijd sexy, of ze nou een trainingsbroek aanhebben of niet.
Volendamsquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Mijn ex was zelfs lekker in dr klederdracht
Ik kijk graag naar kunst zoals de artiest het bedoeld heeft, dus als de vrouw zich leuk aankleed kijk ik er graag naar.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
De mens is een kunstwerk, net zoals elk levend en niet levend wezen op aarde een kunstwerk is. Aangezien vrouwen ook mensen zijn, vallen zij hier ook onder. Ik bekijk kunstwerken blijkbaar vanuit een ander perspectief dan jij.
[..]
Ik adoreer vrouwen, en van mij mogen ze doe en laten wat ze willen. Daar heb ik als man geen zegenschap over imho.quote:Nee, in jouw ogen wel dan?
Noorsquote:
Wat een bullshit. Een echte vrouw traint haar billen natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:25 schreef Elseetje het volgende:
[..]
[..]
Een echte vrouw lóópt niet eens in een trainingsbroek!
![]()
En hij is blauwquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als je een aantal maanden per jaar in het donker zit, ga je van verveling gekke dingen doen...
quote:
Met een zeer discutabele onderbroek aan...quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik zie trouwens ook een vent tussen die plaatjes staan
Heeft EWK weer gelogen danquote:Het was geen 1 april-grap. Sidekick stopt er echt mee op POL. Het zal even wennen zijn zonder zijn kundige visie. Maar gelukkig hebben we waardig vers bloed gevonden in de persoon van Rock_de_Braziliaan.
Rocky, veel succes!
Die gaat ook op zwart in de zeer nabije toekomst helaas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |