quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:17 schreef Murphy22x het volgende:
Gisteravond is mijn boom verder afgemaakt. Hij is nu nog een beetje dik en rood, dus geen goede benchmark misschien. Maar om toch een impressie te geven, zo zag het er vanochtend uit:
Ik denk eerder dat die jongen die betekenis eraan heeft gegeven.. Ik zou er niet zoveel waarde aan hechten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:53 schreef stijnn het volgende:
zit er aan te denken om zo een te nemen, weet iemand wat dit ongeveer gaat kosten alles bij mekaar?
[afbeelding]
het staat voor geloof in jezelf las ik ergens
Ik denk dat het tijd wordt om in de OP te zetten dat als je wil weten hoeveel het kost je een shop binnen moet lopen en je mond open moet trekken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:53 schreef stijnn het volgende:
zit er aan te denken om zo een te nemen, weet iemand wat dit ongeveer gaat kosten alles bij mekaar?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:52 schreef birdydontfly het volgende:
niks geloof in jezelf, sterretjes zijn gewoon de nieuwe hype.
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:52 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd wordt om in de OP te zetten dat als je wil weten hoeveel het kost je een shop binnen moet lopen en je mond open moet trekken.
het zal vast wel die betekenis hebben hoor, geloof ik bestquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:18 schreef Neuk het volgende:
[..]
wat een wijsheid!
![]()
http://www.tonsoftattoos.(...)3/nautische-sterren/
[..]
Je hebt gelijk
Moet ik nog een keer maken, best lastig je eigen been te fotograferenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:55 schreef kruimel_20 het volgende:
Stijnn , ik zou eerst goed informeren over wat het betekend / waar het voor staat.
Murphy22x heb je ook een foto waar de boom helemaal op staat?
ik heb een half jaar terug deze laten zetten:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:53 schreef stijnn het volgende:
[afbeelding]
Mooi!!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:49 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik heb een half jaar terug deze laten zetten:
[afbeelding]
ik geloof niet dat er een standaard betekenis aan hangt, voor mij staan ze voor mn familie (vader, moeder, ik, broertje) daar ik niet een old skool papa en mama tattoo wou hebben en al een hele tijd met een sterretjes idee rondliep heb ik het op deze manier gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |